Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

USA mohou chtít vojenskou pomoc od Česka

(Od zpravodaje MF DNES) - Útok na USA je útokem na alianci, rozhodlo NATO v Bruselu. Na základě tohoto ohodnocení situace státy poprvé v historii NATO rozhodly o použití článku 5 alianční smlouvy. Ten zavazuje všechny členy včetně České republiky ke kolektivní obraně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jarda

Není co řešit
Taky bych rekl!
0/0
4.10.2001 15:10

Lucie

je a neni co resit
neci co resit, pokud ale zijete v tom ze nekdo kdo je vam hodne blizky muze kazdym dnem odjet a nevite co bude dal, staci jeden telefonat ??? pak se zacnete divat trochu jinak jesti je a neni co resit
0/0
3.10.2001 12:49

Marek

Není co řešit!
Útok na New York byl nejen útokem na hlavní město západní civilizace, ale na civilizaci jako takovou. Je vidět, že i islámský svět je otřesen a připraven se postavit na odpor zbabělým zvěrstvům zfanatizovaných sráčů. Není kam ustupovat, válka proti všemu civilizovanému na Zemi už začala 11.9.2001 a jde jen o to se začít okamžitě a efektivně bránit. Hned teď. Masivní, tvrdý a vytrvalý útok proti Afgánskému křídlu Talibanu je nezbytný. To, že automaticky stojíme po boku USA a jsme členy NATO je pro nás velká čest. Potěšitelná je i celosvětová podpora, kterou USA dostává, a to i od islámských zemí. Pokud by atentát na WTC a Pentagon pomohl sjednotit svět v boji proti terorizmu tak snad oběti tisíců nevinných lidí nebyly tak strašně moc zbytečné...
0/0
16.9.2001 11:29

bob

Re: Není co řešit!
A taky se asi moc divas na americky filmy, co?
0/0
3.10.2001 11:31

Marek

Není co řešit!
Útok na New York byl nejen útokem na hlavní město západní civilizace, ale na civilizaci jako takovou. Je vidět, že i islámský svět je otřesen a připraven se postavit na odpor zbabělým zvěrstvům zfanatizovaných sráčů. Není kam ustupovat, válka proti všemu civilizovanému na Zemi už začala 11.9.2001 a jde jen o to se začít okamžitě a efektivně bránit. Hned teď. Masivní, tvrdý a vytrvalý útok proti Afgánskému křídlu Talibanu je nezbytný. To, že automaticky stojíme po boku USA a jsme členy NATO je pro nás velká čest. Potěšitelná je i celosvětová podpora, kterou USA dostává, a to i od islámských zemí. Pokud by atentát na WTC a Pentagon pomohl sjednotit svět v boji proti terorizmu tak snad oběti tisíců nevinných lidí nebyly tak strašně moc zbytečné...
0/0
16.9.2001 11:29

Jan

Re: Není co řešit!
Ty mas asi modrou,ze tak kecas!
0/0
2.10.2001 15:10

Roman

Re: Milý Honzíku
Předpokládám, že ty modrou knížku nemáš, zato jsi vlastníkem knižky červené. A on komunismus, fašismus a fundamentalismus patří na jednu hromadu hnoje, takže víme co jsi zač. Předpokládám, že si doma připravuješ balíčky semtexu a těšíš se, jak to všem nandáš až vyhodíš do vzduchu Motokov. Doufám, že takových jako ty, kteří jsou proti vojenskému zásahu není dostatek. A na závěr, zalez si do sklepa, až to začne, protože pak se halasně přidáš k vítězné straně. Viď?
0/0
2.10.2001 22:13

Jan

Re: Není co řešit!
Ty mas asi modrou,ze tak kecas!
0/0
2.10.2001 15:10

Tom

Proč jsme v NATO?
V žádnym případě by jsme se neměli podílet na vymyšlený útok na Afghanistan!!Kdyby jsme hloupě nevstoupili do NATO!!Teď se bojíme.USA si za všechno může sama!!
0/0
15.9.2001 20:03

Marek

Re: Proč jsme v NATO?
Milý Tome, použije-li Taliban například bakteriologické zbraně kdekoliv na světě tak bude zcela lhostejno, zda jsme či nejsme v NATO. Nastala by pravděpodobně pandemie která by nečinila rozdílů dle politické příslušnosti či náboženského vyznání. Uvědomili si to všichni čelní světoví politici a snad i zaslepenci jako ty to časem pochopí. A uvědom si že naše příslušnost v NATO nám umožňuje aktivní obranu a ne jen zoufalé čekání na výsledek. Tak ještě prosím svůj postoj k NATO zvaž. Je to ta největší výhoda, jakou teď máme!
0/0
16.9.2001 13:30

tomas

war je valka
dolar klesa ekonomika USA sla dolu cim to nastartujete prece valkou a to je svinstvo na lidi kdo za to muze?priznal se nekdo?nedudme tu naivni!!!!! BUSH chce byt prezident , dlouho se to prece mlelo kdo to vyhraje .slibim valku nekdo to spocita nekdo to zaplati bohati vyhrajou a ....to je valka nikdo nevi nekdo tusi ani mozna CIA cau satan
0/0
15.9.2001 17:54

Patrik

Pomoc USA
Určitě by sme se měli podílet na zničení tak brutální organizace, nikdy nevýme kdy pomoc jiných budeme potřebovat i my. Snad se tak nikdy nestane.Zlo se musí potlačit buď diplomaticky a jestli tato forma selže je třeba zakročit vojensky.Dle mého názoru je třeba zničit celou teroristickou organizaci aby nemohli po nějakém čase podniknou další teroristický útok a s daleko většíma následkama.
0/0
14.9.2001 11:12

viena

máme jim pomoci?
Nejsem si jistý že bychom měli USA pomáhat - JAK VÍME ŽE PAK NĚKDO ZA TUTO POMOC NENAPADNE NÁS?
0/0
13.9.2001 22:20

ja

Re: máme jim pomoci?
prizdisrac
0/0
14.9.2001 8:34

Martin Kana

Re: máme jim pomoci?
Historicke zkusenosti nasi zeme uz opakovane potvrdily, ze necinnost a falesna solidarida v pripade ocekavane pomoci od statu jako VB a F behem mnichovskych udalosti se nejenom nasi zemi, ale predevsim cele Evrope krute nevyplatili. Nezapominejme, ze Hitler byl taky terorista!
0/0
14.9.2001 18:47

Alex

Vazne vsechny Araby ?
Tech, co by ted nejradeji vyvrazdili vsechny Araby, se ptam: Kdyby se prokazalo, ze to byli fanaticti Srbove, volali by jste po vyvrazdeni vsech slovanu ?
0/0
13.9.2001 15:01

Jindra

NATO
Pokud se prokaze ,ze nektery stat zosnoval tento teroristicky utok (opakuji opravdu nezvratne prokaze) a USA spolu s NATO tomuto statu vyhlasi valku- tak se toho Ceska republika musi zucastnit - nemusi se jednat o masivni prispevek (stacila by nejaka mensi profesionalni jednotka), ale NATO je vojensky pakt- nejde jen ocekavat se nam nekdo pomuze, kdyz jsme ve stychu - musime i my pomoct ostatnim , kdyz na to dojde.
0/0
13.9.2001 14:40

Gorre

Jak ti šmejdi zničili mé oblíbené věže a zabili strašně moc lidí
Já nevim jak vy, ale si porád myslim, že si z nás někdo vystřelil. Bohužel se mýlim. Jak někdo může, kvůli svému názoru, který považuje za správný tak padesát tisíc lidí zabít stejný, né -li větší počet lidí. Je to zaprvé absolutně nelidské a zbabělé. Prezident Bush měl pravdu, ve své včerejším pětiminutovém projevu. Smrt všem teroristům!
0/0
13.9.2001 13:41

b3tL

zvedavost
v sarajevu to zacalo jen smrti dvou lidi tak sem zvedavej jak to dopadne ted :/
0/0
13.9.2001 13:25

b3tL

zvedavost
v sarajevu to zacalo jen smrti dvou lidi tak sem zvedavej jak to dopadne ted :/
0/0
13.9.2001 13:22

Honza

To byl utok i na Ceskou republiku
Uz jenom kvuli tomu je nutne se postavit na stranu USA, vzdyt tam zahynulo asi 50 Cechu, predevsim mladych lidi - studentu, mozna jich bude i vice, nebot ti kteri pracovali na cerno dole v Pizerii a v barech se nikde neregistrovali. Muj spoluzak ze skoly se nehlasi a jeho rodice taky nevi kde by mohl byt. Pripravujeme je na nejhorsi. I kdyz nemam rad armadu a bojim se valky, citim , ze je nutno neco udelat. Mam ale obav, ze bez celkove mezinarodni podpory a vojenske ucasti vsech zemi neni mozne staty podporujici terorizmus znicit. Doufam, ze se svet odhodla k rozhodnemu reseni, nebot pouze nejake pripadne bombardovani Afganistanu , Iraku ci Palestiny nebude uspesne - vytvori pouze nove sebevrazedne utocniky. Pouze vojenske obsazeni techto oblasti za ucasti armad celeho civilizovaneho sveta, zrizeni mezinarodni vlady pod zastitou OSN a postaveni vsech vyssi hodnostaru techto rezimu pred soud v Hagu muze neco vyresit. Nasledne by se mela pod mezinarodni kontrolou postupne zvysovat zivotni uroven v techto zemich. Pokud toto nebude prijato, ceka nas dlouhe roky obeti z rad normalnich lidi na obou stranach a nikdo jiz nebude v bezpeci. Stejne tak by se melo postupovat proti vsem statum, u kterych se zjisti podpora techto zbabelych utoku. Bude to sice neco stat ale jinou cestu neni videt.
0/0
13.9.2001 12:41

Honza

Re: To byl utok i na Ceskou republiku
Dat jim posledni sanci, a proto plne souhlasim s nazorem, ze pouze pripadne bombardovani vybranych arabskych statu, ktere dukazne podporuji terorizmus, nebo se netaji nepratelstvim k ostatnimu vyspelejsimu svetu nepomuze.Reseni je zrejme jak bylo uvedeno:obsazeni techto statu,potrestani vyniku a okupace do te doby, nez se tam podari vytvorit zaklad demokracie,pokud to ovsem pujde, jelikoz arabske staty ziji stale ve stredovekych pravidlech. Sorry , pokud to ale nepomuze a utoky arabu by se opakovaly pripadne rozsirovaly asi bude nutny radikalni vymaz techto statu z mapy(samozrejmne s podporou vsech statu NATO Ruska i Ciny a Indie) a po poklesu zdejsi radioaktivity za nekolik set let uvazovat o novem osidleni tohoto teritoria mene militantnimy narody.Koleduji si o Svatou valku pak tedy do pekla s nimy.
0/0
13.9.2001 20:59

bear

Re: Re: To byl utok i na Ceskou republiku
Ty vole, ty bys moh bej za komancu v armade politruk !!
0/0
15.9.2001 21:43

Jirka

Vojenská pomoc možná bude nutností.
Nejsem v této chvíli příliš velký optimista. Obávám se, že se někdo snaží celkou akci hodit na Araby, kteří s tím ale nemusejí a pravděpodobně ani nemají nic společného. Vím, co říkám. Mám obavy, že se může jednat o ruský záměr, aby se odvedla pozornost na Blízký východ a ne aby měl kdokoli čas zabývat přemisťováním jejich vojenské techniky k západním hranicím. Pokud si Amerika vyrobí vstoupí do války a napadne nevinný stát, je to velice pravděpodobné, tak se bude počítat i s vojenskou podporou všech členských států NATO. Bush je dost impulzivní na to, aby udělal nějaké unáhlené rozhodnutí.
0/0
13.9.2001 12:00

Alex

Kdo chce do války, ať jde.
Ježiš, co tady diskutujete, kdo mel jaky podil ve 2. světové válce. A zrovna Češi, kteří jsme se v té válce fakt vyznamenali. I Rusům i Američanům můžeme jen gratulovat, že to tehdy spolu zvládli. Ale dnes se píše rok 2001 a nějací teroristi řádili v Americe. To je dnes a to je teda taky dnes důležité. Pokud se mluví o odplatě Afghánistánu a naší případné vojenské pomoci, tak je fajn, že jsou tady lidi (aspoň podle reakcí), kteří se k Američanům chtějí přidat a nenechat je v tom. Pokud to ovšem není jen zbabělej ksindl s modrou knižkou, který jen hrdině křičí nesmysli do diskuse, to by bylo typicky české. Prostě když tam někteří lidi fakt chtěji, ať si vezmou flintu a jdou na mudžáhidy do Afghánistánu, Američani to určitě jen uvítají a i já na ty kluky budu hrdý.
0/0
13.9.2001 10:59

Lauris

Re: Kdo chce do války, ať jde.
Nasili plodi zase jen nasili! Ty si taky vezmes flintu na mudzahidy, abychom na tebe byli "hrdi" anebo jsi taky ten "ksindl s modrou knizkou" a mas jenom reci?
0/0
14.9.2001 10:44

Petr

Hura
Tak uz nemam co skryvat jsem Grebenickuv syn a chci hned do valky, protoze kdyz vidim tolik hrdinu, tak mi nezbyva nic jinyho nez se stydet a jit do toho. Pudlik> hlavni ohniska valky a nejvetsi operace byly v Jizni Americe a v Oceanii, kurva ty komunisti nam vsechno v ty skole prekroutili. Zdenek> Japonci je napadli, takze museli bojovat proti Japoncum Frony> Ty si idiot, to se neda jinak reagovat Pro vsechny> Opravdu velmi citim s Americanami a spoustou cizincu, kteri byli v dobe utoku ve WTC, nedokazu pochopit nekoho, kdo takovy cin mohl udelat a jestlize bych nejak mohl pomoci v boji proti temto lidem, tak si budte jisty, ze to udelam.
0/0
13.9.2001 10:16

Frony

Národní hrdost
Náš národ vždy když se měl bránit tak utekl, kapituloval... Ať už v roce 1938 nebo 1968. Samozřejmě by obrana byla za cenu neuvěřitelných obětí a možná, že ani já by teď nepsal tento příspěvek, ale náš národ by si uchoval CHARAKTER!!!! Proto alespoň teď zase neutíkejme před odpovědností.
0/0
13.9.2001 10:04

LC

Re: Národní hrdost
nevím,nevím, ale myslím, že ne český národ, ale jeho vedení. Pokud já se dobře učil a poslouchal vyprávění svého dědy, tak český národ nikdy neutíkal, ale rozhodli za něj jeho supermani ve vládě, takže bych neodsuzoval národ jako takový a vyčítal to příp. pouze konkrétním lidem s mocí rozhodovat za jiné.
0/0
13.9.2001 10:41

FrantaQ

Re: Národní hrdost
No dávám Ti za pravdu a připadámi jako by někteří polityci a analityci v diskuzích v televizi se to snažily nak vyhnout.Jednou sme v Nato!!! a jsou tam jiste pravydla. Bude-li konflikt ??? Budeme muset take přinest obeti.Vprvní světovy to bylo tak vzdali sme se.68 Taky!!! My jako národ sme si to prožily defakto 2 krát prožily podobné utrpení,ale utíkat před ním nejde,jinak si myslím že ty vymaštěnci a je jich po celem světe hodne(myslím teroristycké skupiny ruzného ražení) a bude to boj dobra se zlem.Myslím že to bude skáza týhle planety,národu a ruznych ras stačil jeden fanatyk a multymilijonář.Přece co byl Hitler??Forma fanatyzmu v 30let.Vemte si kolik statu ma jadernou hlavici a myslím že jich je dost.Je mi hrozně líto celé Ameriky....a cítím s ní jako většina Světa!!!
0/0
13.9.2001 10:56

nibor

Re: Národní hrdost
Přeháníš. Nemůžeš podle reakcí některých obviňovat celý národ z nedostatku charakteru . Myslíš, že v západní Evropě jsou všichni hotovi hodit na sebe stejnokroj? Mimochodem, třeba v roce 1938 na rozdíl od Čechů nechtěli bojovat Angličané a Francouzi.
0/0
13.9.2001 22:19

Arnošt Kobylka, Praha

Závazek vůči spojencům
Poměrně pochybuju, že od nás (možná tak ještě od Spojeného království) USA něco budou chtít, kromě radikální diplomatické podpory, třeba i přerušení styků s některými státy. Doufám, že to vláda udělá a nezačne lavírovat kvůli nějaké státem dotované (jinak prodělečné) zakázce v Asii pro podnik nějakého exkomunisty. Ale jako voják v záloze jsem připraven splnit závazky vůči spojenecké zemi.
0/0
13.9.2001 9:57

pavlina

valka
naprosto souhlasím s Michalem proč válku na co? To všichni chcete dalších sta tisíce mrtvých nechápu.
0/0
13.9.2001 9:51

ja

Re: valka
Nikdo kdo ma trochu rozumu nemuze chtit valku. ALe vinici musi byt tvrde potrestani.
0/0
13.9.2001 10:11

FrantaQ

Re: valka
Jenom bymne zajímalo jak chcete normalní cestou zastavyt Palestynce kteří jsou od malička vychovávani aby zabíjely.To neni jen tak tak primityvní lidi jako mi kteří o tom přemýšlíme ty žijou pto to,aby vraždily a je to v národu boužel.Vyděl jsem včera dokument s Pakystanu natočeny jak žijou,jak se chovaj a je to síla.Davyly to na 3.Sat ženská se modlila přijelo auto a normalně ji samopalem ustřelyl pul hlavy z niceho nic a zas v poklidu odjely.Žena tam dlouho ležela a všichni kolem ní chodily a pohoda tak jak to tam musí vypadat.Pouš nic jinyho tam nemaj a bídu a hlavne fanatyk kterej to jeste podporuje.Kupuje zbrane,techniky cvičí je a možna ma jadernou hlavici jako že pry asi maj.Uvydíme jestly to byl an a jeho organizace tak to ma hodně blby a muj nazor je tet i cela Palestyna kdyš slavej fakt jo.Neřikam že zato mužou všichni to ne,ale oni se tam neučej čist a psat,ale spíš bojovat.Jenže tohle je jak kdyš naplanovapy profíci a dlouho to muselo trvat,nakej blbeček se samopalem to neudělal.Uvidíme co bude dal...snad valka nebude,ale Amerika si to nemuže nechat líbit to zachvíly mužou co budou chtit a každej se jenom schova jako se to stalo u Nás za 1.svet a 68.to si snama pěkne pohráli jako kočka s myší.Konec
0/0
13.9.2001 11:17

FrantaQ

Re: valka
Jenom bymne zajímalo jak chcete normalní cestou zastavyt Palestynce kteří jsou od malička vychovávani aby zabíjely.To neni jen tak tak primityvní lidi jako mi kteří o tom přemýšlíme ty žijou pto to,aby vraždily a je to v národu boužel.Vyděl jsem včera dokument s Pakystanu natočeny jak žijou,jak se chovaj a je to síla.Davyly to na 3.Sat ženská se modlila přijelo auto a normalně ji samopalem ustřelyl pul hlavy z niceho nic a zas v poklidu odjely.Žena tam dlouho ležela a všichni kolem ní chodily a pohoda tak jak to tam musí vypadat.Pouš nic jinyho tam nemaj a bídu a hlavne fanatyk kterej to jeste podporuje.Kupuje zbrane,techniky cvičí je a možna ma jadernou hlavici jako že pry asi maj.Uvydíme jestly to byl an a jeho organizace tak to ma hodně blby a muj nazor je tet i cela Palestyna kdyš slavej fakt jo.Neřikam že zato mužou všichni to ne,ale oni se tam neučej čist a psat,ale spíš bojovat.Jenže tohle je jak kdyš naplanovapy profíci a dlouho to muselo trvat,nakej blbeček se samopalem to neudělal.Uvidíme co bude dal...snad valka nebude,ale Amerika si to nemuže nechat líbit to zachvíly mužou co budou chtit a každej se jenom schova jako se to stalo u Nás za 1.svet a 68.to si snama pěkne pohráli jako kočka s myší.Konec
0/0
13.9.2001 11:19

Radek

válka
Souhlasim s nazorem Skye. Česky človek ma vynikající schopnost strkat hlavu do písku. Pokud se to nestane na našem písečku tak se nas to netyka. Nevim kdo z Vás měl tu možnost být v New Yorku v těchto dvou budovách. Mě se to podařilo a musim rict ze to bylo neco neuveritelneho, tim spíš si nedovedu představit tu současnou hrůzu. Ja jsem v připadě nutnosti jednoznačně pro vojensky zásah proti teroristům i proti státu který je kryje. Představte si že by u nás zničili zhruba 30000 město.
0/0
13.9.2001 9:36

Skye

Re: válka
O nekterych nasi spoluobcanech nejlepe vypovida piscnicka "Nac chodit do valky, kdyz muzu sedet doma a..."
0/0
13.9.2001 9:53

Majestic

Re: Re: válka
Určitš nikdo nechce válku. A ty troubo, hned bych tě do ní poslal!!!!!!
0/0
13.9.2001 10:37

ja

-
Klasicka ceska mentalita. Aby od nas nahodou nechtel nekdo pomoc.
0/0
13.9.2001 9:29

Skye

Re: -
Souhlasim
0/0
13.9.2001 9:40

Martina

Re: -
Proc vetsina reakci na jakykoliv clanek zde skonci podcenovanim a nadavanim na vlastni narod? Je mi velice lito, ze obcane Ceske republiky trpi nizkym sebevedomim a na vsem vidi pouze to spatne.
0/0
13.9.2001 11:33

ja

Re: Re: -
Je me to taky lito. ALe staci sledovat nektere reakce.
0/0
13.9.2001 12:57

Michal

Valka
Vazeni, jedna vec mne na cely zalezitosti zarazi. Samotny akt utoku je skutecne tragicky, ale stoji to za rozpoutani svetove valky nerku-li jaderneho konfliktu? Z projevu americkeho prezidenta jednoznacne vyplyva, ze tuto valku mohou a chteji vest. V okamziku, kdy do reseni bude vtazeno NATO cela vec prerusta do globalnich meritek. A ja skutecne nevim jestli Afganistan nema nekde par jadernych strel.
0/0
13.9.2001 8:51

Karel

Re: Valka
Pakistan je ma.
0/0
13.9.2001 9:06

Martin Pokorny

Re: Valka
Ne mohou a chteji ale museji a museji to i vsechny staty NATO. A pokud ma Afganistan par jadernych strel tak se museji znicit dokut jich nebude mit vic.
0/0
13.9.2001 9:45

Petr

Petr je chudak
Predem bych chtel vsem podekovat za oznaceni, ktereho se mi dostalo(chudak, mam v hlave nas.., mam mindrak, IQ 60) . Prectete si radsi priste prisvek poradne a nehledejte v nem neco jineho nez v nem je! Ja jsem pouze upozornoval, ze druha svetova valka skoncila, at chcete nebo ne, predevsim diky Sovetskemu Svazu, ve kterem padlo miliony obeti, Amerika byla opravdu az na druhe koleji. A nechci aby mi jsme se zachovali tak, ze se nas problem v New Yorku netyka, protoze se tyka nas vsech. Takze jestlize bude nezbytne nekde zasahnout, at tam nase armada spolu s ostatnimi staty zasahne. P.S.: Opravdu plati, ze kdo chce psa buit, tak si hul najde :)
0/0
13.9.2001 8:51

DD

Re: Petr je chudak
Prosim te kolik ti je ze mluvis jak komunisticke noviny. Jestli Rusu padlo takovy mnozstvi tak jenom proto, ze Stalin byl naprostej despota a vubec ho lidi nezajimali, neco jako nynejsi arabska mentalita, ktera nema respekt pro lidkej zivot aspon tak jak to citime my na zapade. A kdyz uz mluvis o Americe na druhy koleji, tak aspon nezapomen jak pomahali materialne Rusum. A ze nesli hned do valky? Vzdyt tu vsichni brecej jak Amerika miluje valky, tak kde je pravda? Kde se nam hodi, ze? Pravda...nesla hned, protoze nenavidi valky a nebyla na ni pripravena a rozhodne nechtela zbytecne obetovat co je tak ceny - lidsky zivot. Aspon mluv pravdu v cely svy siri a nepapouskuj co se vykladalo za zeleznou oponou dokud jeste oponou byla.
0/0
13.9.2001 9:08

Petr

Re: Re: Petr je chudak
Hodne jsem premejslel jestli mam reagovat a nebo ne, ale musim. Musim rict, ze nesnasim komunisty a kdyby to bylo v me moci, tak bych jejich stranu zakazal. Nesnasim Stalina za to co udelal s celou vychodni Evropou po valce. Takze si davej pozor na jazyk a neurazej vsude kolem. Ale pravda v cely siri je, ze valka se rozhodla otevrenim druhy fronty, ktera byla v Rusku, tak svet poznal, ze fasisticka armada neni neporazitelna, ze se potom zapojili do valky Americane, a ze vydatne bojovali vsechny narody, to znamena Francouzi, Cesi, Belgicani... to vi kazdy, ale nesnasim ty dva extremy, pred rokem 1989 se porad rikalo, ano valku vyhral Sovetsky Svaz a jestli se jeste pomatujes, tak to bylo jenom Sovetsky Svaz, nic jinyho, ale proc chces byt stejny a rikat vsechno zvladla Amerika. A rikas Amerika nechtela zbytecne obetovat zivot, to je pravda nechtela obetovat svoje zivoty, za zivoty nas Evropanu. Ale nechci ji upirat zasluhy ve 2. svetove valce, protoze ta skocila i diky ni. A z tvejch prispevku mi prijde, ze jsi American, ze si tak arogantni a nadutej!!!
0/0
13.9.2001 9:41

DD

Re: Re: Re: Petr je chudak
Jenom proto, ze se snazim se opravdu podivat na historickej prinos Ameriky na kterou tady tolik lidi tady nepochopitelne nadava a bez ktery by dost pravdepodobne nemeli demokracii a moznost rikat co chteji beztrestne a jeste po celym svete me rikas abych neurazel a hned na to me napadnes, ze jsem arogantni a nadutej? To mas teda skvelou logiku. Podivej se na prispevky reagujici na tvuj, kdyz uz ja te tolik vytacim. Ale ta tvoje jednostranost pohledu na dejiny je desna.
0/0
13.9.2001 14:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.