Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nebojíme se!

V úterý Amerika oněměla hrůzou, v pátek už držel Patrick Keogh poblíž Bílého domu fixou psaný transparent, na němž stálo: "We are not afraid - Nebojíme se." Tak pomalu končil týden, který otřásl Amerikou a ukázal, jak veliký národ jsou Američané. Smutek se již stačil změnit v hněv, ohromení v bojovnost, šok v solidaritu. Největší neštěstí amerických dějin otevřelo srdce, peněženky i žíly Američanů. Poté, co teroristé udeřili, přišly dny úzkosti, ale také dny odvahy a patriotizmu.Všechny snímky pořízené po tragédii v USA.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Spider

Pro KÁJU
1)Nebýt jednoho pána s knírkem ve 40. letech v Německu, nikdy by jsme nespadly do sféry vlivu SSSR (a nestali se komunistickou bandou), stejně jako spousta jiných postkomunistických zemí. Jinak řečeno - velká huba pana Bittnera evidentně uznává princip kolektivní viny...a já nechápu kde se v něm bere ta drzost, nadávat všem Čechům do komunistickejch hajzlů. 2)Pokud vím, tak třeba zrovna Afghánistán do velké míry vyzbrojili zrovna sami Amíci. Výcvik CIA, rakety Stinger, miliardy dolarů....atd. 3)Pan Bitner k nám, komoušským lumpům a pseudoteroristům mluví pěkně z hora. Dává nám kapky jako kdyby on byl představitel vyspělého světa a my afgánskou provincií.Přitom, na základě toho, co na sebe pan Bitner stačil prozradit soudím, že má dostatek povahových vlastností k tomu, aby si s fanatiky a teroristy dobře rozuměl.
0/0
16.9.2001 20:43

Damir

Re: Pro KÁJU
Bezva receno. Ale on uz mozna "Kaja" necte. Hlupaci nikdy neposlouchaji odpoved na vlastni otazky. Jenom neco breptnou a potom jdou dal. To co rikaji jini je prece nezajima. A nakonec, prave proto jsou to hlupaci.
0/0
16.9.2001 21:11

Jiri Kral

Dotaz na Vsechny.
Jisty slaboduchy pan. Bittner polozil jednu otazku na kterou nikdo neodpovedel nebo nereagoval. Tan pan je vul, ale ta otzka ohledne ministra Kavana a dalsich ceskych polytiku podle meho je spravna. Proc takove ticho.....?? Nikdo nema na to nazor nebo "vysvetleni"?
0/0
16.9.2001 16:49

Damir

Re: Dotaz na Vsechny.
Reaguji rad. Cesko dodava zbrane na stredni vychod? No a co. Amerike to dela take, i Rusko. No a co, no a co, no a co? Neznamena to ze jakykoliv z techto statu podporuje terorizmus. Stredni vychod neni domov terorizmu. Jsou tam extremisticti jedincy, tak jako v Evrope a vsude jinde. Tak co na tom sejde? Posila snad CR zbrane primo tem teroristum? Ne, posila je suverenim vladam stredovychodich statech. Tak proc na te otazce tak trvate?
0/0
16.9.2001 19:32

Jiri Kral

Re: Re: Dotaz na Vsechny.
Dekuji pane Damire. Vase vysvetleni z velke casti beru a co se tyce te otazky. Jednoduse receno jsem na ni trval z toho duvodu protoze neduveruji vlade/vladam CR uz od 68 myho a jak to vypada tak se moc nezmenilo, jenom to,ze prevlekli kabaty a partajni knizky. No to je muj osobni nazor a doufam, ze jako obcan "demokratickeho" statu mi to nebudete mit za zle?
0/0
16.9.2001 19:42

Damir

Re: Re: Re: Dotaz na Vsechny.
To bych si nedovolil. Casto sam nadavam na nejakou tu vladu. Ale myslim si ze lidi casto zapominaji na to ze spatne vlady jsou vsude. Neexistuje zem kde by vlada do jiste miry nelhala a nepatronizovala svuj lid. Kdyz se nad tim tak clovek zamysli tak se obcas ten cil jeho zlosti zda takovy nejaky lepsi. Je to paradox.
0/0
16.9.2001 21:09

Jiri Kral

Re: Re: Re: Re: Dotaz na Vsechny.
Souhlasim s tim,ze neexistuje zem kde by byla "dobra" nebo skoro dobra vlada. Uz muj dedecek rikal ze politici jsou nejvetsi devky pod sluncem a myslim, ze mel sto procentni pravdu, ale mi jako cesi uz mame hodne a hodne let jednu vladu horsi nez tu predeslou. No kazdy mame svuj nazor, ale take svoje problemy atd. Preji Vam hezky den.
0/0
17.9.2001 8:01

Damir Dzafarov

PRO KARLA BITTNERA!
Ahoj Karle! Doufam ze si tohle prectes. Jsem Cech ale ziji v USA, a samozrejme se me udalosti kolem utoku dotkly. Ale v zadnem pripade nemam ceske republice za zle to ze prodava zbrane na stredni vychod, a vis proc? Protoze nejsem rasista a vim ze stredni vychod nema v obecnem smyslu nic spolecneho s terorizmem. Samozrejme ze jsou v zemich stredniho vychodu extremiste ktere pachaji hrozne teroristicke utoky, ale takovi jedincy jsou i v Americe, i v Evrope, i v Asii. Budes se mozna divit, ale jsou i v Nemecku. Znamena to ze mame odsuzovat kazdou zem ktera jakkoliv podporuje Ameriku, Evropu, nebo Asii? To bychom ale museli odsoudit i tu tvoje krasne Nemecko, Karliku. Muzes nas samozrejme obvinovat v tom ze jsme komunisti. Mozna se tak i chovame. Ale vis co? Ty jses zde, pred vsemi, dopustil velmi rasistickeho, a nenavistiveho vyroku proti strednimu vychodu. Zachoval si se jako fasista. Neni to zrovna to nejlepsi. Vsimni si ale ze mi zachovavame objektivitu a neobvinujeme cely nemecky narod. Protoze nejsme rasisti a xenofobove jako jses ty. A vis co jeste? Post-komunisticka je i pul te zeme kterou ty ted mas tak rad. Kazda zem ma nejakou spatnou minulost, vis? Ale kazde zemi se to odpousti a zapomina se. Je mezi nami ale takovy mensi rozdil. Komunizmus u nas instalovali Soveti, tak jako ho instalovali u vas. Ale fasismus si v Nemecku zvolili lide. Komunismus u nas ukoncili lide, demokraticky a svobodne. Fasismus ukoncila valka a prevaha tri velmoci nad rozpadajicimse Nemeckem... Kdo se tedy zachoval lepe? Podle vseho by to vypadalo ze CR bylo do totality vnuceno, kdezto Nemecko si ho samo vybralo. Jak na tohle odpovis? Vis co? Radeji neodpovidej, protoze tyto otazky normalni lide neprobiraji. Fakta jsou fakta, a hostire historii. Vetsina lidi Nemecko dnes v nicem uz neobvinuje. Lide odpousti a nechovaji se rasisticky a netolerantne. Ty k teto vetsine nepatris. Zachoval si se jako hlupak. I vetsina Nemecka by te povazovala za hlupaka. Vim to, protoze i v Nemecku jsem bydlel a nastesti vim ze vetsina Nemcu nejsou takovy jako jsi ty. Na co ti to je, clovece? Vsechna ta zlost a nenavist? Akorat te ted hodne lidi povazuje za malo inteligentniho a hodne maleho muze. Tak si to promysli, Karle, a treba tvuj pristi prispevek bude o necem jinem, nemyslis? Na zaver, dovol abych te opravil v nekolika gramatickych chybach kterych jses dopustil ve sve bidne anglictine, nepochybe zanedbanou tim ze vetsinu casu travis rasistickymi utoky na jine narody a svetodily. Rekl jsi "more like an COCKSUCKER". Kdybysi nebyl hlupak, vedel bysi ze jsi mel napsat "more like a COCKSUCKER". Potom si napsal "isn't that more like it??". Vis, to opravdu slovesne nefunguje...zni to hrozne spatne. Navrhuju ti zahodit "Mein Kampf" -- coz je sama o sobe zajimava kniha ale jen kdyz se cte orientacne -- a vzit si treba ucebnici "Anglictina pro prvni tridu" nebo anglicke vydani "English for dummies". Vis jak se preklada "dummy" do cestiny, vid? Tak si to preloz. Mej se moc hezky a uzivej si v Nemecku.
0/0
16.9.2001 5:40

Oldrich P

Re: PRO KARLA BITTNERA!
Ahoj Damire, mas pravdu na 95% a dovol abych vyjadril muj nazor na tech zbyvajicich 5%. 1/Komunizmus u nas neinstalovali Soveti, ale nasi komuniste v puci roku 1948! Mozna jsi mlady a tak nevis jak to opravdu bylo. 2/ "an Cocksucker" let's give the men benefit of the doubt as it could have been typing mistake.Especially when the "word" is "noun" doubble entendre = word or phrase that can be interpreted in two ways,especially with one meaning that is rude. 3/ "isn't it more like it" I have a news for you, but that phrase is commonly used in England, Australia and South Africa. Jestlize si to prelozite do cestiny nebo naopak si nejdrive prekladete cestinu do Anglictiny tak to samozrejme slovesne fungovat nebude. Zvlast kdyz fraze je takovy polo slang. Tak v tomto bode se priteli pletes a at je p. Bittner hovado nebo ne tak jeho Anglina je vyborna (posuzuji z predeslych prispevku tohoto pana)a je videt, ze asi nejakou dobu zil bud v Anglii nebo ve vyse jmenovanych zemich. Jinak se loucim s God bless America, and help us all. Olda.P
0/0
16.9.2001 15:40

Damir

Re: Re: PRO KARLA BITTNERA!
Ahoj Oldo. Tak dovol abych zase reagoval ja. Jelikoz jsem historii probiral (a dokonce ve skolach nekolika zemich) mam nejake poneti o tom jak to v Ceskoslovensku tenkrat bylo. Nepru se s tebou o tom ze u nas byli komunisti kteri komunisticky rezim propagovali a podporovali. Ale faktem je ze hlavnim duvodem proc v CSR zvitezil komunisticky rezim bylo kvuli obrovzkemu vlivu ktery tenkrat SSSR na nasi zemi melo. Snad nikdo nemuze objektivne verit tomu ze volby u nas tenkrat probehli v plne demokratickem stylu. A co se tyce toho kdo je sfalsoval, to uz neni tak podstatne. Cesti komuniste byli samozrejme do velke miry ovlivneni a dokonce uz tehdy jaksi podrizeni KPSS. Cili mohu zduvodnit to co jsem rekl puvodne panu Bittnerovi. Komunisticky rezim v CSR nastal ne kvuli tomu ze si ho vybrali lide, jak tomu bylo do velike miry s nacistickym rezimem v Nemecku. To bylo to hlavni co jsem chtel zdelit. Co se tyka anglictina pana Bittnera, zdaleka neni vyborna. Pripustme tedy ze "an" byl preklep a ze on zna rozdil mezi samohlasky a souhlasky. Veta "isn't it more like it" opravdu zni velmi netradicne, i v anglictine same. Americene i Britove casto pouzivaji vetu "isn't that more like it", ktera zni opravdu jinak. Pokud, Odlo, mate cit s anglictiny urcite pocitite ten rozdil. Dale pak nejake chyby Vase: "I have a news for you", news is plural and hence cannot be preceded by the article "a", consider saying "I have news for you" or "I have some news for you". Likewise, following this sentece with "but" makes no sense since "but" implies something in contradiction or in contrast to what has preceded it, whereas you are doing neither. Hence "I have news for you, that phrase is..." or "I have news for you: that phrase is...". Snad si rozumime. Jinak nevim jak muzete predpokladat ze si nekdo preklada veci z anglictiny do cestiny, nebot malokdy by to potom davalo smysl. Pochybuji ze by p. Bittner zil nejakou delsi dobu v Americe nebo Anglii, nebot jeho anglictina tomu neodpovida. Mozna tam zil v pokrocilem veku a nikdy se poradne nenaucil mluvit, to je samozrejme mozne. Pokud me chcete v necem opravit, rad bych slisel jake delam chyby v cestine. Zil jsem totiz vetsinu sveho zivota v USA.
0/0
16.9.2001 19:29

Felix

Nazzi raus
Komous nebo nacek - je to stejna svoloc. A vas nacky to navic docela bavi, ne?
0/0
15.9.2001 16:12

Karel Bittner

Opravdu neuveritelne!!
Vidim, ze v nekolika prizpevcich bylo zmineno jmeno Vaseho Ministra KAVAN a prodeje zbrani na Stredni Vychod! A VSICHNI TO OBCHAZITE, ani jeden z Vas nemate tu odvahu nebo slusnost to odsoudit. No to jsme si vzali peknej dobytek do NATO,myslim, ze amici by pak meli vlitnout na Vas as skoci v Afhanistanu a jak zalozak "Bundu" se rad prihlasim. Vy bando komunisticka, jste stejni hajzlove jako Ossis.
0/0
15.9.2001 11:47

Fmash

Re: Opravdu neuveritelne!!
Šašku.
0/0
15.9.2001 12:01

h.o.o.k

Re: Opravdu neuveritelne!!
Jsi chudák!!!
0/0
15.9.2001 12:15

Karel Bittner

Re: Re: Opravdu neuveritelne!!
Radsi Sasek a chudak, nez bezcharakterni komunisticky/post-komunistycky dobytek jako vy.
0/0
15.9.2001 12:24

Honza

Re: Re: Re: Opravdu neuveritelne!!
ZMRDE! ZMRDE! ZMRDE! ty si moc fandíš že seš šašek a chudák!!!!!! ty seš kus hovna doufám že ten tvuj Email je pravej protože ti tam asi brzy začnou chodit zprávy který si za rámeček nedáš!!!!!!
0/0
16.9.2001 0:49

Oko

Re: Opravdu neuveritelne!!
Prosim te, co tu machrujes, ze jsi presel do Nemecka ty fasisto jeden,... Fasisti jsou horsi nez Muslimove,... Krom toho Kavan neni clovek.
0/0
15.9.2001 13:25

lenin

Re: Opravdu neuveritelne!!
Opravdu nevím jak se dá srovnat komunista a Ossis! Když už, tak Aussies. Myslím si, že šašek a chudák je slabé jméno pro Vás. Lepší takovej názor vůbec nekomentovat. Je to totiž ztráta času. Toho charakteru jste asi taky moc nepochytil. Co jste vůbec zač???
0/0
15.9.2001 15:42

Franta Bucholtz

Re: Re: Opravdu neuveritelne!!
Aussies = Australani. Ossies = Ost Deutchland (Vychodni nemci) tak to je jedine v cem on mel pravdu.
0/0
16.9.2001 1:49

lenin

Re: Re: Re: Opravdu neuveritelne!!
Díky, nebyl jsem si tím jistej.
0/0
16.9.2001 15:54

megatacud

Re: Opravdu neuveritelne!!
Mas pravo povazovat za svuj domoc jinou zemi nez odkud pochazis. Ale kdyz uz se citis Zapadakem, zamet si nejdriv pred svym prahem. Kdo vycvicil mudzahidy, kdyz se mu hodilo,ze bojovali proti Rusum, kdo udelal spoustu dalsich bot ?! USA a ostatni zeme taky vyvazi zbrane. Buhvi co by udelalo za boty Nemecko, kdyby nemelo padesat let vojenskou izolaci.Jenze je to tak trochu nedustojne hadat se o takovejch picovinach, kdyz zemrelo tisice lidi. Asi jako kdyz se male deti poperou a pak se hadaji kdo zacal. Je snadny nekoho odsoudit, nekym pohrdat. Jenze tuto je utok na celej demokratickej svet a meli bychom se sjednotit a bojovat spolecne proti zlu. Jenze to ty mozna nechapes. Mozna, ze ses jenom zoldak, kterej potrebuje nepritele. A cim vic tim lip.
0/0
15.9.2001 17:55

KILLER

ZABÍT
Ty čůráku zkurvenej, tohle kdybys mi řek osobně tak bych tě tak zmasakroval že útok na obchodní centrum by byl oproti tomu teplouškej dejchánek!!!!!!!
0/0
16.9.2001 0:43

Karel Bittner

Re: ZABÍT
Ale,Ale ty jsi nejak silnej "KILLER??" more like an COCKSUCKER isn't that more like it?? Tak curacku kdy a kde? Napis a brzy!
0/0
16.9.2001 1:55

Z.V

Re: Opravdu neuveritelne!!
Nechapu,proc se tak rozcilujes kvuli prodeji zbrani!Kdyz to Cesi neprodaj,takto udela jiste nekdo jiny.Stejne ti dole s tim neumi zachazet a nenauci se to.Pokud NATO proti tomu nic nenamita,tak se stim nezabyvej. Tam o tom vedi,a melo by to byt nebezpecne pro NATO ,tak se jiste ozvou.Viz pripad Tamara.Toto thema neni pro nas.Doufam,ze tam sedi lidi,kteri tomu vic rozumi.
0/0
16.9.2001 21:35

GhorX

Tohle mě napadá při čtení některých humanistických příspěvků:
Můžeš tolerovat to, co nenávidíš i to, co tě poškozuje. Ale nikdy nemůžeš tolerovat to, co tě zabíjí. Protože by to mohl být tvůj poslední projev tolerance v tomto slzavém údolí.
0/0
15.9.2001 9:41

Honza

TOLERANCE
Jak Bylo napsano : "Amerika je zcela změněná. Nejstarší generace má svůj Pearl Harbor, jejich děti mají vraždu Kennedyho a Vietnam, děti jejich dětí budou mít toto úterý. Den, kdy země ztratila pocit bezpečí a nezranitelnosti." Ja dodávám : Jakto, že je největším traumatem pro vnoučata, že ona ztratila pocit vlastní nezranitelnosti skrzeva svou zemi? Jakkoli brečím nad tím, co pár debilů dokázalo spáchat v NYC a Washingtonu, tak tahle propaganda, která se nám předkládá, tak to mě vážně nebaví. USA dosud dosud nepřijaly jakoukoli pomoc jim nabízenou, ani se nedivím, a my se tu všichni můžeme přetrhnout. Jak myslíte že to dopadne? Podívejte se stránky servruu v USA. To co se stalo v NYC je třeba zastavit, s tím souhlasím. Nechme ale stranou tu mediální hysterii, na které si kdejaké "medium" buduje karieru. Buďme věcní. A veřte, že tohle si Američani vyřídí sami. Doufám, že tak, abychom přežili. V touze po senzaci totiž ne všechna media uvádí všechna fakta. Konečné rozhodnutí je tak jako tak na vládě USA, tak jim TEĎ přestaňte lízat zadek, oni udělali leccos špatně a leccos dobře. Doufejme, že teď to udělají dobře a poučí se z minulých chyb. Ostatně nic jiného nám nezbývá...
0/0
15.9.2001 4:54

Rebeca

HATEFREEZONE je mysleno trochu jinak!!!!
V te reklame se lide ruznych nabozenstvi a vyznani objimaji zid objima muslima, HATE znamena nenavidet, ale spatno, zlo, terorismus ne konkretni rasu,viru, stat, spise naopak!!! Amerika je prece smesice vsecho a ta reklama nabada k toleranci. Vubec nechci, aby to vyznelo, ze se zastavam slepe nenavisti!!!!!!!!! Muj postoj je presne opacny nenapadat, neosocovat nikoho dokud nebudu mit 100% dukazy jeho viny!!!!!!!
0/0
15.9.2001 4:02

David Opela

Re: HATEFREEZONE je mysleno trochu jinak!!!!
Myslim, ze se to da pochopit uz z puvodniho prispevku. HATEFREEZONE = "oblast (zona) bez nenavisti". Zelene mozky ale asi potrebuji zabijet. :-(
0/0
15.9.2001 4:27

Oldrich P

Re: Re: HATEFREEZONE je mysleno trochu jinak!!!!
Ale, ale Ty jsi chytra hlava! A co s tema zelenejma mozkama... hmmmm tak myslim, ze by jsi sral magi v kostach debile kdyby na Tebe nejakej ten kluk od Zelenych baretu vyrukoval. Be very careful, you Dickhead! Heed the warning or the boys will come and wallop your ass right up you head.
0/0
15.9.2001 5:16

LukasV

Re: Re: Re: HATEFREEZONE je mysleno trochu jinak!!!!
Ze se nestydite, takhle si tady nadavat. Jen proto, ze nekdo zastava jiny nazor nez vy nebo treba jen pochybuje o jedine a nepopiratelne spravnosti informaci z mainstream medii se snad jeste nemusite chovat jako dobytek. Taky bych si pral, aby ti, kdo v utoku na WTC maji prsty byli stazeni z kuze pekne v prouzkach...<nebo cokoliv hrozneho>, ale pral bych si, aby to potkalo taky vschny ty pany z ruznych KGB, MI6, CIA a jim podobnych, kdo takove zrudy v minulosti podporovali, cvicili s cilem zneuzivat je k prosazovani svych zajmu, protoze nejsou vinni ani o chlup mene. Jenze na to nikdy nedojde, protoze by lidi museli zacit o vecech premyslet,ze. No a to jak znamo boli i standardne sede mozky. Tak a ted muzete zase v klidu nadavat. Alespon si o vas muzeme udelat nazor. Lukas
0/0
15.9.2001 9:18

Pavel Prchly

Let's go and kick some ass...
Ano presne tak jak to odsouhlasil nas congress, podle vyjadreni Larryho Eagleburgra a tisicu americkych obcanu je cas na ty lumpy vlitnout a rozmetat a vyhubit je do jednoho bez ohledu na vek. Protoze to je jedina cesta jak s timto terorem skoncit navzdy. Jak vidite tak uz Taliban vola po "Svate valce" tak jim ji dame (a dost brzy jak to vypada)kdyz furt chteji to svate kralovstvi u Allaha. A ti debilove jako Elisabeth Anderson,Human Rights Watch, Amnesty International a ostatni at drzi huby protoze tou jejich cestou to neslo, nejde a nikdy nepujde. Take pan KAVAN a bastardi v Ceske vlade jako on by si meli rozmyslet s kym se budou nadale bratrickovat a delat obchody se zbranema. Je to hnus jak krive patere ma Ceska politicka reprezentace. FRIEND OF MY ENEMY IS MY ENEMY AS WELL!
0/0
15.9.2001 2:32

Pavel Prchly

Re: Let's go and kick some ass...
No, let's BURN some ass! NUKE THE COCK SUCKING TOWELHEADS... ALL OF THEM!! Jo mimochodem,Pavle je nas dost co Vas uznavame byvali veterani a halvne kluky od 82d, 101st a Green Berets. Tak se vubec nevzrusuj s tim co psal ten vul Michal vcera. Rad bych zde napsal cast Vasi pisne kterou venuji Tobe, P. Steve Kostkovi a vsem veteranum z US Armed Forces. Fightting soldiers from the sky Fearless men who jump and die Men who mean just what they say The brave men of the Green Beret.... Chorus: Bohuzel dal uz to neznam Je nas dost co jsme s Vami. God Bless America.
0/0
15.9.2001 3:47

Pavel Prchly

Let's go and kick some ass...
Ano presne tak jak to odsouhlasil nas congress, podle vyjadreni Larryho Eagleburgra a tisicu americkych obcanu je cas na ty lumpy vlitnout a rozmetat a vyhubit je do jednoho bez ohledu na vek. Protoze to je jedina cesta jak s timto terorem skoncit navzdy. Jak vidite tak uz Taliban vola po "Svate valce" tak jim ji dame (a dost brzy jak to vypada)kdyz furt chteji to svate kralovstvi u Allaha. A ti debilove jako Elisabeth Anderson,Human Rights Watch, Amnesty International a ostatni at drzi huby protoze tou jejich cestou to neslo, nejde a nikdy nepujde. Take pan KAVAN a bastardi v Ceske vlade jako on by si meli rozmyslet s kym se budou nadale bratrickovat a delat obchody se zbranema. Je to hnus jak krive patere ma Ceska politicka reprezentace. FRIEND OF MY ENEMY IS MY ENEMY AS WELL!
0/0
15.9.2001 2:31

David Opela

Re: Let's go and kick some ass...
Mam strach. Pokud by v USA mely prevladnout vyse uvedene nazory tak muzeme cekat 25 000 000 (25 milionu) mrtvych, nevinnych - "vybubit je do posledniho bez ohledu na vek". To je pocet obyvatel Afganistanu. Bohuzel, pan pisatel by se asi nespokojil "jen" s Afganistanem. Pane pisateli, co takhle jeste pro vystrahu vyhubit zemi, kde vyrobil ucinnou zbran teroristu SEMTEX?! Jestlize se proti zabijeni nevinnych zacne bojovat zabijenim nevinnych, tak se "mstitele" stanou take teroristy. P.S. Puvodcem SEMTEXu je CR.
0/0
15.9.2001 3:32

Pavel Prchly

Re: Re: Let's go and kick some ass...
NEVIM KDO ZDE PROVOKUJE MYM JMENEM! Prizpevky z 2:31, 2:32 a 3:47 nejsou poslany od me, ale kdyz uz nekdo chce mluvit za me tak mohu potvrdit to, ze souhlasim s poterstanim tech co ten teroristicky utok provedli a ti kteri je podporuji at je to tim, ze jim poskytuji ochranu a finanacni pomoc. Pane Opela i kdyby to melo stat 25 000 000 + tak proc ne? Tito "lide" spise vsak zvirata neznaji nic jineho nez jak vrazdit nevine lidi viz Isreal a podobne. Uvedomte si, ze neni nic cim tyto zvirate zastrasit protoze smrt pro ne je jejich zivotnim cilem protoze veri, ze jejich rodina bude obdarena od Alaha a budou mit v posmrtnem zivote vecnou slavu atd. Udelat jen nejaky "primereny" utok nema cenu protoze by to jen privedlo dalsi "bojovniky" do jejich rad. Takze opravdu nezbyva nez je vyhubit jako krysy do jednoho, jinak jeste vase vnoucata se budou muset obavat utoku od tech silenych muslimu. Kdyby jste jen videl co za posledni 2 noci vyvadeli v Australske Sydney a Melbourne a i TV to z prikazu federalni vlady nevisilala kvuli obavam co by to udelalo s verejnym myslenim. Co se tyce Semtexu tak si myslim, ze to trochu prehanite protoze kazdy vi, ze Semtex byl vyroben za Vasich "zlatych casu socialismu", ale to co predvadi pan Kavan (byvali spion Stb v Londyne) a jemu podobni ve Vasi vlade je trochu riskantni zvlast kdyz uplne na drzo chcete prodat zbrane pripadnemu nepriteli aliance ve ktere jste take jako cleni. A na konec tomu panovi/pani co me tak radi napodobuji, tak ta pisen je znama (neoficialni hymna Zelenych Baretu) napsana od Ssgt.Barryho Sadlera a byla 5 tydnu cislo 1 v roce 1966. No a ten Chorus a zbytek je: Chorus: Silver wings upon their chest These are men,America's best One hundred men will test today But only three win the Green Beret Trained to live off nature's land Trained in combat, hand-to-hand Men who fight by night and day Courage peak from the Green Berets Chorus: Back at home a young wife waits Her Green Beret has met his fate He has died for those oppresed Leaving her his last request "Put silver wings on my son's chest Make him one of America's best He'll be a man they'll test one day Have him win the Green Beret" Ano a timto muzu na zaver rict "Beware the anger of the Green Beret"!! Pavel Prchly Manesova Kral. Vinohrady
0/0
15.9.2001 4:54

Rebeca

Re: Re: Re: Let's go and kick some ass... dotaz????
Pises o reakcich v Melbourne a Sydney uz delsi dobu pozoruji, ze nejsou vubec zadne zpravy o tom jaky postoj zaujima Australie, odkud pochazi tve informace jsou na nejake www.... dekuji.
0/0
15.9.2001 6:10

Pavel Prchly

Re: Re: Re: Re: Let's go and kick some ass... dotaz????
Ne neni to na zadnych strankach, ale uz par hodin kecam s kamosem ze Sydney ktery je zainteresovan do bezpecnostnich organu Australie. Take uz behem Olympiady v lonskem roce nejvetsim rizikovou populaci byli oznaceni pristehovalci z blizkeho vychodu,Kosova, Afganistanu a podobne. Ovsem kvuli polyticke koreknosti se to nedalo vyjadrit verejne. A ted zacine dost velky problem v Australii i kdyz to sdelovaci prostredky "nesdeluji" a radsi ted sijou do "velke" udalosti jako zkrachovanim ANSETT AUSTRALIA coz je druha nejvetsi Australska letecka spolecnost. To co se zacina dit v Australii mam potvrzeno od dalsich 5 znamych co tam ziji pres 20 let i vice.
0/0
15.9.2001 7:27

Rebeca

Re: Re: Re: Re: Re: Let's go and kick some ass... dotaz????
Dekuji za info, porad cekam nejake prohlaseni Australie a nic, ale asi to ma sve opodstatneni.
0/0
16.9.2001 8:51

megatacud

Re: Re: Re: Let's go and kick some ass...
Vazeny pane Prchly, i kdyz cert se vyznej v tom, kterej´je ten pravej. Strasne bych si pral, aby USA smetly Taliban a Ladina z povrchu zemskeho. Ale taky se modlim, aby to neodnesly miliony nevinejch Afghancu, kteri uz od roku 1979 trpi, nejdriv ruskou invazi, pak obcanskou valkou, ted Talibanem, maji trpet jeste celosvetovou invazi ? Asi bude invaze nutna, ale jsou pocty mrtvejch afghanskejch civilistu to co chcete dosahnout ? Tezko hadat, jak siroka je podpora Talibanu, protoze i ta proklamovana muze byt ze strachu... Ty lidi si taky preji proste v klidu zit svuj zivot, mit rodinu, deti... stejne jako Americani a kdokoliv jiny. Doufam, ze vinik budu potrestan a strasne moc bych si pral, aby ze sveta zmizela zase jedna totalita. Ale ne tak, ze se cela zeme vyhladi, ale tak ze se svrhne zlocinny rezim podporujici Ladina a zemi se poskytne v prvnich letech silna podpora, aby v ni mohl vzniknout rezim novy, demokraticky. A bez silne ekonomicke podpory to nepujde. Jen hospodarskou a politickou stabilizaci Afghanistanu, lze nakonec temer vymitit terorismus. Jen mi zarazi, kolik zemi jeste bude na rade az se to povede v Kabulu.
0/0
15.9.2001 18:12

Rebeca

HATEFREEZONE
Popsano to je dobre, takto to tu je. Moje pocity jsou, ze lide nemaji tolik complainu jako driv. Drzi vice pohromade. Jsou obetavejsi. Ja osobne bych si prala byt lekarem. Deti asi maji nove hrdiny "Fireman". V TV probihaji reklamy typu HATEFREEZONE, kdy se vyzyva k toleranci ruznych nabozenstvi s tim, ze vsichni jsou Americane - zidi, muslimove, krestane atd... nebo projevy lidi muslimu, kteri tvrdi, ze jsou Americane a Amerika je jejich domovem, citi bolest. Vlajky, vlajecky jsou vsude.
0/0
15.9.2001 2:03

Kacena

Re: HATEFREEZONE
momentalne jsem v USA. I kdyz si plne uvedomuju, ze odsuzovat vsechny lidi arabskeho nebo muslimskeho sveta, preci jen ac se za to tak trochu stydim, me pri pohledu na lidi prokazatelne pochazejici z techhle koncin neni moc veselo. Pokazde se mi vybavi obrazek doutnajicich vezi a ta hruza ktera se me zmocnila a zmocnuje uz od uterka. Ovsem nejak je napadat, to ne, jenom ten pocit uvnitr me, ktery neni schopen pochopit, jaky ucel ci smysl tohle vsechno ma. Amerika je opravdu nastvana a cim vice si bude uvedomovat rozsah toho co se stalo, tim hure to muze skoncit. Valecny konflikt se zda temer na spadnuti. Je tezke odsoudit jaka mira trestu je tak akorat, protoze jak se rika "nasili plodi zase jenom nasili" jenze tohle nejde nechat lezet. Kazdopadne, amerika je jednotna.
0/0
15.9.2001 13:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.