Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Macek opouští křeslo místopředsedy ODS

Místopředseda ODS Miroslav Macek rezignoval na svoji stranickou funkci. Původně chtěl na pondělním zasedání výkonné rady ODS oznámit, že na listopadovém kongresu už nebude svůj post obhajovat. Jeho rozhodnutí ale urychlily informace MF DNES, že za rady rakouské bance Erste při privatizaci České spořitelny dostal několikamilionovou odměnu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dr.Chocholoušek

Já vám dám Koudelku
Macek je z STS Chvojkovice-Brod,zřejmě slušnej oddíl.
0/0
13.9.2001 14:48

podnikatel

fair hra
Pane Poslední Emigrant: přeji Vám dobrého dne, taky mne těší vidět, že se občas najde člověk, který vyznává zásady fair hry. Trochu se cítím jako emigrant - ve své rodné zemi. Co se týče zlodělů: za rok mi stihli patnáctkrát vykrást auto. Ovšem policie dává pozor na mne. Zlodějů ona se bojí. Úředníci honí mne, ne podvodníky - těch oni se bojí. A museli by hnout prstem. Není divu, já jsem jim nedal úplatek. Měl jsem pocit, že daně jsou mým úplatkem úředníkům. Když vidím, koho lidi volí a proč, rezignoval jsem na rozumové schopnosti většiny lidí. I když dost pozdě. Když na mé snahy upozornit na šmouhy jejich modly reagovali agresivně, nehodlal jsem jim nic vnucovat. Nejsou schopni to pochopit. Z mnoha příspěvků je vidět, že některým nezačalo svítat, ani když je země ve sračkách po nosní dírky. Vzpoměl jste legrácky se spojováním s Lužicí. Ke spojování s jinými zeměmi a k podobné otázce (jestli patříme do EU) mne napadá ještě něco - do EU se neženeme NAVZDORY tomu, že jsme zkorumpovaná ROZVOJOVÁ země. My se do EU ženeme, protože je to pro napůl rozkradenou zemi jediná záchrana. Tam už mají lep na straky a kukačky podobné těm našim. Mimochodem, chce se Klausovi do EU? Ačkoli jako ekonom ("profesor" ekonomie) by měl se měl uculovat blahem z jednotné měny a odstranění cel, tak hystericky vříská proti. Jemu nejde o ekonomiku, jemu jde o moc. Proto si moc rozdělil už s Mečiarem, protože pochopil, že je to stejný hráč. Jak jste vzpomněl, rozdělili při tom i stát. Teď aby jsme to pracně dávali dohromady.
0/0
13.9.2001 12:26

Stin

Re: fair hra
:o)) Je zvlastni, ze s casti souhlasim, ale hned mi vyvstava otazka - Co jste udelal pro to, abychom se meli lepe ? A hned dalsi - Proc kazdy beka, jak se ma spatne a hned na to pise, kolik vydelava, jak si zije naduroven ? Ano souhlasim, zakony jsou opravdu namireny jen proti poctivym lidem, ale prece tady nebudu brecet a radeji se tomu hrde postavim. Z Vasich vylevu jsem pochopil, ze nemate rad ODS. Ja zas nemam rad socialni politiku a uz vubec levicove strany CSSD, KSCM ... No a co ? Taky jsem si vsiml, ze jakmile se jedna o nekoho, byt jen podanim ruky, spojeneho s ODS, okamzite se jedna o zlodeje a lhare a .... Takovy nazor nemohu zastavat, protoze se mi prici. Ja se divam, na lidi, na to co delaji, hodnotim celkove i politicke strany, delam si nazor, abych pak mohl s klidnym svedomim pristoupim k urne a vhodit do ni svuj hlas. Neodsuzuji jednotlivce, za to, ze kope za tu a tu stranu, ale za jeho ciny. A pokud jde o tohle tema (Macek), zatim jsem nezjistil zadne duvody, proc bych mel bojovat proti Mackovi. Nenasel jsem nic spatneho na jeho jednani. Ja si nezakryvam oci, jakmile slysim CSSD a nepostupuji represivne u Vas myslim je to naopak. Kazdy, kdo ma jiny nazor, nez je Vas je okamzite spatny. Muzete si dale poplacavat po rameni, jak jste dobry a po druhem, jak Vam vsichni ublizuji. Preji Vam, at se mate dobre.
0/0
13.9.2001 13:03

zampa

Re: Re: fair hra
Mr. Stin 1)K vasi otazce v uvodu: Vetsina lidi v tomto state dela dost (poctive pracuje) pro to, abychom se meli lepe (vy si snad rohliky pecete sam doma?) - navzdory tomu mnozi z nich misto mzdy dostavaji almuznu a mnozi dalsi dokonce na ni marne cekaji. 2)K ODS: Tento marasmus zde po listopadu odstartovala ODS: "na chvili zhasnout, aby si lumpove mohli nahrabat" a kdyz z republiky ve vytunelovanych bankach a zlikvidovanych klicovych podnicich odpluly miliardy, tak nyni na nas z bilboardu civi detatko: "mam leukemii, dobri lide udelejte sbirku na me leceni!". 2) Mohl byste ctenemu publiku poradit (konkretizovat), kterakze se ma clovek v CR hrde postavit proti spatnym zakonum!? Jestli tim myslite vhodit do volebni urny zelenofialovej listek misto puntikatyho - to neni tak moc hrde a vubec ne ucinne, viz. profesionalni a moralni uroven velke casti nasich panu poslancu vsech stran. U kone na Vaclavaku muzete hrde a bojovne pokrikovat co chcete a jako priklad uvazte rozdeleni CSFR (nekomentuji, jen konstatuji!) - poslanci meli predni lavice ve snemovne zavalene metraky petic - hlas lidu vyznel naprosto do ztracena. Volby, manifestace, petice - nic nezabira, takze poradte!! 3) K p. Mackovi: muze mu dat jako odmenu kdokoliv cokoliv, je to veci je techto dvou. Mohu nejakeho miliardare pozdravit dobrytro a on mi za to v dobrem rozmaru dat par melounu a je to v poradku. Ovsem na ferove podnikani pana Macka (a cele te plejady polistopadovych es) bych nevsadil korunu.
0/0
2.11.2001 19:05

posledni emigrant

Re: fair hra
Mily pane podnikateli, kdo ma rad uz studenou polivku? Vy jako ja urcite ne.Presto jsem v ni znovu zamichal ne snad , abych jedl, ale abych se potesil pohledem na Vas masity ryzi prispevek.To neni vitana,nahrazka. To nejsou vzdechy a bubliny. To se da ohrat i po peti letech.Pane, my se jeste na strankach chatu sejdeme. Budte zdrav! Vas posledni emigrant.
0/0
16.9.2001 23:38

františek Průcha

prodej spořitelny
Základní otázka: Byla spořitelna prodána dbře nebo špatně? Může se na prodeji a zprostředkování podílet ten kdo nic neví ? Je využití znalostí a schopností nemorální? Komu bylo ublíženo? Byl porušen zákon? Nevím, ale po věcné stránce nebyla zatím vznesena žádná výtka. Tak proč tolik křiku. Úspěch, zejména odměněný se u nás nenosí. Proč MF přichází s tímto až dnes ? Že by příspěvek některé straně k volební kampani? F.P
0/0
11.9.2001 23:05

posledni emigrant

Re: prodej spořitelny
Pane Prucho, polozil jste zakladni otazku. Komu? Od koho chcete odpoved? Vzdyt jste si ji dal sam. Co se mi na Vasem prispevku velice libi , jsou dve veci: za prve: zachazite s materskym jazykem moc hezky.Je to prekvapive po tolika neprimerenych zapachajicich lavinach, ktere nas dnes na tomto chatu malem udusily.Za druhe : ptate se na moralku ,na zakonnost.Z Vasi pozice je kriteriem moralniho hodnoceni uspesnost, tak jsem to alespon pochopil z Vasich radku. Dovolte,abych Vam polozil otazku: Bude chvalena prodavacka jedne mostecke drogerie za vysoky obrat zpusobeny nadmernym prodejem toluenem skolakum vedlejsi zakladni skoly od sveho sefa? Podle Vas asi ano. Proc ne? Byla uspesna. Nebojte , to neni ani ironie, ani rec do kanalu. Vim , ze jste jeste tam. Prosim, pokud Vas zajima muj nahled, prectete si muj dnesni prispevek: ceske kachny na ceskych stokach. Mejte se hezky.
0/0
12.9.2001 0:12

Stin

Re: prodej spořitelny
No obavam se za zakladni otazka neni, zda byla, ci nebyla prodana - Macek nic neprodaval, nebyl v zadne komisi na prodej - proste nic. Se zbytkem otazek souhlasim.
0/0
13.9.2001 8:43

j.chvatalova

zubar poradcem
jako volič strany ODS jsem velice rozlobena panem Mackem. Jsem ekonom a přes své dlouhodobé zkušenosti v tomto oboru bez důležitých dat bych si netroufla radit v otázkách nákupu či prodeje bank. Je s podivem jak může lékař- zubař bez znalostí těchto "dat" radit a jeho rada je brána jako odborná. Pane Macek, neděláte z nás hlupáky? A jak to vůbec bez důležitých informací je možné, založit si živnost díky tomu, že mám styky. Jako volič ODS se ptám, co s tím uděláte vy co vás volíme.
0/0
11.9.2001 22:48

pudlik

Re: zubar poradcem
vyjadřuji maximální souhlas, je to zneužití informací v obchodním styku atpod. , očekávám proto trestní stíhání Macka.
0/0
12.9.2001 8:59

Stin

Re: Re: zubar poradcem
Vazeny Pudliku, ocekavam Vase trestni stihani za pomluvu a sireni nepodlozenych zprav. Jak se Vam to libi ? Jestlize s tim nesouhlasite, pak mi prosim vysvetlete, kde bylo "zneužití informací v obchodním styku atpod". Prosim, zadne vareni z vody - pekne fakta a dukazy.
0/0
13.9.2001 9:00

pudlik

Re: Re: Re: zubar poradcem
stine, tvá naivita mne neudivila. Ale jinak se Macka zeptej sám, odkud mohl brát informace k České spořitelně! a co s nimi potom udělal.
0/0
13.9.2001 12:52

Stin

Re: Re: Re: Re: zubar poradcem
Ja jsem naivni, ale ty v tom mas jasno - to je dulezite ne ? Odsoudit, bez dukazu, osocovat bez duvodu. Misto odpovedi - hloupe zvaneni. Super - pekne jsi uhnul - no nic, zivot jde dal ...
0/0
13.9.2001 14:52

pudlik

Re: Re: Re: Re: Re: zubar poradcem
stine - koukám, že jsi se snažil zdrbnout skoro všechny další, co se ozvali proti praktikám Macka. někde můžeš mít i pravdu - ale tvá osobní pravda stojí jen na základě našich platných ale zubožených zákonů, které se musejí významně změnit. S tvým přístupem k věci se raději vrať do laissez-faire...do kapitalismu volné soutěže, tam by ses mohl se svými názory uplatnit.Jo a vezmi si s sebou Koženého, abys ho mohl v jeho také obhajovat. A na závěr - ODS je mi taky bližší než všechny ostatní partaje, ale to nic nemění na tom, že jsem zásadně proti neetickému jednání, zneužívání informací atd., které jsou průvodním znakem některých jedinců v této společnosti.
0/0
14.9.2001 9:20

Juras

Re: Re: Re: Re: Re: Re: zubar poradcem
Ne proti praktikám Macka ale proti praktikám, které připisují Mackovi. Můžu se v názoru na něj shodovat, ale veřejně ho odsuzovat budu jen po předložení důkazů. Co když je to mediální hra? Důvěřuješ natolik médiím, abys potom, co oni začnou někoho pranýřovat, řekl, že je vinen? Asi ano. :-(
0/0
14.9.2001 10:34

pudlik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zubar poradcem
jurasi,nikdo neříká, že je někdo vinen, a že důvěřuji médiím. Naopak, média mohu odsuzovat kvůli rozdmýchávání vášní, mírně řečeno kvůli některým poplašným zprávám, či pochybným nadpisům, které v podstatě v člověku otevírají různé afektivní reakce. Z pozice čtenářů - vzhledem k tomu, že Macek sám odstoupil, tak v podstatě sám sebe obvinil, aniž by si to - možná - sám uvědomil. lepší takhle odejít, než zdůvodňovat, co udělal, co neudělal, atd.
0/0
14.9.2001 11:07

Stin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: zubar poradcem
No zdrbnout neni to prave slovo - ja se spise ptam. Porad dokola, protoze vetsina v tom ma jasno. A ja se ptam porad dokola - jsou nejake blizsi informace o vinne, ci nevinne ? Bud jsem je nezaregistroval, nebo tady nekteri vidi cernobile.
0/0
17.9.2001 6:21

Stin

Re: zubar poradcem
V jakekoli otazce muzete radit, pokud o ni ni neco vite. Pokud po mne bude nekdo chtit vypracovat "popis" CME a zaplati mi za to dost penez, tak za tim pujdu. A muzu s klidem rict, ze se dostanu k takovym informacim, ktere nikdo nevi. Jde jen o to mit na to talent, venovat tomu cas a poradne se do toho zakousnout. Vy to tady nastinujete, jako by to pro Macka byla zalezitost nekolika telefonatu a jednoho odpoledne. Ja neznam podrobnosti, nebot jsem u toho nebyl, takze nemohu soudit, ale zrejme vy, jako ekonomka s dlouholetou praxi vite presne, jak dlouho p. Macek tyto informace shanel, kam sel a co vsechno udelal nemoralne a protizakonne. Mimochodem, co je spatneho na tom, kdyz je nekdo zubar (mate z neho strach?) ? Myslim, ze u nas je mnoho lidi, kteri nevykonavaji svou puvodni profesi - vam se to zda divne ? Ja napr. jsem strojar (studovany) a delam ve VT. Je to spatne ? Myslite, ze jsem lepsi ve strojarine, nebo VT ?
0/0
13.9.2001 8:49

richard řanda

miroslav macek
paní slonková a pane kubíku, chce se mi z vás zvracet.
0/0
11.9.2001 19:44

podnikatel

Nic protizákonného
Vy si pánů Klause a Macka moc vážíte, protože velmi přesně kličkují mezi paragrafy. Ano, jejich útěk před právníky trvá od prvního okamžiku, co jsou u moci. Říkáte, že "na jejich činnost není žádný zákon, takže si trhněte", "pouze využili posraný legislativy". Ano, oni sami, Klaus, Macek si ty zákony píší pro sebe. To není naše legislativa, to je jemi napsaná legislativa. Deset let legální zlodějiny, protože zlodějinu zapsali do zákonů. Macek, Kožený a spol. využili děr v zákonech, které ODS deset let psala. A že máme také přesně dodržovat znění zákona, ne nějaké "duchy morálky a slušnosti"? Co si pamatuji, tak nejdůrazněji prosazovali dodržování zákonů proti slušnosti komunisté. Měli to dokonce v ústavě. Ještě že jsme se jimi neřídili. ____Sakra, v televizi je něco jako Útok z Marsu Orsona Welse. Sorry, budeme pokračovat později.
0/0
11.9.2001 19:19

Hurychová

Macek
Celkově je to ostuda, bohužel vedle špatné výchovy a naprosté absence etických principů je to způsobeno i tím, že velká většina politické representace vstupovala po roce 1990 do politiky za účelem získání hmotných výhod a nikoliv pro službu občanům a zdevastované zemi. Asi k tomu přispělo i předchozích padesát let na jejichž konci jsme byli všichni více méně chudí, t.j. i začínající politici a všichni to za každou cenu chtěli dohnat.
0/0
11.9.2001 17:43

Hurychová

Macek
Celkově je to ostuda, bohužel vedle špatné výchovy a naprosté absence etických principů je to způsobeno i tím, že velká většina politické representace vstupovala po roce 1990 do politiky za účelem získání hmotných výhod a nikoliv pro službu občanům a zdevastované zemi. Asi k tomu přispělo i předchozích padesát let na jejichž konci jsme byli všichni více méně chudí, t.j. i začínající politici a všichni to za každou cenu chtěli dohnat.
0/0
11.9.2001 17:43

Brno

Macek a jeho zastánci jsou zloději
Co udělal Macek nemorálního ? Myslím, že v normálním státě by ho zavřeli, něco jako střet zájmů?, Úplatky a pod. je trestné snad skoro všude. A udělal to zcela vědomně a úmyslně. Je to dacan, lump a grázl.
0/0
11.9.2001 17:43

Stin

Re:
Je velka skoda, ze jste se pod tento prispevek nepodepsal, protoze bych Vas okamzite zazaloval pro urazku ! Rict verejne, ze "Macek a jeho zastanci jsou zlodeji" to uz chce mit jo presvedcive dukazy. Dale zde uvadite "ho zavřeli, něco jako střet zájmů" - ceho se stret zajmu tyka ? Prosim dukazy. Z Vaseho prispevku mi dale vyplyva, ze mate neco s ocima, nebo s mozkem, nebot ani MFDNES si nedovolila napsat, ze by se jednalo u uplatek. Na rozdil od Vas "Úplatky a pod", takze opet zadam o dukaz, nebo alespon o informace, kde na tohle chodite. Opravdu je mi velice spatne, kdyz vim, ze takove mam spoluobcany :(((
0/0
13.9.2001 9:39

podnikatel

pivko, gefire, stíne, nazdárku
vaše soptění o "Závisti, závisti a (našem) vzteku na neschopnost" krást je potřeba jen registrovat. Musíme chápat, že vaše podpora podvodníkům není nějaký váš omyl nebo krátkodobé ideologické poblouznění. Je to váš osobnostní rys, nezměnitelný. Je to váš způsob života: co můžeš, urvi. Je vám jedno, komu to patřilo. Vám se to nezdá krátkozraké: v moderní anonymní společnosti se snadno ztratíte. Ano, máte pravdu, můžete to provozovat donekonečna. Že jsme tu ještě my, relikvie vychované podle zvyklostí z dob, kdy se všichni znali a mohli si dát pozor na ptáčky jako jste vy s Mackem, Koženým, Klausem, Novákem, Čermákem, Ottou, Dybou, Machem, Šloufem, Srbou, Grebeníčkem,... Naše existence vás trápit nemusí, naopak, jsme pro vás dojné krávy. Znáte to: "Slušní hoši se najdou vždy a všude/ slušných hochů vždy bylo je a bude..." Vás není možné přesvědčit. Jó, Míra Macků měl smůlu, bylo na něj moc vidět a byl tak hloupý, že podepsal papír, takže to nakonec vyplavalo na světlo. Těch kydů o ZÁVISTI není potřeba si všímat. Mám se nadprůměrně, na daních ze své práce zaplatím mnohem víc, než je PLAT normálního člověka. A JE MI JEDNO, CO MÁ KDO ZA MAJETEK - POKUD MI HO NEUKRADL. A mnozí politici okradli mne stejně jako většinu účastníků diskuse. I o ty informace, které zneužili: byly jim svěřeny s tím, že si je nechají pro sebe, když už je potřebují k rozhodování. To je základní princip státu, a pokud státní moc nehodlá respektovat své povinnosti, není asi důvod respektovat takový stát. To aby jsme přestali platit daně, nedodržovali předpisy, nesdělovali informace, ... To nebyly MACKOVY informace, to byly informace svěřené státu. A že stejnou možnost měli všichni? Kdyby "ty informace věděli všichni, jen Macek byl nejšikovnější", tak je to zadarmo. Když to vědí všichni, není za co platit. Že do politiky mohli všichni, vypracovat se na vlivné místo a pak zneužít svěřený vliv? Ano, s tím se dá souhlasit. Již dlouhá léta razím teorii, že úplatek (u pana Macka "podnikatelská odměna") je zaslouženou odměnou úředníkovi za jeho celoživotní úsilí, s nímž se drží své židle.
0/0
11.9.2001 17:09

posledni emigrant

Re: pivko, gefire, stíne, nazdárku
Mily pane podnikateli, skoro jsem si myslel, ze moje nazory nejsou ani ne tak dnesni jako zdejsi.Nez jste prisel Vy . Ted uz mam jistotu, ze jeste jsou tam u nas doma-prima Cesi.Emigroval jsem v roce 1991.Parkrat jsem zajel domu do Cech. Vzdycky tu bylo neco noveho: tuhle chybela pulka republiky, pri dalsi navsteve mi ukradli auto-(jezdi ted pod lounskym cislem) a ted prej mame dluhy, ze nam je zavidi i Uganda.Ale prej se to vyresi spojenim s Luzici. Je to pravda? Dekuju , ze jste. Vas posledni emigrant.
0/0
12.9.2001 0:29

Stin

Re: pivko, gefire, stíne, nazdárku
Prvni cast je plna urazek, lzi, takze - no comment. Hned na to pisete, jak jste dobry, jako podnikatel a ja Vas mohu napadnout stejne jako vy - podnikate protizakonne. Tim jsem pouzil stejnou taktiku, jako vy - nevim nic o Vas (jako vy o Mackovi), nevim nic o vasi praci (jako vy o Mackove), nevim nic, jakych informaci vyuzivate (stejne jako vy o Mackovi). Takze muzu pokracovat ve Vasem stylu - okradate lidi, zneuzivate informace, ktere jsou tajne ... atd. ne nechce se mi pokracovat ve Vasem stylu - je to prinejmensim trapne. Jen se Vas zeptam, jako jsem se ptal ostatnich - cim se provinil Macek, kde jsou podrobnejsi informace, "ze to byly informace svěřené státu" ? Rad bych znal tyto odpovedi. Dekuji.
0/0
13.9.2001 8:54

jarmis

Co udelal p. Macek nemoralniho ?
Nevim, ale opravdu mam pocit, ze z mnoha prispevku cisi jen a jen zavist. Vetsine prispevatelu vadi, ze jejich schopnosti jsou tak mizerne, ze Erste si nevybrala pro konzultaci prave je a nemaji 10 mil. v kapse sami. Problem totiz neni v p. Mackovi, ale v zavistivych lidech, kteri si hraji na "moralni" soudce. 1. Pan Macek neudelal nic protizakonneho - na tom se shodneme. Co vas tedy na jeho konani zarazi ? Skonceme uz proboha s vyroky a hlavne pohledy na veci ve stylu "je to podle zakona spravne, ale jde to proti duchu zakona" (to cituji V. Havla). Zakon je moralka, nelibi-li se nam zakon, zmenme ho, ale nehledejme za nim nic jineho. 2. Pan Macek vyuzil svych znalosti a vytvoril pro sebe naprosto legitimni vydelek. Znate cloveka, ktery by neco delal proto, aby prodelal ? Kazdy, kdo chodi do prace tam chodi kvuli vydelku a uplatneni svych schopnosti, tak proc by pro pana Macka melo platit neco jineho ? Pokud to tak neni, prestanme chodit do prace, protoze je to nemoralni .... 3. Predvedte jeden jediny dukaz, ze p. Macek vyuzil informace, ktere ziskal nelegalni, protizakonnou cestou a podejte trestni oznameni. V "mlaceni prazdne slamy" nevidim velky smysl. Na zaver si dovolim jednu osobni poznamku. Pana Macka a pana Klause obdivuji prave pro jejich vysoky cit pro zakon a s tim souvisejici cest a moralku. Nehali se do prazdnych a ubohych frazi v "prezidentskem" stylu, ale stoji na pevnych pozicich zakona. K velkemu pobaveni mi pak slouzi vyroky ctenaru o zalozeni strany "slusnych lidi". Definujte mi presne pojem slusneho cloveka - ma snad rad mrkev a nejezdi po dalnici vice jak 180 km/hod ?
0/0
11.9.2001 16:43

Jaromír Henyš

Re: Co udelal p. Macek nemoralniho ?
pro jarmis@post.cz. Vaši slepou víru spojenou v zákonnost jakéhokoliv prospěchu spojenou s nenavistí vůči odlišným názorům si dovoluji okomentovat. Kde stále vidíte nějakou závist či nepřejícnost ?? To každý, kdo s jednáním pana Macka osobně nesouhlasí je zakomplexovaný a neschopný pitomec ?? Podle Vás výše finančního prospěchu je přímo úměrná použitým prostředkům pro jejich získání ? Pokud v této věci chcete dále věcně diskutovat, reagujte prosím nejprve na můj předchozí příspěvek v této věci. Pokud tak nechcete učinit, nebo toho nejste objektivně schopen, potom se prosím zdržet svých právních hodnocení, která nejsou nejen odborná, ale ani logicky či věcně odůvodnitelná.
0/0
11.9.2001 17:47

jarmis

Re: Re: Co udelal p. Macek nemoralniho ?
pro jaromir.henys@prava.cz. Vazeny pane, ikdyz nas asi v tuto chvili zajima trosku jina problematika, presto jsem si precetl i Vas drivejsi prispevek a budu reagovat. Nikde jsem nenapsal, ze kdo nesouhlasi s konanim p. Macka je zakomplexovany pitomec, to mi trosku podsouvate. Napsal jsem, ze z mnoha reakci lidi je patrne, ze zavidi onu castku a ze ji neobdrzeli oni. Moc by me zajimalo, jake procento techto "spravedlivych a moralne pobourenych" by v obdobne situaci reklo "Nechci 10. mil., protoze s tim nesouhlasim". Nyni Vas budu citovat: "Pan Macek z titulu výkonu své politické funkce měl přístup k neveřejným informacím, které poté využil ve svůj prospěch a získal osobní prospěch ve výši 10 mil. Kč. " Podejte mi jeden jediny dukaz, (ukazte informaci, kterou mel p. Macek a ja ne, a kterou vyuzil pri prodeji CS) ze to tak bylo a budu s Vami souhlasit, jinak to pak vede k domence, ze clovek, angazujici se politicky musi byt do smrti nezamestnanym, aby nemohl byt narcen ze stretu zajmu. Dalsi citace: "výraz "podle zákona" je často označením jednání v přímém rozporu se smyslem a účelem zákona" Teto Vasi poznamce nerozumim, bud jedname podle zakona, nebo proti nemu. Myslite, ze by mi policiste uznali argument, ze jsem sice jel o 40 km/hod vice, ale silnici povazuji v tomto miste za natolik bezpecnou, ze je to vlastne v poradku ? S tim souvisi otazka, kdo ma urcit, co jde "v duchu zakona podle zakona" a co naopak "proti duchu zakona, ale podle zakona" ?
0/0
12.9.2001 18:02

ota

Re: Co udelal p. Macek nemoralniho ?
Máte pravdu jarmisi, neznám v této zemi morálnějšího člověka, který více ctí zákony a etiku než pana Macka, možná pan Viktor Kožený by mu mohl kokurovat. Možná by mohli tu slibovanou politickou stranu mohli založit spolu a vás udělat tajemníkem.
0/0
11.9.2001 21:54

bongo

oooopssssss
vy snad všichni děláte, jakobyste chtěli ČS koupit sami a Macek vám to spolu s Erste vyfouk??? to si snad ze mě děláte prdel,ne? :))))
0/0
11.9.2001 16:06

Vrata

Život není pohádka
Bylo by to hezké, kdyby politici byli ti opravdu nejlepší z národa a nechtěli nic jiného, než mu jen sloužit. Ale nezapomínejte, že nevolíme ze všech, ale jen z těch, kteří jsou ochotní se v politice angažovat. Většina schopnějších se uživí daleko lépe jinak. Ale proč by měli jít do politiky a "obětovat" svůj život? Musí za to také něco dostat. Životní existenci o řád lepší, než průměr. A to není nějaký poslanecký plat (což je tak 2-3x průměr). Proto nemůže být politika tak idealisticky čistá, jak by se lidem líbilo. Snad kdyby tam byli jen lidé podprůměrní bez ambicí, kteří by cítili, že by se jinak neuživili. Ale to by bylo ještě horší!
0/0
11.9.2001 16:02

xxl

Macek - milionar, ktery bydlel na Praze 1 za 3,500 Kc
Neni nahodou p. macek ten, ktery bydlel spolu s pritelkyni na Praze 1 (Francouzska ulice) za smesnych 3,500 mesicne, protoze jeho vazeny pritelkyne odmitala platit trzni cenu na ktere se predem s domacim dohodla? neurcil nahodou soud, ze musi zaplatit plnou castku? Nevymlouval se nahodou p. macek, ze on tam vlastne nebydli, jenom tam obcas prespava a nakonec se to ukazalo jako nepravda? Takovy je milovany mistr sveta, neposkrvnen, nekorunovana seda eminence nasi najpravicovejsi strany, ktera vzdycky vynikala svym sveraznym (tzv. ceska cesta) pojetim prava. Tunely, danove podvody, falesny darcove, toto jen par z lekce demokracie v podani teto strany, tohoto predvoje kapitalismu v cechach. Proto nikoho neprekvapi, ze se za statni penize radi (i kdyz jako soukroma osoba). Vzhuru do svetlych zitrku.
0/0
11.9.2001 15:58

Aleš Kubík

Děkujeme
MIRKU DĚKUJEME !!!! MIRKU DĚKUJEME !!!! MIRKU DĚKUJEME !!!! MIRKU DĚKUJEME !!!! MIRKU DĚKUJEME !!!! MIRKU DĚKUJEME !!!! MIRKU DĚKUJEME !!!! MIRKU DĚKUJEME !!!! MIRKU DĚKUJEME !!!! MIRKU DĚKUJEME !!!! MIRKU DĚKUJEME !!!! MIRKU DĚKUJEME !!!! MIRKU DĚKUJEME !!!! MIRKU DĚKUJEME !!!! MIRKU DĚKUJEME !!!! Bučící české stádo.
0/0
11.9.2001 15:52

xena

Stin je idiot
Kdo souhlasi, ze Stin je idiot, at se prihlasi.
0/0
11.9.2001 15:49

podnikatel

Re: Stin je idiot
Identita Stin (stin@kamarad.cz) je známá i na jiných serverech. Můžete si jeho projevy najít na internetu sami. Pro ukázku citát z BonusWebu, kde probíhala věcná, klidná diskuse o grafických kartách, dokud na jednoho z diskutujících nevypálil Stín tohle: "Proboha co to je za blabol????? Jak muzes takovouhle blbost prezentovat verejne? Mas v tom docela chaos, tak se aspon castecne pokusim osvetlit (laicky), cos tady zmotal. ... ... Doufam, ze jsem nepouzil zadny termin, ktery by nekdo nepochopil. A prosim Te LoWangu, nez priste napises takove kraviny, tak ... Tys hodil do placu nazor, ktery byl uuplne z cesty, takze jeste jednou a polopaticky. ... Je videt, ze nemas zadny prehled - nevim, kolik je Ti let... " Podle dikce je to stejný jedinec. Tolik pro představu, kdo zůstal Klausovým voličem.
0/0
11.9.2001 19:21

Stin

Re: Re: Stin je idiot
Z Tveho prispevku je videt, ze se za sve nazory nestydim (mam rovna zada a neohybam je pred vsim). Ovsem obavam se, ze jsi nejsem jist, jestli to byl zrovna Bonusweb. Ja spis myslim, ze to bylo na PCTUNINGu. No to je jedno. <br> V kazdem pripade muj prispevek prezentujes, jako spravny bulvarni novinar - <i>...kde probíhala věcná, klidná diskuse o grafických kartách ... na jednoho z diskutujících nevypálil Stín...</i>. Musim rict, ze kdybych byl nekdo jiny a prectl si to, cos tady napsal, musel bych o "tom" Stinovi napsat, ze je hyena, ktera akorat krivdi a snazi se delat rozruch. <br> Prave na takovych utrzcich se zivi platky typu Mfdnes, Lidovky a podobne - bohuzel. <br> Takze ono to tak vubec nebylo !!!! Do diskuse prisel uzivatel, ktery napsal uuuplny nesmysl a verejne ho prezentoval, bohuzel z takovych nesmyslu si pak neznali udelaji obrazek a prezentuji ho dal a nakonec je z neho vseobecne zazity nesmysl. Po precteni jsem reagoval a popsal jeho prispevek pravymi slovy - hned jsem taky vysvetlil v cem se pisatel mylil. Dohru to melo v mailu, kde jsem mu to znovu a znovu vysvetloval a kdyby tady byl, tak by mi to mohl potvrdit. <br> V kazdem pripade jsem rad, ze uz se zviditelnuji :o)))
0/0
12.9.2001 8:53

Stin

Re: Stin je idiot
Ano, pokud je idiot clovek, ktery neosocuje, ktery se pta k veci, prezentuje svuj nazor bez predsudku a pta se po pravde, pak se hlasim taky :o)
0/0
12.9.2001 8:43

Dagobert

Stěžování.
Vaše diskuse jsou zcela zbytečné. Kdyby tady bylo Böhmen und Mähren, tak by se něco takového nikdy nemohlo stát.
0/0
11.9.2001 15:45

bongo

..když mu to dovolej
nevím, o čem tu pořád žvaníte!Když je tenhle stát tak pokurvenej, že mu to umožňuje, tak není na místě se na něj zlobit.Kdo by to, k sakru, neudělal? macek jenom využil naší posraný legislativy a, řeněme si to otevřeně, takováhle nabídka se neodmítá. Takže, jestli chcete být na někoho nasraný, tak jsou to ty kokoti ve vládě a ne přímo pan Macek. Je taková doba, že veškerá slušnost jde do prdele a každej se chytá příležitosti-to je ale všude ve světě a netvr´dte mi, že Rakousko či Německo je na tom jinak, jen se o tom tolik nemluví. Macku zdar!!!
0/0
11.9.2001 15:44

hura

Musim se smat
Musim se smat. jak tady spousta lidi mele o jakesi moralce ale dnes a denne vetsina lidi premysli od rana do vecera o tom, jak nekde neco osulit,jak ze statu dostat nejake ty socialni davky, jak pronest ze sve prace tu kousek masa, tu zase nejakou tu lahev cisticiho prostredku,jak udelat maximum pro to, abych nemusel delat pokudmozno nic a mel za to co nejvice. v obchodech meni cedulky s cenami, do tasek davaji sampony a v praci kradou svemu sefovi propisovacky...Zda se vam to neumerne ? me nikoliv,- pan Macek pri sve praci neporusil jediny zakon a vy vsichni, kteri na nej hazite sve zvratky mate jen vztek, ze je nekdo diky svemu vzdelani a osobnim kontaktum daleko dal ,nez vy. ty kecy o jakesi moralce jsou jen placanim do vody, smesnym placanim, protoze ani jeden z vas nema jediny realny argument,jen vylevate svou zavistivou zluc. radeji se lepe ucte,treba pak take dosahnete urciteho spolecenskeho pstaveni ,ktere vam umozni delat podobne dobre obchody. Ja to panu Mackovi preji, jen si myslim, ze hp Ernste vzala jeste docela zkratka. 10 milionu za informace vedouci k privatizaci tak velke banky, to neni zas tak mnoho.
0/0
11.9.2001 15:34

tom

Re: Musim se smat
Jestli jste opravdu přesvědčen, že všichni lidé smýšlejí tak jak popisujede budiž Bůh milostiv této zemi.
0/0
11.9.2001 15:48

posledni emigrant

Re: Musim se smat
Pane Huro,doufam, ze uz se nemusite smat.Obcas je take treba mluvit, jist, ci jen tak libat.Vase obrazy ze zivota bliznich jste maloval opravdu Vasi krvi, bez stetce a palety, verim, ze Vas ted rozedrane rany boli.Zkuste zmenit vzduch.Jedte tam , kde neznaji socialni davky, nekam tam ,kde ziji vegetariani, kteri po sobe papirove talire nemyji, protoze cistici prostredky neznaji.Tam najdete zdrave namety pro Vas obyvak.Jste hrozne ranen. Ja take.Ale neverim Vam, prave proto, ze jste tak rozcilen, ze ac byste treba rad, sam prase nejste . Pane Huro, vite, to je ta zrada na sobe: kazdy ji ma rad , ale nikdo nechce byt zradce. Vy patrite k lidem, kteri schvaluji princip oko za oko zub za zub,ale kdyz Vam nekdo ukradne auto, vy mu nebo nekomu to neoplatite.Z toho jste nestasten a v cynismu hledate polepseni. Budou na Vas jeste hodne kricet, nikdo Vam nebude naslouchat, snad na Vas i nekdo plivne. Proboha nenechte si ji vzit -mravni silu-. A hlavne: libi se mi Vas styl, i kdyz je to trochu moc hrube. Nashledanou.
0/0
11.9.2001 16:10

Vilemin

OI!
OI! Skinheadskej stat by to vyresil!Hodil by Macka na celu s negrama a ti by ho mrdali do prdele! Ale ne za tohle, ale za KV!!!Zapalne obeti,OI!At zije Rys - Rozsevac,OI! Combat 18,OI!
0/0
11.9.2001 15:33

Art

politici
Doporucuji tem co nemohou porad spolknout ze kdosi (Macek)zase dostal nejake miliony za jakesi poradenstvi (a oni nedostali nic) a tem co se mohou podelat z toho, ze nekdo vydela vic jak 5000 Kc, aby misto neustaleho nadavani na politiky a politiku, podnikatele, tunelare apod., do te politiky sli a predvedli nam jak vypada cestny, neuplatny politik co ma na srdci jen a jen blaho obycejnych (nevim sice kdo to je) obcanu. Bude to mit mnohem vetsi cenu nez jejich frustrovane blaboly.
0/0
11.9.2001 15:33

jindar

POSERTE SE !!!!!
Kolik ze dostal , jen 10 milionu ? tak to je bridil. Ve svete by za informace ,ktere napomohli k ziskani druhe nejvetsi banky v zemi dostal nejmene jednu miliardu a plne by si ji zaslouzil. jen tak mimochodem- z tech svych 10 milionu zaplati 3,5 milionu do statni kasy ,mimo jine i na socialni davky mnohych jeho "hrdinskych kritiku" . Kolik jste dali vazeni kritici vy do statni pokladny ? UBOZACI - POSERTE SE!!!!!!
0/0
11.9.2001 15:22

Jurka

Re: POSERTE SE !!!!!
Ty budes nejaky uhrovity pubescent,co se pozdeji v zivote nezmuze ani na Favorita, ale teoreticke zvastyo tom, jak vydelat balik, ty mu jdou! S takovyma nicemnyma kriplama jako ty pujde tato republika do prdele. Vy jste jeste horsi nez ten Macek!
0/0
11.9.2001 15:36

podnikatel

cena odpovídající
10 milionů za pomoc při privatizaci banky není přemrštěná cena, milý Bluffe. Poradenské firmy si často účtují vyšší částky (a Macek je známá firma :-/ ). Pokud se jedná o privatizaci, při které je potřeba zaplatit jednak členům vedení státní firmy za prozrazení chráněných informací, ale navíc je potřeba podplatit státní úředníky, aby rozhodli správným směrem, tak firmy inkasují stamiliony. Přece ty úplatky nebudou platit ze svého zaslouženého zisku. Macek byl poslancem, tedy ústavním činitelem ("Komorousi"). Macek je a byl vrcholným funkcionářem vládní strany. ODS je vládní stranou, i když na koaliční smlouvu si napsali "Opoziční smlouva". Že tuhle hru na něco, co není, novináři i voliči hrají už deset let, svědčí o jejich horší orientaci v realitě. Banka byla státní, takže v principu byl Macek člen správní rady, zastupující akcionáře (=voliče), které podvedl. Pracoval pro konkurenci, a zvýhodnil jednoho zájemce. Toť vše. To stačí. Že ČSSD - myslím Zeman a jeho klika - jsou taky dost gauneři, tím ODS ani Klause nehájil (Ondro). Nepočítejte s tím, že propad příjmů při prodeji Spořitelny a vůbec bankovní tunely zaplatí voliči ODS - volební základna ODS se už roky sesouvá směrem k nižším a nižším vrstvám. Nahoře už zůstává jen úzká skupina lidí s velmi specifickými zdroji příjmů a divným vztahem ke státu. Zaplatíme to my, kteří jsme ODS nevolili. Více o korupci a jak na ni na www.volny.cz/prima_volba/stranka.htm
0/0
11.9.2001 15:21

Bluff

Jaká závist ?
Proč pořád někteří melou o závisti ? Když někdo vybere banku, tak vlastně všichni, kdo zloděje chtějí dostat za mříže jsou zelení závistí, že má peníze a oni ne ? To je přece totální hovadina !!! Není důležité kolik kdo vydělává, ale jakým způsobem. Macek prostě zneužil informace, ke kterým měl jako místopředseda ODS přístup. Nic na tom nemění fakt, že ODS je ve smluvní "opozici". Říká Vám něco trestný čin Zneužití informací v obchodním styku ? To je přesně to, co Macek udělal. Proč myslíte, že třeba Kočárník sedí v čele ČP (ktrou mimochodem provatizoval). Proč myslíte, že většinou bývalých politiků má konzultační a poradenské firmy ? Žijeme v době, kdy se za dobrou informaci platí zlatem a to je také důvod, proč mnozí lidé dělají politiku, kde platy nejsou zase až tak vysoké.
0/0
11.9.2001 15:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.