Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slyší vás celý svět, řekl Bush záchranářům

Poprvé od úterních masakrů navštívil americký prezident Bush zdevastovaný Manhattan. Jak stál na hromadě sutin a megafonem děkoval promočeným a zabláceným záchranářům za jejich práci, někteří v davu vykřikovali, že neslyší. Prezident na to odpověděl: "Já vás slyším. A slyší vás celý svět. A ti, co zničili tyhle budovy, uslyší nás všechny hodně brzo." Záchranáři odpovídali skandováním: "USA! USA!" Všechny snímky pořízené po tragédii v USA.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

VM

Odveta II.
0/0
17.9.2001 23:18

VM

Odveta II.
Pozoruji jak se Amerika chystá na odvetu, prahnou po krvi a mají proč, to jim neberu, ale berou ohledy na to že v Afgánistánu jsou taky obyčejní lidi co s Talibanem nesouhlasí a přesto tam žijí? A ti taky budou zasaženi válkou, pokud neutečou do Pakistánu nebo se někdo neumoudří. Od mého Izraelského kamaráda jsem slyšela zajímavou informaci (on je bývalý vojenský pilot a v současné době létá pro jednu americkou leteckou společnost) že Ládin je v Afgánistánu jako host vlády jen naoko, údajně ho tam skrývají paka z Talibanu před různými lidmi, nejen Američany, ale i před bývalými jeho vlastními spojenci a bývalými vojáky z dob konfliktu s Ruskem, a oplátkou za azyl jim financuje veškeré jejich potřeby. Pokud by se mu zmrazily veškeré konta a znemožnil přístup k penězům, pak jim Ládin bude zbytečný a zřejmě se ho budou chtít zbavit. Oni ho mají jako oslíka otřep se. Pokud to organizoval nebo jen financoval, měl by pikat, každopádně, ale obyčejné lidi bych do toho tahat nechtěla. A důležitá informace, Američané si tyto své odpůrce nedávno vyzbrojili dokonalou technikou sami, kdy bojovali s Ruskem, údajně disponují s tím nejmodernějším co existuje. Už se těším, to bude..... Mimo to byl někdo z vás v Afgánistánu? Pokud ne, tak nevíte o co jde, tam skoro nic kromě pouští a hor není, je tam taky hodně rozsáhlá oblast kde jsou obrovské podzemní prostory a síť jeskyní. Pokud se tam skrývají teroristi, letecké útoky tam nezmůžou absolutně nic, u pozemního zásahu to taky nebude takové jednoduché, jestli Taliban nekecá a říkají že tam mají na 25000 vojáků, tak se taky může stát, že Američany a jejich spojence naženou do nějaké pasti a bůh chraň všechny. Oni jsou ochotni pro aláha udělat cokoli, třeba i použit biologické zbraně a potom teprve to bude opravdové peklo. Zalsechla jsem někde v televizi, snad že někdo z německé věznice volal do Pentagonu a různě a upozorňoval je na chystané útoky, oni ho nebrali vážně, pak se ještě Ruská výzvědka pokoušela Američany varovat, a oni to brali jako blbost. Nebyla to chyba na Americké straně že si to neprověřili? Dvojčata tak mohla stát a mnoho lidí ještě mohli žít.
0/0
17.9.2001 23:56

pozorovatel

projít potrubím a kanály
Naděje zůstala u podzemních garáží. Pokud je požár nezasáhl (auta neexplodovala), klesající kouř a kysličník uhelnatý nevydusil, mohou lidé přežívat ze zásob v automobilech. Přes sutiny se k nim záchranáři s bagry nemají šanci dostat. Snad by to šlo KANALIZACÍ, trubkami parního rozvodu, škvírami okolo energetických rozvodů. Je to o hubu. Jiná šance už není, ostatní jsou mrtví. Pokud tento nápad už jiní nadnesli, tak se omlouvám, že je to dvojmo. Doufám, že Američané už na tom pracují - když to šlo na velvyslanectví, ...
0/0
16.9.2001 21:35

jaja

mnoho
mnoho lidi zde schvaluje terorismus a rasismus KONCIM
0/0
16.9.2001 21:24

jaja

grew
jsem zasadne proti terorismu a jakemukoliv utrpeni nevinnych civilistu, rekce ameriky by mela byt tvrda ale moudra
0/0
16.9.2001 21:05

Roman

Americani nemysli hlavou
Jestli Americani udelaji odvetu,tak z toho bude valka v celem svete.Nechci valku,nechci Ameriku.Amerika jen vzdy vsechno podela.
0/0
16.9.2001 20:49

Filip

Re: Americani nemysli hlavou
Drahy Romane, ty zrejme myslis taky prdeli.Proc by mela byt valka z cileneho utoku na teroristickou skupinu????? Zkus sledovat CNN, pokud mas moznost. Take by ses mel zamyslet nad tim proc se postupne staty, v minulosti podporujici Taliban, predhaneji v tom, kdo drive "prehodnoti" svuj postoj k nemu!!! Mimochodem mohl by jsi me neznaleho informovat, kde to Amerika podelala???
0/0
16.9.2001 22:41

Roman

Re: Re: Americani nemysli hlavou
Drahy Flipe je videt,ze vse znas a ze budes nejchytrejsi. Musim ti oznamit,ze na CNN koukam denne,protoze u nas v Australii Ceska televize nejde.Tak jestli prave trosku rozumis anglictine,tak bys to mohl poznat,ale ja zapomel,ze myslim prdeli a ty jsi nejchytrejsi. Trosku vic poslouchej zpravodajske prostredky a neurazej lidi pane chytrej.
0/0
16.9.2001 23:26

Jan Neubert

Emoce nebo peníze?
Úterý bylo dnem překvapujícího útoku teroristů proti Spojeným státům. Byl to den, kdy zcela zbytečně zemřely tisíce nevinných lidí. Má to ale být také okamžik, od kterého budou světu vládnout emoce? Svět je pobouřen, viník je nalezen, řešení se zdá být tak jednoduché, až to skoro ani nemůže být pravda. Přijměme variantu, že Usáma bin Ládin je, pokud ne organizátorem, tak minimálně sponzorem této odporné akce. Potom je třeba, aby byl dopaden a řádně potrestán, ikdyž si nedokáži představit trest, který by byl jeho činu adekvátní. Jenže tento pán se zřejmě ukrývá v Afghánistánu, v zemi s diktaturou 50 tisíc členů fanatické skupiny Taliban, v zemi hladem a bídou zdecimovaných 26 miliónů civilního obyvatelstva. Zlost a nutnost pomsty chystají těmto lidem, přičemž polovina z nich jsou děti, krvavé podzimní dny. Teroristé se ukrývají ve skalních pevnostech, možná opouští zemi, "prostí" lidé jsou však ve městech. Je v 21. století ještě místo pro storověké právo oko za oko, zub za zub? Proč nechat zemřít další nevinné lidi? Oba útoky, teroristický ve Státech a blížící se v Afghanistánu, si budou vlastně hodně podobné.... Když se na celý problém podívám ze strany druhé, že Ládin je nevinen, uvidím možná svět, jak si jej představuji, plný korupce a špinavé politiky. Možná jsem pesimistou, ale nepřekvapila by mě, kdyby lidé opravdu odpovědní za nedávné teroristické útoky stáli teď po boku spojeneckých armád "civilizovaného" světa. Smrt těch tisícovek Američanů by měla potom jediný důvod, totiž vzbuzení celosvětového odporu proti terorismu. Tomu by napomohly třeba i prvotní zprávy o 50000 obětech. Nejhorší na tom je, že tato válka vedená proti terorismu může být vedena z jiných důvodů než je potírání zákeřného živlu. Pravdu se asi nikdo nikdy nedoví, ale jestli se obě akce staly jen pro peníze, tak to s lidstvem vypadá opravdu bledě.
0/0
16.9.2001 0:25

FANTASTA

BIN LADIN???
Co takle trochu sci-fi? Nevzpomínáte si náhodou někdo na to,kolik bylo spácháno atentátú na presidenty U.S.A.? Nezapomínejte kdo v U.S.A. skutečně vládne! Co potřebujete k povolení zabíjet? Podpora rozhněvané veřejnosti,to je ta správná voda... FANTASTA
0/0
15.9.2001 20:45

mirek

odezva na článek
Zabít postupně všechny teroristy ( ne plošné bobardování nevinných) a potom se Ameriko zamysli nad svou politikou vůči světu !!
0/0
15.9.2001 17:12

VM

Odveta proti komu !!!
Je to moc smutné co se v Americe stalo, těm lidem život už nic nevrátí, ale má smysl plánovat odvetnou akci? Však oni vyšetřovatelé neví zda opravdu to byl Ladin, to všechno jsou jen doměnky a že stopy vedou k němu? , já se ho nezastávám, je to hajzlík který by zasloužil pověsit za to co už provedl, ale to co se plánuje rozpoutá obrovské peklo na celé zemi. Vybombardovat Afgánistán je pěkná představa, jenom že zase to odnesou jen civilisti, ti proti kterým je odveta vedena jsou už někde v bezpečí, popíjí drinky s smějí se. A když už se zahájí nějaké akce proti Afgáncům, co ostatní kteří s nimi sympatizují, ty bombardovat nebudou? Přece spojenectví je spojenectví, jak na jedné straně, tak na druhé, ne? Nezačne hon na čarodejnice? Každý co je původem z blízkého východu je podezřelý a potencionální terorista a zaslouží zastřelit. Ti co to naplánovali si vůbec nepřipouští že někdo může trpět, islám a vůbec všechny ty pochybné náboženství založené na projevech hrdinských činů vůči nevěřícím, tam jsou úplně zvrácené představy o životě, oni sami mají vymyté mozky a jsou jako národ zfanatizovaní a tomu nepomůže žádný vojenský zásah, jsou to jejich tradice a každý zásah může způsobit něco co by znamenalo další zlo. Co to jsou vlastně za lidi co to provedli? Někdo je musel hodně moc finančně podporovat, sama se pohybuji v letectví a vím kolik stojí pilotní výcvik a vše kolem, taková sranda vyjde na několik milionů a ti co jsou podezřelí i samotní útočníci zřejmě žádní boháči nebyli. Ladin má prostředky, ale není sám co by si mohl dovolit financovet nějakou skupinu. Pokud se bude chtít amerika za teroristický útok pomstít, tak s chladnou hlavou, vypátrat skutečné viníky, odložit emoce a nezatahovat do jejich sporů zbytek světa, pak nech si dělají co uznají za vhodné. Nerada bych se dočkala toho, že by se rozpoutala další světová válka.
0/0
15.9.2001 14:50

Pavel

Re: Odveta proti komu !!!
Pokud bude nejaka akce proti Afghanistanu nebo komukoliv, kdo napomaha terorismu,tak musi byt vedena co nejvetsim poctem zemi a rozhodne ne jen USA.Mam pocit,ze se krome dementniho Saddama na Afghance stejne vsichni vykaslou, takze pokud se puvodci tragedie v USA ukryvaji v Afghanistanu, nevidim duvod proc akci neuskutecnit.
0/0
15.9.2001 15:41

nikdo

Orwell
Už asi dvě hodiny s úžasem sleduji CNN, vymývání mozků Orwell 1984, vždycky jsem si myslel,že Orwell psal o komunistech asi jsem se mýlil
0/0
15.9.2001 9:16

Michal

A nechyl sis ten mozek vymýt?
Pokud ti zpravodajství způsobuje takové trauma, nalaď si stanici Fattahu. Je naprosto objektivní. :-)
0/0
15.9.2001 13:48

honzare

Co si o tom myslí
...a co na to Jan Tleskač?
0/0
15.9.2001 1:32

Dan

Kdo jsou?
Byla zveřejněna jména únosců: ---Hani Hanjour - jeho otec: Iraq(Issam Wadi Hanjour Heit-Captain - air force)--- ---Al-Midhar - ( jen ALIAS podle Mešity v Tarim, http://www.al-bab.com/yet/pictures/pix/26.jpg) ---Waleed M. Alshehri - (používal osm dat narození , trvání od roku 1974, do 1991, Hollywood, Orlando a Daytona Pláž. Pilot: http://www.fayez.net/saudi/) -- Mohamed Atta - žil nějaký čas´v Hamburku, Německo(jen ALIAS podle stavby v egyptě,http://www.tourism.egnet.net/cafe/Gallery/safwat/01.htm)--- --Abdulaziz Alomari (jen ALIAS podle plukovníka Saud K. ALOMARI?????) --- Ziad Jarrahi - (Iráčan, také jen alias podle nemocného na AIDS v iráku) ....nejsou to jistě všichni, ale sami si můžete udělat obrázek precizně připravené akce. Aliasy, některé více udaných datumů narození...atd. Vše během několika let a jen za jediným cílem.
0/0
15.9.2001 0:03

míra

amerika
ten to čin semusí potrestat odneslo to hodně lidí je to špatné
0/0
14.9.2001 23:17

Kirsten

Marcela a všichni normální lidičkové
Souhlasím s tebou, máš pravdu. Labin, Ladin nebo jak se ten maník jmenuje zaslouží pořádnou odvetu od států. Ale také jsem toho názoru, že pomstu zaslouží jen sám terorista a jeho stoupenci a né stovky dalších lidí, kteří sami stojí proti němu. Nevím, jak se bude situace vyvíjet dál, ale nerada bych, aby zbytečně propuklo něco, co by si nikdo nepřál. Nemám jen na myslí třetí světovou válku nebo jen válku, ale i to, že tehle muž je zřejmě bezsoucitný a je schopen (i se svými stoupenci) zničit tisíce lidí, jen aby nenechal zničit sebe. Doufám, že kroky Američanů budou uvědomělé. Jsou to velmi vitální lidé a věřím jim stejně tak, jako věřím našemu národu.
0/0
14.9.2001 23:17

BUBAK

je to opravdu smutné ale......
je to tragedie, tolik mrtvých nevinných lidí ale 40 let tvrdé zahraniční politiky se USA vubec nevyplatil! Jen při poslední radoby äkci ALIANCE zemřelo v Jugoslavii pres 2000 nevinných lidí a ty léta zpátky...........že povolávají zalohy není absolutně nic nečekaného, ted bude nejslabší a nejjednoudušší prezident v dejinách USA čekat až mu všichni jeho radoby politický spojenci at už u nich nebo v Evropě řeknou ano udělěj to( musí mít co nejvíce kryté zádá) historie na tohle nezapomíná a pak Afganistan srovná se zemí! Nic víc nic mín! TEROR za TEROR! BARBAR proti BARBAROVI! pa
0/0
14.9.2001 23:07

vlada

Re: je to opravdu smutné ale......
nemohu s tvym nazorem souhlasit, protoze si myslim, ze si pletes pojmy s dojmy.zminujes se o tvrde zahranicni politice usa, ale topreci neni pravda. pokud je dohoda mezi staty/priradne pakt vice statu/ je treba plnit zavazky plynouci ze smluv. to je-zaplat PAN BUH-i nas zavazek nejen k nato ,ale k lidstvi jako takovemu. kdyby usa vedly tvrdou politiku, reagovaly by napr. v 1968 podstatne tvrdeji na "bratrskou pomoc"u nas doma.je treba se smirit se zjistenim, ze proti hrubemu nasili vzdy neobstoji jen rozumne argumenty. proti blbosti se neda nic delat, nez ji izolovat. srovnejme situaci v cechach: cim vice se napr:romum ustupuje, tim vetsi jsou pozadavky. za to ze nejsou prizpusobivy preci nemuze vetsina /alespon zatim/ naroda. demograticke je,kdyz mensina respektuje vetsinu a snazi se ji pochopit a prizpusobyt se . ver mi ,ze vim o cem mluvim.ziji ted -zatim kratkou dobu v usa a new yorku . kdyby se vcas postavil
0/0
15.9.2001 0:39

vlada

Re: je to opravdu smutné ale......
nemohu s tvym nazorem souhlasit, protoze si myslim, ze si pletes pojmy s dojmy.zminujes se o tvrde zahranicni politice usa, ale topreci neni pravda. pokud je dohoda mezi staty/priradne pakt vice statu/ je treba plnit zavazky plynouci ze smluv. to je-zaplat PAN BUH-i nas zavazek nejen k nato ,ale k lidstvi jako takovemu. kdyby usa vedly tvrdou politiku, reagovaly by napr. v 1968 podstatne tvrdeji na "bratrskou pomoc"u nas doma.je treba se smirit se zjistenim, ze proti hrubemu nasili vzdy neobstoji jen rozumne argumenty. proti blbosti se neda nic delat, nez ji izolovat. srovnejme situaci v cechach: cim vice se napr:romum ustupuje, tim vetsi jsou pozadavky. za to ze nejsou prizpusobivy preci nemuze vetsina /alespon zatim/ naroda. demograticke je,kdyz mensina respektuje vetsinu a snazi se ji pochopit a prizpusobyt se . ver mi ,ze vim o cem mluvim.ziji ted -zatim kratkou dobu v usa a new yorku . kdyby se vcas svet postavil proti hitlerovi, nemusela byt II.svet.valka
0/0
15.9.2001 0:42

Marcela

teroristický čin
Žasnu kolik lidí zrovna teď cítí potřebu spočítat co všechno Američani kdy udělali špatně (zatím tu ještě nikdo nenapsal co dobrého pro lidi udělali kdy třeba Afghánci) . Kolik z Vás by s pochopením komentovalo podobný čin, který by provedl Izrael v Německu - " Němci si to vlastně zaslouží, vždyť zavraždili tolik židů, dobře jim tak, alespoň pochopí ...". USA se pletou do jiných zemí, do kterých jim nic není, lepší je přeci je nechat ať se občané různých zemí klidně mezi sebou povraždí, nakonec jeden zvítězí a bude klid, stejně je lidí moc, že ? Američanům vytýkáte aroganci a jejich hrdost , znám jen pár Američanů osobně, jsou příjemní, na rozdíl od nás Čechů se dá věřit tomu co slíbí a jsou vstřícní. Hovořím jen o tom vzorku co znám, možná jsem měla neobvyklé štěstí. Arogantní rozhodně nebyli a hrdí? Asi jsou hrdí na to, že jsou Američani, nemluvila jsem o tom s nimi, nevidím ale na tom nic špatného, asi i já bych byla ráda, kdybych mohla být hrdá na to , že jsem Češka. Hluboce s Američany cítím a rozhodně v tuto dobu nedávám dohromady, co vše kdy udělali špatně, abych mohla řící, že si to zasloužili. Ten čin byl odporný a podobný zbabělý čin si nezaslouží žádný stát. Ještě se zaptám, kdyby Vám byl Váš blízký třeba zavražděn, začnete vzpomínat co kdy udělal , komu kdy ublížil, abyste se přesvědčili, že to vlastně mohl čekat. A budete hledat ospravedlňující pohnutky pro vraha , asi ne, že ? Američané samozřejmě nejsou Vaši blízcí , ale jsou to lidé jako my.
0/0
14.9.2001 22:57

vlada

Re: teroristický čin
dekuji ti za tvuj prispevek. asi bych to neumel rici lepe.myslim si totiz ze hrdost naroda spociva v tom ze se s nim ztotoznujete.je smutne, kdyz muzeme byti hrdi na to ze jsme cesi jen pri vyjimecnych sportovnich uspesich.bylo by jiste lepsi, abychom mohli byt hrdi na to ze jsme cesi proto: ze jsme proti nasili,/terorismus/ ctime-neexsitujici nebo spatne-zakony,dodrzujeme dohody a pod.to je jen cas toho, abychom mohli byti hrdi jako jsou americane. maji byti na co -na rozdil od nas.
0/0
15.9.2001 1:06

Ellis

Re: teroristický čin
Ja jen,ze opravdu nikdo nemuze souhlasit se zabijenim nevinnych civilistu,ale americka vlada si to proste zaslouzila.Rikala si o to uz hodne dlouho,volbou presidenta a jeho naslednym chovanim,ktere a to vime vsichni,lezlo jeste pred tydnem na nervy uplne vsem. Stalo se to uz po tolikate,za hloupost,aroganci a nadutost tech nahore,platili obycejni lide.Byl to ten hlupak z Texasu,ktery nedokazal ochranit svuj narod. Momentalne ziju v Irsku,pohybuju se mezi mladymi z celeho sveta a spis najdete spousty povedenych vtipku,nez nejake uprimne slzy,ci krvi zalite mozky.Ve Francii se uz objevili prvni politici,kteri otevrene tvrdili,ze se neni cemu divit. Proc teda "hluboce necitis" s tema co umiraji pomalu na hladomor nekde v Africe? Nenech se zblbnout,Amerika na tom jen vydela,a to poradne.Skoro se tady nabizi,ze jim to prislo vlastne vhod...
0/0
15.9.2001 2:59

Pavel "Salisbury"

Re: Re: teroristický čin
ELLIS you're fucking, stupid ignorant slut, if you can write shit like that. You are calling Bush "hlupak z Texasu" and what about those dickheads in you Government.... those ex commie motherfuckers and the stupid alcoholic president of yours? In the last 60 years NONE of your bloody presidents helped your country, Benes.. and Ludvik Svoboda who sold your country TWICE, once in 1948 and then again in 1968. I'd love to meeet you, so I could kick the fucking head of yours right off and then make sure that Special Branch kicks your ass out of Ireland. You make me puke you bitch!!
0/0
15.9.2001 4:11

-----------------------------

AT SE USA NESERE DO CELIHO SVETA
0/0
14.9.2001 22:43

bartsimpson

Re: AT SE USA NESERE DO CELIHO SVETA
Jsi debil,když neumíš ani česky.
0/0
14.9.2001 22:49

silda

UBOZAKU
0/0
14.9.2001 22:51

Leník

Re: AT SE USA NESERE DO CELIHO SVETA
I kdyby se USA sraly do celyho vesmiru, neni to duvod, zavrazdit tisicovky lidi, ktery s tim "sranim" nemaji nic spolecneho. A nauc se pravopis, ignorante!!!
0/0
14.9.2001 22:52

Honza

Re: AT SE USA NESERE DO CELIHO SVETA...
Cim na sebe upozornis priste, hlupaku?
0/0
15.9.2001 0:13

Petr

Re: Re: AT SE USA NESERE DO CELIHO SVETA...
Jenom ubožák a hlupák může mít podobný nazor.At spáchá sebevraždu.
0/0
15.9.2001 11:53

Hanes

Uvidíme
Mám pocit, že pokud by terčem útoku měl být Taliban, drtivá většina států a lidí by nijak netruchlila. Ba právě naopak by to přivítala a podpořila. Zdá se mi, že teď nastala pravá chvíle k zahájení boje proti terorismu. Jsme svědky pro mě neuvěřitelné skutečnosti: i země jako Čína, Pakistán, Rusko aj. vyjádřili bezvýhradnou podporu boje proti terorismu všemi prostředky. Teď jde jen o to transformovat tuto možnost v realitu. To by, myslím, dalo alepoň nějaký smysl těm nezpočeným obětem hrůzy, která se stala 11.9.2001. Nezapomínejme na to!!!
0/0
14.9.2001 21:43

Petr J.

Re: Uvidíme
Souhlas!
0/0
14.9.2001 21:47

Dan

Re: Uvidíme
Myslím, že na tom něco je ...........
0/0
14.9.2001 22:45

paranoia

Re: Uvidíme
myslim, ze bych byl klidnejsi kdyby misto "boje" proti terorismu hovorili o "reseni problemu" terorismu. Opravdu neverim tomu, ze to co momentalne oznacuji za pricinu New Yorske tragedie, jde resit jenom zabijenim...
0/0
15.9.2001 0:00

Petr J.

Navrhnete, prosim
Navrhnete, prosim, jak by se svobodny, demokraticky svet mel stavet k teroristickym organizacim. Myslite, ze by mel proti nim bojovat valecnymi prostredky, soudit pravni cestou, nebo je nechat napokoji, ...
0/0
14.9.2001 21:43

Hanes

Re: Navrhnete, prosim
A co takhle princip "žít a nechat žít". V případě, že mi nikdo neubližuje, nemám důvod ubližovat já jemu. Pokud mi ale někdo ublíží, mám právo na adekvátní odpověď. Zdůrazňuji slovo adekvátní, tj. na sílu silou.
0/0
14.9.2001 21:50

Petr J.

Re: Re: Navrhnete, prosim
Souhlas!
0/0
14.9.2001 21:52

Honza

Re: Re: Navrhnete, prosim
Muzeme tomu taky rikat princip co te nepali nehas a z ciziho krev netece.Dekuj bohu ze zijes v demokraticke zemi ktera (relativne) prosperuje.Taliban taky ublizoval jenom obcanum Afghanistanu, Milosevic delal etnicky cistky jenom mezi obcany Jugoslavie.USA zastava nazor, ze ochrana lidskym prav je dulezitejsi nez statni suverenita a pod tim se musim stoprocentne podepsat.
0/0
14.9.2001 23:00

Romana

........
Proboha lidi, proberte se....!!!!!!!!!!!!
0/0
14.9.2001 21:41

Ostravák

Re: ........
???
0/0
14.9.2001 21:56

svata

AMERIKA POVOLÁVÁ ZÁLOHY
Věřte, že tohle je začátek zla. A to není dobré!!! Svaťa České Budějovice
0/0
14.9.2001 21:33

svata

VÁLKA!!!
Věřte, že tohle je začátek zla. A to není dobré!!! Svaťa České Budějovice
0/0
14.9.2001 21:31

Ostravák

Re: Ne
No, ale je možné že byli obyvatelé USA, ale původem jsou to všichni Arabové a tak podobně (já se v tom moc nevyznám) - teda nic proti, ale kdyby bylo po mém tak já bych vyhladil všechny takové ty země typu Irák, Afghánistán, Pakistán či co atd... Sorry ale já bych to tak udělal!!! A to nejsem rasista!!!
0/0
14.9.2001 21:29

Concret

Terorismus je svinstvo z podstaty. Kdyz chteji bojovat, maji vyhlasit valku.
Zajimave, jak se spousta tzv. "intelektualu" usilovne patra, co ty chudacky vlastne nuti jasat nad terorismem. Mam pro ne nekolik otazek: (1)Paralelne se tedy da tvrdit, ze skinheads jsou taky logickou reakci na cikanskou kriminalitu? (To bych to schytal od stejnych lidi, ze?) (2)Nebyl on vlastne i Hitler jen reakci na hrozici sionisticka spiknuti? (3)A co "odsun", resp. vrazdeni Nemcu po valce? Proc to vsichni "humaniste" jen kritizuji a nikdo to nehaji? Nebyla to jen prirozena reakce na koncentracni tabory? VSECHNY TRI BODY ZASADNE ODMITAM. Terorismus je neobhajitelny, stejne jako fasismus nebo neonacismus nebo realny komunismus v praxi. Nad tim muze jasat jen odporna bestie, bez ohledu na zivotni hodnoty v jednotlivych kulturach. Tecka.
0/0
14.9.2001 21:29

Josef Brno

Ne
Ostraváku, válka nebude, jednak není na koho útočit, protože zatím to vypadá podle posledních zpráv, že většina těch atentátníků, byli občané USA, a pak zaútočit na stát, kde možná, někde v horách je potenciálně podezřelý ? to asi není moc rozumné. myslím, že tentokrát bude rozum vzhůru a válka skončí mobilizací těch 35000 záložníků. ;c
0/0
14.9.2001 21:18

Petr J.

Re: Ne
Neumis cist: Atentatnici nebyli obcane USA, ale Arabove pripravujici se na teroristicky utok a pronajimajici si domy na Floride. Bin Ladin se uz k nekolika terorum sam ochotne prihlasil. On je i ted podezrely a ne potencialne.
0/0
14.9.2001 21:40

Ostravák

Doufám, že nebude válka!!!
Lidi co myslíte - vypadá to na válku??? Upřímně řečeno se toho hodně obávám. Jaký na to máte názor vy??
0/0
14.9.2001 21:13

juj

Tak
a můžeme si říct, tak už máme co jsme chtěli , no ne? Všichni mohou být spokojení, nebo néé? emerický zbrojní kapitál bude opět vydělávat dolárky, porostou jim konta a bude fajn.
0/0
14.9.2001 21:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.