Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Proč má být stíhán Kopal?

Asi jsem nepochopil současnou situaci. Když jsme v 89 chrastili klíči tak jsem si představoval demokracii úplně jinak. To co předvádějí současné represivní složky je úplně stejné jako za ostatních režimů. Říkali nám, že když prohlásíme, že je prezident vůl, tak že je to náš osobní názor a nikdo nás nebude za to trestat. Ale kde jsme po deseti letech? Zazpívá-li zpěvák v písničce "milujeme trávu" už na něj kdejaký debil podává trestní oznámení pro šíření toxikománie. Projeví-li se někdo tak, že schvaluje teroristický čin na USA je stíhán jako nepřítel společnosti č.1.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Odpurce

Kopal a jeho vymastenci
Skoda,ze stihomanem trpiciho Kopala,ktery doufam toho za Telecom skope u silnice hodne,ma na to 400 hodin,nedoprovodi i jeho dalsi priznivci koncentracnich taboru.Bylo by jiste pro celou spolecnost prospesne videt,jak se ma spravne utvaret a budovat lepsi spolecnost.Praci zdar pane Kopale,skoda,ze si sam tezko predstavite pracovno podminky,ktere stanovil Vas ideologicky taticek Ada Hitleru.
0/0
7.12.2001 15:06

fany

Každý sám sobě štěstí strůjcem
Kdo má právo vzít někomu život ? Určitě ne žádný terorista, ale taky žádný neterorista. Veřejně prohlašuju, že pokud si USA osobují právo potrestat "údajné" viníky bez řádného mezinárodního soudu a pro potrestání těchto údajných viníků překročí svoje státní hranice opět, tak jako na Jugoslávii, páchají mezinárodní terorismus a v tom případě jim přeju hodně a hodně slunečných rán s dopravními letouny nad hlavou. Je mi líto nevinných , ale v tomto případě jsou viníci především Ti co schválili a schvalují bombardovaní jiných suvereních států. Ale proč ne, že, kdopak to nejvíc vydělal na druhé světové válce? Kdo to obchodoval s faš. německem ? Kdo že to pobral všechny vědce od němců? Kdože to porušil mezinárodní poválečné smlouvy a dovolil němcům mít opět armádu ? Grebeníček ani Ransdorf to ale nebyli. :-))
0/0
1.10.2001 17:51

JIRKA

Bojím se
Pamatuji si doby, kdy jsme si politické vtipy říkali potichu a ohlíželi se, zda nás nikdo neposluchá, Hlas ameriky,BBC a rušenou Svobodku jsme poslouchali za zavřenými okny. Teď vidím, že jsme v Listopadu opět prohráli. Zase se musíme bát vyjádřit svůj názor, není-li v linii schválené Velkým Bratrem, jedná se o trestný čin. Hluboce se stydím, že jsme takovou nesvobodu dopustili, komunisty jsem neměl ani trochu rád a nemám, ale vidím, že jsme se dostali z deště pod okap. Doufám, že na mě nějaký Bretschneider za tento příspěvek nepodá trestní oznámení. Jirka
0/0
21.9.2001 9:11

posledni emigrant

Vzpominky na Heydricha
Pane Karle,vysypal jste nam to sve rozbolavele ja primo pred vchod domu. Jak se dostanu do baraku? Abych se tim snad prohazel. Hledam lopatu, neco nachazim, neni to lopata je to pivo. Dam si pivo. Sedam si na tu hromadu Vasich intelektualnich vnitrnosti. Jsou tvrde. A hele , co me to pichlo do zadnice. Kdo to tady zapomnel? Plechova krabicka od ruskeho caje. Tu prodam. Co v ni chrasti? A hele fotka. Fotil pan Karel Vidimsky ze Slaneho, vlastenec. Je to naky rozmazany: sovetsky general... je vitan...a tady je i Karel s transparentem: co na nem stoji? Hrdlicka je vul! V akci Z. To je naka blba fotka.Ne ctu to blbe: Karel drzi transparent: "Heydrich je svine." Jak jsem to mohl prehlidnout. A tady je vystrizeny oblicej. Copak to se dela, inzenyre Judle? Karle, dejte si pivo. Jeste je cas.
0/0
21.9.2001 1:26

kluaus kinkl

reakce
S tou demokracií jste to asi fakt nepochopil. To neznamená, že když máme demokracii, že si tady lidé mohou dělat a říkat, co chtějí. I demokracie má svá pravidla a když v ní páchá někdo trestný čin, pak by za to měl být potrestán. Źádná cenzura. Pohybujeme se na tenkém ledě, Kopal řekne, že má právo na svobodu projevu, jiní řeknou, že podporuje extremmistická hnutí, což je u nás považováno za trestný čin. Jde o slovíčkáření a tahání se za slovo. Ten jeho projev určitě nebyl na místě, člověk než něco vypustí, tak by se nad tím měl nejdřív pořádně zamyslet. Taky jsem po hospodách slyšel názory, že si to USA zasloužily. S tím hrubě nesouhlasím a když se toho člověka zeptáte proč to říká, tak ze sebe nedokáže vysoukat ani jeden pořádnej argument. To samý je případ i toho Kopala.
0/0
21.9.2001 0:18

Bolf L. , Praha, Staré Město

Re: reakce
...jménem stařičkého mocnáře France Josefa I. souhlasím ! i my jsme tehdy zastřelili kařdého, kdo schvaloval atentát v Sarajevu ! Bohužel Švejk přežil v blázinci...A naše odvážná a k boji odhodlaná vláda nekompronisně bojuje proti "vnitřnímu nepříteli"....zatímco teroristé - i ti islámští - klidně špacírují po Česku a - kromě jiného - nakupují slezinnou sněť...Česko....,...dobrou noc...a spěte sladce....
0/0
21.9.2001 10:35

Ronny

Re: Re: reakce
dobrý!!!
0/0
21.9.2001 12:04

Jenda Venda

Re: reakce
Takze kvuli strachu z Kopala se mame vydat cestou "omezeni svobody slova" na projevy, ktere je (nevim presne, kdo...) ochoten poslouchat. Samozrejme povazuju podobne projevy za hloupost a grazlovstvi. Ale za nebezpecne prave jen v te dobe, kdy zaujmou lidi tak, ze je vnimaji. Zkusenost pravi, ze z pocatku je celkem jedno, jestli kladne nebo zaporne, pokud se nic ve spolecnosti nezmeni, ono si to uz sve priznivce vychova. Ale dotycny ustraseny svym volanim hlasa jeste jeden fakt - u nas pak musi byt urodna puda pro takove nazory, u nas je tedy doba, kdy se mohou ujmout, .... takze jsme v p..... A dotycny hlasa, ze ucpavani pus napr. zakonem to ma spravit. Jestli je to tak, JE POZDE, a naskyta se otazka, kde byl, kdy se takova situace vytvarela, jakou jinou drivejsi blbosti dotycny pomahal tento stav navodit. Napr. ze ve volbach byl spravne jen "pro ty nejlepsi z nas".... A po shlednuti vcerejsiho Douglase se naskyta otazka, jaka ze to "civilizace" je ohrozovana? (samozrejme pri vsi ucte k tem, kdo to odskakali a jeste odskacou, a neucte k tem, co y toho tezi...].
0/0
24.9.2001 12:50

Franta

Re: reakce
Žádnej argument ? Hm tak to já bych jich mohl citovat z různých zdrojů, jako je Indenpenden, Guardian, viz www.britskelisty.cz, www.stratosfera.cz adalší celou kopu.Ale myslím, že marně, ideologicky zpracovaného člověka jen tak nepřesvědčíš, a tak se hádat nebudem. Myslet,si můžeme každý své, žel už jen myslet, protožeza komančů jsem nemohl do ameriky, nepustili mě, teď nemůžu do ameriky, protože jsem řekl , že si to amíci zavinili sami. Nepustí mě oni. Je tu rozdíl ? Jo jeden ano. za komančů jsem nemusel dětem platit za rovnátka.
0/0
1.10.2001 17:34

Jiri

stejnym metrem pro vsechny
Ja sam jsem proti jakemukoliv nasili a odsuzuji kazde zabijeni nevinnych lidi. Myslim si, ze soudnictvi se ridi precendenty a v pripade, ze bude kdokoliv odsouzen za schvalovani utoku na New York, pak musi byt samozrejme take odsouzeni vsichni, co schvalovali analogicky utok na Belehrad, kde pod ruinami domu a pod bombardovanim "selektivnich cilu" zahynulo i nekolik mych kamaradu, kteri se rozhodne take nicim neprovinili. Osobne bych proti prohlaseni "schvalovani zabijeni nevinnych civilistu" nic nemel, bude to celkem zajimave az se Jan Kopal sejde v cele s Milosem Zemanem a nebo az se takhle podobne sejdou treba Bill s Georgem, jestli pozadame o jejich vydani ;))
0/0
20.9.2001 15:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.