Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mělo by být schvalování útoku na USA potrestáno?

Bezprecedentní útok na USA bourá mýty a přináší úplně nové pohledy na svět. Co si o tom myslíte vy? Bojíte se o svou bezpečnost? Cítíte se jako občané členského státu NATO napadeni?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

komunisti_sou_svine

Jste normální ?
0/0
3.8.2005 2:14

josef musil moravany

Teroristycký útok na USA ?
A kdo že ho udělal? Já jsem přesvědčen, že si to zinscenovali amíci sami za vřelé podpory izraelců. Howng domluvil jsem. sam66@email.cz ( a teď se emaile drž, to bude nadávek a urážek, že si někdo dovolil říct opravdu co si myslí nahĺas.)
0/0
29.9.2002 13:45

Semínko

Re: Teroristycký útok na USA ?
tobě asi jedna z těch věží spadla na hlavu, viď blbečku
0/0
3.8.2005 2:12

usama basama fousama

schvalovani utoku na USA
Trestat schvalovani utoku na USA je jako zavirat dusevne chore do vezeni. Kazdy ma pravo na svuj nazor at uz je jakykoliv. Nicmene vsichni tihle kydalove typu "Vietnam, Hiroshima, My Lai a romadur" by si potrebovali neco takoveho jako 11.zari prozit aby se jim rozsvitilo. Jeste zapomneli pripomenout vyvrazdeni Indianu a byvale otroctvi v USA aby to meli pekne pohromade. Trochu me zarazeji nazory Cechu, lidi pochazejicich ze stejne zeme jako ja. Urcite ma pravdu barbudo-vorisek v prispevku z 26.9.2001 10:05 - to je bezpochyby nejlepsi z poslednich privpevku. Pri klasickem ceskem "kdyz me chcipla koza, at chcipne i sousedovi" neni divu ze si sem chodi "vysmrkat" sve problemy "zaprisahli nepratele Ameriky" kteri o ni pritom ani nemaji poneti. Co se tyka Palestiny a Izraele - muj osobni nazor je ze Zidi by meli vypadnout z palestinskych uzemi kde se usadili - je to z hlediska uzemni suverenity nelogicke. Ovsem patova situace je v tom ze Izrael nema dostatek uzemi. A v tomhle pripade nepomohou zadne zakony, zadne uvahy co je a neni spravne a spravedlive. Jenom velky otaznik.
0/0
21.11.2001 4:13

bez vousů

Re: schvalovani utoku na USA
"Nicmene vsichni tihle kydalove typu "Vietnam, Hiroshima, My Lai a romadur" by si potrebovali neco takoveho jako 11.zari prozit aby se jim rozsvitilo" konec citátu, a hele basama fousama nezažilo si dle tvé rady pár amíků to co jsi jim přál ? Proč neposuzujeme všechno stejným metrem ? ZLO je ZLO, ať ho páchá Hitler, Sadám, Stalin, Busch, Havel a nebo Pavel. Má snad někdo jiný názor ?
0/0
29.9.2002 14:18

usama basama fousama

schvalovani utoku na USA
Trestat schvalovani utoku na USA je jako zavirat dusevne chore do vezeni. Kazdy ma pravo na svuj nazor at uz je jakykoliv. Nicmene vsichni tihle kydalove typu "Vietnam, Hiroshima, My Lai a romadur" by si potrebovali neco takoveho jako 11.zari prozit aby se jim rozsvitilo. Jeste zapomneli pripomenout vyvrazdeni Indianu a byvale otroctvi v USA aby to meli pekne pohromade. Trochu me zarazeji nazory Cechu, lidi pochazejicich ze stejne zeme jako ja. Urcite ma pravdu barbudo-vorisek v prispevku z 26.9.2001 10:05 - to je bezpochyby nejlepsi z poslednich privpevku. Pri klasickem ceskem "kdyz me chcipla koza, at chcipne i sousedovi" neni divu ze si sem chodi "vysmrkat" sve problemy "zaprisahli nepratele Ameriky" kteri o ni pritom ani nemaji poneti. Co se tyka Palestiny a Izraele - muj osobni nazor je ze Zidi by meli vypadnout z palestinskych uzemi kde se usadili - je to z hlediska uzemni suverenity nelogicke. Ovsem patova situace je v tom ze Izrael nema dostatek uzemi. A v tomhle pripade nepomohou zadne zakony, zadne uvahy co je a neni spravne a spravedlive. Jenom velky otaznik.
0/0
21.11.2001 4:12

haska

Juk na...
http://www.gewo.cz/element/totvus.htm
0/0
17.10.2001 10:03

haska

juk na...
http://www.gewo.cz/element/totvus.htm
0/0
17.10.2001 9:50

haska

juk na...
http://www.gewo.cz/element/totvus.htm
0/0
17.10.2001 9:49

haska

juk na...
http://www.gewo.cz/element/totvus.htm
0/0
17.10.2001 9:48

kanour

utok
Souhlasim
0/0
12.10.2001 14:16

PAVEL

válka
Válka proti teroristům musí pokračovat až do jejich úplného vyhlazení.A to bez ohledu na nesouhlas jejich rudých či zelených příznivců. Pavel Andrlík,Přerov
0/0
10.10.2001 10:47

Taky tvrdý

Všem blábolitelúm
A už je tady to, co jsem předpověděl !!! Sklady se Američanům vyprazdňují, dolar bude posilovat, akcie stoupat a nevinní lidé opět umírat. Snad se jim podaří dospět i k rovnici: 1 potravinový balíček = 1 život muslima. Co myslíte, měl bych jít také bojovat za pochybné zájmy vlády,která neposkytne mé rodině ani plynovou masku ?! Mně žádný Vietnamec, Jugoslávec nebo muslim nikdy nic neudělal, zato Američané, Havlové, Klausové a jejich poskoci mi znepříjemňují život neustále. A zcela jistě nejsem v této zemi jediný !
0/0
10.10.2001 10:38

Marie

sebereflexe
Každé schvalování násilí by mělo být pranýřováno.Tedy i to,když politici USA schvalovali např.terorismus čečenců a azývali to osvobozeneckým bojem.USA chybí pokora a i jejich nynější reakce je reakcí uražené ješitnosti a msta za zásah na citlivém místě "pána světa".Spíše vy ztráty na životech měly vést k seberelfexi,zamyšlení se o kořenech takové nenávisti k USA.Je to především politika USA a jejich necitlivost k ostatním zemím,kulturám,náboženstvím. Sami násilí podporovali,ať už veřejně,nebo skrytě a nyní se vyslané zlo jim samým vrací.Nálety nejsou řešení situace.Existují i jiné možnosti-diplomacie,ekonomický nátlak,atd.Jeden jediný mrtvý civilista dělá z USA teroristu.
0/0
10.10.2001 9:46

Taky tvrdý

Všem blábolitelúm
A už je tady to, co jsem předpověděl !!! Sklady se Američanům vyprazdňují, dolar bude posilovat, akcie stoupat a nevinní lidé opět umírat. Snad se jim podaří dospět i k rovnici: 1 potravinový balíček = 1 život muslima. Co myslíte, měl bych jít také bojovat za pochybné zájmy vlády, která neposkytne mé rodině ani plynovou masku ?! Mně žádný Vietnamec, Jugoslávec nebo muslim nikdy nic neudělal, zato Američané, Havlové, Klausové a jejich poskoci mi znepříjemňují život neustále. A zcela jistě nejsem v této zemi jediný !
0/0
9.10.2001 18:56

Taky tvrdý

Všem blábolitelúm
A už je tady to, co jsem předpověděl !!! Sklady se Američanům vyprazdňují, dolar bude posilovat, akcie stoupat a nevinní lidé opět umírat. Snad se jim podaří dospět i k rovnici: 1 potravinový balíček = 1 život muslima. Co myslíte, měl bych jít také bojovat za pochybné zájmy vlády, která neposkytne mé rodině ani plynovou masku?! Mně žádný Vietnamec, Jugoslávec nebo muslim nikdy nic neudělal, zato Američané, Havlové, Klausové a jejich poskoci mi znepříjemňují život neustále. A zcela jistě nejsem v této zemi jediný !
0/0
9.10.2001 17:45

Taky tvrdý

Všem blábolitelúm
Myslíte, že bych měl jít také bojovat za pochybné zájmy vlády, která neposkytne mé rodině ani plynovou masku ?! Mně žádný Vietnamec, Jugoslávec nebo muslim nikdy nic neudělal, zato Američané, Havlové, Klausové a jejich poskoci mi kazí život neustále. A zcela jistě nejsem v této zemi jediný !
0/0
9.10.2001 17:01

Taky tvrdý

Všem blábolitelúm
Myslíte, že bych měl jít také bojovat za pochybné zájmy vlády, která neposkytne mé rodině ani plynovou masku ?! Mně žádný Vietnamec, Jugoslávec nebo muslim nikdy nic neudělal, zato Američané, Havlové, Klausové a jejich poskoci mi kazí život neustále. A zcela jistě nejsem v této zemi jediný !
0/0
9.10.2001 13:20

Taky tvrdý

Všem blábolitelúm
Myslíte, že bych měl jít také bojovat za pochybné zájmy vlády, která neposkytne mé rodině ani plynovou masku ?! Mně žádný Vietnamec, Jugoslávec nebo muslim nikdy nic neudělal, zato Američané, Havlové, Klausové a jejich poskoci mi kazí život neustále. A zcela jistě nejsem v této zemi jediný !
0/0
9.10.2001 13:17

Taky tvrdý

Všem blábolitelúm
Myslíte, že bych měl jít také bojovat za pochybné zájmy vlády, která neposkytne mé rodině ani plynovou masku ?! Mně žádný Vietnamec, Jugoslávec nebo muslim nikdy nic neudělal, zato Američané, Havlové, Klausové a jejich poskoci mi kazí život neustále. A zcela jistě nejsem v této zemi jediný !
0/0
9.10.2001 11:10

Taky tvrdý

Všem blábolitelúm
Myslíte, že bych měl jít také bojovat za pochybné zájmy vlády, která neposkytne mé rodině ani plynovou masku ?! Mně žádný Vietnamec, Jugoslávec nebo muslim nikdy nic neudělal, zato Američané, Havlové, Klausové a jejich poskoci mi kazí život neustále. A zcela jistě nejsem v této zemi jediný !
0/0
9.10.2001 10:50

Taky tvrdý

Všem blábolitelúm
Myslíte, že bych měl jít také bojovat za pochybné zájmy vlády, která neposkytne mé rodině ani plynovou masku ?! Mně žádný Vietnamec, Jugoslávec nebo muslim nikdy nic neudělal, zato Američané, Havlové, Klausové a jejich poskoci mi kazí život neustále. A zcela jistě nejsem v této zemi jediný !
0/0
9.10.2001 10:47

Taky tvrdý

Všem blábolitelúm
Myslíte, že bych měl jít také bojovat za pochybné zájmy vlády, která mé rodině neposkytne ani plynové masky ?! Mně žádný Vietnamec, Jugoslávec ani muslim nikdy nic neudělal, zato Američané, Havel, Klaus a jejich poskokové mi zkazili život. A zcela jistě nejsem v této zemi sám.
0/0
9.10.2001 10:17

Taky tvrdý

Všem blábolitelúm
Myslíte, že bych měl jít také bojovat za pochybné zájmy vlády, která mé rodině neposkytne ani plynové masky ?! Mně žádný Vietnamec, Jugoslávec ani muslim nikdy nic neudělal, zato Američané, Havel, Klaus a jejich poskokové mi zkazili život. A zcela jistě nejsem v této zemi sám.
0/0
9.10.2001 10:15

Taky tvrdý

Všem blábolitelúm
Myslíte, že bych měl jít také bojovat za pochybné zájmy vlády, která mé rodině neposkytne ani plynové masky ?! Mně žádný Vietnamec, Jugoslávec ani muslim nikdy nic neudělal, zato Američané, Havel, Klaus a jejich poskokové mi zkazili život. A zcela jistě nejsem v této zemi sám.
0/0
9.10.2001 10:14

Voves

Ja myslel ze uz je to jinak
Asi naivne jsem si myslel, ze doby kdy terba o Breznevovi nekdo rekl ze je vul a byl z toho rpoblem jsou davno pryc. A ono asi ne. Rekne-li nekdo ze souhlasi s utoky na USA tak je to idiot a blbec, ale to ej asi tak vsechno co muzeme, pokud chceme mit svobodnou spolecnost. V pripade ze nenavadi nekoho dalsiho ke krokum podporujicim terorismus neni mozne aby byl stihat pouze za to ze rekne neco jineho nez si mysli vetsina. Leda ze by uz byli u moci zpatky Grebenickovi hosi, ale toho jsem si zatim nejak nevsiml
0/0
8.10.2001 14:39

Voves

Ja myslel ze uz je to jinak
Asi naivne jsem si myslel, ze doby kdy terba o Breznevovi nekdo rekl ze je vul a byl z toho rpoblem jsou davno pryc. A ono asi ne. Rekne-li nekdo ze souhlasi s utoky na USA tak je to idiot a blbec, ale to ej asi tak vsechno co muzeme, pokud chceme mit svobodnou spolecnost. V pripade ze nenavadi nekoho dalsiho ke krokum podporujicim terorismus neni mozne aby byl stihat pouze za to ze rekne neco jineho nez si mysli vetsina. Leda ze by uz byli u moci zpatky Grebenickovi hosi, ale toho jsem si zatim nejak nevsiml
0/0
8.10.2001 14:37

Voves

Ja myslel ze uz je to jinak
Asi naivne jsem si myslel, ze doby kdy terba o Breznevovi nekdo rekl ze je vul a byl z toho rpoblem jsou davno pryc. A ono asi ne. Rekne-li nekdo ze souhlasi s utoky na USA tak je to idiot a blbec, ale to ej asi tak vsechno co muzeme, pokud chceme mit svobodnou spolecnost. V pripade ze nenavadi nekoho dalsiho ke krokum podporujicim terorismus neni mozne aby byl stihat pouze za to ze rekne neco jineho nez si mysli vetsina. Leda ze by uz byli u moci zpatky Grebenickovi hosi, ale toho jsem si zatim nejak nevsiml
0/0
8.10.2001 14:37

Voves

Ja myslel ze uz je to jinak
Asi naivne jsem si myslel, ze doby kdy terba o Breznevovi nekdo rekl ze je vul a byl z toho rpoblem jsou davno pryc. A ono asi ne. Rekne-li nekdo ze souhlasi s utoky na USA tak je to idiot a blbec, ale to ej asi tak vsechno co muzeme, pokud chceme mit svobodnou spolecnost. V pripade ze nenavadi nekoho dalsiho ke krokum podporujicim terorismus neni mozne aby byl stihat pouze za to ze rekne neco jineho nez si mysli vetsina. Leda ze by uz byli u moci zpatky Grebenickovi hosi, ale toho jsem si zatim nejak nevsiml
0/0
8.10.2001 14:37

Voves

Ja myslel ze uz je to jinak
Asi naivne jsem si myslel, ze doby kdy terba o Breznevovi nekdo rekl ze je vul a byl z toho rpoblem jsou davno pryc. A ono asi ne. Rekne-li nekdo ze souhlasi s utoky na USA tak je to idiot a blbec, ale to ej asi tak vsechno co muzeme, pokud chceme mit svobodnou spolecnost. V pripade ze nenavadi nekoho dalsiho ke krokum podporujicim terorismus neni mozne aby byl stihat pouze za to ze rekne neco jineho nez si mysli vetsina. Leda ze by uz byli u moci zpatky Grebenickovi hosi, ale toho jsem si zatim nejak nevsiml
0/0
8.10.2001 14:37

Voves

Ja myslel ze uz je to jinak
Asi naivne jsem si myslel, ze doby kdy terba o Breznevovi nekdo rekl ze je vul a byl z toho rpoblem jsou davno pryc. A ono asi ne. Rekne-li nekdo ze souhlasi s utoky na USA tak je to idiot a blbec, ale to ej asi tak vsechno co muzeme, pokud chceme mit svobodnou spolecnost. V pripade ze nenavadi nekoho dalsiho ke krokum podporujicim terorismus neni mozne aby byl stihat pouze za to ze rekne neco jineho nez si mysli vetsina. Leda ze by uz byli u moci zpatky Grebenickovi hosi, ale toho jsem si zatim nejak nevsiml
0/0
8.10.2001 14:34

Voves

Ja myslel ze uz je to jinak
Asi naivne jsem si myslel, ze doby kdy terba o Breznevovi nekdo rekl ze je vul a byl z toho rpoblem jsou davno pryc. A ono asi ne. Rekne-li nekdo ze souhlasi s utoky na USA tak je to idiot a blbec, ale to ej asi tak vsechno co muzeme, pokud chceme mit svobodnou spolecnost. V pripade ze nenavadi nekoho dalsiho ke krokum podporujicim terorismus neni mozne aby byl stihat pouze za to ze rekne neco jineho nez si mysli vetsina. Leda ze by uz byli u moci zpatky Grebenickovi hosi, ale toho jsem si zatim nejak nevsiml
0/0
8.10.2001 14:33

Voves

Ja myslel ze uz je to jinak
Asi naivne jsem si myslel, ze doby kdy terba o Breznevovi nekdo rekl ze je vul a byl z toho rpoblem jsou davno pryc. A ono asi ne. Rekne-li nekdo ze souhlasi s utoky na USA tak je to idiot a blbec, ale to ej asi tak vsechno co muzeme, pokud chceme mit svobodnou spolecnost. V pripade ze nenavadi nekoho dalsiho ke krokum podporujicim terorismus neni mozne aby byl stihat pouze za to ze rekne neco jineho nez si mysli vetsina. Leda ze by uz byli u moci zpatky Grebenickovi hosi, ale toho jsem si zatim nejak nevsiml
0/0
8.10.2001 14:33

Voves

Ja myslel ze uz je to jinak
Asi naivne jsem si myslel, ze doby kdy terba o Breznevovi nekdo rekl ze je vul a byl z toho rpoblem jsou davno pryc. A ono asi ne. Rekne-li nekdo ze souhlasi s utoky na USA tak je to idiot a blbec, ale to ej asi tak vsechno co muzeme, pokud chceme mit svobodnou spolecnost. V pripade ze nenavadi nekoho dalsiho ke krokum podporujicim terorismus neni mozne aby byl stihat pouze za to ze rekne neco jineho nez si mysli vetsina. Leda ze by uz byli u moci zpatky Grebenickovi hosi, ale toho jsem si zatim nejak nevsiml
0/0
8.10.2001 14:33

Voves

Ja myslel ze uz je to jinak
Asi naivne jsem si myslel, ze doby kdy terba o Breznevovi nekdo rekl ze je vul a byl z toho rpoblem jsou davno pryc. A ono asi ne. Rekne-li nekdo ze souhlasi s utoky na USA tak je to idiot a blbec, ale to ej asi tak vsechno co muzeme, pokud chceme mit svobodnou spolecnost. V pripade ze nenavadi nekoho dalsiho ke krokum podporujicim terorismus neni mozne aby byl stihat pouze za to ze rekne neco jineho nez si mysli vetsina. Leda ze by uz byli u moci zpatky Grebenickovi hosi, ale toho jsem si zatim nejak nevsiml
0/0
8.10.2001 14:32

Voves

Ja myslel ze uz je to jinak
Asi naivne jsem si myslel, ze doby kdy terba o Breznevovi nekdo rekl ze je vul a byl z toho rpoblem jsou davno pryc. A ono asi ne. Rekne-li nekdo ze souhlasi s utoky na USA tak je to idiot a blbec, ale to ej asi tak vsechno co muzeme, pokud chceme mit svobodnou spolecnost. V pripade ze nenavadi nekoho dalsiho ke krokum podporujicim terorismus neni mozne aby byl stihat pouze za to ze rekne neco jineho nez si mysli vetsina. Leda ze by uz byli u moci zpatky Grebenickovi hosi, ale toho jsem si zatim nejak nevsiml
0/0
8.10.2001 14:32

Voves

Ja myslel ze uz je to jinak
Asi naivne jsem si myslel, ze doby kdy terba o Breznevovi nekdo rekl ze je vul a byl z toho rpoblem jsou davno pryc. A ono asi ne. Rekne-li nekdo ze souhlasi s utoky na USA tak je to idiot a blbec, ale to ej asi tak vsechno co muzeme, pokud chceme mit svobodnou spolecnost. V pripade ze nenavadi nekoho dalsiho ke krokum podporujicim terorismus neni mozne aby byl stihat pouze za to ze rekne neco jineho nez si mysli vetsina. Leda ze by uz byli u moci zpatky Grebenickovi hosi, ale toho jsem si zatim nejak nevsiml
0/0
8.10.2001 14:32

Voves

Ja myslel ze uz je to jinak
Asi naivne jsem si myslel, ze doby kdy terba o Breznevovi nekdo rekl ze je vul a byl z toho rpoblem jsou davno pryc. A ono asi ne. Rekne-li nekdo ze souhlasi s utoky na USA tak je to idiot a blbec, ale to ej asi tak vsechno co muzeme, pokud chceme mit svobodnou spolecnost. V pripade ze nenavadi nekoho dalsiho ke krokum podporujicim terorismus neni mozne aby byl stihat pouze za to ze rekne neco jineho nez si mysli vetsina. Leda ze by uz byli u moci zpatky Grebenickovi hosi, ale toho jsem si zatim nejak nevsiml
0/0
8.10.2001 14:32

Voves

Ja myslel ze uz je to jinak
Asi naivne jsem si myslel, ze doby kdy terba o Breznevovi nekdo rekl ze je vul a byl z toho rpoblem jsou davno pryc. A ono asi ne. Rekne-li nekdo ze souhlasi s utoky na USA tak je to idiot a blbec, ale to ej asi tak vsechno co muzeme, pokud chceme mit svobodnou spolecnost. V pripade ze nenavadi nekoho dalsiho ke krokum podporujicim terorismus neni mozne aby byl stihat pouze za to ze rekne neco jineho nez si mysli vetsina. Leda ze by uz byli u moci zpatky Grebenickovi hosi, ale toho jsem si zatim nejak nevsiml
0/0
8.10.2001 14:31

mladší Kléma

Uklidněte se
Mýlíš se soudruhu ! Když se budeme řídit osvědčeným heslem "Teroristé všech zemí, spojte se !", zvítězíme. Naši soudruzi byli v létě na školení u Usámy a vědí, jak bojovat. Společně porazíme americký imperializmus i jeho české přisluhovače. Naši bojovníci zatím jen demonstrují a házejí kamení po policajtech. Ale zanedloho začneme házet pořádné bomby ! Přivezli nám je soudruzi z Iráku a slibuji, že nic takového v Evropě ještě neznají. Náš čas příjde. Ať žije proletářská revoluce !
0/0
8.10.2001 12:22

Red Baron

Provolání k Janovi a dalším souvěrcům
Přiznejme si, soudruzi, že situace je kritická a nebojím se to říci, přímo zavání průserem. Ti američtí imperialisté se stále nemají k tomu, aby za pomoci jaderného koberce sjednotili nadmořskou výšku v Afghánistánu a posílají tam jen Zelené barety a podobné žoldáky. Jestli urychleně neprsknou aspoň dva tři Tomahawky na Kábul, budeme brzy před lidmi vypadat jako totální idioti. Míru zdar na věčné časíííí!!!!
0/0
6.10.2001 21:50

Jan

S USA na vecne casi.
Mi MIR ubranime i za cenu valky!Ale ted,uz asi ne se CCCP,nybrz s USA.Do ktere prdele lezem je nam asi jedno!
0/0
5.10.2001 14:58

bradley

Re: S USA na vecne casi
Blbost x 5 = stale jen ta sama blbost. Ale treba se ve Vas muj prvni usudek plete. Treba....
0/0
5.10.2001 22:31

Jan

S USA na vecne casi.
Mi MIR ubranime i za cenu valky!Ale ted,uz asi ne se CCCP,nybrz s USA.Do ktere prdele lezem je nam asi jedno!
0/0
5.10.2001 14:56

Jan

S USA na vecne casi.
Mi MIR ubranime i za cenu valky!Ale ted,uz asi ne se CCCP,nybrz s USA.Do ktere prdele lezem je nam asi jedno!
0/0
5.10.2001 14:55

Jan

S USA na vecne casi.
Mi MIR ubranime i za cenu valky!Ale ted,uz asi ne se CCCP,nybrz s USA.Do ktere prdele lezem je nam asi jedno!
0/0
5.10.2001 14:54

Sandstorm

To mi nevymluvíte...
Budu se striktně držet tématu a položím otázku: Proč se porpagace bin Ládina a jeho hnutí začala stíhat až po útoku na WTC? Předtím nebyl teroristou, předtím nebylo jeho hnutí hnutím směřujícím k potlačení práv a svobod? Česká trestní represe je zaměřena výhradně na efekt a na krátkozraká líbivá řešení, které vedou jen k zhoršení situace (drogová represe jako příklad postačí). Jen pro pobavení: nějaký fotbalový fanoušek byl obviněn z trestného činu, neboť provolával jméno bin Ládina a "protiamerická hesla". Nevím, jestli se jednalo o bulvární interpretaci iDnes, nebo o orwellovskou realitu. Jen jsem zvědav, na co se česká trestní represe zaměří příště.
0/0
5.10.2001 11:44

ToTo

Re: To mi nevymluvíte...
Myslim si, ze pred utokem na WTC nikdo u nas B.L. a jeho hnuti nepropagoval a stiha se schvalovani a podpora trestneho cinu coz teroristicky utok na cile v USA je.
0/0
5.10.2001 12:23

Sandstorm

Re: Re: To mi nevymluvíte...
Jeho hnutí a jeho osobu propagovali četní účastníci Global Street Party (zejm. nápisem Vivat bin Ladin na oblečení).
0/0
5.10.2001 13:31

Martin

Bez komentáře
ČLÁNEK I. Oddíl 2. Ústavy USA ...Místa ve Sněmovně reprezentantů a přímé daně se rozdělí mezi jednotlivé členské státy Unie podle počtu jejich obyvatel, který se určí tak, že k celkovému počtu všech svobodných osob, včetně těch, které jsou v časově omezeném služebním poměru, a kromě Indiánů, kteří neplatí daně, se připočtou tři pětiny všech ostatních osob. DODATEK XIV. Oddíl 2. Ústavy USA ...Členové Sněmovny reprezentantů musí být rozděleni mezi jednotlivé státy podle počtu jejich obyvatelstva; přitom třeba počítat všechny obyvatele každého státu s výjimkou Indiánů, neplatících daně Výňatek z bible: ....Tu noc projdu egyptskou zemí a všechno prvorozené v egyptské zemi pobiji, od lidí až po dobytek. Všechna egyptská božstva postihnu svými soudy. Já jsem Hospodim. Na domech, v nichž budete, budete mít na znamení krev. Když tu krev uvidím, pominu vás a nedolehne na vás zhoubný úder, až budu bít egyptskou zemi. Ten den vám bude dnem pamětním, budete jej slavit jako slavnost Hospodinovu... Druhá Mojžíšova, Velikonoce a vyjití z Egypta, Nařízení hodu beránka
0/0
3.10.2001 12:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.