Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mám rezervy, přiznává Bobošíková

Hostem pondělního on-line rozhovoru byla kontroverzní novinářka a moderátorka Jana Bobošíková. Bývalá redaktorka České televize, šéfka veřejnoprávního zpravodajství a ústřední postava krize v ČT má za sebou premiéru na obrazovce televize Nova. V neděli poprvé moderovala diskusní pořad Sedmička. "Mám rezervy. A bylo to vidět," odpověděla Bobošíková na otázku, jak hodnotí svůj první výstup na Nově.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Huffnaggelův duch

oops!

0/0
12.2.2008 22:04

Bobosice

Proslulost
At mne pomlouvaji, jen kdyz o mne mluvi. Pro slavu a proslulost udelam vse. Kariera predevsim, politikum s vlivem jsem ochotna lizat paty i jine oblasti.
0/0
11.9.2001 19:15

Jarda

hmm, hmm...
Sice jsem ji neviděl, ale sleduju jak se tahle bývalá svazačka má čile k světu a jak je splachovací. Jedněmi dveřmi ji vykážou a už druhými se vrací...
0/0
11.9.2001 0:46

Kokeš

Viděl jsem...
Řekl bych to ještě jinak. Bývalá moderátorka Bobošíková vtrhla, díky zvláštní shodě náhod, do ČT s ambicí nejméně řídit celé zpravodajství. Neuspěla. Poté pronesla několik plamenných a velmi sebevědomých projevů v Parlamentu i Senátu a neopomněla "národu" sdělit, že kandiduje na ředitelku celé televize. A že všem ukáže, jak se to má dělat. Poté vstoupila za mediálního humbuku do moderování pilotního zpravodajského pořadu v komerční televizi. A výsledek? Slabý, podprůměrný moderátorský výkon. Když už je někdo tak nesnesitelně sebevědomý, musí být alespoň vynikající ve svém oboru. Položte si otázku - byla ta TV 7 takový zázrak? P.S. Diplomatičtěji už to snad ani vyjádřit nejde:-)
0/0
10.9.2001 17:09

kfe

Bobošíkovou jsem neviděl...
Bobošíkovou jsem neviděl, nestojím o ni, mám nějak husí kůží, když ji vidím. Bobo má snad zápornou auru nebo co. Škoda, že proti ní Prima nenasadila Receptář. To by Vovka slízl koláček-minikoláček. No je ale otázka, do jaké míry je dneska prima samostatná - čili, jestli si může proti ostře sledovanému pořadu na Vovkově televizi nasadit, co chce.
0/0
10.9.2001 15:48

Hanka

Re: Bobošíkovou jsem neviděl...
Ty seě prostě normální debílek, který chodí ráno na pastvu a to ještě s tím, že tě tam ráno musí vodit, protože bys absolutně netrefil se svou orientací brouka. Bobošíková je skvělá moderátorka a jestli ti vadí, že si nesbalila raneček, když na ni udělali bububu jako bys to udělal ty je tvůj problém. Ona skoro jediná stála proti všem těm debilkům, kteří se nechali ovlivnit a vždycky si stála za svým názorem. To ty bys prostě nezvádl... Takže se koukej na Bédu Trávníčka, ten ti aspoň poradí, kam se máš chodit pást!!!
0/0
10.9.2001 16:23

Adamíra

Re: Re: Bobošíkovou jsem neviděl...
No jo, Hanka Zagorová, ty aby ses k něčemu nepřipletla. A na Béďu mi nešahej, jó žhavil Béďa žhavil drát .....Jo Hanko,já tě plně chápu, Bobošíková je hetero a to tě s*re, viď ?
0/0
10.9.2001 16:43

Hanka

Re: Re: Re: Bobošíkovou jsem neviděl...
No jistě... nepředpokládám, že byste měli alespoň tušení, o co vlastně v kauze ČT šlo. Jste prostě kreténi, kteří souhlasí s většinou. Pak tnhle stát nemá vypadat tak, jak vypadá...
0/0
10.9.2001 16:59

Pluton

Re: Re: Re: Re: Bobošíkovou jsem neviděl...
Kreteni kteri souhlasi s vetsinou ? Hele Hanule, nevim co vis ze nevime, ja jsem si osobne a sam od sebe udelal jedinej zaver - ODS se pokusila ovladnout CT, nepovedlo se ji to, a Bobule, Hodac, Dedeckova a dalsi relikvie se tedka nemuzou smirit s tim ze s stali bilima konma ODS. Tak ted vsude kolem sebe prudej (teda s vyjimkou Hodace, ten jedinej mel rozum a chtel se na to vys*at z kraje, ale Bobo talenti mu to vymluvili, na coz doplatil). Tot muj osobni nazor. Ty si mej jakej chces a klidne si i hudruj ze lidi maj nevhodny nazory a podle to ze to tu vypada - nebo co jsi to tady vtipne zabonmotovala...
0/0
10.9.2001 19:08

Petrix

Re: Re: Bobošíkovou jsem neviděl...
:o))))) Feminismus je přeci taková blbost :o))))
0/0
10.9.2001 16:54

kakáč

Re: Re: Bobošíkovou jsem neviděl...
hanko ty jsi asi stejná žumpa jako bobošíková, viď !?
0/0
10.9.2001 16:54

Hanka

Re: Re: Re: Bobošíkovou jsem neviděl...
No už podle tvé přezdívky je vidět, že se tvé IQ drží těžce pod nulou. Tahle diskuse absolutně nemá cenu a Bobošíková by Tě jedním fouknutím smetla ze stolu. Jdi se pást, tam ti bude líp...
0/0
10.9.2001 17:05

Adamíra

Re: Re: Re: Re: Bobošíkovou jsem neviděl...
Hanka je feministická lesba. Howgh.
0/0
10.9.2001 17:11

Hanka

Re: Re: Re: Re: Re: Bobošíkovou jsem neviděl...
A ty jsi nadrženej č..áček který prostě neví co má dělat, protože mu nestojí, tak reaguje na názory normálních lidí. Sedíš u netu a protože už Tě nebaví si ho honit tak se snažíš myslet, ale to ti očividně nejde...
0/0
10.9.2001 17:17

Adamíra

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bobošíkovou jsem neviděl...
Milá Hanko, mě opravdu stojí skoro pořád a honím si ho jednou denně a to mně stále baví. Povadne mi akorát v případě, že si představím tebe nebo Bobinu, jak to s vámi dvěma dělám. Do tebe bych opravdu nepích, č*bko.
0/0
10.9.2001 17:35

Zuzana

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bobošíkovou jsem neviděl...
No Hanko, vždyť ty nám tady slušnejm ženskejm děláš ostudu. Vyjadřuj se alespoň slušně. Jinak to opravdu nemá žádnou úroneň. Ty to zřejmě ani neumíš.
0/0
30.5.2003 6:58

merv

Re: Re: Bobošíkovou jsem neviděl...
Milá Haničko,jestli jsi taky tak skvělá ženská bytůstka,jak naše BOBO,tak snad nás ochrání aspoň PÁNBŮH,protože jinak bychom se z toho tady asi pěkně po.....Díky,takový ženský ať se prosazujou někde jinde,třeba u našeho bývalého Velkého bratra.
0/0
11.9.2001 9:30

varák

děkuji
děkuji a blahopřeji paní Bobošíkové za předvedený výkon ve Vaší první "Sedmičce". Konečně je tady někdo, kdo nastaví laťku lidem, kteří by se rádi nazývali novináři na nějakou úroveň! Po jejím odchodu (a i paní Tachecí) z Jedenadvacítky je stav českého televizního moderování neúnosný. Na tomto servru se mnozí vyjadřovali v tom duchu, že konečně potvrdila svou "bulvárnost" atd.....Veřejnoprávní ČT v tentýž den co Nova Sedmičku, odvysílala Šímovo "Na ostro" s ministrem Březinou. Od 21.35 do 22.01 nejhnusnější možný škvár a bulvár ve veřejnoprávním balení a od 22.01 do 22.10 trapný pokus o novinařinu. Viděli jste ten pořad, a co mu říkáte? Jiří Jílek Karlovy Vary holiday@plz.pvtnet.cz
0/0
10.9.2001 15:29

Adamíra

Re: děkuji
Vy jste se pane při tom jejím předvedeném výkonu asi udělal, že ????
0/0
10.9.2001 15:31

Jiří / Brno

Re: děkuji
Naprosto souhlasím a ještě bych přidal jeden příklad z tvorby veřejnoprávní české televize. Minulý týden měla premiéru režisérka Chytilová-míním premiéru v roli moderátorky publicistického pořadu.To byla teprve hrůza, už po prvních 5 sekundách jsem se za ni styděl. Představa, že se něco takového financuje z našich peněz mě opravdu děsí.Nejzajímavější na tom je, že se kritika tohoto pořadu nikde neobjevila - možná jsem ji ale jen nezaregistroval.Vůbec se paní Bobošíkové nedivím, že chtěla z ČT vykopat všechny nekompetentní a neschopné pracovníky kteří mají podobné paskvily, a že jich je, na svědomí....
0/0
10.9.2001 15:43

Pluton

Re: Re: děkuji
Ano, ano, chtela vykopat nekompetentni a neschopne pracovniky a nahradit je profesionalnimi zbrblali kalibru Dusice Zimove :-))))) Jsem nadsen ze i Dusice se jednu chvili financovala z nasich penez ;-)
0/0
10.9.2001 16:03

Pluton

Re: děkuji
Nevim teda co jste videl, ale tuhle novinarskou latku s prehledem preskoci i Otik Cerny :-))))
0/0
10.9.2001 15:56

pudlik

Bobošíková
z mnoha příspěvků se nabízí otázka typické české závisti.
0/0
10.9.2001 15:24

Pluton

Re: Bobošíková
Zavisti ? No ja nevim, ale ze by tu nekdo neco zavidel jsem si celkem ani nevsimnul..
0/0
10.9.2001 15:57

Pluton

Hehe
Me na IDNES zaujalo, jak se zminuji o prekvapive kladnem hodnoceni Bobule na jednom inetovym platku : Server Interview21, jehož ředitelem je manžel Jany Bobošíkové, o působení bývalé redaktorky ČT napsal: TV Nova vsadila na Janu Bobošíkovou. Zkušená novinářka a špičková moderátorka Jana Bobošíková vystřídá od neděle 9. září v křesle novácké Sedmičky Janu Obzinovou. Od září 2000 je [mysleno Bobule] šéfredaktorkou a spolumajitelkou internetového deníku Interview 21. :-)))
0/0
10.9.2001 15:22

srny

Re: Hehe
Jo, Interview21 předvedl skutečně úžasně "objektivní" komentář... teda já nevím, ale já bych se cítil dost trapně, kdybych měl takhle okatě vychvalovat svoje příbuzné - bez ohledu na to, jestli je to pravda nebo ne. No ale nemůžeme chtít po všech, aby přemýšleli... :o))))))))))
0/0
10.9.2001 16:13

dandy

jsem zvědav na 7 s profesorem
Viděl jsem sice jen asi 15 minut pořadu a ty byly opravdu mdlé. Uznávám, že to bylo také tím, že tam byli nekonfliktní, inteligentní osobnosti, které je těžké dohnat do úzkých. Nervozita je samozřejmá když je něco poprvé, ale jsem více než zvědav na Vaší 7 s panem profesorem Klausem, jak budete nervózní při duelu, kde budete mít svého bývalého (???) šéfa. Já se sázím, že si dáte schůzku, kde si proberete, co si můžete dovolit a hlavně, koho jako druhého k duelu - zde se též sázím, že to bude se vší pravděpodobností komunista, aby valná většina lidí stála za Vámi, když budete s Václavem na jedné lodi. Určitě nebude sedět proti nikdo z Unie svobody. Ten by zajisté schytal, co mu patří, ale co pak pan profesor, to by bilo do očí paní Bobošíková! Tak schválně!!!
0/0
10.9.2001 15:16

John Němeček

Sedmička v podání Jany Bobošíkové.
Zcela upřímně si nemyslím, že Jana Bobošíková podala dobrý výkon ve funkci moderátorky Sedmičky. Ba právě naopak, působila dosti amaterským dojmem, alespoň na mě a na mé nejbližší přátele, se kterými jsme o tom dnes hovořili. Je bohužel asi pravdou, že J. Bobošíková již ztratila tu dravost a novinářskou profesionalitu, na kterou jsme u ní byli zvyklí, když ještě dříve moderovala. V žádném případě nechci pomlouvat výkon paní B., ale obávám se, že kdyby tam seděl jakýkoliv jiný moderátor, pravděpodobně by odvedl práci mnohem kvalitnější. Spoléhat se, či zakládat si jen na tom, že jsem mediálně známá osoba jménem Jana Bobošíková, již bohužel nestačí a dnešní divák chce vidět především pak kvalitu a né jenom známou tvář, i když to samozřejmě také uvítá. Zcela nezaujatě si myslím, že Jitka Obzinová působila v tomto pořadu mnohem lépe, profesionálněji a především pak s podstatně větším přehledem o diskutovaných tématech. Já osobně tedy s panem ředitelem V. Železným nesouhlasím v tom, že vybral paní J. Bobošíkovou pro moderování Sedmičky, ale to je panu řediteli samozřejmě jedno a v pořadu volejte řediteli by téměř jistě se svým typickým úsměškem odpověděl: "My s volbou paní Jany Bobošíkové na moderování pořadu Sedmička plně souhlasíme a zvolili jsme tu nejlepší. Další připomínky, či comments nepřijatelné! S pozdravem, John Němeček, Chargé d´Affaires pro Českou republiku.
0/0
10.9.2001 15:00

RoL

Sedmička
Možná by Železný mohl při moderování Sedmičky nasadit "sporťáka" Poulíčka.
0/0
10.9.2001 14:57

Akumulator

Online rozhovor
Jako pokracovani on-line rozhovoru, navrhuji anketku "Chcete mit Bobinu za sefku?" Dostala by dle meho odhadu tak max. 20% pro (Latex atd..). Asi by to neprekousla vzdyt je tak skvela. Nestihl jsem se zeptat jestli si mysli, zda-li dostala misto na Nove z duvodu svych schopnosti ci diky svemu nechvalnemu ucinkovani v CT? Jak dlouho se tam udrzi, dloho asi ne i z duvodu svych "rezerv" (odhad mene jak 9 mes.). Nejak jsem nepotrehl jeji samohodnoceni, ze v CT selhala, coz bych ocekaval...
0/0
10.9.2001 14:54

Adamíra

Re: Online rozhovor
Já bych ji za šéfku klidně bral. Dokážu si ji představit i s bičíkem.
0/0
10.9.2001 15:29

stavkokaz

Re: Re: Online rozhovor
Ses při sedmičce udělal viď.
0/0
10.9.2001 16:29

Adamíra

Re: Re: Re: Online rozhovor
Ano zničehonic mi v něm začalo škubat a pak to najednou bylo. Jsem prase, já vím.
0/0
10.9.2001 16:47

Adamíra

kariéra na Nově ....
Bobině by určitě slušel nějaký latex. Je na to jako dělaná. Výměna moderování Sedmičky a Peříčka je jen otázkou času.
0/0
10.9.2001 14:45

HBA

BOBO - bída
Ač jsem neměl sil sledovat nedělní "sedmičku" celou, myslím si, že největším zklamáním byl výkon moderátorky paní Bobošíkové. Informace o tom, že bude moderovat tento pořad mohla včera zvýšit sledovanost, ale do budoucna to bude asi pěkný pokles. Paní Bobošíková byla nevýrazná, nepodařilo se jí z politiků - mimochodem lidsky seriózních klidných pánů, s kterými se musí debatovat naprosto bez konfliktů - nic moc vypáčit, byť se o to občas snažila. Je možné,že byla paní Bobošíková ztrémovaná, přece jenom ji velká část národa nemá v lásce, ale tohle nebyl výkon někdejší rádoby nerádoby šéfky zpravodajství. Možná, že s konfliktnějšími hosty to bude pořad k dívání, ale včera bohužel nebyl.
0/0
10.9.2001 14:39

M.Nerez, Svijany

bobosedma
Jsem si vědom, že dnes platí nejméně 2x "Koho chleba jíš, toho píseň zpívej", ale napsat - cituji:"Je zde ohromný rozdíl v profesionalitě, v efektivitě (samozřejmě ve prospěch NOVY) a hlavně v tom, že komerční televize přesně zná svou roli ve společnosti a té se drží." - to svědčí o jejim patolízalství. Nova a profesionalita? Filmy - krváky jako prase, vůbec se nedivim zvyšující se agresivitě i stále mladšímu věku pachatelů. Nebo tisícidílné nesmysly pro staré babky. Samochvála ředitele a ze sportovní oblasti přenosy, kdy režie hledá záznam a ono se už hraje, o komentování ani nemluvim (raději stahuji zvuk a je-li přenos i v radiu, pouštím to). V jednom je to chudák holka - měla žít v roce 1948, tam by se uplatnila. Jinak mi je volná a jsem rád, že přešla na Novu - na tu se dívám jen v obrovské nouzi a jak jsem řekl pouze na sportovní pořady.
0/0
10.9.2001 14:33

Petrix

Re: bobosedma
Konečně něco rozumného. Děkuji, nemusím psát svůj názor. Vymyslel bych letadlo. Přemluv deset svých kamarádů, aby nekoukali alespoň půl roku na Novu, ti ať přemluví dalších deset ..... Vsadil bych se, že i kdyby celé letadlo dodržovalo nekoukání na "kvalitu", s Vláďovejma koláčema by to ani nehlo.
0/0
10.9.2001 16:40

Petr

paní Bobošíková
Bohužel musím konstatovat, že na mně výkon paní Bobošíkové udělal přesně ten stejný dojem jako nedávno výkony pana Vávry! Na to, že si Nova zakládá na profesionalitě to byl dost velký úlet! Já vím, že nikdo není dokonalý, ale připadá mi, že soudnost postrádají spíše ti, kteří tam paní Bobošíkovou pustili! Stejna "soudnost", která uvedla na obrazovky ČT mého "oblíbeného komika" paní Dušicu Zímovou! Naštěstí lze v nedělní poledne přepnout i na jiné programy. Petr
0/0
10.9.2001 14:23

Milan

Výkon hodný začátečníka
Bobošíková zklamala, stále se etabluje jako zkušená reportérka, ale výkony podává amatérské. Koláč bude mizerný pane Železný.
0/0
10.9.2001 14:14

srny

Re: Výkon hodný začátečníka
Ale ne, koláč bude stejný jako vždycky... což ovšem nesvědčí vůbec o ničem :o)))))))))))))))))))))))))
0/0
10.9.2001 16:18

werner hauptmann

Očekával jsem dravou šelmu
Na sedmičku jsem se díval prvních 30 minut. Očekával jsem zajímavé duely mezi moderátorkou a politiky tak, jak jsme tomu byli zvyklí v jednadvacítce. Sama Jana Bobošíková slibovala před premiérou neústupnost při vyhýbavých reakcích. Bohužel, zřejmě i z důvodu trémy, kterou moderátorka pořadu přiznala, dravost a důslednost zůstaly stranou. Místo toho proběhla vstřícná diskuse vždy s pozitivním koncem. Mnohokrát byla odpověď pana Pitharta velice neutrální ve smyslu "já nic, já muzikant" - bez reakce moderátorky. Na druhé straně několikráte se opakující odpovědi pana Špidly byly dostačnými k uzavření daného tématu. Kde je dravá šelma Jany Bobošíkové? Takováto sedmička je fádní.
0/0
10.9.2001 14:14

Václav

To byl trapas
Bobošíková se pořád presentuje jako novinářka. Sedmička byla nuda, kdyby pan Pithard nekladl otázky za BOBO,která u toho jen statovala tak se na to nedalo dívat, myslím, že to bude propadák.
0/0
10.9.2001 14:06

Jenda Horák

soudnost
Paní Bobošíková nedejte se, soudní lidé jdou s Vámi.
0/0
10.9.2001 14:00

56xjf

Re: soudnost
soudným lidem jsou Bobošíková i Komers ukradený
0/0
10.9.2001 14:25

pudlik

Re: Re: soudnost
kdo je podle tebe soudnej lid?
0/0
10.9.2001 15:20

srny

Re: soudnost
jo, za soudný lid považuješ zřejmě leda tak manžela a Vladimíra Ironmana, ne? :o))))
0/0
10.9.2001 16:20

befeleme...

bobovize
Tak se konečně ukázalo, jak je to s tou profesionalitou,že?Gratuluji panu řediteli a přeji ještě hodně úspěchů jeho bobovize!
0/0
10.9.2001 13:48

lopik

Nechapu
Kurna ja nechapu, ze se na to vubec nekdo dival.
0/0
10.9.2001 13:42

Petr

Re: Nechapu
Prosim Te uz neprispivej, pri sve inteligenci bys to priste mohl poslat i ctyrikrat a mozna jeste vetsi blbost, tak si misto toho treba neco maluj, ano ?
0/0
10.9.2001 13:44

lopik

Nechapu
Kurna ja nechapu, ze se na to vubec nekdo dival.
0/0
10.9.2001 13:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.