Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Česko uctilo památku obětí teroru

Vláda vyhlásila pátek 14. září dnem státního smutku. V poledne se na tři minuty rozezněly sirény po celé republice. Doprava ve městech se zastavila. Lidé na ulicích nehnutě stáli, aby tak uctili památku obětí teroristického útoku v USA. V poledne přerušili jednání i ministři na zasedání meziresortního krizového štábu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

emigrant

otazka studu
Jsem 34 let z rodne vlasti pryc, uz nejsem cesky obcan , nemam s vama nic spolecneho, ale za 80 % Cechu se stale jeste stydim !!!!!! Za jejich debilitu ktera se prave na techto forech ztvarnuje ve forme mindraku a v lasce k neexistujicimu Sovetskemu svazu. Vzdelavejte se , jinac zajdete na blbost.
0/0
16.9.2001 21:49

EVZEN HOLUB

GOD BLESS PEOPLE OF AMERIKA AND GIPSY PEOPLE ON THE ALL WORLD!
Cesi v Cesku, meli by jste se zamyslet sami nad sebou, proc se za Vas, Cesi ze zamori stydi.Po takovych nehoraznych prispevcich, ktery jsem nachazel v ruznych clancich, jsem usoudil, ze to muze napsat jenom Cech z dobytcim rypakem. Tragedie ktera se udala, otrasla lidi na celym svete. O Vas se to ric neda, krome lidi typu p. Havla a tech je v CR. strasne malo. Stydim se, ze jsem nositelem ceskyho jmena. ROM Z TORONTA
0/0
15.9.2001 6:34

Franta

vševědoucí cikán
Ty jeden zasranej cikáne ty si asi sežral šalamounovo hovno nebo co??? Sem si už stačil všimnout že tady kecáš úplně do všeho (politika, fotbal, hokej). Jak se ti líbí v Torontu? Asi tam jen dřepíš na prdeli a dostáváš sociální dávky co ty zmrde? Jo a eště mě zaráží jedna věc. Pořád píšeš nějaký komentáře k článkům který se týkaj časký ligy tak by mě zajímalo jak můžeš sledovat českou ligu když seš v Torontu ty debile. Doufám že tam z tebe vyroběj puk. ČECH Z PRAHY
0/0
16.9.2001 1:02

EVZEN HOLUB

TY ZAJEBANEJ CESKY DOBYTKU !
Predpokladam, ze jsi zezral dobytci hovno, ty tlamo dobytska! Ptas se, jak se me libi v Torontu? Co myslis, ty cajzle z Prahy, ze by me mohlo byt lip mezi takovyma dobytkama jako ses ty? Ano mas pravdu, pobiram tady socku ve vysi $ 3.000. Co se tyce politiky, fotbalu a hokeje, tak to je moje hobby, ty bleda tvari z mastnym a smradlavym rypakem. Pochybuji o tobe, ze jsi aspon trosicku chytry, ty zprzlej Cechu. Jinak by jsi mel vedet, ze z computerem muzes sledovat i tu tvoji (caskou) fotbalovou ligu. Dale bud bez obav az zkalis, ty odpornej Cechu, vsak oni si te spletou ti cesti blede tvare a zezerou te misto prasete. Takze, ty myndzaku z Prahy, polib prdel vsem Romum. ROM Z TORONTA...
0/0
16.9.2001 5:59

Jirina Fuchsova

Na "kalne rano" 14. zari
1937 vzpomnela Jirina Fuchsova na DISKUSNIM FORU Britskych listu. New Yorske Listy Josefa Schrabala dnes oznamily, ze v NYC zemrel Vladislav Slavik (78), ceskoslovensky patriot, dlouholety starosta SOKOLA New York. R.I.P. P.S. V hodinach tragickeho utoku na Ameriku smetla ceska vlada se stolu dva navrhy: jeden na zpristupneni svazku StB, druhy na zmenu volebniho zakona tak, aby i Cesi v zahranici mohli priste volit v ceskych volbach... V USA zustava 30.000 + rodilych Cechu, dodnes bez uznaneho OBCANSTVI CESKEHO.. Jakkoli, americti Cesi dekuji timto 80% ceske populace ve sve rodne zemi za jejich SOLIDARITU, KREV, NABIZENE FINANCNI PROSTREDKY, CHARITATIVNI POMOC A ZACHRANARE. BYLI JSME VZDYCKY S VAMI... DEKUJEME, ZE JSTE DNES S NAMI.... P.S. A pozdrav vsem spolurodakum v San Diegu, Kalifornie...
0/0
15.9.2001 3:25

Leník

fotbalisti
Ještě trapnější, než že se hraje fotbal, mi připadá to, že si pak fotbalisti dodatečně stěžují, že se nemohli kvůli rozrušení na zápasy soustředit a že by se měly zápasy opakovat (...úterní Liga mistrů...). To jen potvrzuje můj názor, že až na čestné výjimky jsou to vypatlaná hovada!!! K předchozím příspěvkům - úroveň debaty na ČT byla opravdu děsivá, zejména ve chvílích kdy ji moderoval p. Velíšek. Jeho stupidní dotazy byly opravdu neskutečné. Už mi pije krev dlouho - všimli jste si, jak když dělá s někým rozhovor, polovinu toho zaberou záběry na něj, jak moudře pokyvuje? Je opravdu nechutně sebestředný. Bohužel i zde platí pravidlo, že za velkým sebevědomím se často skrývá ještě větší nic!!
0/0
14.9.2001 23:13

JC

Fotbalova liga
Skutecne nechapu, proc se v tento den konala u nas fotbalova liga. Skoro si myslim, ze by se mel cesky fotbalovy svaz chytit za hlavu a odstoupit. A kdyz se uz konala, tak ji mela ignorovat media a neprenaset v primem prenosu (TV Nova), jak pri minute ticha banda priozralych idiotu hulaka sve primitivni vykriky.
0/0
14.9.2001 17:26

Karel

Re: Fotbalova liga
Kousek jsem toho videl a musel jsem televizi vypnout. Media byna tuto politovanihodnou skutecnost mela poukazat.
0/0
14.9.2001 17:32

Marie Dolanska

Den smutku
Zatim, co uctivame obeti uterniho utoku na USA, vzpomenme take, ze Ceskoslovenskemu narodu zemrel v tento den- 14. zari 1937 prezident Osvoboditel Tomas G. Masaryk. Dnes je take vyroci narozenin Jana Masaryka. Prozatim si, myslim, nikdo v mediich na tato vyznamna data ani slovem nevzpomnel. M. Dolanska, Kalifornie
0/0
14.9.2001 17:24

Petr

Tohle neni o tom ze se to stalo v Americe ... ale to provedeni ....
Ale lidi .... tohle prece neni o tom ze se to stalo americanum ... destitisice lidi uz umreli i pri jinejch udalostech ... zemetreseni ... zaplavy a ja nevim co dalsiho ... jenze tohle je jiny ..... Nejhorsi je na tom ta myslenka .... myslenka vzit letadlo s civilisty na palube a nachat ho spadnout na budovu plnou jinych civilistu ... jak muze mit nekdo vubec zaludek nechat spadnout letadlo kdyz ma za zady 60 kricicich lidi ??? Neskutecny ... o tom to je ... o tom ze tohle si nikdo nikdy jeste nedovolil a ze tim byly prolomeny dalsi tabu .... pouzit civilni letadlo jako bombu ... zabit 10000 lidi naraz ... ja proste nemam slov ... je to smutny ... je smutny ze zijem v takovym svete .... a jeste neco .... sice nesouhlasim s tim ze by sem mel vybombardovat cely stat, k cemuz pravdepodobne dojde, ale na druhou stranu .... civilizovana spolecnost musi temhle fanatikum dat na vedomi, ze takovyhle hnus se setka s tvrdou .... velice tvrdou odvetou, jinak by se nemeli ceho bat a takovyhle tragedie muzou bejt malem na dennim poradku .... A ty zamindrakovany chudinky, ktery poukazujou na to ze amerika si za to muze sama .... ano chova se arogantne a nabubrele ... ale tohle je opravdu moc .... MOC ... i kdyz jinak sem pomerne cynik ... chce se mi brecet ... z nas ... z lidi ...
0/0
14.9.2001 17:08

Mi.Chal.

Česko, Morava a Slezsko
nechápu, co chtěl říci autor toho předchozího příspěvku - ve článku bylo napsáno Česko, ne Čechy! Ještě k tý katastrofě: je to sice otřesný čin, ale lidé by si měli uvědomit, že na světě každý den umírá mnohem více lidí hlady a na nemoci, ale to skoro nikoho (USA nevyjímaje) nezajímá, protože média o tom už ani nemluví... S tím nikdo nikdo nic dělat nebude?
0/0
14.9.2001 16:43

Tom

Re: Česko, Morava a Slezsko
Souhlasim, podobnych veci, i kdyz ne v takove mire naraz, zato ale kazdodenne se na svete udeje tolik, ze se to ani neda spocitat. Kdyz se to ale stane v Americe, ma to uplne jine nasledky. Aby si to nahodou nejakej debil nevykladal spatne, samozrejme ze nejsem nejaky sympatizant onoho utoku
0/0
14.9.2001 17:58

Pavel

Re: Česko, Morava a Slezsko
Tome, Michale! Jen tak na okraj, kdyz vam tolik lezi na srdci osud nemocnych a hladovejicich, co jste pro ne treba za posledni rok udelali? Americka World Vision, coz je jen jedna z desitek humanitarnich organisaci, sponsorovana vyhradne z prispevku soukromych obcanu, napr. sponsoruje cca 500,000 deti v chudych zemich. Pripojte se, misto intelektualniho exhibicionismu, za par korun mesicne, muzete opravdu pomoct!!!
0/0
14.9.2001 22:56

F.Y.

Česko uctilo památku obětí teroru...a Morava i Slezsko také...
0/0
14.9.2001 15:41

Bohuš

Sirény - jak typické...
Američané budou během svých tří minut myslet na oběti vraždění, alespoň je k tomu jejich vůdce vyzval. Chtěl jsem to taky zkusit. Ale ať jsem dělal, co jsem chtěl, po pár vteřinách jsem vždycky myslel na to neskutečné bučení. Co je to proboha za nápad?!? Nemohly sirény houknout, aby každý, kdo o to má zájem, věděl "Už je čas.", 3 minuty mlčet a pak houknout, že je konec?
0/0
14.9.2001 15:31

kissy

usa
Ja jsem necetla vsecno prispevky, ale nektere me uplne zarazily. Momentalne uz 2 roky bydlim v USA, v Boston. Je mi smutno z ceskeho naroda, ktery projevuji takovou nenavist vudci americe. Jenze tady nejde jenom o ameriku. Hlavni roli hraji nevinni lide, kteri zbytecne ztratili zivot. Denne posloucham Cnn a vidim rodiny marne cekajici na nejake zpravy od svych pribuznych, kteri pracovali ve World Trade Center behen naletu. Vidim tu hruzu,...je to nepopsatelny. Sama jsem mela zname, kteri ziji v NY. Nastesti jsou vsichni v poradu. Ted nastal cas spojit vsechny sily a bojovat proti teroristum, ne odsuzovat
0/0
14.9.2001 14:29

Docent

Re: usa
COZE???? "Je mi smutno z ceskeho naroda, ktery projevuji takovou nenavist vudci americe." Radeji si precti vic prispevku! A tech par chudaku co se tu nejde, tak ti jsou prece v kazde spolecnosti. Nebo se pletu?
0/0
14.9.2001 15:27

Sandstorm

Den smutku
Taková podpora je na místě a svým způsobem s ní souhlasím. Na druhou stranu, pokud vše půjde podle scénáře USA, mohlo by se stát, že za rok už nebude nikdo, kdo by tento den smutku držel.
0/0
14.9.2001 14:12

Marián Rhón

Smutek utek!
Myslíte si, že kdyby se to stalo v Praze, že by si celý svět vzpomněl na nějakou ČR a drželo by smutek?
0/0
14.9.2001 12:28

hruza

Re: Smutek utek!
vase poznamka radeji bez komentare...primitivum holt neni pomoci
0/0
14.9.2001 13:00

Docent

Re: Smutek utek!
Asi ti porad nedochazi, ze to nebyl zadnej pumovej utok, pri kterym umre 10 lidi. Bydlim v jednom mestecku, ktery ma asi 10 tisic lidi a porad premyslim, jak by to vypadalo, gdyby X takovych mest zmizelo. Lidice byla mala vesnicka a hodne lidi (nejen v CR) i po 60-ti letech vi co to bylo. Odpoved tedy zni ANO!!!
0/0
14.9.2001 13:04

SID

Re: Smutek utek!
Kdyby byly v prdeli ryby, nebyly by rybníky.
0/0
14.9.2001 13:15

Honza

Nejsem ovce
Jsem samostatně myslící tvor. Události v USA jsou otřesné a těžko si vůbec dovedu představit tu hrůzu, která se odehrála a která se odehrává. Cítím se všemi, kterých se to jakkoli dotklo. Při pročítání prvních zpráv na netu se mi nahrnuli slzy do očí. Nejsem žádný arogantní člověk, ale když chci s někým držet smutek, jenom já vím jak tento smutek dokážu nejlépe vyjádřit. Někdo svěsí vlajku na půl žerdi, někdo se zastaví na ulici, jiný si sedne do křesla dá si panáka a v mysli je na ulicích New Yorku. Každý jsme jiný. I já jsem jiný a mám svůj vlastní způsob jak chci vyjádřit soucítění s lidmi, kterých se tyto události dotkly. Všechny hromadné akce, které někdo rozhodne (čas, místo, způsob), mne proto připadají arogantní. Bůh s námi
0/0
14.9.2001 12:28

Tonda

Re: Nejsem ovce
Pokud se budeme se vším vyrovnávat jenom samostatně, tak ten teror nikdy nepřemůžem (ani jiné špatnosti). Proto se všechny země Unie a další rozhodly,že budou držet státní smutek,aby vyjádřili otevřeně podporu USA. Podporu proti teroru a uctění obětí. Tohle je gesto demokratických zemí,ne nařízení jako za komunismu, že musíme všichni na prvního máje do průvodu. Já taky nejsem ovce, nerozesílám hromadně po internetu všelijaké blbosti tupu "rozešli to deseti přátelům, jinak budeš mít smůlu", ale 3 minuty jsem zticha byl.
0/0
14.9.2001 13:24

Tonda

Re: Nejsem ovce
Pokud se budeme se vším vyrovnávat jenom samostatně, tak ten teror nikdy nepřemůžem (ani jiné špatnosti). Proto se všechny země Unie a další rozhodly,že budou držet státní smutek,aby vyjádřili otevřeně podporu USA. Podporu proti teroru a uctění obětí. Tohle je gesto demokratických zemí,ne nařízení jako za komunismu, že musíme všichni na prvního máje do průvodu. Já taky nejsem ovce, nerozesílám hromadně po internetu všelijaké blbosti tupu "rozešli to deseti přátelům, jinak budeš mít smůlu", ale 3 minuty jsem zticha byl.
0/0
14.9.2001 13:37

Ilona Tytlová

Poznámka
Z některých příspěvků je člověku smutno, z některých lze čerpat optimismus, že to s námi přece jenom nebude tak špatné. Na to co se 11.9.2001 stalo v Americe se jen velmi zěžko hledají slova. a proto navzdory některým příspěvkům " Bůh žehnej Americe a všem lidem dobré vůle !"
0/0
14.9.2001 12:10

Roman

Re: Poznámka
No ja zas tak optimistickej nejsem(sem primo pesimista).. to ze USA odpovi utokem na Afganistan, neni zrovna dobry znameni.Jasne, potrestat se ten cin musi, ale ty fanatici z islamu se pak nas*rou jeste vic a co pak ?
0/0
14.9.2001 12:45

Bohumil

Re: Re: Poznámka
Na druhou stranu - pokud nebudou potrestáni, mohou si napříště dovolit víc!
0/0
14.9.2001 13:02

Jirka L.

A co jinde na světě?
Současný svět má jediné kritérium pro dělení obyvatel. Jsou jím peníze. Drží se na celém světě minuty ticha, když zahyne 100 000 lidí při povodních v Bangladéši? Nebo 15 000 lidí při zemětřesení v Indii? Jsou plné noviny článků o takovém počtu mrtvých? O tom, co budeme dělat s naším klimatem, aby nebyly povodně? Pokud však zastihne katastrofa "civilizovanou" zemi, můžeme se všichni zbláznit. Je mi líto toho, co se v USA stalo. Ale je mi líto i těch mrtvých v "chudých" zemích, po kterých nikdo ani neštěkne. Nebyli zřejmě dosti civilizovaní a nebyli z tzv. EuroAmerického světa. Proč tedy za takové lidi držet smutky a psát o nich? Lezme tedy celá Evropa do zadečku těm, kteří mají hodně peněz a mrtvými se zabývejme pouze tehdy, pokud byli z Evropy nebo Ameriky.
0/0
14.9.2001 11:23

Aramis

Re: A co jinde na světě?
Události o kterých píšete se týkají přírodních katastrof. To že při nich zemřelo tolik lidí, je stejně hrozné jako událost tohoto týdne. Ti lidé rozhodně neměli o nic menší cenu než mrtví v USA. Já mám ale pocit, že gesto dnešního smutku chce říct něco jiného. Chce říct výrazné NE! všem teroristům. I když je to "jen" gesto.
0/0
14.9.2001 12:43

Kossi

Re: A co jinde na světě?
Hele, povodne, zemetreseni, sopky, krupobiti... jsou preci jen veci ktere proste nikdo neovlivni. Je to proste "zasah vyssi moci". Ale teroristicky utok je preci neco jinyho. I do zemi kde byly prirodni katastrofy se nabizela humanitarni pomoc.
0/0
14.9.2001 12:52

HRUUCOON, Praha8

Re: A co jinde na světě?
Mno, jen mě děsí, že takových hnidopichů a rozumprdů jako Vy je asi hodně, řekl bych až moc, v tomhle našem státečku. To Vás neučili už v kašičcce, že hrušky a jablka se nesčítají??? Mám takový dojem, že jste, milí Jirko L. už dávno v nějakém zadečku - ale myšlenkovém. PS: Tím nechci říct, že nelituji oběti přírodních katastrof, ale tohle je snad o něčem úplně jiném.
0/0
14.9.2001 13:14

HRUUCOON, Praha8

Re: Re: A co jinde na světě?
pardon, samozřejmě MILÝ, musím to po sobě lépe číst...
0/0
14.9.2001 13:17

alik

V cele klaka ...
Cesi jsou narodem svickaru, kvetinaru a tluchubaru. Posledni dokonce mohu jasne dokazat. Kdo sledoval CT1 tesne po utoku, musel udivene zirat na bandu kecalu, kteri se tam najednou zjevili, a tlachali a tlachali, zatimco na polskem programu byl primy prenos z USA a temer ihned se tam objevilo telefonni cislo, na ktere mohli zneklidneni pribuzni a pratele New Yorkskych Polaku volat. Mezitim v nejakem studiu CT: "blablablablablablablabla..."
0/0
14.9.2001 11:06

irena

Re: V cele klaka ...
tak v tom z tebou souhlasím. místo věcné diskuse kecy typu kdyby a odborníci-teoretici z univerzit
0/0
14.9.2001 13:44

KaZaN van Hyena

Re: Re: V cele klaka ...
I já souhlasím, že na ČT1 byl pořad ukrutný. Naštěstí se dalo přepínat na zahraniční kanály, kde se mluvili více k věci - místo s odpuštěním ukoktaných (zde mluvím hlavně o komentátorovi, který tlačil zmatené lidi bez dostatečných informací k odpovědím na otázky dosti věštěckého formátu) řečí.
0/0
14.9.2001 14:10

alik

Kdo jinemu jamu kopa ...
Porad se mluvi o tragedii, ktera samozrejme existuje, ale nikdo se ani sluvkem nezmini, proc k takove udalosti vlastne doslo. USA podle meho soudu doplatily na svou agresivni politiku. USA se mylne domnivaly, ze kdyz jsou za oceanem, tak si mohou beztrestne hazet bomby, kde se jim zlibi. Ovsem nekdy k takovemu protiutoku dojit muselo. Je smutne, ze zahynulo tolik nevinnych Americanu, ale nejsou to prave Americane, kdo rozseva kolem sebe nejvetsi teror? Ted mluvim nejen o jejich primych utocich(nalety v Iraku, Jugoslavii), ale i vyzbrojovani ruznych skupin a jejich financni podpora, bez kterych by mnohe konflikty ani nevznikly. Paradoxne i hlavni podezrely terorista mel v minulosti jejich primou podporu v nekolika akcich proti komunistum. Nejvetsim problemem je to, ze skutecni vinici - vudci a generalove znepratelenych skupin opet vsichni prezili a odnesli to opet nevinni lide - ostatne tak tomu bylo, je a bude vzdycky. (viz zname Havlickovo Nechod Vasku s pany na led ...)
0/0
14.9.2001 10:54

_the_wolf_

Re: Kdo jinemu jamu kopa ...
Neco na tom bude ...
0/0
14.9.2001 20:18

Geroc

Bezpečnostní opatření.
Cca před hodinou když jsem projížděl kolem Aera Vodochody nade mnou zahučela L 159. Pokud vím bylo oznámeno že všechny nepravidelné lety jsou zakázány. Zdá že i tady platí že "všichni jsou rovni jenom někteří rovnější".
0/0
14.9.2001 10:48

Petr

Re: Bezpečnostní opatření.
L-159 jsou přece vojenské stroje a armádní lety přece nikdo nezakázal...
0/0
14.9.2001 13:26

Miloš Zeman

Proč 3 minuty ticha.
Dám si raději na jejich počet stopečku becherovky.
0/0
14.9.2001 10:37

Eva T.S.

GOD BLESS AMERICA
Je na místě, že se ČR veřejně připojila k smutku. Je to akt slušně vychovaných lidí. Tato věc se týká nás všech. Tady nelze dělit svět, národy ani státy. Je to tak daleko za oceánem ....a přece jen TAK BLÍZKO NAŠIM SRDCÍM!
0/0
14.9.2001 10:36

David Capperfield

Sorry
Po veleúspěšném kouzlu se zmizením Sochy svobody jsem chtěl nechat zmizet WTC. Bohužel se to trošku vymklo kontrole. Sorry.
0/0
14.9.2001 10:32

irena

Re: Sorry
idiote
0/0
14.9.2001 13:48

Martin

God bless USA
V poledne bychom se měli pomodlit za oběti teroristického útoku a současně za plný úspěch americké armády, zejména námořní pěchoty, při potrestání viníků.
0/0
14.9.2001 10:31

Marek

Státní smutek v podání BonusWebu...
Otevřený dopis redakci BonusWebu Pane Poláchu (redaktoři a provozovatelé serveru BonusWeb) Tímto dopisem musím veřejně vyjádřit své zklamání nad ubohostí vašeho chování, nad mizivou úrovní vaší profesionality a nad nelidskou ochotou udělat pro čtenost vašeho magazínu prakticky cokoli. Vaše lidské hodnoty nebudu komentovat, protože je považuji za váš osobní problém, se kterým se musíte vypořádat sami. První reakci BonusWebu na události v USA jsem byl ochoten ignorovat, i když otázka na lidi z branže "Jak podle vás ovlivní tento teroristický útok světovou herní scénu?" byla tak zoufale umělá a účelově vykonstruovaná, že se začaly vkrádat první pochybnosti o tom, co vůbec podobnou anketou sledujete. To, že vám ani v nejmenším nejde o čest své novinářské profese v době událostí, které pravděpodobně přesahují vše, co kdy musela většina současných novinářů v médiích zpracovat a v odpovídající podobě předat lidem, je nyní více než zřejmé. Zatímco vaši kolegové z celého světa zápasí se situací jak mohou a přes děsivý obsah událostí přinášejí profesionální zpravodajství bez viditelných excesů, váš styl informování je doslova roven přiživování se na neštěstí tisíců lidí. Po zveřejnění recenze na obludnost vycházející z tragédie posledních dní, kterou si dovolujete označit za počítačovou hru a které navíc dáváte prostor na vašem serveru, aby si ji vaši čtenáři mohli zahrát (!), nemám nejmenších pochyb o vašem morálním profilu a potažmo(bohužel) o soudnosti provozovatelů vašeho magazínu. Vyzývám touto cestou všechny kolegy a přátele, kteří se pohybují v oboru počítačové zábavy i mimo něj, aby na základě tohoto dopisu připojili svůj vlastní názor a vhodnou formou jej zveřejnili. Za naši společnost prohlašuji, že ustupujeme od jakékoli příští spolupráce s magazínem BonusWeb, pokud nedojde na jeho stránkách k srozumitelnému a jednoznačnému odsouzení postojů pana Polácha a odstranění inkriminované recenze. Děkuji všem, kdo se k této výzvě připojí Marek Nepožitek Cinemax, s.r.o.
0/0
14.9.2001 9:55

Petr

Re: Státní smutek v podání BonusWebu...
Plně souhlasím. Pokud někdo ukáže počítačovou simulaci, jak k neštěstí došlo je vše v pořádku... Ale propagovat hru, kde jde o sestřelování teroristů nalétajících do budovy WTC, na to už musí být obrovská dávka cynismu, arogance a bezcitnosti. Lituji, že se k tomuto BonusWeb snížil. Svůj podíl morální odpovědnosti nese i tento server iDnes, který do této chvíle tuto hru na své hlavní stránce propaguje. Je mi z toho smutno... Petr
0/0
14.9.2001 13:38

Mechanical Christ

Re: Státní smutek v podání BonusWebu...
Uplne souhlasim s autorem prispevku. Nechapujak tako znamy magazin jakym bezesporu BonusWeb je muze udelat takovou nehoraznost v tak kratke dobe po tragedii. Pripomina mi to reportaz deniku The Sun po tragicke autonehode princezny Diany, kdy novinari zverejnily nedlouho po udalosti fotky umirajici princezny. Neni to to same, ale je to ten samy projev lidske ubohosti. Takovyhle hyenismus je mozny je v tomhle state kde jsou lide kteri mysli jen na to jak se zviditelnit.
0/0
14.9.2001 13:42

Armand

Re: Státní smutek v podání BonusWebu...
Taky plne souhlasim. Je to dost neuveritelne a ubohe zaroven. Kdyz jsem se o hre dovedel, neveril jsem vlastnim ocim. To musi byt skutecni a nefalsovani hlupaci (i kdyz se mi vkradaji do mysli i jina "prihodnejsi" slova). Nevim, ale jestli je ucelem zvysit navstevnost webu, tak co takhle up to date zpravodajstvi nebo neco podobneho? Proc tahle ubohost? Ze srandy? Mozna kdyby nekomu z autoru a jim podobnych umrel nekdo blizky, treba by taky udelali hru o tom jak jej zachranuji pred nebezpecim (treba prijizdejiciho tiraku) a kdyby prohrali, objevilo by se "game over - tvoji mamu rozsrotoval nakladak". Asi by to nehrali a mozna by se ani nesmali.
0/0
14.9.2001 14:04

Dana

Re: Státní smutek v podání BonusWebu...
Naprosto s Vami souhlasim, srdce se mi zastavilo, kdyz jsem rano jinak svuj oblibeny Bonusweb cetla. Uz nebudu. Dana
0/0
14.9.2001 16:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.