Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lauder prohrál arbitráž o Novu, ale nevzdává se

Majitel firmy CME Ronald Lauder prohrál spor o své investice do televize Nova, ale nevzdává se a svou naději obrací k podobné arbitráži v Nizozemsku.
Mezinárodní arbitrážní tribunál v Londýně, který od loňského března zkoumal Lauderovu žalobu, dospěl k verdiktu, že republika není odpovědná za ztráty amerického podnikatele.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pavel Budil

Slintavci redakční,
kdy zaujmete stanovisko ke svým bludům ? Kolik že to budou platit kojenci a důchodci ?
0/0
6.9.2001 5:33

tomik

to Honza Malina
Rozbrecime se a udelame narodni sbirku na Laudra.
0/0
5.9.2001 14:30

Ivo Horák

Lauder vs. Železný
Lauderův neúspěch můžeme asi stěží kvalifikovaně komentovat. Je asi dobře, že ČR zřejmě nebude postižena za Železného praktiky. Na místě ovšem zjevně není ani jejich obhajoba, ze státní úrovně ani jinak. Způsob, jak se z ředitele nově vzniklé televize stal nynější magnát, v pořádku samozřejmě není.
0/0
5.9.2001 13:35

cizinec

samozrejmost..
V Cechach je porusovani zakonu a konvenci tak samozrejme, jako je samozrejme se jit rano vycurat !!!!
0/0
5.9.2001 12:30

RoL

To : Honza Malina
Lauder - naivní podnikatel? Houby. Pořád na nás všichni hledí jako na rozvojovou zem, na lidi jako na hlupáky, ze kterých se dá akorát něco trhnout. Proč by tu jinak investoval? Pro modrý oči? Ale tomu snad sám nevěříš. Nefandím generalissimu Železnému, dokonce si myslím, že on je další, co na lidi pohlíží jako na blbce, ale dělat z Laudera chudáka, to je hodně odvážné. A vyzývat v západním tisku k bojkotu investování v ČR ukazuje ne na naivku, ale na pěknou mrchu.
0/0
5.9.2001 11:20

Škopek

Amíci
No, Laudera bych zrovna za vzor naivního amíka nedával. Ostatně naivních amíků bude vždycky dost.:-)
0/0
5.9.2001 11:16

Anonym

Lauder
Myslim, si ze by ted mel jit k soudu pan Lauder, on zas poskozoval nasi zemi sirenim bludu v americkem tisku. Zajimave je, ze ackoliv nedoporucuje investice v nasi zemi sam tady podnika a ne malo. Proc to dela? Ze by to tady nebylo tak spatne.....?!
0/0
5.9.2001 10:37

Honza Malina

JEDNOZNACNE JSTE NEPOCHOPILI NIC
Kdyz nekdo napise svuj nazor a neshoduje se s vasim, tak jste ochotni pouzit sprostych vyrazu, ale to uz je vedlejsi, jsem na to po nekolika mesicich "pobytu" na ceskem chatu uz asi zvykly.Tem, co nepochopili muj nazor, jeste jednou.Lauder nema moznost Zelezneho soudit v Cesku, protoze tam vam ty soudy vubec nefunguji, vsechno tedy musi jit pres mezinarodni soud, ale ten rozhodl, ze stat neni zodpovedny za ztraty Laudera v businessu.Tak jsem to chapal ja.S tim se da souhlasit do te miry, ze to ale ukazuje spatne svetlo na celou strukturu zakonosti a prava v Ceske republice.Zakladnim pravem kazdeho investora je, ze se stat prostrednictvim dodrzovani a uplatnovani zakonosti zastane.Toto nebylo dodrzeno a Zelezny proste nemusi nic vracet, nikdo ho k tomu nehoni, jedine, co stat zajima, je, jestli Zelezny zaplatil dost dani, co mel.Takze kdo na toto doplati?No vy vsichni, protoze uz vam tam nikdo z techto Lauderu neda ani cent do vaseho prumyslu, kultury, televize proste cehokoliv.Takze jste sice "vydelali" na naivnim a duverivem Americanovi, ale prodelate dlouhodobe na investicich, o ktere diky liknavosti statni moci v pripade Zelezneho, prijdete.Co je na tomto nepochopitelneho?Ale kdo se rozciluje, tak to byste meli byt vy vsichni, protoze stat se vam akorat vysmiva do oci, je jim jedno vlade Zemana, jestli ubyde pracovnich prilezitosti, hlavne, ze oni uz maji sve nahrabane.Takze si muzete akorat pogratulovat, dostali jste naivniho Amika, ale hlouposti jste prisli o dalsich 50 novych, protoze se tam uz neukazou a pujdou radsi investovat do poctivejsich zemi a nebo si sve penize budou investovat tady v USA.A dobre vam tak, kdyz nechapete, ze bez poctiveho jednani to nikdy neslo a nejde a podvodnik a zlodej se nikdy daleko nedostane. Honza Malina, Federal way, WA U.S.A. http://www.users.qwest.net/~honza
0/0
5.9.2001 10:00

rarach

Re: JEDNOZNACNE JSTE NEPOCHOPILI NIC
Tak na tohle proste musim reagovat! Uz ten nadpis. Dekuji chytremu Honzovi, ze mi vysvetlil, ze jsem nepochopil vubec nic! Ja Zeleznyho nesnasim z celeho srdce. Proto me urazi, ze pisete, jak Zeleznakovi fandime a jak jsme vydelali na naivnim a duverivem Americanovi. Ponechme stranou otazku, jak moc muze byt takovy investor naivni. Ja jsem na nem nevydelal vubec nic! Jediny, kdo na nem vydelal, je pan reditel zemekoule. Tu ostudu jsme si urizli uz davno a tento rozsudek znamena pouze to, ze nezaplatime Lauderovi 20 mld, ktere by sly z nasi kapsy.
0/0
5.9.2001 10:54

Pavel

Re: Re: JEDNOZNACNE JSTE NEPOCHOPILI NIC
Ale to vlastne rikate to same co Honza. Zelezny ma svou televizi, politici sveho televizaka, ktery jim odvysila, co oni potrebuji. Jediny, kdo tu je za saska, jsme my, obcane Ceske republiky. Veskera rizika neseme jenom my. Nam hrozilo, ze zaplatime. Ted je jasne, ze do tehle dzungle nikdo investovat nebude, bude tu min pracovnich prilezitosti, mozna novych technologii, infrastruktury, atd... Jen politici budou mit svou image a Zelezny sve obrazy. Ono vubec nezalezi na tom, ze Zeleznaka nesnasime, navenek to vypada, jak vypada. Jsme jeho fandove, on to dokaze na svych kolacich a politici se podle toho chovaji.
0/0
5.9.2001 11:25

Bluff

Re: JEDNOZNACNE JSTE NEPOCHOPILI NIC
Nesouhlasím s Vámi. Děláte z amerických podnikatelů hlupáky. Každý přece ví, že ne každý obchod vyjde. Lauderovi nevyšel, tak kope kolem sebe a mstí se. Pochopitelně se snaží dostat zpátky maximum, proto se vrhá do soudů, protože náklady už nejsou tak vysoké jako možné zisky. Kdo má rozum, tak to pochopí, zvláště když i arbitrážní soud rozhodl ve prospěch ČR. Sám jsem dostal spoustu dopisů,kde mi ukřivdění podnikatelé varovali před jinými (dluží jim peníze, podvedli je apod.),vždycky jsem je hodil do koše a nikdy jsem s těmi údajnými lumpy neměl problémy.Vždy samozřejmě tvrdí opak toho co stěžovatel. Do ČR investují i jiné americké firmy a ne jen americké a kupodivu problémy nemají.
0/0
5.9.2001 12:05

Ydenda Yeyulka

Re: JEDNOZNACNE JSTE NEPOCHOPILI NIC
Tak ale teď už toho mám dost i já. Předem díky pane Honzo Malino za působivý, dechberoucí přednášku o tom jak poctivý američan přišel spasit čecháčky co sotva slezli ze stromu a doplatil na to, že je hrozně důvěřivý a na to, že narazil i na trochu chytřejšího Vladimíra.Možná se máte v té už zřejmě vaší nové domovině dobrý život a zapomínáte odkud jste přišel. Nepochzbuji o tom že vám amíci nikdz sprostými výrazy vysvětlili, že oni a tedy i vz pokud budete s nimi, jste sežrali všechnu moudrost světa. Ale možná to tak není, mezinárodní soud prostě jen rozhodl, že češi nemohou za to co tadz pan Lauder s panem Železným kuli ya pikle, je jim to jedno a hlavně - nechtěj za to platit. A pak je tady další věc pane Malino, jak hezké české jméno, poněkud zapomínáte, anebo samou pýchou v americkém světě neměl možnost ani pozorovat. Že češi už dávno nejsou ti, kterým když dojdou argumenty, přichází sprostá slova. To už dávno není, jen si před zaprděným amíkem nesedli na prdel a vy už přestaňte s těma zaoceánskýma přiblblýma kecama. Nashledanou pane Spasiteli. P.S. A zmente si klavesnici, americke pismena y na miste z a obráceně průměrně inteligentního čecha přivádí k šílenství, bohužel v řadě počítačů stále americká klávesnice přetrvává. I v mé kanceláři, přitom o ni nikdo nestojí. Ydenda Yeyulka. To neni poamerikanizovane, to bych nikdy neudelal, to ta klavesnice. Zezulka Zdenda
0/0
5.9.2001 12:12

Bluff

Re: JEDNOZNACNE JSTE NEPOCHOPILI NIC
Mimochodem, víte, že v ČR existuje zákon o ochraně osobních údajů ? Mimo jiné se nesmí zveřejňovat jméno, adresa, rodné číslo, majetkové poměry atd. Tedy přesně to, co děláte na svých stránkách. Nemluvě o tom, že u nás také existuje trestný čin pomluvy. Takže až zase budete o někom tvrdit, že je to zloděj a podvodník, tak se raději zamyslete sám nad sebou, jestli děláte vše, co je podle práva.
0/0
5.9.2001 12:17

briza

Re: Trucker odbornikem na mezinarodni pravo
To, ze stat vyhral arbitraz je naprosto spravne. Dokud se penizky ze spoluprace s gaunerem Zeleznym jen sypaly bylo vse OK. Jenze pak se to nejak zadrhlo a pan Laudner, po te co prohral s Zeleznym se rozhodl, ze se zahoji alespon na ceskem statu. Dost mi pripomina ty pitomce co dali penize do kampelicek s vidinou slibovaneho 18% uroku a kdyz to nevyslo rozhodli taky se rozhodli zahojit se na penezich druhych. Kazdopadne by ovsem mel nekdo hnat k zodpovednosti Radu pro rozhlasove a televizni vysilani resp. ty cleny, kteri lezli Zeleznemu do pr... a diky kterym to doslo tak daleko protoze ty soudni vydaje na spor statu s Laudnerem byly tusim v radu 100 milionu a ty taky sly z kapes danovych poplatniku.
0/0
5.9.2001 13:15

Alex BII

Re: JEDNOZNACNE JSTE NEPOCHOPILI NIC
Vase argumentace je Honzo ponekud dogmaticka... a v leccem se podoba prave nechvalne zname propagande komunisticke, tedy prave te, kterou kritizujete. Prekvapuje mne ze podobne nepodlozeny nazor prichazi prave z USA. Co do kvality a transparentnosti pravniho ramce je na tom Ceska republika bezpochyby spatne. A to je samozrejme brzdou rychlejsiho rozvoje. Je to ale soucast prostredi, ktere kazdy investor pri zvazovani podnikatelskeho zameru musi vzit na vedomi. Kazda investice je prece spojena s rizikem. Byl li Lauder v necem naivni, tak to bylo prave nedostatecne osetreni rizik pri jeho investici. Spise si byl vsak rizik vedom a potencial vysokeho zisku je vyvazil. Naklady na soudni spor jsou pro nej jen dalsi investici s potencialne vysokym ziskem. A dokud bude za touto investici nejaky smysluplny zisk, bude se soudit. Bohuzel, k jeho nastrojum, zvysujicim pravdepodobnost uspechu patri ocernovani cechu a Cech. Dokud nebude vyresen nas vnitrni problem transparentnosti pravniho ramce, tak budeme s podobnych sporu vychazet, narozdil od investoru, vzdy jako porazeni.
0/0
5.9.2001 13:46

Honza Malina

Re: Re: JEDNOZNACNE JSTE NEPOCHOPILI NIC
Riziko investovano je v tom, kdyz se nedari prodavat vyrobek, nejde na odbyt a nastanou financni problemy.Tehdy by Lauder nerekl a nemohl rict ani slovo.To ale neni pripad Novy, ktera prosperuje, Zelezny zkratka nechtel Lauderovi platit dividenty z businessu a tak tomu se vsyde na svete rika podvod a kradez.Ale kdyz nekdo koupi svou investici akcie firmy, tak je te firmy spoluvalstnikem, cili Lauderuv spolecnik Zelezny se zkratka nechtel o prifit z businessu delit a chtel si vsechno nechat sam.Stat v tom nehnul ani prstem, aby tomuto podle mezinarodniho prava zabranil a nebo Zelezneho pstavil do late a soudne naridil vyplatit dividenty Lauderovi.Ale vinen je asi podle vas Lauder a co si to vubec muze dovolovat, ze chce penize z businessu ? Logika 10 leteho ditete.Zelezny je podvodnik a zlodej, protoze kratil Laudera na penezich a nechaval si profit z vysledku jejich spolecne prace.Tak, cemu a co jeste nechapete, ze toto nepoctive jednani urcite prinese??Nebude vam tam nikdo investovat ani cent a dekujte zlocincovi jako je Zelezny a stani byrokraticke sebrance socanu s nim, ze nejsou schopni jednat poctive a slusne, ale jde jim akorat okradani invesoru, tunelovani majetku a korupce statnich uredniku. Jinak by uz davno byl v Cesku blahobyt, takto ale behem 3 let tam bude chudoba jeste vetsi, coz je ale jasna vina nepoctivych lidi jako je Zelezny a spol a vlady socanu a neokomunistu, co nemaji zadnou uctu k zakonum a pravu lidi, co jednaji s poctivym,i umysly, ale zastava se tato vlada zlodeju jako je Zelezny. A ze vam to reknu bez servitku a naplno, tal jsem spatny, ale vy sami se na sebe nepodivate, ze vase uvazovani je pochybne v tom, ze nevidite, ze nepoctivost a zlodejna se vyplaci a slusne chovani investoru jako Lauder nic neznamena. Jeste to vezme asi dost a dost casu, nez vam to vsem dojde, jake jsou zasady chovani mezi spolecniky v businessu.
0/0
6.9.2001 4:24

Jane Doe

Je mi z Vas smutno
Ctu Vase komentare a nestacim se divit. Kolik znate lidi, kteri maji lukrativni zamestani a pracuji v ceskych firmach? Ja moc ne. Za poslednich 10 let nepotrebuje CR nic tolik, jako zahranicni investory. Pokud s nimi ovsem budeme jednat timto zpusobem, tak se nesmime divit, ze jsme tam, kde jsme. Pan Zelezny je "PODNIKATEL" jake jiste potrebujeme, jen tak dal......
0/0
5.9.2001 9:03

cizinec

tak a nebo tak..
Je v postate jedno jak to dopadlo. Investori si z toho vyctou to same. V CR neinvestovat, tam se krade.
0/0
5.9.2001 8:29

Hans

Ztráta investic USA
Když pročítám zde psané komentáře, je mi s toho smutno jaké máme omezence mezi sebou. Vyčíslí někdo ty hospodářské ztráty z razantního poklesu investic z USA, země která disponuje špičkovou technologií a produktivitou na svetě. Kolik lidí přijde o lukrativní zaměstnání k vůli jednomu ambicioznímu nenažranci.
0/0
5.9.2001 8:28

xxl

Spravedlivost
Sic byla porusena dohoda o investicich mezi CR a USA, ale poskozeny nebyl v pravu. Sic se ukazuje, ze p. Zelezny je gauner, ale my Cesi preci vime o nem sve. Hlavne, ze to nandal tem Amikum. Pochvalme se jaky jsme borci. A zaplatme par milionu za soudni arbiitraz a pravniky ze sveho a budujme si nadale obraz bananove republiky. Vzhuru do svetlejsich zitrku. Staci si precist vyjadreni Freedome House o stavu demokracie v CR.
0/0
5.9.2001 8:08

Pavel_T

Re: Spravedlivost
Kdo se s vyjadrenim Freedome House seznamil musi si pripadat, ze zije v jine zemi. Rici, ze demokracie u nas upada na zaklade omezovani pravomoci prezidenta (funkce, ktera u nas byla vzdy spise reprezentativni) a na zaklade omezovani prav centralni banky, je hodne odvazne. Nekdy mi pripada, ze podobne zpravy pisi na zaklade podkladu od urcitym zpusobem politicky uvazujicich lidí v CR. Co se tyka vyhraneho sporu. Chovejme se jako suverenni stat a budme radi, ze jsme spor vyhrali. protoze nám arbitraz urcite nenadrzela, je treba se zamyslet nad tim jestli cely spor u nas nebyl medialne zkreslen. Je napřiklad zajimave, ze pocelou dobu CT podrobne sledovala celou kauzu a vsechny v republice strasila co nas to bude stat. Nyni je klid po pesine.
0/0
5.9.2001 9:11

BossMachos

Re: Spravedlivost
1)Náklady platí strana která prohrála.2) Přečti si zprávu o dodržování lidských práv v některých státech samotné USA , taktéž od Freedome House. Nikdo tady přece neoslavuje Železnýho, každý je šťastný, že jsme neprohráli. Nebo by si byl raději kdyby jsme dostali na p***l?
0/0
5.9.2001 9:14

Bluff

Re: Re: Spravedlivost
Taky bych čekal, že soud zaplatí Lauder. Sám ho vyvolal a prohrál, ale podle idnes má ČR platit polovinu nákladů. Anglosaské právo opět boduje.
0/0
5.9.2001 12:23

xxl

Re: Re: Spravedlivost
Naklady plati strana, ktera prohrala, ale polovinu nakladu na soudni rizeni plati kazda ze stran plus pravniky, ktere plati stat. Cca 20 milionu. Plus mezinarodni blamaz (mezi radky dokaze cist kazdy) a straty z americkych investic nevycislitelne hodnoty. To musime byt stastni, co?
0/0
5.9.2001 13:44

Honza Malina

KOMUNISTICKE PRAKTIKY STALE PLATI
Lauder ve sve naivni duverivosti nepochopil, ze nejedna s lidmi poctivymi, ale s mafii estebaku a zlodeju.Zelezny ho okradl a sprostym zpusobem, ale je oslavovan, zatimco poskozeny investor Lauder je zesmesnovan.Jak videt, pravo neni pravem v Cesku, poctivy clovek nema zastani a vlada po investorech chce akorat korupcni provizi za sprostredkovani smlouvy.Jaka je to zeme, kde je mozne okradat lidi a vlada nehne ani brvou, aby se poctiveho zastala? Je sice pravda, ze jako soukroma spolecnost by mela byt Nova a hlavne Zelezny jasne zodpovedni za Lauderovi ztraty kvuli jejich podvodum, ale na druhou stranu se otevira otazka, jakou povest si tak buduje vlada a stat, kdyz necha podvod podvodem a smeje se poskozenemu? Kolik dalsich investic toto jednani vlady CR prilaka, kdyz necha po svete bez postihu chodit cloveka, jako je Zelezny a diva se skrz prsty na investory ze zahranici, to same se stalo totiz i japonskemu majiteli IPB banky a dalsich instituci. Takze pratele, mate sve nazory pekne pomichane, ona ta poctivost, povest zakonneho statu a povest vlady dodrzujici zakony a pravo investoru, to je dulezita vec a bude vas to stat na pristich 20 let hodne ztracenych investic, pracovnich prilezitosti a moznosti prosperity statu a obcanu.A stoji vam to za to, ze jeden zlodej Zelezny se podvodem napakoval? Uz vam dlouho nikdo z poctivych investoru verit dlouho nebude.Podekujte vlade, ktera se tak "dobre" o zakonost stara. Honza Malina, Federal way, WA U.S.A. http://www.users.qwest.net/~honza
0/0
5.9.2001 6:42

Perzistor

Re: KOMUNISTICKE PRAKTIKY STALE PLATI
Ty mas taky vymaštěnou palici hochu.Nepleť se do něčeho čemu vúbec nerozumiš.Kdo krade jsi asi ty,soudím podle toho jak se tím oháníš.Kde vůbec bereš tu drzost někoho soudit když plácáš nesmysly a nevíš o co jde.Potěš pánbůh když máme v tomhle státě takovýhle trouby jako seš ty.Vzpamatuj se,nebo se doničeho nepleť a hraj si doma na písku.
0/0
5.9.2001 6:51

romisak

Re: Re: KOMUNISTICKE PRAKTIKY STALE PLATI
ty ses ale debil Perzistore ...
0/0
5.9.2001 7:23

Pavel

Re: Re: KOMUNISTICKE PRAKTIKY STALE PLATI
Plně s Tebou souhlasim. Uz vidim tady toho chytrolina, jak az by musela CR zaplatit odskodneni, jak bude prvni, kdo bude rvat, ze se to musi platit z kapsy danovych poplatniku. A zase bude moci nadavat. Mel by se starat hlavne sam o sebe.
0/0
5.9.2001 7:28

volič

Re: Re: KOMUNISTICKE PRAKTIKY STALE PLATI
Samozřejmě, že máš pravdu. Slaboduché příspěvky Jeníka Maliny svědčí o jeho vztahu k ČR. Připadá mi, že odtud důvodně a hodně rychle /možná na poslední chvíli/ zmizel. Myslím, že je to dobře.
0/0
5.9.2001 8:01

Ruda 2

Re: Re: KOMUNISTICKE PRAKTIKY STALE PLATI
Přesně tak, si nějaký debil myslel, že když má US občanství, že je ten nejchytřejší a když se ukázalo, že je to obyč hlupák, tak ho napadlo to samé co každého blbce, že on za nic nemůže a že to dá k soudu, viz ostatní jeho modří bratři, stejně jako dnešní čeští italové.
0/0
5.9.2001 8:12

Pozorovatel

Re: KOMUNISTICKE PRAKTIKY STALE PLATI
Hochu uvedomujes si, ze Lauder neprohral pred Ceskymi soudy, ale mezinarodnimi? A ze nikomu z tech, ktery vynesli zaverecny verdikt na nejake CR nezalezelo?
0/0
5.9.2001 7:42

Juras

Re: KOMUNISTICKE PRAKTIKY STALE PLATI
Tak poctivý člověk? :-)) Lauder je možná naivně důvěřivý, ale není sám, jak je vidět. Dobrodruh investující na divokém východě musí počítat se zvýšeným rizikem ztráty. A když ke ztrátě dojde, neměl by se snažit ji vykompenzovat jakýmkoliv způsobem na číkoliv úkor. Ať si vyřídí účty s těmi, s nimiž jednal. Myslím, že Česká republika to nebyla.
0/0
5.9.2001 8:28

pudlik

Re: Re: KOMUNISTICKE PRAKTIKY STALE PLATI
juro,zdraví tě pudlík, už jsi viděl nějakého naivního podnikatele ze západu? Já osobně ne. spíše naopak. všichni vědí do čeho jdou a spojují se s těmi nejhoršími. vše začalo tím, jak po tzv. sametce přišli západní podnikatelé a s kým se sčuchli, no přeci s komančskými mafiány. O slušného člověka u nás bohužel nezavadili.říkám proto, že je nešťastné propojení západních kapitalistů s novodobými komunisticko-podnikatelskými strukturami u nás. a nejen u nás.
0/0
5.9.2001 8:52

Juras

Re: Re: Re: KOMUNISTICKE PRAKTIKY STALE PLATI
Souhlasím
0/0
5.9.2001 9:14

George

Re: Re: KOMUNISTICKE PRAKTIKY STALE PLATI
O jakých ztrátách se tady mluví? Za těch pět let se snad na svoji exkluzivní smlouvu CME napakovala snad dost, ne? Ty svoje tzv. investice už mají několikanásobně zpátky.
0/0
5.9.2001 11:31

Juras

Re: Re: Re: KOMUNISTICKE PRAKTIKY STALE PLATI
Když koupíš auto za 300 000, během pěti let Ti pomůže vydělat 3 milióny, je ještě v dobrém stavu a někdo Ti ho ukradne - podle Tebe to taky není ztráta? Ztráta je jakékoliv snížení tvého majetku, bez ohledu na to, že se ztratila jeho část, která vydělala daleko více.
0/0
6.9.2001 6:45

pudlik

Re: KOMUNISTICKE PRAKTIKY STALE PLATI
Honzo Malino, IPB případ je daleko horší než Nova. tam se jedná o klasické znárodnění soukromého majetku. Nova - je v podstatě boj podnikatelských skupin. Nemusíš vždy věřit tomu, co píše Lauder u Vás, tam jste vždycky podjatý. Nemám nic proti USA, dokonce říkám, že by náš stát měl usilovat o to, aby se stal 51 státem federace a stal se tak pátou kolonou v zádech Rusům a Němcům, aby se nemohli v Evropě tak roztahovat.Vládě nehodlám děkovat, protože zastupuje tak 15 % voličstva.
0/0
5.9.2001 9:00

Tomas

Re: KOMUNISTICKE PRAKTIKY STALE PLATI
Nemyslim si, ze by to bylo vsechno tak cernobile a nechci se dohadovat o podnikatelske etice pana Zelezneho, ale na druhou stranu pan Lauder se snazil sve investice ochranit nejenom arbitrazi, ktera nemohla nijak jinak rozhodnout, ale i vyhrozovanim, natlakem a lobbingem na ceskou vladu (kterou taky nehodlam nijak branit). Ve svy podstate se mi zda, ze pan Lauder trosicku lhal svym akcionarum, protoze si myslim, ze jim tvrdil, ze vlastni televizi a ne servisni firmu bez licence. K ty arbitrazi, on ten soud nemohl rozhodnout jinak protoze vysilaci rada ze zakona muze jednat jenom o posminkach licence nikoliv o obchodnepravnim vztahu dvou subjektu, takze opet CME a pan Lauder breceli na spatnem hrobe. Myslim si, ze daleko vetsi prusvih nez je spor s panem Lauderem bude spor s Nomurou, protoze tam to nasi drazi vedouci predstavitele pekne pokazili a Nomura ma velkou sanci na vitezstvi. Tomas
0/0
5.9.2001 10:51

Jaroslav

jupi!
Dobra vec se podarila, cista laska zvitezila!
0/0
4.9.2001 23:47

Pepa

Je možné konstatovat
a to bez ohledu na Železného, že Lauder neměl pravdu, když tvrdil, že Česko stejně jako Vovka jsou příčinou jeho ztrát. Buď postupoval úmyslně a lhal nebo neúmyslně a potom je mi líto lidí, kteří si koupili akcie CME. Ale to tady v Česku známe, ne?
0/0
4.9.2001 23:46

Andrea O.

Ronald
po zásluze prohrál,ale ani Vovka,ani české zákonodárství se nepředvedlo v lepším světle. Zkrátka- jeden osel na druhého volal:"ušatče". Jak správně nedávno napsal M.Komárek,Vova je chamtivý parvenu.Jen tady se může dařit Koženým a podobným tvrdým materiálům.A Češi se budou ještě radovat,jak s Amerikánem vyběhli-vůbec jim nedojde,že celou tuhle legraci zaplatí.Starají se o necelou stovku koncesionářských poplatků a přitom se jim z kapes sypou peníze na soudy podivných existencí,kterým by se člověk dbalý své pověsti zdaleka vyhnul.
0/0
4.9.2001 23:25

JJ

Arbitráž o NOVU
Ronald Lotr po zásluze prohrál. Obcházel naše zákony jak to jen šlo a když nad svými eskapádami ztratil kontrolu, tak začal vinit náš stát.
0/0
4.9.2001 23:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.