Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Spojenci nyní začínají váhat

Zatímco Američané, kteří se stali terčem útoků, požadují drtivý úder proti teroristům, mínění ve spojeneckých zemích již není zdaleka tak jednoznačné. Amerikou hýbe všestrhávající proud -"chceme vojenskou odpověď na útoky z 11. září, a to i za cenu obětí z řad amerických vojáků či nevinných." Převedeno do čísel výzkumů mínění je to stejně dramatické: devět z deseti Američanů podporuje válku a mezi těmi, kdo dávají hlas vojenské akci, na 70 procent dotázaných ji podporuje i za cenu nevinných obětí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zdenek

Amerika
Když tak pročítám některé příspěvky o tom, jak Amerika nezištně pomáhá celému světu, napadá mě, jak je možné, že její prezident nepodpořil dohody z Kjóta, to by také světu prospělo. Američanům je jedno, že ve válce budou nevinné oběti, stejně jako je jim jedno, že jejich konzumní společnost vyprodukuje nesrovnatelně více škodlivin než kdokoliv jiný. Zkrátka pýcha a peníze vládnou Amerikou.
0/0
2.10.2001 12:46

Jan Jonáš

Re: Amerika
Ono to s tím souhlasem - nesouhlasem není tak černobílé. Problém je ve způsobu vyčíslování celkového objemu exhalací (myslím si, že u rozvojových zemí mělo být nějaké přechodné období s nižším či žádným % snížením a objem exhalací se měl ještěsnižovat o absorbci škodlivin lesními porosty - viz fotosyntéza). Také se jednalo o "kupčení" s bevyčerpanou kvotou snížení - kupodivu bychom tyto ekoodpstky mohli prodávat i my!!! Problém je v tom, že USA má největší objem výroby na světě, když bychom přepočítali objem exhalací na jednotku výkonu, pak USA budou určitě mezi těmi nejekologičtějšími státy. Nevím koho mohlo napadnout snižovat absolutní objemy škodlivin bez vazby na výkony. Nejhorší zvěrstva ve vztahu k ekologii páchají málo rozvinuté země, které málo produkují a ještě vypalují pralesy kvůli extenzivnímu způsobu zemědělství. Kdyby USA přistoupily na tento objemový způsob snižování škodlivin, pak by se jejich výroba tak prodražila, že by předstaly být konkurenceschopné nebo by museli snížit výrobu. To bych jim doporučoval asamozřejmě by to mělo za následek nejenom snížení jejich životní úrovně :-(, ale asi by umřelo pár milonů lidí v těch nejméně rozvinutých zemí, n akteré by nezbyly žádné přebytky z nadvýroby USA. Smysluplné snižování ekologické zátěže je snižování škodlivin vztažené ik jednotce výkonu (viz porovnání škodlivin a výkonu Škody 120 a nějakého moderního dražšího vozu se všemi vymoženostmi moderních technologií a to nemluvě o Trabantu - tak nějak se to má nyní mezi USA a Z8padu vůbec a rozvojového světa na straně druhé). Ekologismus, antiglobalismus a nyní i terorismus je klacek pro různé formy boje především s USA. Souvislosti jsou zřejmé - k přehodnocení politiky USA dojde. Je to pro ně výzva a zvládnou to.
0/0
2.10.2001 13:43

Martin Halasz

Re: Amerika
Ano, naprosto souhlasim a tvrdim, ze za zadnym konfliktem nestoji spravedlonost nebo jine ctnostne hodnoty, ale predevsim zisk... Podivejte, ktery stat vydelaval v minulosti na valkach, podivejte se do historie
0/0
2.10.2001 21:18

Kolík

Re: Amerika
A ted' ještě jednu pro zasmání: Časopis Koktejl ze září 2001 (před výbuchem), článek Poslední bašta mudžahedínů " ...fanatici z Talibanu by nikdy neovládli zemi, nebýt hospodářských a mocenských zájmů světových velmocí. Rusové, bývalí okupanti, se stali přáteli a podporují Mas´úda nejen na diplomatickém poli, ale i vojenskou technikou. USA, Pakistan a Saudská Arábie vsadily na riskantní kartu a podporují Taliban, neboť mají zájem vybudovat plynovod z nově odhalených ložisek v Turkestánu. Ten by měl obcházet území Ruska. ..." Bůh žehnej Americe a jejímu boji se světovým terorismem.
0/0
4.10.2001 0:38

Petr

PS
Nemůžeš věřït všemu co píšou. Takové jako ty by asi přesvědčil jen přímí přenos, kdy Ladin teroristům před vstupem do letadla rozdává nože, i potom bys pochyboval jestli to není fotomontáž z dílny FBI, zaleží čemu chceš věřit. A už bys konečně měl zahodit svoji rudou knížku.
0/0
2.10.2001 12:39

Jan Jonáš

Vše co se děje má příčinu a počátek
Svým způsobem je terorismus reliktem studené války a bipolárního světa. V té době se praktická politika velmocí (bloků) řídila heslem: košile bližší než kabát. Takže každý, který stál proti našemu nepříteli byl naším spojencem, bez ohledu nanějakou morálku. A tak se u moci drželi různí tyranové a diktátoři. Tím držením u moci se roumělo i jejich vyzbrojování a další materiálová pomoc. Po určité době se tyto systémy dostaly do hlubkého rozporu s procesy, ke kterým došlo a dochází ve světě - globalizace ekonomiky, sdílení technologií, různé formy spolupráce... U většiny zemí to vedlo ke zvyšování životní úrovně, k tomu nedošlo v uměle udržovaných oligarchiích a diktaturách, zde spíš lidé chudli. Ty sice již nikdo otevřeně nepodporoval, ale měly naakumulováno tolik z dřívější "pomoci", že se staly do určité míry soběstačné v udržování mocenských pozic vládnoucích elit. K vývojovým změnám v nich demokratickou - ústavní cestou nemohlo dojít. Jako nástroj možné změny se začala využívat kombinace náboženství a politické ideologie (zoosobnění původce zla - např. vylíčení USA jako satana, co může za vše, co se špatného kdy komu stalo). Vše usnadněno minimem informací, které se k masám nezpstředkovaně můžou dostat. Masy se zradikalizovaly a vydaly své "ovoce" v podobě teroristů a ti zase sledují své cíle - dostat se na místo původních elit- Paltí zejména pro arabské země. Američanů budou muset do budoucna přehodnotit mnoho ze své zahraniční politky. Posílání balíků mouky či v horším případě bombarderů nepřinese žádoucí efekt. Uhasí se jeden oheň, ale další se zakládají. Je nutno "odlákat" nosiče dřeva k jiné činnosti (no konzumní způsob života ve stylu západu to asi nebude, ale alespoň k nějaké důstojnější formě života) a pak se musí něco udělat se žháři, tj. těmi co rozhodují o tom, kde se hranice založí a kdy se škrtne sirkou. Ideální by bylo z nich udělat "světlonoše" - po dobrém nebo po zlém (z donucení), v nejzažším případě je zlikvidovat. V případě USA na tento proces chybí čas - holt se tedy zabije pár možných světlonošů, nadělají se z nich mučedníci a jiní žháři toho využijí k mobilizování nosičů pro zakládání ještě větších požárů. Nesouhlasím s útokem v NY, ale jak praví jedno české přísloví: "Kdo chce tam, pomozme mu tam" či "Komu není rady, tomu není pomoci".
0/0
2.10.2001 12:23

D-key.com

Re: Vše co se děje má příčinu a počátek
Možná ano,ale pak nechápu proč by podle vás mělo přehodnocovat politiku pouze USA.Možná proto,že je teď nejvíce na očích a na tákové jako je Čína,Rusko...se najednou ve vší tichosti zapomíná,nebo se chce zapomenout?
0/0
2.10.2001 14:16

Jan Jonáš

Re: Re: Vše co se děje má příčinu a počátek
Ano, správná připomínka. Ale neumím posoudit, že by se mohl najít nějaký společný konsensus v této věci. Je mnoho partkulárních zájmů a hodně států se bude snažit vytěžit z dočasně nevýhodné pozice USA pro sebe nějakou výhodu. Např. to můžeme vidět z prohlášení pana Kavana, že by hlavní roli v protiteroristickém tažení mělo hrát OSN. Neexistuje shoda na definici, co vlastně terorismus je a co není (oprávěný boj utlačované menšiny, národa atd. a až kam to ještě není terorismus) a to umožní pomocí účelového výkladu manipulovat i s takovou velmocí jako je USA. Poznámka k rozlišování, co je a co není terorismus (čistě subjektivní náhled a velmi nereprezentativní): např. cílené útoky proti civilnímu obyvatelstvu budou terorismem, ale co mají pak dělat chudé státy, když proti vojenské moci nemohou obstát - civilní objekty jsou snáze napadnutelné a svůj účel takový útok splní - protivník je oslaben - zejména vnitropoliticky a může být dosaženo přehodnocení politiky pod tlakem vnitřní i světové veřenosti. Když se pod tímto zorným úhlem podíváme na boj Palestinců a na poslední útok v NY, tak nám vyplývají určité rozdíly. Útok v NY asi má pomoci k přeskupení moci zejména v arabských zemích tím, že odveta USA zradikalizuje arabské národy proti autokratickým vládám mající záštitu v USA. U sebevražedných útoků Palestinců je to složitější - mísí se zde utopická snaha o likvidaci Izraele se zájmy politických špiček Palestinců udržet tok peněz od arabských sponzorů a k tomu projev čistého hněvu Palestinců nad mrzkým a bezperspektivním životem - než takto žít, tak radši zemřít, jít do ráje a zahubit při tom co nejvíce nepřátel. Západ se na obě záležitosti bude dívat nejednotně (viz chat na iDnes) - většina prostých Arabů obojí neoznačí za terorismus. A bude z toho politika.
0/0
2.10.2001 14:59

Inbox

Nezoufejte, pantata Ker nad nami bdi
Otce nas jenz jsi v Americe......
0/0
2.10.2001 10:16

MIC

No uvidime
No uvidime jak se budou Evropane tvarit, az teroriste zautoci na nejake evropske cile..ne ze bych si to pral, ale vypada to, ze jedno varovani nam bohuzel nestacilo..pseudohumanismus v nas porad pretrvava a diky predchozim generacim politiku "humanistu" ma dost hluboke koreny...omylem je si myslet, ze teroriste vyznavaji stejne zebricky hodnot jako my..
0/0
2.10.2001 9:45

RoL

Re: No uvidime
Tady se ale jedná o boj mezi Amerikou a Islámem. Islám bere Ameriku jako někoho, kdo se jim snaží pokřivit vyznání. Všechno začlo, když se do oblasti zapojila Amerika s CCCP o mnoho let dříve - a to kvůli penězům. Tohle je důsledek.
0/0
2.10.2001 10:16

lj

srabi
kdyby to bouchlo tady tak uz vsichni brecite kde ti americani jsou a proc s nima / grazlama nezatocej... vychcanost nasi povahy je zde stale.
0/0
2.10.2001 9:41

jindra marik

Re: srabi
lepsi jsi to par slovy vyjadrit nemohl. gratuluji
0/0
2.10.2001 10:20

gdea

Re: srabi
Naprostá většina DOMNĚLÝCH teroristů pocházela ze Saudské Arabie, kde vládne loutkový režim Spojených států. Když tady byly Rusové, zmohli jsme se někdo na víc, někdo na míň. Některé národy jsou ovšem razantnější proti okupantům než jiné, tím je neomlouvám, ale z jejich hlediska je chápu - když si někdo hraje na světového četníka aniž k tomu má morální předpoklady, měl by počítat se vším, navíc když byly několikrát vyzváni ať blízký a střední východ opustí.
0/0
2.10.2001 11:06

lj

Re: Re: srabi
cim to prosim te argumentujes? udajna loutkova vlada saudske arabie?? domneli teroriste odtamtud..udajne moralni predpoklady...kde jsou nejaka fakta? ja osobne se domnivam ze svet svetoveho cetnika potrebuje...ze to neni schopna zajistit OSN nerkuli Evropa je jiny problem.
0/0
2.10.2001 11:42

gdea

Re: Re: Re: srabi
OK. 1. Saudská arabie má loutkovou vládu - nenapsal jsem udajnou. Vycházím z dokumentu ČT vysílaném min. týden; mj. tam byly rozhovory s intelektály i obyčejnými lidmi a ty ji za takovou považují. Ostatně když se trochu zamyslím, vyšlo by to tak i bez toho dokumentu - v zemi kde leží Mekka a Medina se usadí am. armáda 8-). 2. napsal jsem domnělý z toho krásného důvodu, že pokud přípravy na akci trvaly 1-2 roky a us vyšetřovatelé mají po týdnu jasno tak to smrdí. Ty lidi byly profící a ať se to někomu líbí nebo ne - inteligentní - příručky v arabštině, modlitební knihy apod. s tím ať se jdou vycpat. Proběhly zprávy o odcizených pasech... takže možnost, že to zorganizovala nějaká NSA a podobně si nechávám otevřenou. 3. O morálních předpokladech VLÁDY USA ví hodně dětí ve vietnamu, iráku, jugoslávii, salvadoru, a dalších xxx tisíců (nebo miliónů?) lidí, můžeš se jich zeptat jestli chcou takového četníka a jestli ho chcou platit.
0/0
2.10.2001 11:59

lj

Re: Re: Re: Re: srabi
1. saudska arabie - nevim dokument sem nevidel. vim jedno - je tam jeden z nejprinejsich islamskych rezimu na svete. i kdyby to byla pravda - nehraje zadnou roli - tve podiveni nad tim ze v zemi s loutkovou vladou je majorita podezrelych je tak logicke jako podivovani se nad tim ze i v americe jsou teroriste viz. mcvein, v zapadnim nemecku raf atd. to jaka je vlada prece nic nevypovida o liech toho statu 2. bin ladin - i kdyby to ladin neudelal nevadi - utoky v keni a na tu vojenskou lod...dale pokud vim amerika se uz nekolikrat pokousela ladina zatknout ale diky uteku do afghanistanu a ochrane talibanu na nej nemohou. 3 ja se jich zeptam - ty se zase zeptej decek z jizniho vietnamu a jejich antikomunistickych rodicu, zeptej se kuvajtskych decek, decek albancu, chorvatu pripadne decek v mexiku atd.
0/0
2.10.2001 13:37

gdea

Re: Re: Re: Re: Re: srabi
Napřed díky za (konečně) argumentací bez nadávek a vulgarit, uz jednou jsem kvuli tomu musel zmenit jméno....1. Chápej, já se nedivím, že tam jsou teroristi, ale zamýšlím se proč. A jako největší příčinu vidím v agresivním vpádu americké kultury (?) vykonanou přes američanům loajální -kolaborantskou vládu. Myslím, že by us měli odejít z blízkého a středního východu - to ale neudělají, protože tam mají ropu (které ovšem často přezdívaj lidská práva). 2. OK. 3. Zeptat se jich nemohu, některé již asi nežijí - uznávám co jsi napsal, nepsal jsem o nikom jiném než o us - samozřejmě že všechny velmoci mají krev na rukou. Jedni to nazývají nár.-osvobozeneckým bojem, druzí bojem za lidská práva. Když je řeč o us, dle mého to jsou parchanti, kteří stojí nejméně za polovinou všeho bordelu na zemi. Měli by se izolovat, svět by měl bojkotovat jejich výrobky a když to hodně přeženu, teď pocítili následky humanitárního bombardování na vlatní kůži - měli by se zamysleli proč, jestli není chyba u nich. Ale třeba je to všechno jinak a vojenská nebo průmyslová lobby dostanou co chtěli - nebyl by to první příklad provokace v dějinách.
0/0
2.10.2001 14:18

mirek

Re: srabi
1939, 1945, 1968
0/0
4.10.2001 23:49

mirek

Re: srabi
1939 1945 1968 srabi. Mirek
0/0
4.10.2001 23:52

EVŽEN HOLUB

Hrůza
No to je úroveň! Jeden chce do Ameriky - druzí pokrytci mu to závidi! Jdu raději nakrmit holuby!
0/0
2.10.2001 9:09

Dejvis

Re: Hrůza
Rikal sem si, kde se toulas... I kdyz dneska uz se tady tech holubu toula...
0/0
2.10.2001 9:10

klik

Re: Hrůza
Zdravím Holuba. To snad ani nemůže být Tvoje reakce. Ani jedno sprosté slovo či urážka. Když to takhle půjde dál, začnu asi číst Tvé příspěvky.
0/0
2.10.2001 9:21

Adolf

Vymyté mozky
Je neuvěřitelné jak důkladně vymyté mozky VUMLem mají naší komunisté, nadarmo se neříká že bývalý komunista je jako bývalý černoch, číst tyto příspěvky to je jako číst rudé právo před 12 lety. Divím se proč neodejdou do vysněné země rozvinutého socializmu např Kuba, Korea,atd. Nikdo jim nebrání a věřím, že spousta normálních lidí, kterých je většina by jim ráda přispěla na cestu. Když za bolševika někdo utíkal do svobodného sveta tak se po něm střílelo, dnes může jít každý bez problému kam ho srdce táhne. Tak už konečně jděte, jinak jsou to jen falešné řeči a jste rádi že sedíte v kapitalismu a vedete jen blbé řeči ale skutky vám chybí.
0/0
2.10.2001 9:08

gdea

Re: Vymyté mozky
1.celou cestu bych měl mrazivý pocit, že mě sleduje americká průzkumná, obranná družice. Co kdyby mě potom dali na nějaký seznam teroristů? 2. ne vše je na kapitalismu špatné, vidět vše černobíle je primitivní
0/0
2.10.2001 9:33

dandy

Re: Vymyté mozky
Jestli jsem tomu Adolfe dobře rozuměl, tak všichni Ti, co tady remcají proti Americe, mají mozky vymyté VUMLem a co více... měli by táhnout za hlasem svého srdce - na Kubu, Koreu atd. Můžeš mi tedy říci, čím mají vymyté mozky např. řekové, a kam oni by měli táhnout??? Prosím Tě nech nás mít svůj vlastní rozum a nevyháněj nás z naší vlasti!!!
0/0
2.10.2001 10:46

Pavel

Jooo, Evropa
Evropa vzdycky rada o vsem jen jednala. Pokud si dobre vzpominam, tak s jakymsi Adolfem H. taky vesele jednala, a jednala, a jednala, a prestala az kdyz mel obsazenou pulku sveta a 90% Evropy! Malokdo si preje valku, ale nekdy je treba taky neco udelat!
0/0
2.10.2001 8:46

Krok

Vsichni jsme Americane?
Kdo tohle mohl rict. Ja nejsem zadny american, jsem cech !!! Samozrejme s americany soucitim. (tedy s temi skutecnymi americany, kteri byli po genocide v 18.stoleti zahnani do geth a ziji tam dodnes)
0/0
2.10.2001 7:57

Venca

Re: Vsichni jsme Americane?
Já bych byl rád američan, ale bohužel nejsem. Stačí?
0/0
2.10.2001 8:27

Dejvis

Re: Re: Vsichni jsme Americane?
Muzes se tam odstehovat!
0/0
2.10.2001 8:30

JA

Re: Re: Vsichni jsme Americane?
Proč?
0/0
2.10.2001 8:44

Venca

Re: Re: Re: Vsichni jsme Americane?
Protože to je můj názor, který nikomu nevnucuji a nestydím se za něj. Říká ti to něco?
0/0
2.10.2001 8:58

JA

Re: Re: Re: Re: Vsichni jsme Americane?
Dyť ti nic nevnucuju, jen mě zajímalo, co tě vede k tomu být američanem...
0/0
2.10.2001 9:01

Dejvis

Re: Re: Re: Re: Vsichni jsme Americane?
Tak to bys byl asi spatnej American, protoze Americani sou zvykli svoje nazory vnucovat ostatnim.
0/0
2.10.2001 9:05

GDE (AKA-JA)

Re: Re: Re: Re: Re: Vsichni jsme Americane?
Bingo 8-))
0/0
2.10.2001 9:17

Dejvis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vsichni jsme Americane?
dik
0/0
2.10.2001 9:19

Ada

Re: Re: Vsichni jsme Americane?
Ja bych american byt nechtel. Nechtel bych, aby byla vetsina sveta na mne nasrana.
0/0
2.10.2001 8:52

kocour@volny.cz

Američané
Mě se zdá, že příčina je ve schizofremii americké zahraniční politiky, která se projevuje již řadu let. První tvář znamená boj za lidská práva a demokraci ve světě. Druhá tvář znamená ve zkratce "co je dobré pro ameriku, je dobré i pro svět!" No a oni se v této oblasti pohybují z extrému do extrému. Kvůli vlastním agentům, které vyzbrojili a kterí se jim poté vymkli z ruky ( třeba Noriega), jsou schopni vymlátit celé státy. Včera jsem v tv sledoval, jak amíci a rusové svorně vyzbrojují afgánskou opozici - to tam bude výzbroje ! A za pár let se nám třeba vrátí vzduchem ....
0/0
2.10.2001 7:57

Guang

Re: Američané
A vůbec - zasloužili si to Američani! Za ty hamburgry a coca-colu. Za Disneyland! Za Hollywood! A vůbec za "American way of life".
0/0
2.10.2001 8:48

JA

spojenci...
začínají váhat? Bodejť by ne, amerika již mnohokrát prokazala, že se chová pudově (tak se chovají zvířata), angažuje se pouze tam, kde z toho má money (na jedné straně balkán-ropovod, saudská arábie, panama-loutkové vlády,afganistán-sféra vlivu-opět ropa (kaspické moře), na straně druhé turecko-člen nato-decimuje kurdy, čína-sqělý kšeft-okupace Tibetu,...). BTW, včera jsem se dozvěděl, že Bush-prezident v dobách kdy se pomáhalo afgáncům proti rusům zakládal spolěčný naftový (a hele, není on to texasan?) podnik s bratrem Ládina, není nad osobní vazby, že? I když to není zde v česku přiliš patrné, spojenci usa nejsou takový ameřiťani jak my. IMHO nejlepší co by us mohla udělat, by bylo sbalit si fidlátka, přestat podporovat loutkové vlády (a terorismus, pardon boj, za demokracii) zavřít se v tom svém hamburgistánu a přestat otravovat (doslova-CO2) planetu.
0/0
2.10.2001 7:54

Ada

Re: spojenci...
Souhlas, co jineho.
0/0
2.10.2001 8:10

JA

Re: spojenci...
BTW namisto JA mělo být v hlavičce Člen ÚV Lýbie. Omlouvám se vám všem.
0/0
2.10.2001 8:12

JA

Re: Re: spojenci...
8-))) Došli nám argumenty, nebo se musíš za někoho skrývat? Nebudeš ty Ameřiťan?
0/0
2.10.2001 8:28

JA

Re: Re: spojenci...
ano i já se přidávám proti tomu všemu zlu! Proletáři všech zemí spojte se!
0/0
2.10.2001 8:32

JA

Re: Re: Re: spojenci...
Ty jsi ale humour. Ostatně ty se nemusíš k ničemu přidávat, to jen nejrůznější -ismy tvrdí, kdo není s námi je proti nám, jen tak namátkou třeba Gottwald, nebo Bush 8-)))
0/0
2.10.2001 8:38

JA

Re: Re: Re: spojenci...
došly - ty osle! 8-)))))))))
0/0
2.10.2001 8:47

JA

Re: Re: Re: Re: spojenci...
ale, ale tak to už musíš být pěknej nerv, když začínáš nadávat, budeš mít asi i nějaké komplexy, v us má každej svýho psychoanalytika, sice na nic není, ale aspoň půjdeš s dobou. BTW odbíháš od tématu... Diskuze (snad nemusím vysvětlovat co to je) má nadpis "Spojenci nyní začínají váhat"
0/0
2.10.2001 8:53

Zora

Re: Re: Re: spojenci...
Pane JA, zatim jediny, komu evidentně došly argumenty jste vy sám. Pokud někdo vyjádří svůj názor, tak jenom asi burana napadne ho může zesměšňovat.
0/0
2.10.2001 8:52

JA

Re: Re: Re: Re: spojenci...
Paní Zoro, já jsem svůj názor napsal, ale když někdo píše odpovědi mým jménem a ještě k tomu typu "**BTW namisto JA mělo být v hlavičce Člen ÚV Lýbie. Omlouvám se vám všem**" tak na to musím zareagovat s humorem, s blbostí se jinak bojovat nedá...Jistě jste si všimla, že jsem nebyl ani sprostý, ani jsem nikomu nenadával.
0/0
2.10.2001 9:05

Barry

Re: spojenci...
Vy jste opravdu vsichni kokoti. Kecate tady jak maly deti. Na ty vase pitomy nazory se ani neda nic rict. Takze jdu spat inteligenti.
0/0
2.10.2001 8:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.