Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Investor TV 3 chce žalovat stát

Další americký investor, který vstoupil na televizní trh, si stěžuje na chování českého státu. Hodlá se s republikou soudit. Předmětem sporu je televize TV 3, do níž přes dceřiné firmy vložila peníze největší americká pojišťovna - Prudential Financial. Američané si stěžují na rozhodnutí Rady pro rozhlasové a televizní vysílání z počátku září. Rada zamítla žádost držitele licence k TV 3 Martina Kindernaye, aby jeho licence přešla na lucemburskou společnost KTV, kterou stoprocentně vlastní také Kindernay.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Worldpolice

tak uz setrte ...
Doporucoval bych vsem, aby uz hodne setrili, bude to stat hodne penez to co nam tu cesti lidri nacpali do kafe. Za kazdou smlouvou stoji nejaky darebak a porusuje mezinarodni prava. Jenze Amici nejsou takove ovce jako cesky volic a nenechaji si libit si sve firmy vytunelovat. Ted to zaplati vsichni !!! Pekna budoucnost.
0/0
5.10.2001 16:15

PetrR

posudek
"Posudek si objednala lucemburská firma, a expert se tak možná snaží vyhovět zadavateli" - no at se na me ten clovek nezlobi ale to je trosku extrem, to by potom mohl rict kazdy ze ten a ten se snazi tomu a tomu vyhovet. at si to objedna kdokoliv posudek by rekneme mel byt nestranny coz predpokladejme ze je. jinak to muzeme jak uz zde padlo obratit proti rade a rict ze taky nekomu nadrzuji.
0/0
5.10.2001 13:07

Radek

rada neschválila...
Zajímavé je, že když byla TV PRIMA vytunelována z IPB Group za zlomek její hodnoty, Rada celou akci kvapně posvěcovala. Takové obskurní obchody jí nevadí. Tzv. Rada pro televizní a rozhlasové vysílání je zcela evidentně partou kašpárků poslušně plnících vůli aliance mediálních magnátů a některých politiků. Nerad bych maloval čerta na zeď, ale u TV3 to začíná zavánět podobnou prasárnou jakou udělal Železný Lauderovi. Že bychom měli na krku další miliardovou arbitráž? Do kdy budeme darebákům z mediálního businessu, politiky a jejich poskokům z RRTV platit ze svého jejich soukromé kšefty?
0/0
5.10.2001 8:00

Petr

Oprava
A mimochodem, jestli se nemýlím, tak se Jan Martinek píše s krátkým "i"
0/0
5.10.2001 2:21

Petr

Kdy to někomu dojde?
Kdy konečně někomu dojde, že rada udělá cokoliv, co si přeje mr. Železný a ten má zájem naprosto ovládnout mediální trh u nás, zlikvidovat nežádoucí konkurenci, co nejvíc jim házet klacky pod nohy a diskreditovat koho se dá, jen aby měl svou skvělou sledovanost, což se rovná příjmům z reklamy. Takže poslední, co by chtěl, je aby nějací američani investovali do společnosti, kterou neovládá a která by mu mohla byť jen o trošku snížit jeho podíly na sledovanosti. A tak dá pokyn a rada jak stádo ovcí vyhoví. Kdy lidi pochopí, že jemu jde o TOTÁLNÍ ovládnutí médií a o monopol. On bude ten, kdo bude za pár let určovat, na co se budeme nebo nebudeme dívat. A jestli mu vyjdou další polotajné plány, tak bude i určovat, co si budeme nebo nebudeme kupovat. Čekám jenom kdy rozpoutá válku jako v jedné bondovce, aby měl pořádnou sledovanost a exkluzivní vysílací práva. Ten člověk je šílenec a nezastaví se před ničím a díky vztahu s ODS to má tak posichrovaný, že bych se nedivil, kdyby kandidoval na nějakou politickou funkci.
0/0
5.10.2001 2:19

RobertR

Re: Kdy to někomu dojde?
Zásadní zlom lze dosti dobře vystopovat - nastal tehdy, kdy Štěpánek přestal být tajtrlíkem.
0/0
5.10.2001 14:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.