Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Taliban: Ukrýváme bin Ládina

Pobyt nejhledanějšího teroristy světa už není neznámý. Vyslanec afghánského vládního hnutí oznámil, že Usámu bin Ládina ukrývá v Afghánistánu samotný Taliban. Chce mu tak prý zajistit bezpečnost. "Usáma je v Afghánistánu, avšak v zájmu jeho bezpečnosti je držen na neznámém místě," řekl velvyslanec Talibanu v Pákistánu mulla Abdas Salám Zaíf. Britský premiér Tony Blair nezávisle na této zprávě prohlásil, že viděl nezvratné důkazy spojující bin Ládina s teroristickými útoky v USA.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

DOST

dost
Nebylo toho už napsáno nějak o dvou domech a 6000 mrtvých příliš? Kdyby se v tomto poměru psalo o druhé světové válce tak už nic jiného a nikdy nikdo napsat nemůže. A pak Asi si za to amerika může sama, nechme vietnam, irák, třebas i tu diskutovatelnou juginu, ale kdo porušil po válce první smlouvy o tom, že německo již nikdy nesmí mít armádu? Kdo vzal německo do NATO ? Kdo lže jednou a podvádí, dělá to stále. A kecy kohokoliv, ať už se jmenuje LEnin, nebo Bush o tom, že kdo nejde s námi je proti nám , na straně těch druhých ? No jestli to někdo žere, pak je to blb, pardon, ale je zde zatím svoboda názorů a nebo už ne ?
0/0
1.10.2001 12:21

Franta Brno

No Toni viděl ?
Tak Toni viděl? Toni není jedna paní ? Tak co je a co není jedna paní by se dalo s úspěchem polemizovat. Mě na všem tom zaráží mnoho věcí . Jedna z nich - prohlášení Bushe - "kdo není s USA je na straně teroristů" už toto dogmatické tvrzení dokazuje, že IQ pana Bushe je na úrovni tykve. Nejsem na straně žádných násilníků a přesto mám pocit, na základě toho , ne co se kde napíše, ale toho, co například je ve zprávách na ČT apod, tedy fakta jež údajně ( zda je to pravda se ptejte ČT, )že tolik věcí je divných na samotných prohlášení FBI a USA, a nezinscenovalo si to USA samo ? Věřím tomu stejně jako tomu, že to udělal nějaký Bin Ládín. Důvod proč by to USA udělalo je stejný jako měl Ládin. A že USA lžou ? No vraťme se o pár dnů před 11.9.2001 a co oficiální politická scéna USA dávala : "Rusi ubližují čečensku, rusi potírají demokracii. A najednou bum , před koncem září se na ČT ve zprávách objeví, že USA požádali čečensko, aby přerušilo styky s afgánskými teroristy. Tak sakra ubližují rusové a nebo čečenci ? Kdo tedy lže ? Takže qui bono? Ko,u prospěšno ?
0/0
1.10.2001 11:56

Dan

blbosti
Komentáře ke článkům většinou nečtu. Dneska jsem si ale otevřel tuto stránku a docela jsem se lekl. Nebudu "komentáře" kritizovat, ale je jistý že už sem nikdy nevlezu!
0/0
30.9.2001 17:50

Franta Blaha

Re: blbosti
Nechapu, proc mas averzi k diskuzi( teda krome nekterych prispevku). Zkus nejdrive neco napsat a pak uvidis.. :-))) Takovou ptakovinu jako a to cituji: " Komentáře ke článkům většinou nečtu. Dneska jsem si ale otevřel tuto stránku a docela jsem se lekl. Nebudu "komentáře" kritizovat, ale je jistý že už sem nikdy nevlezu!" Preju hodne zdaru v osobnim zivote. Mas to asi tezke......
0/0
30.9.2001 18:13

mys

Tony Blair
Jen jestli zrovna nespal a nezdalo se mu to.
0/0
30.9.2001 16:29

mys

Tony Blair
Jen jestli zrovna nespal a nezdalo se mu to.
0/0
30.9.2001 16:26

Franta Blaha

Neco jako osobni nazor
No je to hezke, ze pan Blair videl dukazy. Mohl by rict jakeho typu? Bez toho je to jenom "jedna pani povidala". Take jak rekl je "důležité, abychom ho dostali a zastavili". Jako zastavili Rusi let korejskeho letadla? Pokud si vzpominam, tak pilot sovetske stihacky dostal prikaz "zastavit mu let". Verim, ze neco jako dukazy videl. Netvrdim, ze by se melo zverejnit o jake dukazy slo. Ale alespon jakeho typu. Snad ne, ze Ladin poklekl po utoku a dekoval Allahovi. Ci v dobe utoku mel telefonicky rozhovor s nejakym Muhamadem z USA. Tim nechci nijak zlehcovat vzniklou situaci, ci snad rict, ze BBC je neverohodne medium. Prave v zaplave americkych stanic je BBC "vysvobozeni" ohledne informaci. Mam ted mysli TV za oceanem. Nejsem paranoik, ale nemel by mozna uz nekdo napsat, jak to vlastne je. Cely svet ma jasno. Ladin. Ale zatim nikdo nevi, proc treba: 1) Richard Cheney zrovna sedel v Bilem Dome, psal nejaky projev a koukal "online" na CNN na letadlo ritici se na Washington. Az to "prasklo" na Pentagon, tak FBI mu oznamila, ze by mel z bezpecnostnich duvodu opustit budovu. Myslel jsem, ze FBI je i od toho, aby varovala predem. Asi naivne. 2)Izraelsky premier se chystal letet do USA v ten nestastny den, ale cesta byla nahle zrusena. Ze by tajne sluzby prece jen neco tusili. 3) Jistota s jakou nasli "stopy" okamzite(v podstate nekolik hodin) po utoku, je az prekvapujici. To mi prave nesedi ohledne FBI a prohlaseni, ze nic netusili. Co jsem chtel vlastne napsat. Od ted nas budou media bombardovat jenom informacemi typu "USA uspesne zautocily" , "Cely svet je ve valce", "Cely svet si uvedomuje". Ano.... Ale pravdu se asi nikdy nedovime. Franta
0/0
30.9.2001 16:07

atom

Re: Neco jako osobni nazor
jak muzes srovnavat tonyho blair s jedna pani povidala..kdyz tony rekne ze ma dukazy ..ma dukazy....
0/0
30.9.2001 17:31

Franta Blaha

Re: Re: Neco jako osobni nazor
Prave: Kdyz Tony ci jini neco rekne, je to svata pravda. O tom to bylo.. Precti si ten konec co jsem napsal.
0/0
30.9.2001 17:39

paranoia

Re: Neco jako osobni nazor
Ja uz tady nejaky ten cas se svoji paranoiou prezentuji a vrele s tebou souhlasim! I ja se obavam, ze v zaplave sokujici medialni histerie a pod vlivem navalu bojovne solidarity s hrdinnym americkym prezidentem se tak trochu pozapomeneme ptat, komu to slouzi a kdo za tim stoji...
0/0
30.9.2001 20:41

PEPA

cenzor
máme demokracii a každej si může psát co chce tak to nemaž ty vlezdoprdelisto
0/0
30.9.2001 14:17

Spartaforever

Re: cenzor
Tomu říkáš demokracie,za názor dnes tě zavřou viz.na SPARTĚ(nesouhlas s USA).Kdo nejde s námi jde proti nám,tak to už tu jednou bylo a je to tu zas!!!A tady se mažou vcelku normální příspěvky!
0/0
30.9.2001 15:43

dementní holub

smrt holubovi a atomovi
Zabijte někdo ty 2 dementy! To v tý vaší zasraný kanadě nemáte žádnou diskuzi kam byste mohli psát vaše debilní názory????
0/0
30.9.2001 14:09

Franta Blaha

Re: smrt holubovi a atomovi
"v tý vaší zasraný kanade" diskusi mame, ale tam se pise anglicky... A to je tak pro Evzena Holuba problem.
0/0
30.9.2001 18:05

EVZEN HOLUB

ZASRANY CECH
Ja sem prekladatel a umim anglicky a jeste 4 dalsi cizi jazyky ty dilino. ROM Z TORONTA
0/0
30.9.2001 18:59

Worldpolice

komicke..
Jednou jsou amici tahani za usi , ze nebyli pripraveni na atentat terroristu. Pak je budou tahat za usi, ze se nestaraji o humanitarni cinost v Afganistanu. Pak zase, ze by radi do isolace a jindy , ze by radi byli svetovou polii. V podstate je jedno co delaji, podle tech zamindrakovanych je to vzdy spatne.
0/0
30.9.2001 13:59

oper

České zbraně
Kšeft je kšeft !
0/0
30.9.2001 13:46

Staroush

RE: to all
Jestě nykdi jsem se nepobavyl nad gramatyckou stránkou všech přýspěvků. Je až s podyvem, co jsou někteřý lydy schopní napsat. :-)))
0/0
30.9.2001 13:07

Staroush

RE: to all
Jestě nykdi jsem se nepobavyl nad gramatyckou stránkou všech přýspěvků. Je až s podyvem, co jsou někteřý lydy schopní napsat. :-)))
0/0
30.9.2001 13:01

Staroush

RE: to all
Jestě nykdi jsem se nepobavyl nad gramatyckou stránkou všech přýspěvků. Je až s podyvem, co jsou někteřý lydy schopní napsat. :-)))
0/0
30.9.2001 13:01

Kalimero

romové a cikáni - jsou verbež
nEEXISTUJE žáDNý čESKý RASISMUS PROTI CIKáNůM !!!! Protože pokud nemám rád zloděje a podvodníky tak to přeci není rasismus. A za to že cikány nesnášíme si můžou sami. Politici se snaží na tom vtřískat lacinej bod ale je to lichý. Proč asi nechtějí angláni cikány ? Proč nemají rádi cikány ve Francii a každá vesnice si oddechne když se svýma přívěsama darovaných vládou odtáhnou o vesnici dál ? Táhněte do haje a všichni pryč. :-)
0/0
29.9.2001 20:19

CANADIAN ROM

(Příspěvek zrušen)
0/0
29.9.2001 16:24

Josef.

(Příspěvek zrušen)
0/0
29.9.2001 20:00

Něgdo

(Příspěvek zrušen)
0/0
29.9.2001 20:27

Tibor Lakatoš

(Příspěvek zrušen)
0/0
29.9.2001 20:36

CANADIAN ROM

(Příspěvek zrušen)
0/0
29.9.2001 20:44

atom

(Příspěvek zrušen)
0/0
29.9.2001 22:31

nikdo

ty seš ale dement
Ty blbečku ten holubovskej email už zná celá vlastenecká liga.
0/0
30.9.2001 14:14

Bronislav

mm
0/0
29.9.2001 13:09

Kalimero

USA :-)
Zatím mě USA přesvědčili o jednom a to, že jsou stejní parchanti jak ti teroristi co to udělali, protože jednak lžou a vytváří si okolo sebe gloriolu jediného spravedlivého, přitom oni i rusáci si zrovna nemají co vyčítat, toho bordelu nadělali obojí spousty.
0/0
29.9.2001 8:17

Shark

Re: USA :-)
Kdyz USA jsou "parchantti" tak ty asi zijest nekde v cesku a vubec nerozumis o jakou spravedlivost vlastne jde . Bohuzel "blahoslaveni jsou lide chudi duchem" !! Skoda
0/0
29.9.2001 17:09

Franta Blaha

Re: Re: USA :-)
Zato Ty tomu rozumis protoze zijes jinde nez v "cesku" :-)) Abych citoval. Bohuzel "blahoslaveni jsou lide chudi duchem" !! Skoda... To jsi napsal dobre, akorat se zamysli sam nad sebou. Mozna najdes pointu. Mam napsat vice? Myslim k veci, ne k tomu cos tady vyplodil :-))) S pozdravem Franta
0/0
29.9.2001 17:36

Kalimero

Re: Re: USA :-)
Hele já žiju v české republice a nestydím se za to, nestydím se za to, že česká republika válčila a prohrála ve Vietnamu, nestydím se za to, že česká republika válčila v Korei a prohrála, nestydím se za to, že česká republika dělala bordel v Somálsku, nestydím se za to, že česká republika válčila a prohrála s Irákem . (A nebo, že by vyhrála ? No nevím, ale nenajdeš v dějinách válek a válečného umění jediný případ, kdy by generál po vyhrané válce byl "za odměnu" posllán do důchodu tak jak Schwarzkopf.) Nestydím se ani za to, že by česká republika teroristycky napadla Jugoslávii a s poměrem leteckých sil 2400 : 82 stejně prohrála. Nemusím se ani stydět za to, že by 33 % našich občanů bylo negramotných, nestydím se za to, že bychom vystříleli indiány, abychom jim mohli sebrat půdu. Takže tak.
0/0
1.10.2001 12:05

Karel Castka

Re: Podivna nahoda
Nechci komentovat obsah Tveho prispevku, svuj nazor jsem tu jiz napsal, ale chtel bych Tebe a Tobe podobne poprosit o jedno. POkud nejsi schopen vyjadrit se alespon castecne srozumitelne a dodrzovat pravopisna pravidla, tak jdi do prdele a neotravuj svou debilitou ostatni.
0/0
29.9.2001 3:53

Franta Blaha

Re: Re: Podivna nahoda
Tak zacnete u sebe..... Abych vykal, protoze Vas neznam. Ale ten konec prispevku Vam prinejmensim "ujel". To se prece pane Karle nedela. Jako posilat nekoho nekam. Zkuste si jeste jednou precist co jste napsal. Franta P.S Ted doufam ze jsem neudelal "pravopYsnou" chybu......
0/0
29.9.2001 18:03

Puf

Podivna nahoda.
Zda se Mi velmi divnne,ze bylo tolik veci v USA zanedbano v souvislosti s utokem teroristu i kdyz byli varovany hodnema spravodajskyma sluzbama predem.Je to bud mozny z duvodu,ze USA nema tak vse dokonali jak o sobe tvrdi a maji v tom,ten sami neporadek jako Mi a nebo zamerne pripravovanny utok prehlidli,protoze bi nim umoznil delat jejich vssi cile.Protoze,pokazdy kdyz klesa cena ropi,ktera je jdna stahonu economiky v USA,zacne USA delat v nake zemi vyvazejici ropu,podle jejich nazoru poradek a vsouvislosti s tim udelovat embarga.Nahle si nahodou zacne polepsovat kurs dolaru a jejich economika zase zlepsi v savislosti na vissich obratech se spracovani a prodeje ropi.Je otezkou proc USA, kdyz ji tolik zavisi na spravednosti neudela poradek prvne na vlastnim kontynentu ,je toho v jizni Americe na praci dost.Jenze tam stoho nemaji zadny zjisk,naopak by je to asi hodne stalo a navic je to hodne blizko nich.
0/0
28.9.2001 15:03

Honza

Re: Podivna nahoda.
Plne s tvym nazorem souhlasim.A chtel jsem se te jenom zeptat,protoze jsem delsi dobu pracovne v Britanii.Co ctu spravi na internetu.Tak by me zajimalo jestli je stuace s bezpecnosti u nas na tolik vazna,nebo se jen chceme zalibit USA.Jestli ano tak se nam to zatim nak nevede,protoze co zatim tu sleduji spravi tak zminka o Cz padla tu akorat dvkrat.Prvnikdy kdyz zdelovali podezreni,ze teroriste maji chem. a bio.zbrane s Cz.Drua zminka byla,ze Cesi pomahali v jednotkach Talibanu.A nebo mame doma opravneny strach s eventualniho utoku,protoze vime co sme nim prodali?
0/0
28.9.2001 15:27

Paf

Re: Podivna nahoda.
No hlavně, že do toho vidíš.
0/0
28.9.2001 19:48

Petra

Re: Podivna nahoda.
Zdrzuji se komentare k prispevku, jen se pozastavuji nad tvoji gramatikou. Ty chyby maji nejaky ucel nebo opravdu tvuj pravopis vystihuje tvuj prehled vzdelani? Nechce se mi verit, ale jestli to tak je tak sup zpet do skoly a nepis veci, kterym asi moc neruzmis a o kterych asi moc nevis.
0/0
28.9.2001 20:03

Vilda

Re: Podivna nahoda.
Už jsem opravdu nečetl hodně dlouho takovou sbírku třesků-plesků - okořeněných navíc strašlivými hrubkami. Nemám k tomu prostě už víc co dodat ...
0/0
28.9.2001 23:35

EVZEN HOLUB

Klasická arabská lest!
!!!!!!!!!!
0/0
28.9.2001 7:21

holubář

klasický holubovy kecy
Hele Holube už sem radši nic nepiš. Tady ti napíšu adresu na jednu pěknou stránku: http://www.romove.cz/. Tady se můžeš dočíst jaký sou cikáni borci a jakej je Havel borec a nebudeš muset tady votravovat s těma tvejma komentářema. Kromě toho se tam nějak přimotaly fotografie z planety opic, viz. http://www.romove.cz/romove/mujsvet/ch10.jpg.
0/0
28.9.2001 13:33

nikdo

humus
tohle je fakt dobrej humus!!! http://www.romove.cz/romove/pictures/bila7sm.jpg
0/0
28.9.2001 13:47

Ray

ach jo...
lidi , lidi... Umre 6000 lidi, registruje to nekdo jako neco vyjimecnyho? NE!! aspon tady ne . ja to citim jako krivdu na vsech lidech. PROC?
0/0
28.9.2001 1:42

paranoia

Re: ach jo...
Mas pravdu, je to krivda a porad tu visi velky otaznik, kdo to vlastne udelal. Ukazuje skutecne "medialni" ukazovacek na praveho vynika, nebo nas jen nekdo taha za nos???
0/0
28.9.2001 19:04

schíza

vlivová agentura
Vy asi "vyníka" znáte, nebo alespoň ty, kteří nás "tahají za nos" - podělte se s námi!
0/0
28.9.2001 20:39

paranoia

Re: vlivová agentura
Vynika pochopitelne neznam a o tom, kdo nás tahá za nos, se tu spekulovalo už dost dlouho. Kdo ma z cele udalosti nejvetsi prospech a kdo nejvic krici?
0/0
30.9.2001 14:39

EVZEN HOLUB

OFFTOPIC II
Jeste dnes se pujdu dobrovolne utopit. Slibuju ROM Z TORONTA
0/0
27.9.2001 12:30

Jířa

Re: OFFTOPIC II
Konečně tě napadlo něco rozumnýho.
0/0
27.9.2001 15:33

EVZEN HOLUB

Re: Re: OFFTOPIC II
Tak to ja se prydu utopyt k tobje do vani. ROM Z TORONTA
0/0
27.9.2001 15:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.