Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ládin vydělává i na Česku

Saúdskoarabský multimilionář Usáma bin Ládin, hlavní podezřelý z teroristických útoků v USA, vydělává i na obchodech s českým zbožím. "Mimo jiné obchoduje síť jeho organizací také s traktory Zetor," prohlásil v nedělním pořadu televize Prima ministr obrany Jaroslav Tvrdík. O tom, že chapadla Ládinovy "chobotnice" sahají i do České republiky, píše také nedělní britský deník The Mail on Sunday: Bin Ládinovi lidé si obstarali smrtící jedy v českých laboratořích.
Uvnitř článku najdete stanovisko vládní agentury CzechTrade.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Buran

Ladin
priznam se, jsem buran bez rozhledu, abych si ho rozsiril, v tej dnesni dobe, prisel jsem si na tenhle chat precist nazory lidi, kteri jsou chytrejsi nez ja. Pinos neni Penis, do politiky nepatri tvrde y - emigranti nejsou Cesi, nebo jsou to jedini Cesi, Cesi v Cechach jedine maji prehled a naopak Cesi v Cechach vubec zadny prehled nemaji. Opravdu jsem se poucil, dekuji Vam vsem. Jdu si popovidat se svym malym stadeckem kravicek. Nemluvi, ale dozvim se od nich prave tolik, co od Vas.
0/0
18.9.2001 18:37

Vrba

Nechci Vám do toho kecat
Nechci Vám do toho kecat, ale při objemu obchodu 26 mil Kč (0,7 mil. USD) to musí být i pro Američany pod rozlišovací schopnost. Pokud jde o princip, souhlasím, dávat si pozor, komu co prodáte. Ovšem reexportu stejně nikdo nezabrání (podívejte se, kolik je v Čechách mobilních telefonů určených pro Německo, Francii, Itálii, jen jsou softwarově upraveny. Střízlivým odhadem 10-15%, což může být kolem 0,5-0,8 mil. ks. A taky se zastoupení firem tomu snaží zabránit.
0/0
17.9.2001 16:52

:-)

Proto si byli tak jistí
Bylo mi divné, že pan Špidla a spol. si byli minulý týden tak jistí, že zrovna nám nic nehrozí. Určitě věděli o obchodech Zetoru podstatně víc.
0/0
17.9.2001 12:51

madar

labin na utoku vydelal !!
Podle MSNBC právě vyšlo najevo, že Osama bin Laden, hlavní podezřelý terorista vstoupil před úterním útokem ve velkém do krátkých pozic velké pojištovací společnosti, pokrývající i WTC komplex. pokud to tak skutecne bylo, vydelal balik jakej si nikdo z nas nedokaze predstavit ... najdete na http://www.msnbc.com/news/629380_asp.htm
0/0
17.9.2001 9:29

joji

Re: labin na utoku vydelal !!
sorry, ale v tom clanku z tveho odkazu, pisou, ze zadne podezrele obchody provedeny nebyly (takze pravy opak). Bud se to od vcerejska zmenilo, nobo ses fakt madar :-)
0/0
18.9.2001 10:42

joji

Zetor
Jestli by se ten clanek spis nemel jmenovat, Ladin prodelava i na Cesku. Pokud je mi znamo, tak Zetor posledni dobou moc nevydelava.
0/0
17.9.2001 5:45

joji2

Re: Zetor
A co bys řekl tomu, že nevydělává TŘEBA právě i díky takovým ládinům? Na všechny "zprostředkovatele" se z obchodní marže asi nedostane. A tak může mít smůlu právě Zetor.
0/0
17.9.2001 6:37

Jirka Vanek

Vydejte Kavana mezinarodnimu soudu
A nejen Kavana. Cesi vzdy za dolar byli schopni prodat i svoji sestru. Nevidim zadny rozdil mezi arabskyma prasatama ceskyma zlodejema.
0/0
17.9.2001 1:55

Larry Hagmann

Re: Vydejte Kavana mezinarodnimu soudu
Moc americky tvoje jmeno zrovna nezni , G znamena george nebo gogo?
0/0
17.9.2001 9:46

Honza Malina

NA CESKO TO PRASKLO, CO UZ DAVNO VIME--OBCHODUJI S TERORISTAMA
Je to davno znama vec, komunisti vzdycky podporovali a podporuji teroristy.Totiz teroristi za ne delaji tu spinavou praci, chteji znicit svobodny kapitalismus.Nedejte se oklamat recma lidi jako Klaus a spol, jen hleda zivnou pudu pro volby pristi rok, ale je to jeden z nich, je to sprosty komous a KGBak, bacha na neho.Jeho neucta k C TV a snaha o dasazeni Hodace, byvaleho komunisty a svazaka (jakobynahodou "uteceneho" do Anglie, kdovi co v tom BBC delal), tak to mluvi samo za sebe.Komunisti chteji a maji zajem na podpore teroristu a tak davat jim obchod a vydelavat, to je jen dalsi cesta, jak jim pomahat, aby za ne pak mohli terorisovat svet, znicit kapitalismus.Za tim teroristickym utokem v NYC stoji zeme jako Rusko a Cina, ktere tyto dacany fanaticke podporuji, prodavaji jim zbrane a vybusniny a jejich armadni specialisti cvici Arabske teroristy, Rusaci maji v Iraqu vyzkumove laboratore na zbrane s nervovym plynem, jejich zamerny bordel v ruske ochrane techto zbrani uz vedl k prevozu jistych zbrani pro Cecenske rebely a dale do Iranu a Iraqu. Je v tom i Jemen, ktery tak vydatne zasobuji Cesi, ten pak prodava tyto zbrane dal a je v tom hrozny bordel.Americani to uz dnes vi a tak se Cesi maji na co tesit, jejich "prikladna" pomoc pri problemech v Kosovu, kdy davali tajne zpravy Milosevicovi, jak se vojska Nato posunuji, tak to je dalsim dukazem, jake "umysly" ma vlada komunistickych darebaku v Cesku. Potlacit svobodu obcanu a zamezit rozvoji kapitalismu, nastolit zase zpatky diktaturu proletariatu, ted se jim to hodi do kramu, aby zavedli vsechny mozne "bezpecnostni" zakony a opatreni, aby se predeslo terorismu a nedivil bych se, kdyby si jeste vykonstruovali nejaky teroristicky falesny utok a zakazali vam vychazet ven a zavedli stane pravo a vsechno zmenili. To je jim totiz podobne a oni se nestiti niceho, nikdy se nezastavi pred nicim, jen sila lidi a mas je zastavi, nic jineho nepomuze, par defenestraci a poveseni na kandelabry, jinak se jich nezbavite.
0/0
17.9.2001 1:31

Lukas

Re: NA CESKO TO PRASKLO, CO UZ DAVNO VIME--OBCHODUJI S TERORISTAMA
Chyba Malina problem neni v tom ze MY obchodujeme s teroristama, problem je ze US obchoduji s teroristama...a Bin Ladina (kterej to podle mne ma na 99 procent na svedomi) podporovali taky, akorat o tom nikdo nic nerika. Je to opravdu tak! Sila lidi a mas mozna vyresi (ja myslim ze spis ne, ponevadz skoro kazdy by se choval jak ty prasata co jsou momentalne u vesla) nasi situaci, ale urcite ne situaci v Afganistanu ponevadz jim staci 20 lidi na zabiti 5000 lidi a to byl podle mne jen zacatek serie masovych utoku kdy uz nebudou umirat desitky ci stovky ale tisice a mozna i desetitisice lidi, protoze at uz si Ladin a podobny uchyly hrajou na cokoli, MAJI biologicke zbrane a pred tema se neschova nikdo...takze se s tim netrap, CR je i pres tvuj nazor na opacne strane barikady a mam pocit ze az nam pres ni prileti nejaky biosmejd, uz ho nikdo nestihne hodit zpatky. Ani ty ne. Doufam vsak ze se podari vymitit terorismus z dnesniho sveta protoze jinak to dopadne opravdu spatne. Armagedon se nam priblizil vic nez kdy jindy
0/0
17.9.2001 1:56

Pavel

Re: NA CESKO TO PRASKLO, CO UZ DAVNO VIME--OBCHODUJI S TERORISTAMA
Nez zacnes psat sve nazory, tak si precti, pokud umis anglicky, clanek na adrese http://news.bbc.co.uk/hi/english/world/south_asia/newsid_155000/155236.stm kde BBC pise, kdo vycvicil Bin Ladena proti Rusakum v Afghanistanu.
0/0
17.9.2001 9:32

linguista

Cesky prepis
Vsimol som si, ze skoro vsade sa pise Osama bin Laden, ale na ceskych servroch vyhradne Usama bin Ládin.
0/0
17.9.2001 0:26

D

Re: Cesky prepis
Usáma bin Ládin, to je fonetická transkripce, na přepis např. čínských jmen používáme také českou abecedu namísto systému pinyin, který se běžně užívá jinde.
0/0
17.9.2001 1:48

Nika

nejen zbrane jim prodavame
0/0
16.9.2001 22:26

Rebeca

Botulotoxin, obchod, Britanie
Pokud vim tak botulotoxin se pouziva i v kosmetickem lekarstvi jeho injekce, zabranuji vzniku vrasek. Objevuje se i v potravinach. Mozna by to mohl vysvetlit nejaky lekar, chemik. Obchod je obchod vsechno se muze zneuzit to by lide nemohli obchodovat s nicim. Ovsem pokud jde o zbrane primo tuto otazku my nevyresime. O majetku bin Ladina vim jenom tolik, ze jeho bratr zalozil stipendijni fond na Harvardske Univerzite a dalsi jeho pribuzny ma 6 luxusnich bytu v Charlestownu - Boston. K Britanii odkud tato zprava pochazi mam jen jedno (online16:12, 13.zari Britsky denik stredisko financi a privrzencu meli v Londyne podrobneji online) nebo dalsi zprava 22.03,13.9. Scotland Yard zatkl muze podezrivaneho z terorizmu.nebo 14.01 13.9 Iran bomb. na jihu brit+amer. letouny, Britanie+USA odmitly. (cerpano online idnes)
0/0
16.9.2001 21:41

MaT

Re: Botulotoxin, obchod, Britanie
Botulotoxin, nekdy take zvany "klobasovy jed" je jednim z nejucinejsich jedu. Je produkovan bakterii Clostridium botulinum. Vyskytuje se treba ve spatne sterilizovanych a ponekud "starsich" konzervach. Ale ze by se to pouzivalo v kosmetice, to slysim poprve. Mar miligramu a jdete do kytek... :-) Jinak k tomu, ze se vyskytuje v potravinach - no, mozna ze ano, ale nemel by. Tak leda v tech, ktere se exportuji nekam... no, treba teroristum do Afganistanu. :o) Slysim poprve, ze by se s botulotoxinem "bezne obchodovalo". To same plati pro anthrax, neboli snet slezinnou. To je takova hodne hnusna a zakerna nemoc, ktera uz sice byla ve svete prakticky vymycena, ale puvodce teto nemoci, Bacillus anthracis, se (i kdyz by mozna nemel) povaluje v tajnych vojenskych laboratorich, protoze by mohl velmi dobre pro svoji agresivitu poslouzit jako biologicka zbran. Mozna, ze se najde i v nejakych civilnich laboratorich, kvuli vyzkumu, ale o tom nemam podrobnejsi informace...
0/0
16.9.2001 21:56

Milan

Re: Re: Botulotoxin
Jako farmaceut musím zareagovat. Botulotoxin se opravdu používá v kosmetice, neurologii a očním lékařství. Na českém trhu je přípravek Dysport od britské firmy Ipsen, dováží ho k nám firma Beaufor Ipsen. Není to ale nijak laciná záležitost, 2 ampule stojí něco přes 23 tisíc, ale podle mojí osobní zkšenosti to za něj spousta ženských rádo dá.
0/0
16.9.2001 22:33

Graetar

Re: Re: Re: Botulotoxin
Že by měl Ládin zvrásněnou pleť? :o)
0/0
17.9.2001 9:19

D-Key.com

Re: Botulotoxin, obchod, Britanie
Věř mi,že až tě škrábne střepina od granátu s botulotoxinem,tak s vráskama budeš mít pokoj napořád.
0/0
17.9.2001 10:06

Rebeca

Re: Re: Botulotoxin, obchod, Britanie
Diky, ze me povazujes za tak stupidni, ja psala pouze o Botulotoxinu k cemu se pouziva, co o nem vim ja, nejsem chemik ani lekar, chtela jsem jen napsat, ze zneuzit se daji i naprosto zdanlive nevinne veci. Naopak bych byla rada, kdyby mi nekdo, kdo tomu rozumi vysvetlil jak se da Botulotoxin vyuzit jinak.
0/0
17.9.2001 17:01

Tomáš

kolik má prachů
na http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/shows/binladen/interviews/al-fagih.html je rozhovor se saúdskoarabským disidentem saadem al-fagih. ten k tomu asi má co říct mnohem víc než my všichni tady dohromady
0/0
16.9.2001 21:36

Michal

vseobecne
Je smutne cist ty vypady. Je jedno, zda nekdo zije v Australii nebo v Ceske republice, vsichni jsme obcany teto planety. Nikdo nema pravo ubirat nekomu jeho rozhodnuti bydlet v Koline, Brne nebo Australii. To muze jen zaostaly a prizemni hlupak. To je jen k tomu vecnemu tematu "emigrace" a hloupych lidi, kteri kdyz necestuji sami, tak kdo si zvoli jinou cast planety "prestava byt Cechem" . Smutne ..... Stan obchodu by stalo za uvahu zjistit, proc se zde objevuje prodej traktoru a nikoliv Semtexu. Pan Havel kdysi kritizoval vyvoz zbrani z Ceskosloslovenka a po zruseni exportu zbrani na misto Omnipolu (vyvozce zbrani z Ceskoslovenska )prisli krome jineho i Americane s jejich exportem zbrani . Americane podporovali Afganistan v dobe prepadu a obsazeni teto zeme Rusy, dnes bohuzel tito jejich "byvali spojenci" podporuji barbarstvi a zlociny proti jejich zemi. To je velka ironie, nicmene zlá realita. Nestalo by za to vyzvat muslimske zeme teto planety aby s Afganistanem vyjednali vydani obvinenych teroristu a postavili je pred spravedlivy tribunal a v pripade viny je potrestali tim nejvyssim trestem ? Je to velka prosba ? Asi ano, kdyz vidim, jak Cech proti Cechu broji jenom kvuli tomu, ze jeden bydli tady a druhy jinde. A kvuli preklepu v mluvnici ........Ach ta mala ceska povaha ( mimochodem dle Email adresy pracujici zde pro mezinarodni bezpecnosti agenturu ) - to je clovek, kteremu by se mel otevrit svet, cestovat aby prestal se ohanet jen "hrdosti nad Cestvim" ale moznosti pracovat a udelat neco pro porozumeneni mezi krajany, sousedy a obyvateli teto planety.
0/0
16.9.2001 21:24

Dave

Arabove
At je to jak chce arabove se nudi natolik ze porad budou bojovat a delat takove blbosti jak na USA, protze je treba byt ve strehu neustale.
0/0
16.9.2001 20:23

jaja

nene
nevim jak nekdo muze schvalovat terorismus, to je uplna zvrhlost
0/0
16.9.2001 19:53

Jindra Fuchs

NEJAK JSI ZAVREL ZOBAK PINUSY ... NEBO SNAD "PENIS"!
TAK CO NAM JESTE POVIS... PROFESORE???????
0/0
16.9.2001 19:53

Klára Šimková

Re: NEJAK JSI ZAVREL ZOBAK PINUSY ... NEBO SNAD
Opravdu úžasná a na první i na další pohled inteligentní reakce ....
0/0
16.9.2001 20:14

pinus

Re: NEJAK JSI ZAVREL ZOBAK PINUSY ... NEBO SNAD
Huh? Tak mi nejak unikl smysl tohoto prispevku. BTW, Pinus se sklonuje PINUSI (podle vzoru stroj).
0/0
16.9.2001 22:15

Jiri Kral

Re: Re: NEJAK JSI ZAVREL ZOBAK PINUSY ... NEBO SNAD
No kdyz jsi byl 4 mesice v Jihoafricke Republice tak by jsi mohl vedet, ze PENIS je "organ of copulation and urination in male mammals" jinak cesky "CURAK"! Kdyz uz jsi takovy znalec tak mi prosim Te rekni kde jsou nejhlubsi doly na zlato v RSA. Jmenuji se Western Deep Levels ... pro tvoji informaci tak ja jsem zil v RSA neco pres 25 let a ted 8 let v Australii takze jestli moje cestina neni sto procentni to me VUBEC NEVADI a nepotrebuji od Tebe nebo te kravy aby jste me opravovali protoze ta cestina me je normalne uplne na hovno. Jedine na komunikaci s takovyma idiotama jako jses Ty a ta buchta. A pro tu chytrou zenskou mam jenom jeden vzkaz... Come and suck my knobb, you silly cow! Pratt jej afrikaans? Ek saal jou blaksam!
0/0
17.9.2001 8:52

monty system

Re: Re: Re: NEJAK JSI ZAVREL ZOBAK PINUSY ... NEBO SNAD
jooo, kdyz se cesi nekam dostanou, tak jsou neco vic...
0/0
17.9.2001 9:15

Čau chytráku

Re: Re: Re: NEJAK JSI ZAVREL ZOBAK PINUSY ... NEBO SNAD
Velmi inteligentní výplod .....
0/0
17.9.2001 13:14

Jirka

5miliard Kč?
Pan ministr se spletl v měně... Už při tomto výroku na Primě řekl 5 miliard Kč a pak že disponuje 300 miliony dollarů... Jinak pan Král z Austrálie určitě ví, že 3 Billon US Dollar = 3 miliardy US Dollarů(v Evropě).
0/0
16.9.2001 17:58

MFA

Re: 5miliard Kč?
dollarS :))
0/0
16.9.2001 19:40

Jiri Kral

Ladin a ZETORY?
Tak prohlasit,ze "Ladin zije i diky ceskym traktorum" je nejonom smesne, ale totalni hovadina. Zrovna dnes vecer zde v Australii na TV chanel 9 ukazovali v programu 60 Minutes rozhovor s Osmanem bin Ladinem a pro zajimavost jeho osobni jmeni je odhadovano na 3 Billion US Dollars. Majetek jeho otce je neco pres 7 Billionu US$. Tak si myslim, ze se pan ministr dost seknul, no co se da ocekavat od ministru vlady Zemana nebo Krause atd. A co ceske zbrane? Jsou neprodejne.... urcite ne. Zejo pane Kavane.
0/0
16.9.2001 17:03

pinus

Re: Ladin a ZETORY?
Se 3 biliony by byl nejbohatsi na svete. 3 billion USD = 3 miliardy USD... (kritizujete, ale sam to poradne nevite) I tak je to dost.
0/0
16.9.2001 18:17

Jiri Kral

Re: Re: Ladin a ZETORY?
Myli pane Pinus, tak v prvni rade je daleko vice lidi na svete kteri maji vice nez 3 Miliardy (pro Vas lepsi prehled to tedy pisupo cesku protoze v anglicky mluvicich zemich neni "milion" ale "Billion" i kdyz je to to same 1000 milionu)napriklad jeho otec jak jsem psal v puvodnim clanku, ale stale je daleko vice bohatsich lidi a ne jenom tak zvani brzo zbohatlici jako jsou lide typu Billa Gatesa atd. Napriklad Jihoafricky Harry Oppenheimer ktery je majoritnim vlastnike VSECH zlatych a diamantovych dolu v Jihoafricke Republice, Botswane, Lesotho a Zimbabwe a rodina Oppenheimeru uz vlastni tyto doly pres 100 let. Cela "firma" se jmenuje Anglo - American Mineing Corp. A na svetovych burzach jako New York, London, Johannesburg, Sydney, Hong Kong a dalsi se jmenuji De Beers. Na dalsi se muzete podivat do casopisu Fortune 500, DOW JONES & Economics Magazine a podobne. Jinak Vam rad sdelim novinku o ktere jak je videt ani po 12 letech "demokracie" v ceske republice nevite, ze v opravdove demokracii ma kazd pravo na svuj nazor. Velmi pochybuji po Vasem prispevku, ze Vy "poradne vite" Buh vi o cem. Pravdu mate v tom, ze 3 miliardy US$ je dost. No a na zaver musim rict, ze me velice prekvapuje jak jste VSICHNI choulostivi na jakoukoliv kritiku vas polyticke reprezentace, i kdyz sami tady nadavate a rvete na Amiky, Araby, Cikany etc.etc. Velmi zajimave.... Nikdo neni tak slepy jako ten kdo nechce videt!
0/0
16.9.2001 18:56

Klára Šimková

Re: Re: Re: Ladin a ZETORY?
My VSICHNI(zatim jsou 2 to je opravdu velika vetsina :-))) zijeme opravdu v demokracii, ikdyz vam to asi neprijde, jak jste si dozajista vsimnul, vyjadrujeme tu vsichni sve nazory, coz je jeden z piliru demokracie. Clovek ma taky pravo s vasim nazorem nesouhlasit, nebo nesnesete kritiku ci nesouhlas? Nevim co vas vedlo k tomu, abyste opustil CR, jestli laska, ci penize, nebo jiny z dalsich duvodu, ale soude dle jmena jste se zde narodil, takze chte nechte patrite k nam. Ocean totiz neni zas tak veliky, coz si v techto dnech uvedomilo hodne lidi, Spojene staty vlastne nejsou tak daleko a svet je vlastne maly. Uznavam, ze cesky narod vecne nadava na cokoliv, ale vas vyraz "Amici" bych zaradila taky spise k tem hanlivym, takze jste asi klesnul na nasi uroven... ale nechci aby to vypadalo, ze jsem proti vam zaujata kvuli tomu, ze vy jste v Australii a ja tady. Jsem rada, ze ziju tady a jsem hrda na to ze jsem CESKA a nikdy bych nemenila. Mozna i proto me desne rozcililo, ze z celeho naroda delate bandu ignorantu a z pana Pinuse blba, co nevi vubec o nicem, nevim jestli si to uvedomujete, ale jste Cech jak poleno, z mouchy delate velblouda. Nezachranite to tim ze ze jmenovanych periodik opisete par udaju o jmeni pana Oppenheimera. Jinak pro nas hloupe Cechy prelozim taky par udaju z vaseho clanku "myli" se pise mily a "polytika" se pise politika..
0/0
16.9.2001 20:10

MaT

Re: Re: Re: Ladin a ZETORY?
Tak v anglicky mluvicich zemich? Tim jako myslite co? Co ja vim, tak "miliardu" vynechavaji akorat Americani. V britske anglictine je normalne "milliard". Co je asi puvodnejsi? Proste - Americani v tom zase delaji bordel... :o)))
0/0
16.9.2001 21:51

pinus

Re: Re: Re: Ladin a ZETORY?
Jak jste si vsiml, napsal jsem, ze "se 3 biliony by byl nejbohatsi na svete". Vzhledem k tomu, ze majetek nejbohatsiho cloveka na svete, Billa Gatese, neni "ani" 100 miliard (viz napr. Vami zminovane Fortune 500), tak by skutecne byl. Samozrejme je mnoho lidi, kteri maji vice nez 3 miliardy. Kdyz ale pisete cesky, tak piste cesky, a nepouzivejte anglicke cislovky. V Jihoafricke republice jsem stravil ctyri mesice, takze vim. Neni pravda, ze de Beers vlastni vsechny diamantove doly (i kdyz velkou cast) a uz vubec ne vsechny zlate doly v JAR a okoli. DJ ctu pomerne pravidelne. Zeman mi leze krkem. Proti Cikanum, Arabum ani Americanum obecne nic nemam. A vim, ze "politicke" se pise s mekkym "i". Jeste neco?
0/0
16.9.2001 22:13

tomas takovy

Re: Re: Re: Re: Ladin a ZETORY?
Tak jak je to s těmi Zetory? biliony za Zetory? To by jsme se ale měli...
0/0
17.9.2001 8:31

Jiří Hlaváč

Re: Re: Re: Re: Ladin a ZETORY?
:-) Vilda Gates uz ale neni nejbohatsi.
0/0
17.9.2001 12:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.