Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kopala? Nakopnout

Policie obvinila Jana Kopala za schvalování atentátu na Ameriku. Co řekl ten chlapík, všeobecně považovaný za ultrapravičáka? Že si Amerika útok zasloužila a že Usáma bin Ládin je vzorem pro naše děti. Možná to byl cynický vtip.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jihad@wo.cz

Komárka? Pořádně připlácnout ke zdi! Nejlíp novinama !!!
0/0
22.9.2001 4:37

flomm

kopnutý kopal
nelze než souhlasit, pane Komárku, i když upřímně řečeno, postavit fejeton na slovní hříčce a na žonglování se jménem je z hlediska žurnalistického tak trochu laciné...
0/0
21.9.2001 19:30

Petr Brno

To jste to dopracovali skinheadi fašounský
Koukám, že Kopal a celá ta fašistická skinheadská sebranka už má tý svý hololebky totálně vyfoukaný čerstvým povětřím. Celá jejich filozofie je postavená na boji s cikány a další přičmoudlou pakáží, která nedokáže žít v souladu s obecnými normami našeho civilizačního okruhu, krade, loupí, zabíjí a parazituje na společnosti. A ejhle, najednou oslavují odporného arabského zločince, kterej jako by z oka vypadl cikánům. Vzkaz náckům - jestli nechcete být všem k smíchu, tak Kopalovi utřete nudli pod nosem, pošlete ho pro semtele a najděte si vůdce - a ne pako.
0/0
21.9.2001 10:15

EVZEN HOLUB

Re: To jste to dopracovali skinheadi fašounský
Cechu, ty hnusny evropsky parazite vtirajici kde komu do prdele. Mel bys zacit premyslet, proc nemuzes zit vedle lidi snede barvy. Jinak skoncis s tim Kopalem na karech Kajinka a spol. Jelikoz pochazis z mesta, kde jsem se narodil,tak ti vic nadavat nebudu. ROM Z TORONTA
0/0
21.9.2001 21:08

Hana

Kopala? Nakopnout
Souhlas. My slabší můžeme si odplivnout či odvrátit se. Soud by byl řešením v právním státě, kde se na důležitější kauzy (milionové zpronevěry a podvody, výživné pro děti, rasové a bezdůvodné útoky) nečeká léta.
0/0
20.9.2001 22:02

Oldřich

Jan Kopal
Doufám, že se našim lidem zodpovědným za naší bezpečnost (hlavně politikům) podaří takové fanatiky dostat tam kam patří!!!Ale mám i trochu obavu, že jim to ještě ani nedošlo, protože mají ve svojích hlavách jen prachy, jak se k nim dostat bez pořádné práce(tunel).
0/0
20.9.2001 21:22

Sidney

Nakopnout Kopala
Jiste, kreatury podobneho typu jsou po celem svete, proc by tedy nemohly byt mezi nami? Soudruh Kopal zrejme nemel mezi obetmi ve WTC zadneho pribuzneho. Anebo ma IQ tykve? Ci se chce medialne zviditelnit, moderne to receno? Tezko rici. Ma pouze velke stesti, ze si doprava - zatim zcela bezstarostneho a nezodpovedneho - zivota v demokracii. Verim tomu, ze nektere slabsi povahy by tomuto v jeho pripade byly schopny ucinit konec.
0/0
20.9.2001 16:53

Pavel

Prosím seznamme se s § 165 trestního zákona
Je škoda, že skutečnost ,že by měl být Kopal za své výroky potrestán vzbuzuje u někoho jakékoliv pochybnosti.Svědčí to bohužel o nedostatečném právním vědomí řady našich spoluobčanů a není to opět bohužel jediný příklad takévéto neznalosti elementárních principů trestního práva. Trestní kodex netrestá jen přímého pachatele zločinu / u nás trestného činu ), ale i toho, kdo k terstnému činu jiné podněcuje, toho kdo trestný čin v e ř e j n ě schvaluje toho kdo pachateli trestného činu nadržuje , toho kdo vybraným trestným činům nepřekáží a konečně toho kdo vybrané trestné činy neoznámí. Že se Kopal dopustil schvalování zločinu století veřejně zaznamenali včichni diváci TV1 ve zprávách v 19.15. Že šlo o veřejné schvalování mimořádně odporného zločinu nemůže být pochyb.Nejde tedy o předmět diskuze, ale o to aby orgány činné v trestním řízení, jak je zákon definuje konaly svoji povinnost. Pavel
0/0
20.9.2001 16:46

Jiří Franta

Bin Ládin - vzor našich dětí?!
Pan Kopal prohlašuje Usámu bin Ládina za vzor našich dětí. Není na tom něco trošičku podivného, když on a jemu podobní pravičáci (rozuměj skinheads), kteří se zaštiťují čistotou národa a rasy a podobnými výrazy, bez milosti zmlátí každého, kdo má jen o něco snědší pleť? Nebo by si snad pan Kopal a jeho souvěrci přáli, aby to v naší zemi za nějaký čas vypadalo podobně jako v Afghánistánu, tj. spálená země, jeden telefon na 1000 obyvatel, 24 km železnic, žádná televize, o svobodě slova a projevu ani nemluvě a hladovějící většina obyvatelstva, které prakticky nemá šanci tuto situaci jakkoli změnit? Schvalování útoku na WTC a Pentagon je nehoráznost a svinstvo těžkého kalibru. S pozdravem Jiří Franta; Teplice
0/0
20.9.2001 14:52

Jiří Franta

Bin Ládin - vzor našich dětí?!
0/0
20.9.2001 14:40

Jonáš

Martine
Martine, precizní práce. Klobouk dolů.
0/0
20.9.2001 14:05

Dave Lister

Zprávy
Podle posledních zpráv byl vzat do samovazby vůdce pravicově anarchopunkového sdružení Nádorově Theokratická Cihla Hvězdoslav Čutal. V nejmenovaném pražském řeznictví se dopustil rasově motivovaného trestného činu, když pronesl... citujeme:"Deset deka cikánský šunky."...... lidi, přestaňte blbnout...
0/0
20.9.2001 13:29

judas priest

souhlasím..
souhlasím s tím nakopnutím toho nedužívího nácka ale ne lehce ale pořádně tvrdě do hlavy a by se vzpamatoval i když pochybuju že by muto rozum vrátilo když žádnej nikdy neměl.
0/0
20.9.2001 12:28

Arnold Rimmer

Re: souhlasím..
Nakopl bych ho,kdyby nakopl on mě,jinak k tomu nemám důvod.Sám pochybuješ jestli tím něco vyřešíš,tak proč bys kopal drsoni ?
0/0
20.9.2001 13:35

Semerád

Nakopnout zpravodaje
Těžko se vyjadřovat, když v článku chybí doslovná citace. Podle TV řekl : "Spojené státy si útok zasloužily". Pane Kopale, kdybyste řekl "vysloužily", pak bych s Vámi v té krátké citaci z TV plně souhlasil.
0/0
20.9.2001 9:09

jaramu@atlas.cz

Neví o čem vlastně mluví .......
Když jsem se v tisku dočetla, co vlastně tento "nácek" vypustil z úst, vcelku mě to rozhodilo. Jak může takový mládě rozhlašovat: Usáma bin Ládin je vzor pro naše děti! Domnívám se, že sám neví o čem mluví, patrně ještě žádné děti nemá! Pro moje děti bin Ládin vzor není a nikdy nebude. Možná až se on sám stane otcem a bude se o své potomky bát, mu dojde, co vlastně ten jeho primitivní mozek vyplodil.
0/0
20.9.2001 8:42

Volšovin

Nakopnout do zadku!
zaznělo i v našem obýváku poté, co se zmíněný fracek včera večer zjevil v televizních zprávách. Vy Jste snad, pane Komárku, poslouchal za dveřmi.
0/0
20.9.2001 7:33

Ivan Stipek

Kopal a ostatni jemu rovni
Domnivam se ze pan Kopal neni jedine hovado v nasi politycke garniture.Jsou to vedsinou nevychovani komunisticti parchanti,kteri si placaji pres pysky a kolikrat nevedi oc vlasne kraci.jsou to lide neschopni vladnout nasemu narodu, ktery v minukych letech velice utrpel na prestizi.Dnesni svet je nekde uplne jinde ale mi ho s takovimi absolutne nedozenem.Setkal jsem se besprostredne s pozustalimi utoku v U.S.A. Ivan Stipek Toronto Yang str.5678 Ontario Canada
0/0
20.9.2001 7:31

veramari

Re: Kopal a ostatni jemu rovni
Mily Ivane, jak vidim, cestinu jste uz davno zapomnel a anglictinu jeste neumite. To musi byt frustrujici, kdyz clovek ani o sobe nevi, kam vlastne patri, coz? Co jste v tom svete videl? Setkat se s pozustalymi muzete i u nad doma, treba s povalecnymi. On ten vyraz zdeseni a hruzy je uplne stejny, jde-li o utok teroristu nebo uchvatitelu. Jediny rozdil je v tom, jak se k tomu ti pozustali postavi. V pripade Ameriky, ktera nechala II. sv. valku dojit az tak daleko,a nebyt Pearl Harboru, tak ji snad ani nevadilo, ze Ada by sezral cely svet, byla nyni sokovana, ze si na ni vubec nekdo dovolil. Ano, je to hruza, a nepomine, dokud tu potencialni hrozbu nekdo jednoduse nesetre. Tady je Amerika na spravnem miste. A vsichni, kdo se postavi za ni, rovnez.
0/0
22.9.2001 20:59

Josef Novák

Kopal a ostatní
Úplně souhlasím s panem Jaroměřským a nic na tom nemění zkomolení jména říšského protektora. Není divu, že mladíček ve funkci ministra vnitra se nechává slyšet, že bude požadovat přísné tresty. Je snad Státním zástupcem? A proč chce trestat podezřelého? Nebo snad v této kauze už nějaký soud svobodně rozhodl? Lidi, zapomínáte na svobodu slova? Nebo snad chcete petice brigád socialistické práce za přísné potrestání? S násilím a terorem nesouhlasím, ale s porušováním zákona ministrem také ne. Važme si svobody slova, až nám napakovanci udělají stanné právo, nebude nic. Bojím se podepsat, protože si nemyslím, že žiju ve svobodné zemi.
0/0
20.9.2001 3:18

jihad@wo.cz

Prdelolezec Komárek
Až Komárku vlezeš celej amíkům do prdele, pak ti nakopem i hlavu!
0/0
20.9.2001 1:03

Jirka

Re: Prdelolezec Komárek
A co ty jsi zač, že si tady takto vyskakuješ a ani nenapíšeš jediný rozumný zdůvodnění proč?!
0/0
20.9.2001 15:30

jihad@wo.cz

Re: Re: Prdelolezec Komárek
Umíš číst? Oslovil jsem snad tebe??? Asi číst neumíš - to by sis všiml, že první si vyskočil Komárek.
0/0
22.9.2001 4:34

Karel

Nakopnout Komárka
Kopala neznám, jeho projevy jsem nikdy celé neslyšel a tudíž nevím, co si o něm mám myslet. Od Komárka jsem četl několik článků a je to debil, kterého by jistě stálo za to párkrát nakopnout do prdele.
0/0
20.9.2001 0:08

Pavel

Re: Nakopnout Komárka
Tak co se tady obsíráš? Nevíš, neznáš a mluvíš. Že Ti zavedli internet do tvý "domovský" hospody Na růžku?
0/0
20.9.2001 8:23

Karel

Odpověď "Pavlovi"
Já se tady neobsírám, ale snažím se diskutovat a mít nějaký názor. To ovšem zřejmě nechápeš. Nevadí, i takoví lidé žijí mezi námi. Nenechám se tebou otrávit. Měj se fajn, "inteligente".
0/0
20.9.2001 22:14

Jarda

Kopal je duta hlava s vylizanym mozkem,jestli vubec nejaky mel.
Takovyho chudaka,a to doslova,bych privezl do USA a dal ho chvilku pozustalim nebo zjeste lepsi zachranarum co odklizeji trosky WTC,tot vse,nestoji ani za rozcilovani...
0/0
19.9.2001 23:46

Graetar

Re: Kopal je duta hlava s vylizanym mozkem,jestli vubec nejaky mel.
Svatá pravda. Při odklízení trosek by ho přešly roupy. Be kind to your local nazi :o)
0/0
21.9.2001 14:26

JUDr. Karel Jaroměřský

Za schvalování útoku hrozí muži vězení - ???
Tak militantní komentáře s tak malým množstvím nestranných informací jsem již dlouho nečetl ani neslyšel. Nevyrovná se to ani kampani kolem Jugoslávie. Očekávám, že v brzké době se dočkáme návrhů aby za "schvalování" útoku (atentátu) byl navrhován trest smrti. Nepřipomíná Vám to něco? Bylo to tu před půl stoletím!!! Pro osvěžení paměti, za schvalování atentátu na Haidricha byl trest smrti! Doufám, že zvítězí zdravý rozum a právo, žijeme přece v právním státě NE!
0/0
19.9.2001 20:38

Ivo Horák

Re: Za schvalování útoku hrozí muži vězení - ???
Doktor práv by mohl vědět, jak se píše jméno bývalého říšského protektora. Zvlášť v případě, že se jím pokouší argumentovat. Soudím, že je na orgánech činných v trestním řízení, jak kauzu vyřeší. Chtěl bych jen uvést, že teror může opravdu nabýt podoby, kdy představuje těžko odhadnutelné nebezpečí pro civilisty v od sebe tisíce kilometrů vzdálených městech. V takovém okamžiku mohou být zrušeny plánované akce a omezeny různé náhle problematické aktivity. Nelze mj. přistupovat s minulou tolerancí k činům, které budí nenávist, vzájemnou neúctu a strach.
0/0
19.9.2001 20:56

posledni emigrant

Re: Re: Za schvalování útoku hrozí muži vězení - ???
Pane Horaku, zastupujiciho risskeho protektora.Vidim a soudim podle Vaseho clanku, ze Vam osud nasi vlasti neni lhostejny, vidte?
0/0
21.9.2001 1:45

Bolf L. , Praha, Staré Město

Re: Re: Za schvalování útoku hrozí muži vězení - ???
...pane Horáku, já se připojuji jménem stařičkého mocnáře France Josefa I. Za časů tohoto mocnáře jsme také zastřelili každého, kdo schvaloval atentát v Sarajevu...Jen houšť a větší kapky...Aspoň ušetříme práci teroristům...Za pomoci Vám podobných se nejprve všichni navzájem pozavíráme a poté - kdo ví, třeba už naše odvážná vláda sestavuje popravčí čety pro stanné právo...
0/0
21.9.2001 9:42

Graetar

Re: Re: Re: Za schvalování útoku hrozí muži vězení - ???
Jak praví Mr. Komárek - nezavírat. Ale nakopnout do prdele. Ne lehce, ale POŘÁDNĚ.
0/0
21.9.2001 14:23

Vitex

Nakopnout kopala
Problem je vsak ten, ze kdo by Kopala nakopnul, asi by si nemohl byt pak jisty zivotem. Bohuzel si to vetsina naroda neuvedomuje, ale kopal je klicovou figurkou neonacistickeho hnuti, ktere na nej jiste nencha sahnout. Kdo nevi o cem mluvim, necht se podiva napriklad do minuleho reflexu, kde jsou jeho holohlavi chlapci pekne vydet.
0/0
19.9.2001 18:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.