Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Štváči a zbabělci

Potkávám poslední dobou jen dvě skupiny lidí. Jedni jsou váleční štváči. (Sám se k nim přibližně řadím). Druhé nemůžu nazvat jinak, než zbabělci. Ti první říkají: To, co se stalo v Americe je strašné. Odeveta musí přijít rychle a musí být tvrdá jako kámen.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ivan Vařeka

Zbabělci v Americe
Špatná zpráva pro všechny štváče - američtí studenti (alespoň někteří) nechtějí válku - viz zpráva ČTK ze 24. 9. 2001. Asi byste jim to měli (v čele s panem Komárkemú) řádně vysvětlit, Švejkům jedněm mizerným. Co takhle narukovat místo nich? Jak je možné, že jste u nás za celou tu dobu, co ztrácíte čas tlacháním na Internetu, nezřídili ani jednu kancelář pro verbování dobrovolníků? Rád se půjdu podívat, až tam před ní budete všichni stát ve dlouhé frontě.
0/0
24.9.2001 8:00

Petr

Re: Zbabělci v Americe
Super!!! Petr
0/0
24.9.2001 11:44

Jenda Venda

Nevim, jestli je to slepotou ze zloby,
ale jsem tu i já (abych neříkal MY, třetí.....). Takže předně - stal se zločin (pro asi většinu lidí rozsahem nebývalý, ale nikoliv první takový v historii lidstva...). A proto bezprostřední cíl musí být dostat zločince tam, kam patří. A je jasné, že se to neobejde bez síly! Tkže je jasné, CO je potřebné. Nyní k tomu JAK to udělat. Nemyslím si, že věci prospěje "převálcování" krajiny stylem zelených mozků, velkých bicepsů a rzchlých kovbojů. Připomínám např. odchzt Eichmana. Nebo sami Američani mají snad obdobnou zkušenost s gangsterstvím 30 let a skupinou "neúplatných"....Tedy jde o to udělat to INTELIGENTNĚ. Nevím, jestli to je zbabělost, ale třeba se na to dívejme tak, že na "novum" z 11.9 je žádoucí vyvinout i adekvátní nové metody...jinak sice "zvítězíme", ale zůstane otázka, bude-li to ještě stát za to. Jestli víme CO, je JAK problém "technologický", kde emoce mají zůstat stranou (např. jako u chirurga při operaci). A dříve nebo později se stejně ukáže, že pouhou silou se dostaneme akorát tam, kde jsme. Očekávám, že se problému bude věnovat alespoň tolik intelektu, který "prokázali" zločinci (beyesporu, a nebyli chudí a nebyli hloupí, perfektně odhadli naši hloupost). Odreagovat si mindrák naší "průměrnosti" na příliš mnoha nezúčastněných totiž povede spíše ke smíření se s takovými činy než k jejich eliminaci. Čili jsou tu různé problémy: 1) Co: no přece hasit. 2) JAK: hasit už hořící dům a přitom nepřilévaz další palivo. 3) A CO DÁL, aby už tak nehořelo. Pokud se nemýlím, všechno už tu nějak někdy bylo. A na všechno jsou klasická řešení, jak "oko za oko", tak "já do tebe chlebem". A obdobné metody vedou k obdobným výsledkům. Jsem zbabělec?
0/0
21.9.2001 18:34

Midnight Knight

Re: Nevim, jestli je to slepotou ze zloby,
Inu,inteligentni reseni bude urcite zapotrebi.Ale osobne si myslim,ze jeste pred nim by mela prijit drasticka odveta,aby a)teroriste pochopili,ze to USA mysli vazne,b)aby se v tom samem ujistili vsichni Americane,ze nepujde jen o plane vyhrozovani prez ocean,ale o skutky..
0/0
22.9.2001 12:36

Midnight Knight

BTW
Mám dojem,že většina lidu nechápe,proč za 1. se USA staví do pozice "svědomí světa",a za 2. každý trochu rozumný člověk by měl být otřesen tím,co se stalo..Odpověď je snadná-v USA žijí prakticky lidé všech zemí.Tím je řečeno vše...
0/0
21.9.2001 15:45

Midnight Knight

Také jsem štváč
Mám dojem,že pan Komárek přesně vyjádřil,o co vlastně jde.Máme dvě možnosti,buď dál v tichosti i nahlas proklínat všechny budoucí teroristy a jejich činy...nebo s nimi konečně skoncovat..Pokud někdo ukrývá zločince,ví,že když se na to přijde,ponese zodpovědnost.Takže každý stát,který má na svém území teroristy a ví o tom,musí počítat s tím,že mu přinesou nepříjemnosti.Právě teď je ta pravá doba,aby se potlačil veškerý teror,ať jsou to muslimští extrémisté,komunisté nebo IRA..naprosto jedno...
0/0
21.9.2001 15:36

Bob

Re: Také jsem štváč
Ty seš teda drsňák!Tebe bych chtěl potkat někde večer na ulici a hned bych ti předved štváče v přímém přenosu frajírku.Takový kecálkové co nebyli ani na vojně ti si opravdu na štváče mužou jenom hrát.
0/0
22.9.2001 2:38

Midnight Knight

Re: Re: Také jsem štváč
Vskutku zajímavé,jak dokážeš z několika vět odhalit i to,co mě asi zůstalo skryto-že se mi o vojně jen zdálo,a já si klidně spal doma v peřinách..Gratuluju,Nostradame..:-)))<br> BTW Ad přímý přenos-pubertu jsem prožil kdysi za bolševika,takže se nehodlám přít,kdo je větší drsoň.Přeju ti,ať tě taky jednou přejde..;-)
0/0
22.9.2001 12:46

Ronny

No tohle?
Myslel jsem, že na tu změť slov odpovím, ale ztratil jsem řeč, takovou s prominutím, pitomost jsem už dlouho nečetl. Ronny
0/0
21.9.2001 15:03

Bolf L. , Praha, Staré Město

....válka ?
....Vážení diskutující...Jedenáctý den po apokalypse v NY...americké tajné služby ještě neobjevily významná ložiska ropy v Afgánistánu....Takže doufejme, že je v dohledné době najdou...Jinak...nejakých šest tisíc mrtvých asi není dostatečným důvodem na tvrdou "ochranu" amerických zájmů...:)))...Ale to harašení silnými slovy a prezentací "síly" v Perském zálivu....to vypadá v televizi úžasně...viďte...?
0/0
21.9.2001 9:03

Bob

PROČ????
Američani si ty teroristy samy vycvičili tak proč se teť mam štvát proti někomu kdo se jim vymknul kontrole a ublížil jim?Proč považuje někdo za zbabělost čekat až se opravdu prokáže kdo tu hrůzu provedl?Je štvaní bez důkazů o vině opravdu to co američanům pomůže?????
0/0
21.9.2001 0:34

Kevlar

Re: PROČ????
Ale Bobe, ti teroristi nás zasáhli všechny - přečti si seznam zemí, jejichž lidi ve WTC zahynuli! Máme co dělat s novou kvalitou teroru, nikdo se k němu překvapivě nechce znát.A to válečný štvaní je samozřejmě výraz přenesenej, jde o postoj vyjadřující zásadní nesouhlas se směřováním světa, kde se banda psychopatů může takhle realizovat.Je to buď a nebo.Bezpečná koexistence vedle Talibanu už není možná,ty lidi , co si přejou za Alláha umřít, by měli dostat rychlou šanci a ty další pak mezinárodní pomoc pro ukončení doby kamenný, co u nich právě panuje.
0/0
21.9.2001 15:45

Bob

Re: Re: PROČ????
Válečný štvaní je výraz přenesený to je jasný,ale nic nemění natom Kevlare,že mstít se na lidech kteří tu hrůzu nezavinili a mají jen smůlu,že žijou s cejchem nařčení bez konkrétních důkazů je stejně ubohé jako teror na lidech kteří se nacházeli v špatnou chvíli ve WTC.
0/0
22.9.2001 2:28

Kevlar

Dilema
Pan Komárek se dotkl zajímavé věci.Naše tradičně schizofrenní společnost má před sebou osobní volbu.Tradičně české řešení "ani pěšky,ani na voze,ani nahá ani oblečená,atd.",se na tuto dějinnou situaci nehodí - to asi cítíme všichni.Je to nekompromisní výhybka.Po jedné koleji dojedem až k úpadku civilizace, zatímco podruhé máme šanci dospět ve vývoji na novou úroveň. Všimněme si všech,kteří dnes zarytě mlčí a čekají, kam se pojede.Považuju Zbabělce za skutečné zbabělce, ale nemám jim to za zlé.Přidat se ke Štváčům vyžaduje odvahu v myšlení.Ovšem ti dočasně mlčící,donedávna ředitelé zeměkoule, mne naplňují hrůzou...,co jich tu je.
0/0
20.9.2001 15:48

vasek

Hlava na spravnem miste!
Pane Komarek, chci Vam podekovat za vystizny clanek. Mnoho lidi se jenom opravdu boji, protoze je to pro ne neco neznameho.Ale jinak jim rici nemohu nez zbabelci!
0/0
20.9.2001 3:26

Martin Komárek

odpověď
Dobrý den, mám trochu dojem, že jsem se buď vyjádřil nepřesně, nebo jsem nebyl pochopen. Možná někoho rozrušilo, že i o takových věcech, jako je válka, píšu poněkud lehčím stylem - ale to už je prostě žánr glosy. Tedy pro vyjasnění. Jsem jednoznačným zastáncem cíleného zásahu proti teroristům, při kterém budou šetřeny životy civilistů (Ostatně, Američané nikdy nic jiného nechtěli). Jiná cesta není. Pokud terorismus nezničíme, zničí on nás. A jestli se dá násilí zlomit násilím? Dá. Vzpomeňte na Hitlera a Miloševiče. Samozřejmě nesmí být samo, musí ho provázet politická kampaň.
0/0
19.9.2001 17:22

posledni emigrant

Re:jste urcite dobry clovek
Mily pane, meritum veci nespocivalo v tom,abychom rozhodli, zda byva v noci tma, ci jestli vrah ma byt dopaden a potrestan. V tom se shodujem: v noci byva tma a vraha je treba potrestat.I kdybyste ocitoval jmena vsech, kteri jsou u pana Danta v pekle -Hitlery apod., nic to nevysvetluje, nic to nedokazuje, k nicemu to neni.Tyto hole pravdy Vam potvrdi i pani Ruzickova (85 let, vyucena svadlena), kterou najdete kazdy den kolem 12.30 U Rozvarilu.Nikdy nebyla novinarkou. Pane, Vas problem je v necem jinem, totiz v tom, ze jste zapomnel, ze pisete pro ctenare, pro lidi. A snad prave proto, abyste jim pomahal videt svet.Jste s nimi spojen pupecni snurou. V tom je ten vtip, ze nejste cinskym cisarem, jehoz kazdy vykal byl povazovan za bozske poselstvi. A to si Vam dovolim tvrdit, ze jste na lidi zapomnel, ze pisete , abyste neco napsal. Dukazem je kuprikladu to, ze Vam Vasi adresati nestoji za to, abyste si po sobe svoji glosu znovu precetl a proveril ji alespon z hlediska racionality. Muzu Vam jen znovu vycarovat ducha Vaseho poselstvi: ..jsou lidi A a lidi B (definice), sam se nepriradite ani k A, ani k B. Vy jste nejake lepsi , polepsene A , to znamena treba C.Ted prijde podrobny popis v nemz v podstate rozvadite teze, ktere jste si vytycil v nadpisu. A narod cte dal a hleda, co prijde, kdy to prijde . Neprislo vubec nic. Jenom otazka: Kdo ma pravdu? , ktera nesouvisi s nicim. A to je Vas problem: pro Vas -byt necim- (ve Vasem prispevku-zbabelec vs. stvac) je to same jako -mit pravdu-. Kdyz to strcime do jednoho hrnce: muzeme suverene psat vety: ma pravdu, protoze je Komarek. Priklad 2. Je pekne , ze jste napsal odpoved. Bohuzel ,je to zase jen -jako odpoved-. Podivejte se na treba na svou prvni vetu. Neni tam ,dekuju, ze jste snedli, co jsem navaril, jdete s povrchnosti s Vami vlastni dal: Vasi osobnost chranici disjunkce:" bud jsem se vyjadril nepresne,nebo jsem nebyl pochopen" neodpovida evropske tradici mysleni: melo by tam stat v implikaci :-vyjadril jsem se nepresne, a proto jsem nebyl pochopen-. Ale to jste nemohl napsat , protoze jste pan Komarek, ktery ma pravdu. Mily pane zalezi mi na Vas, proto Vam timto i pomaham. Pral bych si, abyste mel vic rad ty, pro ktere pisete. Svetove by bylo , kdyby clovek s Vasim talentem objevoval, vice pracoval: nametu je dost. A konecne, mily pane, neberte muj prispevek jako utok na Vas, ale jako radu cloveka k cloveku. Proc? Nebudu Vam psat, ze to narod potrebuje, to ne,ale podivejte se kolik sprostoty se objevuje v nekterych prispevcich. Je to snad dum , ve kterem chcete bydlet? Vas nekdo.
0/0
20.9.2001 14:42

Martin Komárek

Re: Re:jste urcite dobry clovek
Vůbec tomu tak není! Proč si myslíte, že když vyjádřím určitý názor, pokládám se proto za lepšího? Já pouze názory formuluju ostře - nejsem profesor estetiky, ale novinář. Věta "vyjádřil jsem se nepřesně, a proto jsem nebyl pochopen", není pravdivá. Aniž bych se chtěl jakkoli srovnávat, uvedu například Galileiho, nebo, dovolte mi to, Pána Ježíše. Chcete říci, že se vyjadřovali nepřesně, a proto nebyli pochopeni? Není to přeci jen poněkud jinak s tou disjunkcí?
0/0
20.9.2001 16:10

posledni emigrant

Re: konec debaty
Mily pane Komarku, stvoril jste Vasim clankem -(zbabelci - stvaci) pacienta, kteremu uz neni pomoci.Nechte ho alespon v klidu zemrit. Ja vim ,je to tezke,staral jste se o nej, ale co s nim,kdyz ma jen pulku kadrovackeho mozku? Dokadroval. Zelene nalepky "O.K.", cerveno-zlute hvezdy "ten zlej" sviti na celech nasich Cechu. Dlouho na nej budou s vdecnosti vzpominat.Proto nad nim nemusite plakat a podivat se treba na nejake nove aktualne neprobadane stvoreni: proc je treba pan Henry Kissinger obzalovan pred americkym soudem z vrazdy? Vratme se do Cech: k tem nalepkam.Pane, jsem rad, ze si delate trochu hlavu s otazkou: Jak se pozna dobre vino? Podle pohledu na nalepku, ci podle neceho jineho? Jak treba poznate statecnou prodavacku toluenu pro deti od zbabeleho jejiho sefa? Hecarka moc kecu nenadela. Neproda. Zbabelec se vyznava usty k pravu obratu,ale statecnou vyrazi. Pane, ne slova, ale ciny jsou uhelnym kamenem pro to , aby pan hobby-znalec mohl nekoho nejakymi nalepkami polepit.Uz jsem Vam dneska psal, i kdybyste mi ocitoval s celou armadou archandelu dila vsech spojenych dobraku,nic to nerekne o Vasem nazoru. Branite se , ze muzete mit snad nazor. Ano , muzete. (Snad i musite) Nazor ma i pani Ruzickova od Rozvarilu. Cim , jakymi kvalitami se Vas nazor odlisuje od jejiho?(Ve smyslu lekar se pozna podle toho, ze dovede uspesneji lecit a operovat nez nelekar) V cem je mezi Vami rozdil? Ze nejite U Rozvarilu? Ze Vam neni 85 let? Ze nejste zena? Nebo snad tim , ze mate smlouvu s nejctenejsim denikem MF Dnes a pani Ruzickova ne? To je chude , pane. Prilis chude. Verim na Vas, protoze tusim, ze mate rad demokracii. Ze byste ji sel branit s puskou v ruce. Pane ,ja Vas nikam nepustim. Vase misto je tady, jste dobry novinar a perem se daji vyhrat i bitvy (Capek). Nikam mi pred zodpovednosti neprchejte. Nebojte, na pusku jeste dojde.Ted je treba se postarat o nemocnou matku - nasi vlast:Vase kredo nesmi byt: toluen-tunel-Petain-toho zna kazdej kreten-, ale - to nerudovske: bude-li kazdy z nas kremene, je cely narod z kvadru.A neohanejte se porad, mily pane, ze necim nejste (treba profesorem estetiky). Vy jste necim. Vy jste pan Nekdo, ktery nepotrebuje citovat neco, co jsem nerekl(ze jsem pry lepsi nez Vy).Vcera jsem si po precteni Vaseho prispevku naweboval Lidovky. Zabrante tomu. Budu se na Vas divat.
0/0
20.9.2001 23:06

posledni emigrant

dekuju, ze mlcite
Mily pane Komarku, jde prece o vic nez animovat a pobavit nekolik ucastniku tohoto chatu. Nebo to vidite jinak? Jste novinar? Ano , pisete do novin. Jste dobry novinar? Nevim , neznam Vase cele dilo.Ale co vim urcite, ze nase vlast potrebuje v teto hodine spravne lidi na spravnych mistech. Co ma byt dobry novinar? Snad ten ,kdo hleda pravdu, snad ten , kdo chce informovat podle svych znalosti co nejlepe. Snad ukazat sem tam i nejakou hodnotu-minimalne to hledani pravdy- by tam melo byt. Co Vy jste nasel ve Vasem prispevku? Sebe. Entelegenta po sedmi pivech. Pral bych si moc, nas narod to potrebuje, abyste nebyl ten "vul-buh", blbecek-bozan, zbabelec-stvac, pral bych si abyste Vasi praci bral vazne. Kdyz uz Vas to tema zajima: tak Vam dam namety na resersi:pr.: co vite o planovanem stredoasijskem ropovodu, ktery mel byt staven pres uzemi Afghanistanu Americany?Mate to nejakou souvislost se souvislosti? Zaprisaham Vas,berte svoji praci vazne, vzpomente na Peroutku, Eisnera, Masaryka, Havlicka. Ne slouzit rozkladu, ale budovani. Verim Vam. Mnoho stesti.
0/0
19.9.2001 16:27

Lojza

Afgánci nepotřebují mobily ani penicilín
Uvědomte si, že lidé v Afganistánu nepotřebují (nechápou potřebu mít) mobily, auta, rádio, televizi, internet, penicilín, ... Nejsou závislí na permanentním rozvoji techniky, obchodu a stabilitě světa. A proto o nic nepřijdou rozpadne-li se naše technická civilizace, naopak na troskách naší civilizace mohou šířit islám. Tak to asi vidí jejich extremisté.
0/0
19.9.2001 15:53

56xjf

Pane Komárku - tady máte dalšího zbabělce
Papež Jan Pavel II. vyzval světové politiky, aby hledali mír a spravedlnost. Apeloval také na USA, aby se vyhnuly pokušení odpovědět na teroristický útok nenávistí a dalším násilím.
0/0
19.9.2001 15:45

Romana

..
Vážený pane Komárku, viděl jste včera večer velice zajímavý dokument o Afghánistánu na ČT 2? Pokud ne, radím Vám, abyste si jej někde sehnal a pak napsal příspěvek znovu...
0/0
19.9.2001 14:45

Ivan Vařeka

Schizofrenie?
Ze zvědavosti jsem si našel několik vašich posledních článků a musím konstatovat, že je to skutečně ohromující. Dne 10. 9. 2001 ve článku Nezakazujme knihy (viz Komárkoviny) vystupoval celkem rozumně proti potlačování jiných názorů a možnosti se s nimi sezámit. Dokonce jste přímo uvedl, že zásada "oko za oko, zub za zub" je dnes již nepřijatelná. A teď, je co se týden s týdnem sešel, je všechno úplně jinak. Všichni jsou jen černí nebo bílí a odplatou za ztracené oko není zase jenom oko, ale celá hlava, vlastně více hlav (Vinej, nevinej, berte to pořadě, jak říkal sapér Vodička). Je to tak udivující proměna, že se vnucuje otázka, zda náhodou některé z těch letadel nespadlo vám na hlavu.
0/0
19.9.2001 13:54

posledni emigrant

vedet, kdy toho radeji nechat
Pane Komarku, prosim, o co jste usiloval, kdyz jste si uminil psat shora otisteny prispevek? Tezko se to chape. Mne alespon.Podivejte: ta Vase brilantni logika- cituji:lidi se rozdeluji na stvace a zbabelce. Ja jsem stvac.Tak , kdo ma pravdu? Konec rekapitulace.Co to je? Odkud jste? Kdo Vas plati?Pisatele se rozlisuji na spisovatele a prispevatele.Ja jsem prispevatel.Tak, kdo umi lepe zpivat? Jdete do sebe, clovece.Nebo toho radeji nechte, abyste se netrapil.
0/0
19.9.2001 12:41

56xjf

Návrh
Navrhuji štváčům, aby se přihlásili jako dobrovolníci na vyčištění Afghánistánu od teroristů. Zbabělci ať zůstanou doma.
0/0
19.9.2001 12:05

Volšovin

Re: Návrh
Pro případ, že by Váš návrh byl realizován, preventivně žádám o převedení ze Štváčů do Zbabělců.
0/0
20.9.2001 7:24

Volšovin

Jak je z některých žlučovitých příspěvků vidno, šlápl Jste, pane Komárku, zbabělcům na kuří oko
Na rozdíl od některých Vašich nepřátel si myslím, že Jste se v poslední době hodně zlepšil. Vaše komentáře jsou kvalitní, většinou jdou na kořen věci. Na Vaši otázku "Kdo má pravdu?" ovšem - jak jistě dobře víte -v tuto chvíli nikdo správnou odpověď nezná. To se, jak to většinou bývá, patrně dozvíme až s křížkem po funuse.
0/0
19.9.2001 11:49

Ivan Vařeka

Drobná paralela by tu byla
Vážený pane Komárku. Za poslední roky jste toho napsal dost. Kdysi se mi líbily vaše "odhalení" ve čtvrteční příloze. Ale to už je všechno dávno, mnohem dávněji než loňský sníh. To co píšete v poslední době a především v posledních dnech je skutečně neuvěřitelné. Než zase někoho nazvete zbabělcem nebo jej (ne)přímo obviníte z podpory terorismu, tak raději chvíli přemýšlejte. Třeba jaký je rozdíl mezi zdůvodněním a ospravedlněním. A nebo si zkuste ve slovníku najít rozdíl mezi empatií a sympatií. Bylo by smutné, kdybyste skončil jako jeden slaboduchý recidivista, kterého klinický psycholog charakterizoval následovně:"...nevidí rozdílu mezi stromem a keřem, nerozumí jednoduchým pořekadlům a příslovím a čas od času bezdůvodně propadá tupé euforii." V současné době mi připadáte jako Pavel Kohout "na méně prvou" (omlouvám se tímto P. Kohoutovi) Ten se pracně přerodil z kovaného svazáka-komunisty v liberála. Vy jste již evidentně daleko pokročil na cestě od liberalismu k totalitářství. Předpokládám, že v některém z dalších článků napíšete, že "Kdo nejde s námi jde proti nám". Úderněji bude znít že "Západní demokraciii si rozvracet nenecháme a kdo bude chtít zneužívat její výdobytky k provozování svých nekalých rejdů, s tím rázně zatočí ozbrojená pěst předvoje svobody a volného trhu". Nebo by jste mohl použít něco ještě originálnějšího, třeba nějakou variaci na paragraf o schvalování atentátu na říšského protektora.
0/0
19.9.2001 9:55

Eva

Je to pořádně blbý příspěvek,
doufám, že vy půjdete v první linii, vy hrdino (na stránkách novin)!
0/0
19.9.2001 9:46

Marie

Americká zahraniční politika
Jak to bylo s podporou Usama bin Ladina proti Rusům? Rozhodně by se měla přehodnotit zahraniční politika USA. Jsem přesvědčena, že většina Čechů nesouhlasí s bombardováním území Srbska, protože za bojem o Velkou Albánii opět stojí radikální Islám. Z mého pohledu jsou Srbové hrdinové, kteří brání proniknutí radikálního Islámu do Evropy.
0/0
19.9.2001 9:00

Pavel

Re: Americká zahraniční politika
Je skutecne jeste hrdinstvim, kdyz strilim do starcu a deti? Byla srbska valka proti Chorvatsku take bojem proti islamu? Vite vubec, ze muslimove Albanci pohrdaji? Vsechny tyto otazky pisu s vedomim toho, ze islam v radikalni podobe povazuji za nebezpeci a obranu Srbska pred albanskym nebezpecim za opravnenou.
0/0
19.9.2001 9:43

Josef S.

Štváči a zbabělci
Pane Komárku, proboha už přestaňte psát !!! Tento Váš článek je názornou ukázkou neprofesionality našich novinářů, kteří se pouze chtějí dělat zajímavými. Uvědomte si laskavě, že v našem národě žije většina normálních poctivých lidí, které takovýmito nesmysly urážíte. Pokud mám brát alespoň trochu Váš článek vážně, tak navrhuji zřízení třetí kategorie - blbec. Tam patříte bezesporu VY !!!
0/0
19.9.2001 8:23

Karel

Re: Štváči a zbabělci
Ahoj Pepo, jsem opravdu rád, že v naší zemi žijí i normální lidi,. Dík. Karel
0/0
20.9.2001 0:25

56xjf

Nesouhlasím s Vámi
Vážený pane Komárku, Vaše názory si vždy rád přečtu, někdy se s nimi ztotožním, jindy, tak jako dnes, vůbec ne. Nemohu se totiž považovat za štváče, protože nesouhlasím s tím, aby Američané použili atomové zbraně, kobercový nálet na Afghánistán, napalmový déšť (jak radí někteří štváči). Že je třeba rozbít teroristické tábory a základny a bojovat proti terorismu tvrdě a nekompromisně, je jistě správné rozhodnutí. Že u toho budou oběti z řad civilního obyvatelstva je velmi smutné. Doufejme, že jich bude co nejméně. Pro mnohé ze štváčů se bohužel boj proti terorismu změnil v boj "proti špinavým Arabům a islámu". Ačkoli mentalitě lidí v islámských zemích naprosto nerozumím, jsou to pro mne stejné lidské bytosti jako Evropané či Američané.
0/0
19.9.2001 7:21

Pavel

Re: Nesouhlasím s Vámi
Vážený pane 56xjf, četl jsem si několik diskusí a chtěl bych Vám tímto sdělit, že souhlasím s Vámi a děkuji Vám za rozumný přístup.
0/0
20.9.2001 10:18

Karel

zrušeno
(Příspěvek zrušen)
0/0
19.9.2001 1:53

Pavel

Re: Komárku, ty jsi debil!
Milý Karlíku, svým přístupem jsi ukázal, že patříš mezi tu skupinu "hrdinu" a "kvazidemokratů" dnešní doby. Každý má své argumenty, co však nabízíš ty? Jen sprosté urážky, které mimochodem odhalují míru tvého intelektu. Sám anonymně ukryt I-Netem. A teď zase já. A uz jsi někdy viděl, "ty debile vylízanej", že když se násilí ustoupí, tak ono samo odezní a přestane. Vzkaž všem uchylákům světa, že můzou vraždit a házet bomby na vše, co se jim nelíbí a nic se jim nestane. To ty je naopak ješte pohostíš a budeš prosit, aby přestali. Běž je přesvědčit, prosím, alespoň bude od tebe pokoj.
0/0
19.9.2001 6:57

Karel

Re: Re: Komárku, ty jsi debil!
Pavle Roubínku (?), pokud jsi dobře četl všechny příspěvky, myslím, že bys měl spíše pochybovat o intelektu autora článku, než o mém. Tady nešlo o urážky, to vyplynulo z rozčilení, nad tak idiotským článkem. Přečti si i jiné názory, možná formulované s větším nadhledem i argumenty. Je v nich mnoho moudrého. Třeba se nad sebou zamyslíš. I když o tom vážně pochybuji. Karel
0/0
20.9.2001 0:20

Pavel

Re: Re: Re: Komárku, ty jsi debil!
I kdyby tady bylo tisice prispevku, ja musim odpoved znovu a zase stejne. Nasili, a to i v teto bestialni podobe, se musi odpovedet zase jen nasilim. Co by asi udelal Stalin v roce 1945, kdyby vedel, ze se mu obyvatele zapadni Evropy nepostavi na odpor a budou jenom prosit? Jestli vite o nejakych jinych metodach, pokuste se problem resit pomoci nich. Pokud si snad myslite, ze pomuze, kdyz si kleknete na hranicich Afganistanu, budete se modlit a prosit Taliban, aby bin Ladina vydal spravedlivemu soudu, udelejte tak. Ja se pak budu modlit za vasi dusi. Budu neduverivy ke kazdemu "tmavsimu" spoluobcanovi, protoze atentatnici sem prisli jako hoste a chovali se jako "sporadani" otcove rodin a bezkonfliktni studenti. A hlavne se budu pripravovat na dalsi utok.
0/0
20.9.2001 9:53

Ivo Horák

A) je správně!
Myslím, že první. I běžné zločince je přece třeba stíhat a trestat, i když mají msty schopné příbuzné. K čemu by byly výdaje na obranu, pokud by i tak vojensky slabá a jen násilím se udržující vláda jako je v Afghánistánu představovala protivníka, který nemusí počítat s protiakcí světa?
0/0
18.9.2001 20:49

roz

Jde o hromadné vrahy!
Cílem útoků letadel v USA bylo zavraždění co největšího počtu lidí. Nešlo o žádný útok na symboly utlačovatelů z USA. To by si vrahové mohli vybrat na příklad zbouraní Sochy svobody. V budovách WTC nebyli jen američané, ale spousta dalších národností. Údajně zde bylo na 40 renomovaných světových firem, které s USA měli společné jen to, že zde obchodovaly. Lidé z těchto společností se také stali obětmi hromadné vraždy. Vrahové musí být trestáni v každé společnosti.
0/0
18.9.2001 20:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.