Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Letadlo je účinná zbraň

Ovládnout obří letadlo a navést ho na cíl jako byly věže Světového obchodního centra je snazší, než by se mohlo na první pohled zdát. "Je to velmi, velmi snadné. Osvojit si potřebné dovednosti není příliš obtížné. Během tří měsíců můžete získat pilotní licenci," uvedl jeden ze zkušených kapitánů amerických aerolinek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Shaft

Letadla
kolik bylo celkem letadel pry sedm
0/0
13.9.2001 7:22

Caligari

Letat je snadné
Pred pár lety si na jednom americlém letisti 15lety klucina vypujcil z hangaru B-747, nastartoval, roloval s nim po runway a pripravil se kompletne na start. Kdyz se ho ptali, jak se naucil pilotovat takove letadlo, tak jim rekl, ze se to naucil na MS Flight Simulatoru :-)). Staci, trocha inteligence a par hodin na simulatoru, aby ses udrzel ve vzduchu. Spise mne zajima, proc ten jejch letovy kurz byl tak silene kostrbaty. Viz: "http://www.cnn.com/SPECIALS/2001/trade.center/map.html" Ze by neumeli pouzivat navigaci a ridili se jen pohledem???
0/0
12.9.2001 20:27

Bodie

technika pilotáže
Když už je jednou takový hodný eroplán jako je Boeing ve vzduchu a letí, dokáže to na správné místo nasměrovat i pitomec.Musí však vědět kam má letět, je to něco o navigaci. Stačí, když se bude držet "beranů" a ostatní ovládání může pominout. Potom se jenom trefit.
0/0
12.9.2001 18:01

Ales Zitka

Nuz & pilotaz & arabove?
Predpokladam, ze dnes existuji keramicke noze, ktere detektory projdou bez problemu. K tomu pilotovani - je neco jineho, dostat papiry na male letadlo a neco jineho je, ridit velke dopravni letadlo, vcetne zvladnuti komunikace, atd. Da se vsak verit, ze pokud clovek vi, kde jsou vsechny ovladaci prvky a letadlo je jiz jednou ve vzduchu, neni az takovy problem letadlo navest na predem znami cil. Verim, ze tuto "dovednost" by si stredne intelignetni clovek osvojil do tydne. Ted neni dulezite, kdo za tim stoji, ale postoj "obycejnych" palestincu je pro ne, mirne receno, riskatni. Predstavte si svou reakci, pokud by vam nekdo prejel partnera/rodice.deti a vas soused to bude oslavovat. Tedy sousedovi nezavidim, aby by mu bylo ublizeno...
0/0
12.9.2001 13:33

martin p

Re: Nuz & pilotaz & arabove?
Ja myslim, ze z jejich hlediska se to da pochopit, ne ze bych se jich nejak zastaval, ale pokud se pokusim podivat se na vec jejich ocima, jako ze oni maji pocit ze vedou valku proti USA, tak muzu tak nejak pochopit pocit vitezstvi a zadostiucineni, kdyz se americe neco takoveho prihodi... neprirovnaval bych to z jejich strany k nejakym parterskym vztahum... cesi se taky radovali, kdyz byli nemci vyhnani...
0/0
12.9.2001 21:23

BoB

Letadlo
Je to levnější než si kupovat nějakou bombu.Kuchyňský nůž má doma každý a ovládat letadlo se dá naučit.Nejtěžší je stejně přistání a to bylo jaksi vynecháno...
0/0
12.9.2001 12:35

Jan

Náročnost...
Před časem, když stávkovali piloti ČSA, se psalo jak je to náročné a teď se dočtu, že stačí 3 měsíce...
0/0
12.9.2001 12:27

sam

Re: Náročnost...
sakra,ty seš chytrej
0/0
12.9.2001 16:50

p.oujesky

Re: Re: Náročnost...
Asi je opravdu chytrej a sice ja mam doma profesionalni simulator a vsechny Boingi a po par mesicich nemam zadny problem odstartovat a letet se vsemy vcetne Concordu pouze pristani je slozitejsi a to v tomto pripade nehralo roly.
0/0
12.9.2001 22:45

Host

Re: Náročnost...
... no comment...
0/0
12.9.2001 20:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.