Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chvalovský: Koukám do zdi

MF DNES poslala poštou otázky do vazební věznice. Stejnou cestou přišly odpovědi. Tak vznikl rozhovor s bývalým fotbalovým bossem a podnikatelem Františkem Chvalovským. Jedenáct let velel českému fotbalu. Nyní už půl roku sedí v pankrácké vazební věznici. Odstřižen od světa, bez svých blízkých, jejichž návštěvy si nepřál, s hrozbou mnohaletého vězení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

angel

Vykoupení z věznice Pankrác
...za co tady si, ale právník to posral...
0/0
19.9.2001 8:36

posledni emigrant

pani Slonkova, mate vydelano
Mila pani Slonkova, a tak jsem Vam rano polozil otazku:ne recnickou, ale takovou obycejnou,na kterou se da odpovedet. K cemu a proc jste napsala ten rozkvetly clanek o Chvalovskem? Vydelek? Zabavit chatru? Tajne styky? To ne. Tomu neverim. Ze psat umite - to prece vite. Jedinou moznou odpoved, kterou si dovedu predstavit, snad potrebuje Vase remeslny kumst feedback od ucastniku tohoto chatu. V tom pripade Vam dekuji vsichni ucastnici teto diskuse za duveru. Je to kompliment nam , ucastnikum tohoto chatu. Dekujeme a na Vasi odpoved uz cekat nemusime. Kdyz jste k nam tak otevrena, nemuzem Vas zklamat.Nas feedback: pod nanosem uslechtile cestiny jsme odkryli Vase mala tajemstvi a poselstvi.Tajemstvi cislo 1.: Chvalovskemu se ve vezeni nelibi. - Mila pani Slonkova, to neni nic nenormalniho.Od toho tu ta vezeni jsou, aby se lidem do nich moc nechtelo. Poselstvi 2.:Pan Ch. se nudi, kouka do zdi a noviny procte cobydup. Chtel tim snad pan Ch. rici, ze ceska novinarska produkce nedovede zaujmout? Neni to i Vase hanba, pani Sl.? Zde mate, vazena pani Slonkova ,pole neorane, na nem muzete jeste mnoho zorat. Z Vaseho clanku je jasno, ze Vam osud jednoho cloveka neni lhostejny. Urcite ho pujdete zase navstivit. Dam Vam dobrou radu: vezmete mu s sebou papir a tuzku. Kdyz to nepochopi a hodi Vam to na hlavu, nezlobte se na nej.Na dalsi navstevu vezmete s sebou neco veseleho : Stendhala, Fucika, Skutinu ci neco od pana presidenta. Snad ho to potesi. A ze pry je nevinen. Ponechte , prosim, toto posouzeni kompetentnim lidem.Nasi justici. Zaplatpambu si trouflo. A to je moc dobre. Od sikanovani ceskych duchodcu za prekroceni rychlosti o pet kilometru v uzavrene obci doslo na trestani defraudantu a kaskaderu. Nezbyva nam proto nic jineho, nez ceske justici a policii pogratulovat a spolecne zvolat: Nebojte se !, Drzte se! Vam, mila pani Slonkova, preju hodne slz nad cerstve opustenymi hroby. Nashledanou.
0/0
18.9.2001 15:20

Keramik

Re: pani Slonkova, mate vydelano
Jste idiot. 1) neumite cist (rozhovor probehl postou, takze zadne "az ho pujdete zase navstivit" 2) Porad je tady prssumpce neviny, co budete rikat az ho soud osvobodi ??? Jo ale od toho vezeni je aby se tam lidem nelibilo ... mel byste si uvedomit, ze je to VAZEBNI veznice, tzn pro lidi, kteri jsou alespon podle zakona a vsech pravidel civilizovaneho sveta jeste NEVINNI 3) jak i v clanku bylo napsano : o kauze Chvalovsky se v novinach vyjadrovalo spousta lidi, proc by nemel mit pravo se vyjadrit sam obvineny... ale mozna je to nad Vase sily pochopit, radsi se utapite v zaplave prazdnych slov radobyvznesene cestiny 4) "konecne se zacali trestat defraudanti a kaskaderi" zatim je p. CH. nevinny - ale to uz jsem zminil presumpce neviny" ale neco na zamysleni tu preci jenom je .... 5 let vezeni pro Macha, CH. mozna dostane jeste vic .... pokud jsou vinni, bylo by to v poradku .... jenze to by u nas za vrazdy nesmelo byt nijak vyjimecne dostat min !!!
0/0
23.9.2001 17:41

posledni emigrant

pani Slonkova, mate vydelano
Mila pani Slonkova, a tak jsem Vam rano polozil otazku:ne recnickou, ale takovou obycejnou,na kterou se da odpovedet. K cemu a proc jste napsala ten rozkvetly clanek o Chvalovskem? Vydelek? Zabavit chatru? Tajne styky? To ne. Tomu neverim. Ze psat umite - to prece vite. Jedinou moznou odpoved, kterou si dovedu predstavit, snad potrebuje Vase remeslny kumst feedback od ucastniku tohoto chatu. V tom pripade Vam dekuji vsichni ucastnici teto diskuse za duveru. Je to kompliment nam , ucastnikum tohoto chatu. Dekujeme a na Vasi odpoved uz cekat nemusime. Kdyz jste k nam tak otevrena, nemuzem Vas zklamat.Nas feedback: pod nanosem uslechtile cestiny jsme odkryli Vase mala tajemstvi a poselstvi.Tajemstvi cislo 1.: Chvalovskemu se ve vezeni nelibi. - Mila pani Slonkova, to neni nic nenormalniho.Od toho tu ta vezeni jsou, aby se lidem do nich moc nechtelo. Poselstvi 2.:Pan Ch. se nudi, kouka do zdi a noviny procte cobydup. Chtel tim snad pan Ch. rici, ze ceska novinarska produkce nedovede zaujmout? Neni to i Vase hanba, pani Sl.? Zde mate, vazena pani Slonkova ,pole neorane, na nem muzete jeste mnoho zorat. Z Vaseho clanku je jasno, ze Vam osud jednoho cloveka neni lhostejny. Urcite ho pujdete zase navstivit. Dam Vam dobrou radu: vezmete mu s sebou papir a tuzku. Kdyz to nepochopi a hodi Vam to na hlavu, nezlobte se na nej.Na dalsi navstevu vezmete s sebou neco veseleho : Stendhala, Fucika, Skutinu ci neco od pana presidenta. Snad ho to potesi. A ze pry je nevinen. Ponechte , prosim, toto posouzeni kompetentnim lidem.Nasi justici. Zaplatpambu si trouflo. A to je moc dobre. Od sikanovani ceskych duchodcu za prekroceni rychlosti o pet kilometru v uzavrene obci doslo na trestani defraudantu a kaskaderu. Nezbyva nam proto nic jineho, nez ceske justici a policii pogratulovat a spolecne zvolat: Nebojte se !, Drzte se! Vam, mila pani Slonkova, preju hodne slz nad cerstve opustenymi hroby. Nashledanou.
0/0
18.9.2001 15:13

Petr

Hajzl
Jen kokej do zdi, pokud možno do konce života.
0/0
18.9.2001 13:44

Jirka

Vrať prachy
Když je nevinej, tak ať vrátí bankám peníze. Potom ho snad pustí. Problém je v tom, že prachy utopil někde jinde.
0/0
18.9.2001 13:03

Winnfield

BMW
Kdyby si snob Mach koupil v poklidu BMW v ČR a nemusel mít něco extra z Německa, možná by nemusel dneska bručet :o) To je právě to, oba házej milionama a myslí si, že se jim nemůže nic stát....
0/0
18.9.2001 12:20

Martin

Ceske zakony ...
Nemam rad Chvalovskeho a myslim si, ze je ve vazbe zcela pravem... Nutno ovsem uznat, ze system naseho soudnictvi a vubec celeho zakonodarstvi je asi trochu "na palici", kdyz stiznosti vyrizuji lide na ktere jsou podavane a nase politicke spicky se vyjadruji ke kauzam, ktere jsou va fazi vysetrovani... Videli jste U nas v kocourkove?
0/0
18.9.2001 11:45

Sparta hooligans

Fuck off Chvalovský
Ať si tam schnije hajzl, co chtěl vyloučit Spartu z ligy (Sparta měla smlouvu s ČT a nechtěla přejít pod STES). A posral to, že jednou nešla do Ligy mistrů přímo - po rozpadu státu nepožádal o nástupnický stát. Kradl, šmelil, střet zájmů - předseda svazu a majitel Blšan. Takový hajzl nemá co dělat mezi slušnými lidmi.
0/0
18.9.2001 11:15

Re: Fuck off Chvalovský
Hele, ty sparťanskej debílku, seš nějakej ulítlej, nééé?
0/0
18.9.2001 12:21

Re: Fuck off Chvalovský
Hele, ty sparťanskej debílku, seš nějakej ulítlej, nééé?
0/0
18.9.2001 12:22

Re: Fuck off Chvalovský
Hele, ty sparťanskej debílku, seš nějakej ulítlej, nééé?
0/0
18.9.2001 12:23

Jan

Jaká je u nás spravedlnost? Věřím, že důstojná.
Rád bych na začátku svého příspěvku zdůraznil, že bych byl také velmi rád, aby všichni, kteří se dopustili porušení platných zákonů byli spravedlivě odsouzeni a s odpovídající mírou potrestáni. To by mělo platit pro každého bez rozdílu včetně p. Chvalovského. V řadě příspěvků, které již zazněly je spousta pravdy, ale i emocí. Jsem přesvědčen, že prosazování spravedlnosti je citlivý a složitý proces. Tak jako u všech činností, které člověk realizuje, i v této oblasti můžeme chybovat. Nejen z tohoto článku a Vašich příspěvků ve mě však rostou pochybnosti, zdali v současné době nenadřazujeme touhu najít viníka nad spravedlnost jako takovou a přirozenou lidskou důstojnost. To co odlišuje civilizovanou společnost založenou na dodržování zákonů a pravidel od diktátorských režimů - jakým byl například i ten náš předchozí - je presumpce (předpoklad) neviny. Tento předpoklad by měl být zavazující nejen pro soudní systém, ale pro náš všechny, kteří se k dané věci vyjadřujeme a hodnotíme ji. Někdo zmínil vyjádření politiků, ale přece právě kulturní a společenská úroveň politiků je odrazem té naší společné - obecné lidské úrovně. Pokud tolerujeme na nejvyšších postech vulgárně se vyjadřující lháře, kteří se nejsou ani schopni omluvit i když jsou přistiženi, tak si je asi zasloužíme. Pokud se vrátím k otázce předpokladu neviny je nutné zdůraznit, že člověk není odsouzen tím, že je zadržen policií a zavřen do vyšetřovací cely. Člověk je vinný okamžikem pravomocného rozhodnutí soudu, který jediný má právo stanovit podstatu provinění a míru viny. Do té doby by měl - dle mého názoru - mít člověk právo na svou důstojnost. Toto právo by mu mělo zajišťovat spravedlivý a rychlý proces tak, aby -pokud dojde k omylu - byly škody co nejmenší. Není přece možné v jiných profesích například u lékařů sdělit pacientovi s infarktem:" jejda ... promiňte ... onemocněl nám lékař, musíte počkat šest týdnů až se vrátí ...". Je to drsné, ale toto právo by měl mít vrah, zloděj i podvodník shodné, neboť i mezi sty podezřelými nebo označenými vrahy může být jeden, který je nevinný a ze střetu s nespravedlností může být osobně pozamenán na celý život a na to nemáme právo. Tento přístup je těžký, ale popravdě kulturní a civilizovaný. Dnes mi to trochu připadá jako když se kácí les tak lítají třísky. Toto se dá prosazovat přesně do té doby než se to týká nás samých. Skusme někdy nebýt zahleděni sami do sebe a pokusme si představit nás samých v pozici těch, které hodnotíme ... Takže: zpátky na stromy a zavřeme je hajzly, grázly zazobaný až zčernaj - pěkně ať mastěj do tepláků a žerou ty srágory v kriminále, vono je to poučí, a když sou nevinní, tak vono jim to neuškodí, vrátěj se na zem, že jo! Jen ať ... p.s. Vám pane Chvalovský zcela bez mého osobního hodnocení zda-li jste vinen nebo ne přeji, pokud jste nevinný -promiňte, pokud jste vinen - buďte odsouzen na tolik na kolik si zasloužíte.
0/0
18.9.2001 10:23

Milan

Re: Jaká je u nás spravedlnost? Věřím, že důstojná.
Jsem rád, že se k této problematice vyjadřují i lidé, kteří nejsou postiženi černobílým viděním (myšlením). Příspěvkem p. Jana jsem příjemně překvapen a s naprostou většinou myšlenek souhlasím. Chtěl bych jen doplnit, že k naší škodě není politika odtržena od justice a tím je náš systém nebezpečný.
0/0
18.9.2001 11:07

Jan

Re: Re: Jaká je u nás spravedlnost? Věřím, že důstojná.
Děkuji Vám. Myslím si, že máte pravdu, ale k tomu asi nikdy nedojde. Politika je v našem současném pojetí brána spíše jako kupčení s kompromisy bez ohledu na systémové uvažování. Asi nám trochu schází nadhled toho, kdo s láskou vysadí les s tím, že užitek budou mít spíše jeho děti a vnuci než on sám. Nemyslím si, že politika přímo ovlivňuje justici jako takovou, myslím si, že ji ovlivňují vždy a pouze lidé. Minulý režim byl založen na dvou pilířích, na základě kterých kontroloval společnost - na represi a subjektivní autocenzuře (strachu vyvolaném represí) - s tím, že postupně první složku nahrazovala ta druhá. Tato přirozená lidská reakce bude fungovat vždy i dnes. Lidé mohou podléhat veřejnému mínění a mediálním vlnám. Ostatně proto mají v současné době média ve světě takové postavení jaké mají. Lidé na důležitých postech jakými jsou ty politické nebo správní by ovšem neměli ztrácet soudnost a vždy se kontrolovat, zda-li to co činí není spíše o pudu než o rozumu nebo zda-li to co činí nečiní jen proto, že je to pohodlné. Každý systém je tvořen jednotlivými prvky a každý systém je tak kvalitní jak kvalitní ty prvky jsou nebo jaká kvalita prvků v rámci systému převládá. Žijeme v rozstřelené době. Na začátku 90.let jsem si skusil odhadnout jak dlouho nám bude trvat ta "lidská rekonstrukce". Tehdy jsem to odhadoval na 20 let. Jsem přesvědčen, že jsem se nemýlil, ale pochybuji že to bude akorát.
0/0
18.9.2001 12:16

HBA

Re: Jaká je u nás spravedlnost? Věřím, že důstojná.
Naprosto souhlasím s tímto kultivovaným vyjádřením a názory zveřejněnými v příspěvku. Právo a spravedlnost by mělo být pro všechny stejné, ať je to pan Chvalovský nebo pan Kajínek. Jsem zvědav, jaký bude nakonec verdikt soudu. I když si nemyslím, že musí být úplně spravedlivý, protože pan Chvalovský určitě neplatí špatné obhájce, přesto budu věřit, že celý proces jeho případných hospodářských deliktů bude veden v duchu práva.
0/0
18.9.2001 12:29

Jarmila

Re: Jaká je u nás spravedlnost? Věřím, že důstojná.
Díky za Váš kvalitní, rozumný a emocemi neovlivněný příspěvek. Kdyby více lidí uvažovalo takto, bylo by nám lépe. Smůla je, že jakmile se někdo dostane k moci - především politické - mění se jeho myšlení (k horšímu). Napsat něco, co má hlavu a patu a nutí k zamyšlení je mnohem těžší než vyplžit pár přiblblých a věčně omílaných vulgarismů. Takové příspěvky jsou k ničemu. Ale s Vašimi názory se plně ztotožňuji. Jarmila
0/0
19.9.2001 12:02

Jarmila

Re: Jaká je u nás spravedlnost? Věřím, že důstojná.
Díky za Váš kvalitní, rozumný a emocemi neovlivněný příspěvek. Kdyby více lidí uvažovalo takto, bylo by nám lépe. Smůla je, že jakmile se někdo dostane k moci - především politické - mění se jeho myšlení (k horšímu). Napsat něco, co má hlavu a patu a nutí k zamyšlení je mnohem těžší než vyplžit pár přiblblých a věčně omílaných vulgarismů. Takové příspěvky jsou k ničemu. Ale s Vašimi názory se plně ztotožňuji. Jarmila
0/0
19.9.2001 12:33

Kellner

Je mi Vás líto...
Nemám rád Chvalovského, ale nic konkrétního o jeho kauze nevím. Proto je mi líto těch chudáků co ho souděj, že mu nemůžou dát trest smrti. Je strašný jak mají propagandou propláchnutý mozek. Mají vytvořený mediální obraz a každý z nich si myslí, jak je chytrý, a cití se povolán soudit druhého. Typická česká vlastnost umocměná pseudokomunistickým chováním, které je stále v nás, a bohužel i v mladých lidech. Až se jednou ocitnou ve stejné situaci jako Chvalovský, což není vzhledem k počtu zavíraných lidí statisticky né nepravděpodobné, tak se z toho zblázníte, jak se budete dožadovat Vašich zákoných práv, a každý se na Vás vykašle. Vím, že je zbytečné psát tento příspěvek, protože jsme již příliš zpracovaní. Byl bych rád, kdyby se alespoň někdo zamyslel. I to by byl úspěch.
0/0
18.9.2001 9:53

Davy

Vyse trestu za danove uniky
Nevím co si myslet o výroku, že v Německu po miliardovém úniku dostal pachatel 6,5 roku a za půl roku propuštěn. To je jako správné? To bych do toho skoro šel taky :-))
0/0
18.9.2001 9:21

M.

Ch.
Je naprosto ůžasné, jak jsou tady u nás všichni grázlové NEVINNÍ! Ať už to jsou vrazi, defraudanti, nebo politici! A tak si Železný mužík dál sbírá obrázky, Kožený chlapík večeří lva na různé způsoby, viditelný Macek dává za úplatu rady porady a Klausovitý profesor, ale opravdu-opravdu o ničem neví! Ještě že je tu zemákovitý Zeman, který určitě je všechny díky "čistým rukám" oblékne do tepláků!? A lid to všechno solí na daních a dokonce je všechny i obdivuje! Není toto něco, jako ten vysmívaný ABSURDISTAN, na který shlíží s hradu Václavka, Dášenka a Sugar?
0/0
18.9.2001 9:20

M.

Ch.
Je naprosto ůžasné, jak jsou tady u nás všichni grázlové NEVINNÍ! Ať už to jsou vrazi, defraudanti, nebo politici! A tak si Železný mužík dál sbírá obrázky, Kožený chlapík večeří lva na různé způsoby, viditelný Macek dává za úplatu rady porady a klausovitý profesor, ale opravdu-opravdu o ničem neví! Ještě že je tu zemákovitý Zeman, který určitě je všechny díky "čistým rukám" oblékne do tepláků!? A lid to všechno solí na daních a dokonce je všechny i obdivuje! Není toto něco, jako ten vysmívaný ABSURDISTAN, na který shlíží s hradu Václavka, Dášenka a Sugar?
0/0
18.9.2001 9:19

Radim

stávat už v 6.00 není pro "normální" lidi ?
Paní Slonková, zaujala mne jedna z Vašich otázek, kde uvádíte, že stávat v 6.00 je pro normálního člověka asi trochu brzy. To Vám asi ujelo, ne ? Já osobně tedy také nepatřím mezi lidi, kteří musí stávat den co den, na 6.00 (tedy ještě dřív než v 6.00) do práce, ale znám takových lidí spoustu a je jich určitě v naší zemi pořád strašně moc. Myslíte, že všichni tito lidě nejsou normální ? To je docela smutné.
0/0
18.9.2001 8:59

emčík

Re: stávat už v 6.00 není pro
Domnívám se, že se přepsala a chtěla buď napsat: "normálního bohatého " a nebo jen "bohatého".
0/0
18.9.2001 9:12

NZNamy

Re: Re: stávat už v 6.00 není pro
Tak tak. :o) A nebo chtěla napsat "pro většinu normálních Pražáků". Tady se přeci jen začíná později, zas se ale později končí...
0/0
18.9.2001 11:36

vlada

Re: Re: Re: stávat už v 6.00 není pro
kdo vstava v sest je uz ve dve doma, kdo chodi do prace pozdeji je vetsinou doma treba v devet vecer ... celkem velky hodinovy rozdil ... k pripadu pana chvalala se nebudu vyjadrovat hezke pracovni odpoledne )
0/0
18.9.2001 18:57

Ondra

Je mi ho opravdu lito.....
S jednou veci musim souhlsit.Uspesni lide to maji tezke na celem svete,nikoliv jenom v CR.Ale ze clanku p.Chvalovskeho je mi obzvlast smutno-prvni aspekt,jeho osobni pohled,musi byt zakonite negativni,citi se nevinen,poskozen,atd...Mohl by se alespon trochu zmínit,jake problemy zpusobily firmy,kterym on predsedal,firmam se kterymi "spolupracvoval",co to pro ne znamenalo,kdyz nedostali zaplaceno , za sve zbozi a museli propoustet,bankrotovat.On ze sve prosklene vily si asi jenom rikal,nevysel mi podnikatelsky zamer...Nejsem pravnik,ale jsem rad,ze lide,kteri si pujcili a nevratili penize,ktere jim nepatri,dostanou tvrdsi trest nez v Nemecku.
0/0
18.9.2001 8:48

real

Chvalovský: Koukám
No comment ...
0/0
18.9.2001 8:46

real

Chvalovský: Koukám
No comment ...
0/0
18.9.2001 8:41

posledni emigrant

pani Slonkova
Mila pani Slonkova, dobra prace.Ale k cemu? To uz radeji napiste Rozhovory s duchem pane Chval-k-ovskeho.Nashledanou.
0/0
18.9.2001 8:25

vladimír

Chvalovský
Přečetl jsem si první čtyři příspěvky. Máte , pánové, prakticky všichni pravdu, záleží jen, jakým úhlem pohledu se na to zrovna člověk dívá.Pravda je, že existuje jakési bankovní tajemství, ale taky existujou ( alespoň doufám), zákony a hlavně jejich jednoznačný výklad. Pokud takový je - není co řešit- pokud je to paskvil, kterým se ohání každý subalterní úředník od ministerstev, přes tiskové mluvčí až po obecní zastupitele a ani pořádně neví, o čem mluví, je to katastrofa. Ad. páteční film - pokud tomu dobře rozumím,myslí se tím pěkná stupidita, slaďárna atd. Ano je to "srdcervoucí", ale jsou to jen jeho pocity a z basy ho nedostanou a veřejné mínění je tam k ničemu. Asi je pravda, že ta pomalost soudů nahrává podvodníkům. Ale tady bych dodal, že nejen soudy, ale i to, co se odehrává předtím, než konečně člověka šoupnou do vězení, ale to už bychom šili do některých zkorumpovaných policajtů,do toho, čemu se tady říká " společenská objednávka ", do politiky....
0/0
18.9.2001 7:58

xxl

Trapny p. Chvalovsky
Postoje p. Chvalovskeho jsou typicke pro ceskeho vycuranka - on nic nikomu nezpusobil, je nevinny, zadne dluhy nema (zvlastne, ze ty dluhy jsou vycisleny na nekolik miliard korun..), najednou ce citi, ze pravo v Cechach neni. Co maji rikat ti postizeni, kterym dluzil penize a kvuli nemu skrachovali? Jen at tam sedi a napari mu za tunely a podobne akce hezkych par let.
0/0
18.9.2001 7:53

Mirek

Re: Trapny p. Chvalovsky
Postoje pana xxl jsou typicke pro maleho ceskeho anonyma. Nejsem informovan v pripadu pana Chvalovskeho, nevim, jestli je nebo neni sveho trestu hoden. Ale mala ceska hyena nespi a hned ma jasno. Nevadi, ze neni kvalifikovan ani natolik, aby zvladl napsat jedinou vetu ve sve materstine bez pravopisnych chyb. Mozna se jedna o svym zpusobem talentovaneho budouciho statniho zastupce. Vrana k vrane seda.
0/0
18.9.2001 10:21

jirkas

Re: Re: Trapny p. Chvalovsky
Mirek ma jasno. Pozna malou ceskou hyenu po par vetach, nejlepe kdyz v nich jeste najde nejaky preklep. Cim mi to jen pripomina ten prispevek, na ktery reagoval, nevite nekdo? Procetl jsem si tu vetsinu prispevku. Take "nejsem informovan" o pripadu pana Chvalovskeho (co ta moje sekretarka furt dela, ze me neinformovala a neotevrela mi noviny?!), ale co me opravdu popudilo byl Mirkuv prispevek. Jak se rika hyene, ktera utoci na hyenu? :) Napiste si o prihlasky do klubu hyen.
0/0
20.9.2001 8:59

Jana

Chvalovský versus Železný
Jestliže jeden z důvodů, proč byl p. Chvalovský vzat do vazby a je to, že by ovlivňoval svědky, proč sakra už tam dávno není p. Železný???? Místo toho si s našimi demekraticky zvolenými vládními představiteli podává ruku a dělá ze sebe nevinného beránka. Podle mě Železný mnohonásobně více poškodil naši republiku než Chvalovský s Machem dohromady. Vždyť ten člověk nás zdiskreditoval v očích potencionálních zahraničních investorů a jako by se nechumelilo. On si nadále řídí tu svoji komerčku, nikomu žádné peníze vrátit nemůže, protože "nic nevlastní", takže jediný, kdo bude platit bude republika, potažmo my občané. Bezva. Víc takových Železných a můžeme to tady zavřít....
0/0
18.9.2001 7:48

Mivek

Re: Chvalovský versus Železný
Pěkně jsi se rozparádila. Nejhorší je propojení pana Železného s politickými špičkami a následná hra politiků na mrtvého brouka. Vůbec nejlepší je Rada pro rozhlasové a televizní vysílání, vůbec bych se nedivil, kdyby jim pan Železný dorovnával platy. Taky tomu nerozumím proč člověk, který je odsouzen k uhrazení částky přesahující jednu miliardu korun, si vesele dál podniká. Neustále poučuje o morálce a jak se mají ostatní chovat, ale pěkně vychcaně dokáže přesouvat majetek na jiné osoby a firmy, aby na věřitele nic nezůstalo.
0/0
18.9.2001 8:20

luborec

Jak využít média a strhnout davy na svou stranu
Dovedu si představit, že pobyt v cele nebude podle gusta nikoho z nás. Za chvíli nám ale snad p.Chvalovský bude tvrdit, že byl jen nastrčená figurka kohosi. Pořád slyšíme jak je ve vyspělých státech exekuce tvrdá vůči daňovým únikům a podobným tunelům a chceme se podobat a najednou by p.Mach měl dostat 10 na holou a utíkej ? Ne že bych plně důvěřoval naší justici, ale úplně bezdůvodně, jak se nám to expředseda ČMFS snaží nabulíkovat, ho tam určitě nedržej. Byl to skvělý psychologický tah, popis situace je srdcervoucí a to s těmi návštěvami,no super. Lidi na to skočej jak u pátečního filmu a veřejné mínění je jeho .
0/0
18.9.2001 7:20

Sněhurka

Re: Jak využít média a strhnout davy na svou stranu
Musím reagovat Luborcův článek.Zdá se mi,že určité skutečnosti mu stále unikají,například to že nežije v právním státě,ale v Kocourkově,kde ač se to nezdá,za nitky dál tahají komunisti.Vím o čem mluvím,případ pana Ch. zdaleka není ojedinělý.Prý jde o "skvělý psychologický tah". S tím souhlasím,ale jde o tah českých médií. Člověk,který o tomto případu nezná pravdu se zcela pochopitelně nechá ovlivnit nafouknutou mediální kampaní proti panu Ch. Uznávám,že kdybych byla jedním z těch lidí,asi bych taky věřila v jeho vinu. Inteligentní člověk se ale zamyslí nad určitými skutečnostmi a zjistí,že celý tento případ je součástí líbivé politiky p. Zemana a jeho pomyslné předvolební kampaně.Pan Ch. zřejmě dobře posloužil jako obětní beránek.Přála bych jeho vyšetřovateli a všem co za tuto akci dostali jistě dobře zaplaceno (z našich daní),aby si podobný extrém zažili na vlastní kůži.Vlastně věřím,že se jim to možná brzy splní,jen co se stanou nepohodlnými.Přeju jim to z celého srdce!!!
0/0
21.9.2001 16:05

Riksa

Re: Re: Jak využít média a strhnout davy na svou stranu
Na adresu snehurky: uplne skvela ukazka konspirativniho mysleni, ktere je posledni dobou pro cechy typicke v pripadech, kdy si neco neumi vysvetlit (jak je mozne, ze ten bodry, pratelsky stryc, co vede 11 let cesky fotbal je zlodej???). mimijine je to samozrejme jednodussi. Faktem zustava, ze p. Chavlovsky si pujil od banky velkou sumu penez a bez jakychkoliv skrupuli je pouzil k necemu uplne jinemu ucelu, nez ve smlouve mel!!!To, mila Snehurko, zrejme naprosto ignorujes. Moc by me zajimalo, jak bys reagovala, kdyby tobe nekdo nevratil X milionu... Docela by me zajimalo, kde podle tebe konci "regulerni" volebni obdobi a volebni kampan. Konspirativnimu mysleni zdar!!!
0/0
22.9.2001 23:01

Hloupý Honza

Zákonnost v Čechách
V USA se stala tragedie, kolem 14 hodiny nahlasil anonym bombu v Pentagonu. Uz kolem 18 hodiny byl zadrzen. Na ambasade v Cechach nekdo nahlasil bombu. Uz za 15 minut dorazila policie a zachranari. Kdy uz dop... bude v Cechach fungovat statni sektor? Pohyboval jsem se par dni na jednom ministerstvu. Tamni urednici odsuzovali pomale ziskavani ridicaku. V USA je ridicak za par hodin hotov a stoji cca 10 USD. Mam k USA urcity odpor (jsou moc velci a silni a takovy mohou zneuzivat svou moc), ale proc takovi jsou? Protoze pracuji. Pomale ceske soudy pomahaji podvodnikum. Je-li Chvalovsky vinen, tak to sakra dokazte a zavrete ho nebo ho nechte zaplatit skodu, kterou zpusobil. Ale bojim se situace, kdy nejaky urednik muze uzivat volna a clovek, ktereho soudi zatim ceka v cele. Je mozne takoveho urednika zavrit? Je mozne ho nechat zaplatit skodu, kterou cloveku zavrenemu ve vazbe zpusobil svymi prodlevami. V cechach chybi ucta k lidem. Nejen souzenym, ale vsem. Politici se Vam smeji do obliceje a lzou. Macek si necha zaplatit 10 milionu za to, ze je v politice a povazuje to za korektni. Moc bych si pral, aby fungovali zakony a jejich vymahani. A aby se kazdy, kdo pomaha zakony hajit musel snazit neuskodit nevinnym. Proto by mel byt v urcitych pripadech zneuzivani sve moci i zavren. Spoluobcane, preji nam vsem co nejmene "svini". Naivní, Hloupý Honza
0/0
18.9.2001 2:05

EVZEN HOLUB

BLSANSKY CHMELAR !
Meli by ho soudit na svobode, kdyz tvrdi ze svymi obhajci, ze nevi proc je ve vazbe. Verejnost musi prece jednoznacne znat duvod jeho zatceni. Ja to sleduji od zacatku a stale nevim proc v takove veci ma byt zavreny. Jak muze clovek manipulovat ze svedky kdyz uz je obvineny. To nechapu, protoze musel prece dostat obvineni jak to spachal a skym. V tuto chvily je me ho dost lito v jakym debilnim state se bude soudit. FRANTO DRZIM TI PALCE A AZ SE VRATIS OKAMZITE EMIGRUJ. ROM Z TORONTA.
0/0
18.9.2001 1:32

F.

Koukej dal do zdi
Verim p. Ch., ze uz vazba je trest a ze neni zavidenihodna pro nevinneho cloveka. To je ale vse, co mu verim. Ostatni povidacky, at rika vysetrovateli a pred soudem, jestli mu to uveri. Nebudu tady opakovat, co jiz bylo mnohokrat na vsech moznych strankach a chatech omilano znova a znova, ale jednu poznamku si neodpustim. Je svym zpusobem jenom skoda, ze existuje bankovni "tajemstvi", protoze po tom by nebylo co resit a veskere jeho reci by velice rychle splaskly jako bublina.
0/0
18.9.2001 0:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.