Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Je dost důkazů o vině bin Ládina?

Americká vláda nabídla veřejnosti zatím jen málo důkazů, které by svědčily pro obvinění Usámy bin Ládina z teroristických útoků proti USA. Proti bin Ládinovi zatím svědčí jeden zachycený telefonát, jméno jednoho z únosců a bin Ládinova vlastní prohlášení a jeho minulost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pulp

Prachy, prachy, prachy?
No pánové, mám dojem, že se tady bavíte o naprostých kravinách. Za vším hledej prachy. Co třeba prapodivné obchody na burzách , které vedly společnosti patřící Ládínkovi pár dní před útokem? Proč se asi zbavovali akcií leteckých spol. a pojišťoven? A pročpak mají najednou plno akcií zbrojních gigantů? Láďa je na smrt nemocnej a kolem něj se začínají dít věci. Spousta velkých firem odepsala Ládina a spol jen kvůli prachům.(To že je Bin Ladin neskutečná svině na tom nic nemění) Mimochodem - myslíte, že amíci jdou někdy někam válčit jen proto, aby udrželi světový mír? Každej potentát v USA má v i prdeli zašitou kalkulačku. Viděl bych to trošku jinak. No a to co se našlo možná nastražili sami chlapci z tajných služeb, aby nevypadali jako úplní pitomci. Pulp
0/0
24.9.2001 16:33

Ozz

Re: Prachy, prachy, prachy?
"nastražili sami chlapci z tajných služeb, aby nevypadali jako úplní pitomci" Tohle mě taky napadlo. Nedokážu totiž pochopit, proč amíci nevěděli nic konkrétního před útokem a do dvou dnů najednou věděli všechno potřebné k tomu, aby měli důvod zaútočit kvůli Ladina na celej stát. Nechce se mi věřit, že by jejich tajné služby na tom byly tak dobře. Kdyby byly, tak k ůtoku nikdy nedošlo. Ozz
0/0
24.9.2001 20:14

R., Brno

Dvě věci mne tu nesedí, ať se na to dívám jak chci.
Taková rozsáhlá a předem dobře propracovaná akce, a taková školácká chyba, zaparkovaný auto s leteckými příručkami v arabštině, i když se únosci učili v Americe. To je příliš kontrastní ne? Nechci kolem toho moc spekulovat, ale nějak to do sebe nezapadá. A ještě jedna věc tu neladí. Bin Ládin se distancoval od tohoto útoku (ne, že by nemohl lhát), ale uvedl, že to zřejmě spáchali nějací Američané. No, já kdybych se z toho chtěl vylhat, tak to hodím spíše na Husajna, nebo nějak podobně, ale ne na samotný Američany. To tu taky trochu nehraje. Víc o tom nechci spekulovat, abyste mne tu virtuálně neukamenovali, že převracím fakta a zastávám se Ládina. Nezastávám se ho, když je terorista, patří za katr, ale tyhle dvě věci tu nesedí.
0/0
24.9.2001 10:27

pudlik

Re: Dvě věci mne tu nesedí, ať se na to dívám jak chci.
no ono toho nesedí víc, nicméně jak už jsem jednou někde psal - nemusí to být přímo Ládin, nebo Arafat, nebo Saddám nebo Kaddáfí - ale může to být (s větší pravděpodobností) někdo, kdo se vymkl těmto potentátům z rukou - nechtěli už čekat na nějaké malé atentátíky v Izraeli či jinde ve śvětě, tak šli na věc. Mám právě takový pocit, a to na základě toho, že se okamžitě po tom činu všechny velké fanatisticko-teroristické skupiny pod svými šéfy - viz výše - okamžitě distancovat a říkat, že s takovým činem nemají nic společného. V podstatě to papouškujou dodnes. Prostě se bojej až se.ou Nemyslím si, že by to připravovala velká grupa lidí a hodně dlouho.
0/0
24.9.2001 13:57

Jerry

Diskuse
Lidi zlatý, nevím, jak je to možné, ale kdykoliv zabrousím na nějakou diskusi, vždycky se tu najdou lidičkové, kteří po sobě házejí špínu a sprostá slova. Vsadím se, že všichni tihle nadávají na politiku a na naše politické špičky především. Podotýkám, že se chovají naprosto stejně jako ti "pánové nahoře". Je mi z toho smutno, zřejmě je to vrozená vlastnost tohoto národa. Tedy doufám, že ne celého, jinak bych se musel stydět za nás za všechny. To se vážně nedokážeme bavit o čemkoliv bez toho, aniž bychom se do sebe pustili? Vždyť ve výsledku diskuse se téma, na něž byla zahájena, naprosto ztrácí a vychází to do ztracena. Samozřejmě, že každý má právo svůj názor vyjádřit, ale slušný člověk se umí vyjadřovat tak, že byť vyjádří nesouhlas, vyjádří ho slušně, a přitom všichni pochopí, co chtěl říci i bez nadávání druhým a posílání jich kamsi a případně ještě dál. Je mi jasné, že po tomto příspěvku se na moji hlavu snese asi velmi mnoho nadávek, možná si rozšířím slovník. Na závěr chci podotknout, že nehájím ani teroristy ani naši vládu, spíš je mi zle z toho, že spolu neumíme jednat tak nějak normálně a dovoluji si tímto vyjádřit svůj názor, i když se přímo netýká tohoto tématu.
0/0
24.9.2001 7:52

Snehova_vlocka

zabít či nezabít
Jenom proto, že to jsou arabové a muslimové tak to znamená, že to provedl Ladin? To je trochu divná argumentace, ne? Nemyslím si, že by viník měl zůstat netrestán, dokonce si myslím, že to má nasvědomí Ládin. Jenomže tu téměř všichni - politiky počínaje a obyčejnými lidmi konče, mají plnou pusu toho, jak se zaútočilo na demokracii a přitom klidně poruší jednu z tak důležitých věcí jako je presunkce neviny. Proč Miloševič sedí před soudem? Proč ho raději nezabili? Zabijete vůdce a uděláte z něj mučedníka - tudíž modlu pro stovky možná tisíce šílených a všehoschopných následovníků. Nezabijete ho může se dříve či později stejná katastrofa opakovat. Tak co dál? Nejvetší průšvih jsou zbrklé a neuvážené kroky. Ty mohou vést k válce.
0/0
24.9.2001 6:28

Honza

???
Lidi, prectete si jeste jednu po sobe co jste napsali a trochu se zamyslete.....
0/0
23.9.2001 22:29

tyrol_gangster

Jiste Bin Ladin
samozrejme ze to byl Ladin, vzdyt prece unosci nechali na letisti zaparkovany auto s koranem a video priruckou k pilotovani boeingu v arabstine. ha ha tohle snad nepotrebuje komentar, vazne si mysli ze jsme tak hloupi??? 20 arabacu se uci v americe pilotovat letadlo (nekteri jen horizontalni let...) a zpravodajske sluzby o tom nevi? ha ha ha fuck off u.s.a. a lzi kterymi nas krmi! je mi lito nevinnych lidi, kteri zemreli ve w.t.c. ale budu se bavit kazdou stihackou kterou taliban sestreli z praku.
0/0
23.9.2001 19:42

R., Brno

Re: Jiste Bin Ladin
Taková rozsáhlá a předem dobře propracovaná akce, a taková školácká chyba, zaparkovaný auto s leteckými příručkami v arabštině, i když se únosci učili v Americe. To je příliš kontrastní ne? Nechci kolem toho moc spekulovat, ale nějak to do sebe nezapadá. A ještě jedna věc tu neladí. Bin Ládin se distancoval od tohoto útoku (ne, že by nemohl lhát), ale uvedl, že to zřejmě spáchali nějací Američané. No, já kdybych se z toho chtěl vylhat, tak to hodím spíše na Husajna, nebo nějak podobně, ale ne na samotný Američany. To tu taky trochu nehraje. Víc o tom nechci spekulovat, abyste mne tu virtuálně neukamenovali, že převracím fakta a zastávám se Ládina. Nezastávám se ho, když je terorista, patří za katr, ale tyhle dvě věci tu nesedí.
0/0
24.9.2001 10:26

Jan Kotek

Re: Re: Jiste Bin Ladin
Teroristicke akce maji za cil i odhaleni autoru - proto take tito volaji po vybusich do CNN apod., kde se k danym cinum "statecne" prihlasi. Utok na WTC ale vyvolal tak masivni NEGATIVNI reakci ve svete, se autori dobrovolne neprihlasili. Nicmene to ale take znamena, ze utajovana je priprava teroristickeho utoku, nikoliv zahlazovani stop po nem - proto mohli nechat teroriste prirucky v aute pred letistem - to totiz zacnou prohledavat az po utoku. Navic pro autorstvi Recycle Bin Ladina hovori dalsi skutecnosti. 9.9. byl spachan atentat na vudce protitalibanske opozice, ktery mu nasledne (po nekolika dnech) podlehl - Taliban/Ladin tak odstranil cloveka, ktery proti nemu mohl revoltovat (a ktery by byl podporovan USA). A dale - co ta afera s bezduvodne zadrzovanymi pracovniky humanitarnich organizaci - budou to zive stity?
0/0
24.9.2001 12:30

Blesk

Re: Re: Re: Jiste Bin Ladin
1) pokud budu chtit byt zakonspirovany az doaleluja, tak by to auto byla chyba a spis jasna provokace ze strany nekoho jineho. 2) pokud ale vezmete v uvahu, ze chci nekoho poskodit jakymkoliv teror. cinem, tak neni konspirace na miste - spis se autor chtel prihlasit a busit se do hrudi jak je dobrej, ale mozna nepocital s takovou ucinnosti (pokud by baraky nespadly, tak by to nebylo az zase tak desive) - no a ted ma zkratka bobky z toho jak to prehnal. 3) kdyz budu chtit rozpoutat pravy dzihad a tak mi bude take jedno jestli nekde zustane nejaka prirucka! Pisu to zjednodusene, ale v principu je to asi tak
0/0
24.9.2001 13:15

R., Brno

Re: Re: Re: Re: Jiste Bin Ladin
S tím v nesouhlasím. I kdyby baráky nespadly, reakce Ameriky by byla stejná. Snad jen slabomyslný člověk by si myslel, že Amerika se zalekne, a autor se ještě bude bušit v prsa, co dokázal. Když někdo zorganizuje únos čtyř relativně větších letadel, které to naperou do obydlených oblastí, asi správně tuší co to způsobí, anebo je slabomyslný. Já vím, že Bin Ládin je terorista, ale není úplný magor, který neumí přemýšlet. To mu muselo přece dojít, že mu Američani půjdou po krku, když se dohmátnou, že hlavní aktér je on. Vysvětlení mám dvě: Buď měl být útok daleko rozsáhlejší, že by Ameriku destabilizoval, ale povedla se jen část (Amerika včas zasáhla stažením všech letadel), pak by se opravdu mohl bít v prsa, anebo to Ládin nebyl.
0/0
24.9.2001 13:49

Snehova_vlocka

další selhání?
Zpravodajské služby selhali už tím, že útoky neodhalili. Teď jsou si ovšem jistí, že? myslím, že násilí plodí jen násilí. Obávám se, že při tom útoku zemře spousta neviných lidí, kteří mají jen tu smůlu, že jim vládnou naprostí šílenci.
0/0
23.9.2001 8:59

Blesk

Re: další selhání?
No s tim selhanim bych to nevidel tak jasne. Pokud by se takovato tezko odhalitelna vec mela podchytit predem, tak by za zadkem kazdeho cloveka musel byt porad nejaky agent - nikde neni napsane, ze to priste nemohou byt japonci, indiani, eskymaci ... Proste jedine totalni policejni stat je snad s velkou ucinnosti schopen eliminovat takoveto ciny. A to asi nikde v demokratickem state neni mozne.
0/0
24.9.2001 13:19

Dr.Radoslav Khun

usa attack
Na co chcete čekat až Mr bin Lánin přjde na další cíle??? Com onn---¨na ně, an k...y islám ské, šaríju taky na ně t.z.-Tomahawk a když to nepůjde i nukl.bomb. Už"dosť bolo" těch sraček a keců.....tč myslím přichází na řadu attack!!! PS: Já jsem lékař-humanista-ale vše má sdvé meze. tedy GO.
0/0
22.9.2001 22:31

Karel

Re: usa attack
Pane "lékař",ze srdce bych Vám přál operovat roztrhaný děcký těla!!!Nejsem lékař ani humanista,k Vašemu příjmení si přidejte písmena d+a (KHUN-DA) a bude to vystihovat co jste zač Vy lékaři!!
0/0
22.9.2001 23:38

Dan

Re: Re: usa attack
To me pobavilo, jak se da upravit jmeno ja jen dodam ze on mily "pan doktor" si pri sve ucte zapomnel pre dr napsat jeste MU-Dr, protoze jeho prispevek nema k mudrcovu daleko.
0/0
23.9.2001 2:39

dr.no

Re: Re: usa attack
Kvuli takovym pacifictyckejm hovadum jako ses ty jde cely tenhle svet do hajzlu!
0/0
23.9.2001 14:21

dr.no

Re: Re: usa attack
To o tech roztrhanjch detskejch telech si cetl v nejaky hippie prirucce???Ubozaku,kdyby byli u moci takovy kreteni jako ses ty tak uz ted delame otroky arabasum a podovny bojovny chamradi.Potreboval by so do armady!
0/0
23.9.2001 14:31

Karel

Re: Re: Re: usa attack
kdybych byl u moci já tak nám budou dělat otroky židi,cikáni a podobná lůza a ty by jsi byl v prvním transportu!Bohužel tahle havěť vládne nám!
0/0
24.9.2001 13:16

miro z USA

Re: Re: Re: Re: usa attack
Karel cital som vsetky prispevky na tuto temu,tvoj sa mi lubi lebo vidis veci kompletne, niektori ludia vytrhuju z suvislosti veci a divaju sa povrchne,extremizmus podla mna vznika z dlheho casu nahromadenej krivdy,na niektorich ludoch zanechal komunizmus svoje stopy ciernobiele videnie omezenost. zaujimam sa roky o polityku mam spustu statov precestovanych.
0/0
31.10.2001 14:15

dsa

Re: usa attack
Jestli budes Ladinovym pristim cilem ty pak 100% souhlas
0/0
23.9.2001 14:09

Dr. Kokot

Re: usa attack
Dr. Kuhne, myslím, že jsi inteligentní člověk! Moc si přeji, aby jsi v první řadě boje proti afgáncům stál právě ty!!! Alespoň by bylo o jednoho debila míň!
0/0
24.9.2001 8:57

Bodie

důkazy
Jak to tak vypadá, mají amíci na Ladínka jasný prd.Světočetník dostal lekci a tak zuří a zuří a pouští hrůzu. Bude se snad opakovat bobmardování civilních objektů jako v Jugošce. Když jsou Rambové tak silní a mocní, proč si pro Ladínka nevyšlápnou osobně. Jenom tak na okraj, kdo asi vyzbrojil ty zlé a neposlušné mudžáhídy, kdopak je vycvičil.
0/0
22.9.2001 17:20

Josef.

Re: důkazy o prdu.
Bolševník jménem Bodie prdí strachy, že se za světovým bolševismem zavřela hladina obsahu latriny. Nechceš začít vyvolávat světovou proletářskou revoluci, nedobitý leninovče?
0/0
22.9.2001 17:42

Riksa

Re: důkazy
Vypada to, Bodie, ze ti zatracene vyhovuje shovavat se za svetovym cetnikem se stazenou prdeli a (zatim) vlastnim zadkem v suchu a pekne mu z domova kibicovat, kdyz nic neriskujes.
0/0
22.9.2001 23:08

dsa

Re: důkazy
Skvele! Vsichni kdo si dovoli zapochybovat o spravnosti utoku americanu, nebo rovnou nekrici pobijte je do jednoho jsou oznaceni za bolseviky. To je opravdu skvely projev povedomi demokracie! Na takovou svobodu a demokracii ale seru! Mimochodem, kde byli ti skveli americane kdyz nam prisly na pomoc tanky varsavske smlouvy? Daleko a zalezli...
0/0
23.9.2001 14:15

dr.no

Re: Re: důkazy
Hovado stupidni!Kdy co si kurva vsichni myslite??! Ze hosi z talibanu sou nejaky hodny strejdove nebo co???Spatne by ses na nejakyho podival a on by ti uriz koule a nacpal ti je do krku!Pacifisto zkurvenej,cetl jsi nekdy neco o valce v Afghanistanu,sou to bezcitny zabijacky masiny ni cjinyho nez islam a boj pro ne neexistuje,zarvou civilove,samozrejme a co kurva???! V Americe taky zarvali civilove,co bys ty debilku navrhoval ,kdyby v tom baraku byla tvoje rodina?Taky make peace not war??? Pacifisto zkurvenej.
0/0
23.9.2001 14:27

Pepík

Re: Re: Re: důkazy
Dr. No. Mám jediné přání. A velké. Aby příštím cílem teroristů jsi byl ty! Alespoň bych nemusel číst tvé stpidní výjevy! A bylo by jednoho debila míň.
0/0
24.9.2001 9:32

z.v

Re: Re: důkazy
Co by pomahali? Vzdyt to udelali CZ komunisti. Ty pozvali "bratry" na pomoc.Neco takoveho jeste nikdo neudelal.Je to smutny , hloupy , smesny rekord.Nech americany na pokoji.
0/0
23.9.2001 22:22

Josef.

O tebe, ty prde, vůbec nejde.
Až bude platit víc daní, než prožereš na sociálních podporách, ozvi se.
0/0
22.9.2001 16:01

jihad@wo.cz

Re: O tebe, ty prde, vůbec nejde.
Milý José, nauč se napřed česky, než vypustíš podobné pšouky!
0/0
22.9.2001 22:08

jihad@wo.cz

To zatím není ani prd!!!
I já jsem 11.9.2001 telefonoval že "2 cíle v USA byly zasaženy" - to jsem asi úplně v hajzlu co?
0/0
22.9.2001 15:24

Martin Svitek

Stud
Kdyz to zde ctu stydim se za to, ze jsem clovek.
0/0
24.9.2001 9:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.