Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Muž sprejem oslavoval bin Ládina

Policie po týdnu pátrání dopadla muže, který v Havířově na vrata garáže nastříkal sprejem nápis oslavující teroristu bin Ládina. Text, který napadá i prezidenta Havla doprovází půlmetrové hákové kříže. Nápis bílým sprejem vyzývá ke zničení Spojených států amerických. Osmadvacetiletý autor předtím sám policii na nápis upozornil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tomahawk

Přání
Mrtvej muslim, dobrej muslim.
0/0
11.10.2001 9:28

Terror

Haja
Kdyby místo keců radši ten nápis odstranili !? A Havel už tak magoří, že policie si myslela? že na něj někdo nadává! Hájo přemýšlej!
0/0
10.10.2001 20:34

Matějko

Freedom for all
Trestani za nazor je cesta k totalite. Prave v USA si mohli nackové donedavna klidně malovat hakenkreuzy a kukluxklani mohli rajtovat kolem horiciho krize - samozrejme ne protoze to byla statni politika, ale protoze svoboda musi byt pro vsechny, jinak to neni svoboda ale marxisticka "poznana nutnost".Souhlasim s nazorem, ze dotycnej by mel dostat mastnou pokutu za to, ze nici cizi majetek. Ale pokud sam neni terorista, nebo o neco takoveho neusiluje - za nazor by trestanej bejt nemel.
0/0
10.10.2001 11:08

úďa

fousatej dědek frčí.....je prostě in
No to se vůbec nedivme že se stává Láďa populární,protože přece stále platí "Kdo jinému jámu kopá sám do ní padá".Amerikáni do nás hustěj ty jejich akčňáky tak ať si to teť vyžerou.
0/0
5.10.2001 22:30

Bill Gates

kde se nacház Bin Ladin
Já jsem narazil na internetové stránky FBI, kde za informaci, vedoucí k nalezení bin Ládina nabízejí 5000000(miliónů) dolarů. A my si s kámošem myslíme, že je ve sklepě a hraje s Ďáblem domino.
0/0
5.10.2001 18:08

Honza

Hrdina
Stejne jako byl pred casem pro zactvo nizsiho stupne zakladni skoly Jiri Kajinek, je pro ne ted hrdinou bin Ladin. Polemizovat o pricinach si netroufam. Kolegyne z prace slysela na zastavce osmilete smrkace mluvit o tom, ze Usama by mel byt ceskym prezidentem. Tak nevim, jestli je to detsky vymysl, nebo to zaslechli nekde doma pri nejapnem ceskem vtipkovani na toto tema. Ze sve hlavy to asi nemaji. Ucitelka meho syna na vytvarne vychove po detech pozadovala, aby deti namalovaly teroristicke utoky na USA a mela hroznou radost z toho, kdyz deti v treti tride malovaly letadla narazejici do mrakodrapu. Tesim se na tridni schuzku ...
0/0
5.10.2001 15:09

Baltic

Kde je hranice?
Kde je vlastně hranice mezi vyjádřením názoru (na což by každý měl mít právo) a propagací fašismu nebo terorismu? Pokud jde o Kopala, nemám nejmenší pochyby - jestliže osoba vystupuje jako představitel nějaké organizace, pronáší svůj projev na shromáždění nebo v televizi a označuje teroristu za vzor pro děti, jednoznačně hranici překročil a je třeba ho stíhat. Tohle totiž není vyjádření vlastního názoru, ale snaha o manipulaci lidí. Šikovný řečník dokáže při podobných příležitostech o správnosti svého názoru často přesvědčit i ty, kteří by s ním jinak nesouhlasili. (Mluvím úmyslně o stíhání, ne o potrestání - o tom samozřejmě rozhodne soud, který může dojít k názoru, že o trestný čin nešlo!) V případě víceméně anonymního nápisu typu "Smrt USA" já osobně důvod k trestnímu stíhání nevidím... alespoň ne pro obsah. Tady bych dal přednost např. poškozování cizího majetku (a pokud to nastříkal na vlastní garáž, nanejvýš bych zvažoval zda je možné mu nařídit odstranění nápisu). Stručně řečeno, měli bychom dovolit každému vyjádřit svůj názor ať je jakýkoli. A na druhé straně bychom neměli dovolit, aby nositelé názorů, které jsou v příkrém rozporu se zákonem, o nich přesvědčovali ostatní a získávali další přívržence - o poškozování majetku nebo násilných útocích nemluvě.
0/0
5.10.2001 14:07

nojo

Re: Kde je hranice?
Tak fašističtí náckové ti nejsou po chuti - píšeš: "trestejte je za jejich podporovani a prosazovani fasismu". - A co jinýho je podpora teroru al Kajdá, Ládin a spol? - Teror není naprostá absence respektu k lidským právům, to není prosazování vlastních cílů za cenu násilí a vražd? Já žádný rozdíl mezi terorem a fašisty nevidím. Vidím pouze protiamerickou nenávist, která tě oslepuje, takže nevidíš, že podporuješ úplně stejné zločince jako jsou fašouni a náckové.
0/0
10.10.2001 10:30

nojo

Re: Re: Kde je hranice?
tenhle příspěvek patřil Borovanovi
0/0
10.10.2001 10:44

Karel Borovan

Myslim ,ze pokusy premnenit tento stat na americky komunismus se nepovede
Ze jsou amici paka, si myslim uz dlouho a utok na ne na tom nic nemeni. Rozdelujme fasisticky nacky , ktery furt blabolej nejaky blbosti a A.H. a o tom jak je to dobry. To je v poradku(ten je totiz odsoudenihodny) , trestejte je za jejich podporovani a prosazovani fasismu. Ale kdyz si nejakej normalni obcan mysli: Americani jsou svine a je dobre , ze jim nekdo ukazal , ze se jich neboji. Je to nazor toho cloveka a je jenom jeho . A kazdy muze mit v tyhle zemi svobodny nazor jaky chce. Pokud nekoho zavrou za to co si mysli , nestoji tahle republika za nic. Proc ty lidi nedelaj rozruch kolem neceho co stoji za to , pri tomto rozlozeni sveta se deji na svete daleko vetsi zverstva ale nikoho to nezajima, vsichni koukaj kazdej den a uz jim to ani nevadi. Jo ale kdyz se to stane v americe , zapalujeme svicky a nosime kytky. Ja osobne jsem v minute ticha zrovna soulozil. Zavrou mne za neuctu. Mojeho kama rada minuta ticha chytla na zachode.Co snim udelame takovy zlechcovani americkyho utrpeni. Dekuji nechci , dokud budou Americani takovy jaky jsou , cekaj je asi jeste horsi veci. Problem je v nas a ne v tech teroristech. Pokud to lidi nepochopej , budou se tu dit tyhle veci dal a nic je nezastavi
0/0
5.10.2001 14:04

Petr H.

Re: Myslim ,ze pokusy premnenit tento stat na americky komunismus se nepovede
Už jsem potkal hodně hovad,ale takový jaký jsi ty ( ani velký T si nezasloužíš) ještě ne...
0/0
5.10.2001 14:26

Kolos

Re: Myslim ,ze pokusy premnenit tento stat na americky komunismus se nepovede
Hovado je slabé slovo, ani nemá snad cenu komentovat tento "clanek", kazdy rozumny clovek ,at si udela o pisateli usudek sam.Me se chce z nej zvracet.
0/0
5.10.2001 14:40

Petra K.

Re: Myslim ,ze pokusy premnenit tento stat na americky komunismus se nepovede
Tak bych tady pro tebe Karle mela jeden nazor, o jehoz svobode pises: Jsi odporny prase a nechapu jak s tebou vubec nekdo muze soulozit. Jsi chudak, to co jsi napsal o tom svedci.
0/0
5.10.2001 14:44

ja

Re: Myslim ,ze pokusy premnenit tento stat na americky komunismus se nepovede
tvrdý článek, v podtatě se s tebou souhlasit dá, akorát ten balast kolem te minuty ticha byl asi zbytečný
0/0
5.10.2001 14:53

Roman

Re: Myslim ,ze pokusy premnenit tento stat na americky komunismus se nepovede
Asi by se ti nelibilo,kdybych ti svuj nazor vyjadril tak, ze bych ti dal pres drzku ( rozhodne bych ti nepral byt na palube zriceneho letadla nebo v budou WTC).Jsi nejspis anarchistickej blb, kterymu je jedno jestli pise cesky nebo arabsky potom, co by nam sem nejaky nekontrolovanej fundamentalista hodil atomovku a ucil nas zit podle sve prekroucene fanaticke viry, ktera nema s islamem nic spolecneho.R.
0/0
5.10.2001 15:02

Jandák

Re: Re: Myslim ,ze pokusy premnenit tento stat na americky komunismus se nepovede
Romane už přestaň brát ten Dopamin, vůbec Ti to nesvědčí.
0/0
5.10.2001 18:13

petr

Re: Myslim ,ze pokusy premnenit tento stat na americky komunismus se nepovede
ty jeden curaku rudej. az si nekdy,(to ovsem velmi pochybuji),uvidis na spicku nosu, tak se opet zapoj do diskuze.
0/0
6.10.2001 1:52

Jirka G.

Re: Myslim ,ze pokusy premnenit tento stat na americky komunismus se nepovede
Tak to mi teda, Kájí(n)ku, pověz, jaký je rozdíl mezi Hitlerem a Usámou? Ještě větším zvěrstvem než samotný teroristický útok je snaha o rozpoutání celosvětové války mezi civilizacemi, viz katarská televize. Takový člověk si nezaslouží nic než smrt a každý, kdo ho obhajuje, trest dle zákona. To nemá se svobodou slova nic společného. Něco jiného je přece nemít rád Židy a na druhé straně oslavovat nacismus, stejně jako nemít rád Američany (tomu nikdo nebrání!) a oslavovat a obhajovat terorismus. A co se týče tvého souložení, šukej si kdy chceš.
0/0
10.10.2001 10:26

nojo

Re: Myslim ,ze pokusy premnenit tento stat na americky komunismus se nepovede
Tak fašističtí náckové ti nejsou po chuti - píšeš: "trestejte je za jejich podporovani a prosazovani fasismu". - A co jinýho je podpora teroru al Kajdá, Ládin a spol? - Teror není naprostá absence respektu k lidským právům, to není prosazování vlastních cílů za cenu násilí a vražd? Já žádný rozdíl mezi terorem a fašisty nevidím. Vidím pouze protiamerickou nenávist, která tě oslepuje, takže nevidíš, že podporuješ úplně stejné zločince jako jsou fašouni a náckové.
0/0
10.10.2001 10:41

andre

Re: Myslim ,ze pokusy premnenit tento stat na americky komunismus se nepovede
You poor fucking mother fucker!Curse on you ,you rotten rat.I wish your stinking prick will fall off and some fucking arab will shove it into your shitty troat.Drop dead!
0/0
10.10.2001 21:17

Boris Dragosani

Projev, garaz a Havel
Proti svobodě projevu zde samozřejmě nejde. Ale pokud někdo začne veřejně oslavovat terorismus (nebo podněcovat rasovou nesnášenlivost atd.) to už protizákonné je (nepočítaje způsobenou škodu, která se mnohdy způsobí tím, že se "projev" vyjádří sprejem). Co se týče napadání Václava Havla, tak to by spíš musel mít přezdívku USA, ne?! To by se pak mohlo zvrtnout ve zkomoleni treba na Vaclav Usaha Vel a z toho by už koukal průšvih ;-)
0/0
5.10.2001 14:01

Tom

Nápis na garáži oslavuje Bin Ladina
Kdo propaguje fašismus, musí být potrestán.
0/0
5.10.2001 13:16

aTom

Re: Nápis na garáži oslavuje Bin Ladina
Milý Tome, kdo z nás je bez viny, ať první hodí antraxovou kapsli do vodojemu. Každý z nás má povonnosti vůči společnosti a s tím je spojena i výchova. Proto nebuď lhostejný a začleň svého obecního nácka do výrobního a konzumního procesu. (znáš tu reklamu, ne?) Nemůžeme dávat za vinu nacistům, neonacistům, imitátorům fašismu, pseodofašistům, a jiným levicově orientovanýkm hnutím, podorující porobu určitých lidí, že jsme se jich sami stranili, odsuzovali, odstrkovali od nás a upírali jim všechna jejich práva a kvality života, jež jim stejně jako nám náleží.
0/0
5.10.2001 18:31

Antisenátník

Trestat někoho za projev je nebezpečný nesmysl
Absolutně nechápu proč takovým volům, kteří schvalují teroristické činy dává někdo možnost stát se takto mučedníkem. Tím získá akorát více stoupenců. Je to zcela kontraproduktivní.
0/0
5.10.2001 12:50

PZ

Re: Trestat někoho za projev je nebezpečný nesmysl
Castecne mas pravdu, ale aby ses nedivil, kdyby ti nekdo rozmlatil auto (byt, hubu, cokoliv) v ramci sveho boje proti zapadni (bile, vetsinove, jakekoliv) civilizaci a nemel byt potrestan, aby se nestal mucednikem. Ono trestat za nazor je blbost, ale za zpusob projevu ano (poskozovani ciziho majetku, podnecovani k rasove/narodnostni nenavisti apod.). Muzu si 1000x myslet, ze XY je cerna svine, ale pokud si to necham pro sebe, nikdo na mne nesmi ani sahnout. Ve chvili, kdy to nacakam nekam na barak sprejem, tak musim skodu uhradit a odpykat si trest. Bohuzel takhle idealne to nefunguje...
0/0
5.10.2001 13:15

Honza

?
Mozna, ze jsem naprosty tupoun, ale muzete mi nekdo vysvetlit cim text "Ať žije Bin Ladin, smrt USA" napada prezidenta Havla?
0/0
5.10.2001 12:37

Josef

Re: ?
Že by Bin Ladin byla přezdívka Havla ????
0/0
5.10.2001 13:46

nojo

Re: Honza
seš skutečně tupoun tupý, protože o napadání Havla přece vůbec nejde. Jde o propagaci hnutí, které vraždí v zájmu svých cílů stejně jako fašisti (a komunisti).
0/0
10.10.2001 10:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.