Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pěcha obvinění za šíření komunismu odmítá

David Pěcha, který půjde jako první člověk po listopadu 1989 k soudu za šíření idejí komunismu, obvinění odmítá. Státní zástupci v Šumperku jej obžalovali z propagace hnutí směřujícího k potlačení práv a svobod občanů, pomluvy a šíření poplašné zprávy. Dvaadvacetiletému Davidu Pěchovi ze Šumperka, nyní šéfradaktorovi Nového Bruntálska, hrozí až osm let vězení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

svobodný občan

ten vul dobre vi co hlasa
Ve SKUTECNE svobodne spolecnosti ma kazdy pravo rikat co chce, at uz fasista nebo, jeste hur, komunista.
Je nikdo nesmi svymi CINY ostatnim omezovat jejich svobodu.
 
Je hloupe rikat, ze je to mlady vul, ktery nevi co tu bylo. Vzdyt on moc dobre vi, ze propaguje DIKTATURU proletariatu, a tedy diktaturu mensiny. On musi oc dobre vedet, ze vche potlacovat svobodu a prava ostatnich lidi. Je to zkujvenec !!
0/0
29.8.2003 0:08

Magdon

Redakci iDnes
Redakce si vyhrazuje právo smazat příspěvek uživatele, který v diskusi použije vulgární slova .... Antikomunistům dovoleno vše! Milá redakce iDnes, zkuste najít jediný názor, který v této diskusi ze strany sympatizantů pana Pěchy, byl vůlární či agresivní a sprostě a vyzýval k vraždám a trestní činům! Pro "Demokraty" a jejich příznivce v diskusi neplatí krédo iDnes? Magdon
0/0
8.9.2001 13:20

Magdon

Redakci iDnes
Redakce si vyhrazuje právo smazat příspěvek uživatele, který v diskusi použije vulgární slova .... Antikomunistům dovoleno vše! Milá redakce iDnes, zkuste najít jediný názor, který v této diskusi ze strany sympatizantů pana Pěchy, byl vůlární či agresivní a sprostě a vyzýval k vraždám a trestní činům! Pro "Demokraty" a jejich příznivce v diskusi neplatí krédo iDnes? Magdon
0/0
8.9.2001 13:20

Z.V.

Re: Redakci iDnes
Vazeny pane Magdone.Na takovou uroven,aby nekdo komunistum ublizoval ,se nedostaneme a ani nechceme!Tento zpusob mysleni a provedeni je bohuzel jenom z Vasi strany.Ze strany komunisticke o jejich nasledovniku.Nedavna minulost tomu nasvedcuje.Ze to nekdo "spusti"a vyjede z normy civilizace je zase lidska reakce na zverstva provedena k.stranou a nasledovniku.Vazim si Vas jako byvaleho havire,prace byla tezka a nebezpecna.Pecha by takovou praci jiste neprijal,ani ti co vasi stranu pospinili hloupima cinama.Mel by jste se soustredit prave proti temto specialistum!
0/0
8.9.2001 16:20

Štěpka

Semenář
V Praze se uskutečnil Mezinárodní vědecký seminář k 80. výročí KSČ za účasti pětatřiceti účastníků z domova i zahraničí. Účastníky semináře přivítal a vědeckého semináře byl přítomen generální tajemník KSČ soudruh Miroslav Štěpán. V průběhu semináře účastníci vyslechli a prodiskutovali šest seminárních vystoupení. Na závěr semináře byl přijat dokument "Závěry z Mezinárodního vědního semináře k 80. výročí KSČ".
0/0
8.9.2001 10:20

Hlučín

Ať žije KSČ!
V tomto roce vzpomínáme my, komunisté a spolu s námi pokrokoví lidé v České a Slovenské republice, významného jubilea. 14. - 16. května uplyne 80 let od vzniku Komunistické strany Československa. Tehdy vznikla strana, smyslem jejíž existence se stal člověk a jeho spokojený a důstojný život. Byly to předně velké ideje komunismu a vítězství Velké říjnové socialistické revoluce v Rusku, které se před osmdesáti lety staly pro těžce zkoušené dělnické hnutí inspirací, která našla svůj odraz ve vzniku komunistické strany. Po vzoru ruských bolševiků a za jejich soudružské pomoci se zrodila v zemi uprostřed Evropy Komunistická strana Československa. Zkušenost ruských bolševiků a osobní pomoc V. I. Lenina pomohly nemalou měrou při jejím formování ve stranu nového typu, stranu, která se stala revolučním předvojem dělnické třídy. Nově vzniklá strana se dala plně do služeb lidu. Ve svém zápase za zájmy lidu a osudy národů Československa, za jejich svobodu, šťastný a spokojený mírový život spojovala strana upřímné vlastenectví s proletářským internacionalismem. V boji za svržení panství buržoazie a nastolení moci dělnické třídy nelitovala sil a dokázala přinést i ty největší oběti. Pro svůj přístup, pro svou veskrze prolidovou politiku a obětavou práci a věrnost zájmům dělnické třídy a pracujících se strana právem stala jejich uznávanou představitelkou a později vedoucí silou budování socialismu v zemi. Cesta strany, lidem uznávané vedoucí síly ve společnosti budující socialismus, jak víme, nebyla snadná. Strana po svém vzniku rostla a sílila v boji proti buržoazii i v boji za vítězství leninismu v KSČ. Komunisté byli vystaveni pronásledování, žalářování a terorizování. Buržoazie nejednou použila klamu a podvodu, aby dělníky a pracující odvrátila od vlivu komunistických idejí. V zápase za naplnění 21 podmínek KI prošla strana bolševizací. Na V. sjezdu strany v únoru roku 1929 bylo Jílkovo vedení odstraněno a do čela strany bylo povoláno nové vedení strany v čele se soudruhem Klementem Gottwaldem. Teprve Gottwaldovo vedení garantovalo ve straně její leninskou cestu. Pro komunisty se Klement Gottwald stal symbolem moudrého představitele strany a státníka, s jehož jménem jsou spojeny významné úspěchy v práci a politice strany. Pod jeho vedením prošla strana bojem proti nastupujícímu fašismu, přešla do ilegality poté, co byla zakázána její činnost, pod jeho vedením sehráli komunisté nezapomenutelnou roli v národněosvobozeneckém boji a pod jeho vedením porazili v roce 1948 reakci. Velkou roli v životě strany a lidu Československa sehrálo spojenectví a přátelství se zemí Sovětů, zpečetěné společně prolitou krví v letech druhé světové války. Stalo se spolehlivou zárukou národní svobody a státní svrchovanosti. Bylo to osvobození Československa, na kterém měla rozhodující podíl Sovětská armáda, které vytvořilo vhodné podmínky pro přerůstání národní a demokratické revoluce v zemi v revoluci socialistickou. Následujícím vítězstvím pracujícího lidu v Únoru 1948 nad reakcí završila dělnická třída spolu se širokými vrstvami lidu pod vedením komunistické strany svůj zápas o politickou moc. Cesta k budování socialismu byla volná. Pod vedením strany se společnost dynamicky měnila. Rostla životní úroveň lidu a jeho sociální a existenční jistoty. Budování socialismu však nebylo prosto zakolísání. Podcenění sil třídního protivníka mělo v Československu na konci šedesátých let minulého století dalekosáhlé následky. Rozvrat společnosti, do kterého zemi zavlékly síly nepřátelské socialismu, ohrozil jeho vlastní existenci. Tehdy se záchrana socialismu neobešla bez internacionální pomoci bratrských zemí. Díky této pomoci mohlo budování socialismu pokračovat. Výstavba socialismu přináší další úspěchy a strana vytyčuje v zájmu lidu další smělé cíle. Socialismus umožnil skutečně všestranné uplatnění člověka a dal mu nebývalé možnosti rozvoje jeho osobnosti. V protikladu s buržoazní společností dal socialismus lidem právo na práci, bydlení, na bezplatné zdravotnictví a vzdělávání, zabezpečil lidem bezpečný život, dal jim právo na důstojný život. Tehdy, tak jako dnes, šlo o ještě šťastnější a bohatší život člověka, který byl a je dodnes hlavním smyslem veškeré práce strany. Mnohé z toho, co mělo být vytvořeno na samém konci tisíciletí společností budující socialismus, však již vytvořeno nebylo. Nejprve byla výstavba socialismu záměrně brzděna a poškozována tzv. přestavbou, která byla zemi vnucována Moskvou a poté zcela přerušena zradou M. Gorbačova. V roce 1989 utrpěli komunisté především díky této zradě vážnou, i když dočasnou porážku. Po mezinárodně zabezpečené zradě věci komunismu začali komunisté pracovat doma i ve světě v nových podmínkách. Ti, co nezradili a dále žijí a pracují pro velkou věc komunismu - pro obnovu socialismu v zemi, si zaslouží naše uznání a poděkování. Nejvyšší orgány Komunistické strany Československa oceňují u příležitosti 80. výročí jejího vzniku velké úsilí všech těch, kteří se podíleli na obnově KSČ a na její pozdější práci v nelehkých pokontrarevolučních podmínkách. Čest všem, kteří nezradili a zůstali věrni odkazu věci komunismu. Znovu při této příležitosti komunisté vyzývají všechny ty, kteří se zřekli ve jménu zrady základních postulátů marxismu-leninismu, aby upustili od hanobení odkazu předchozích generací komunistů a přestali zneužívat názvu komunistická. Je dnes jen jedna strana, která má právo nést tento hrdý název. Tou stranou je Komunistická strana Československa (KSČ). Jde o to, aby si tito lidé uvědomili, že svými postoji napomohli tomu, aby KSČM mohla po více jak deset let plnit roli trojského koně v dělnickém, komunistickém a levicovém hnutí. I dnes spatřuje komunistická strana v zápase o důvěru mas, ve věrnosti marxismu-leninismu a proletářskému internacionalismu rozhodující předpoklad porážky kapitálu a obnovy socialismu. Proti globalizaci kapitálu je nutné postavit jednotu pokrokových, levicových, dělnických a komunistických sil. 80. výročí vzniku své strany využ
0/0
8.9.2001 10:17

Z.V.

Re: Ať žije KSČ!
Takhle osobni mineni jedince je zajimave.Ne stale omilana history komunisticke strany!Toto neni misto na tu vasi propagaci.Zase vedle,zase blbost ,a nasednout na toho trojskeho gaula a ku predu leva!!!!
0/0
8.9.2001 15:15

svobodný občan

Re:
To je nejaka ironie ci karikatura ?
0/0
28.8.2003 23:53

obcan

====
KOMUNISMUS = FAŠISMUS !!!! v některých případech jsou ti prvni hajzlové ještě horší, takže jedině dobře že někoho odsoudí, i když by s ním měli k soudu i Grebeníčkové a ta jeho squadra. NA LAMPY S NIMA !
0/0
7.9.2001 9:28

aaa

Re: ====
problem je v tom ze obema ideologiim pomahali prave takovi "jednoznacni" debilci jako ty.
0/0
7.9.2001 18:16

Patrik

KOCOURKOV
Pechu budou soudit, KSCM mame v parlamentu a Grebenicek na mitincich neni stejny. Napada mne jedine slovo KOCOURKOV.
0/0
6.9.2001 20:49

Sandstorm

Trest?
Za tohle si Pěcha trest nezaslouží. Potřebuje svěrací kazajku, a to hned. Ale mám z toho radost: Ta prvé mě rozesmál ("trestáni byli jen pravicoví teroristé a zrádci, ne ti, kteří projevili svůj názor" - hezký newspeak, Orwell je proti tomu břídil) a za druhé mi udělalo radost, že orgány činné v trestním řízení začaly konečně naplno uplatňovat ustanovení trestního zákona o propagaci hnutí....(atd.) a měří oběma táborům extremistům stejným metrem. Díky bohu za to.
0/0
6.9.2001 15:28

kusvola

Re: Trest?
Tak té větě "orgány v činné v trestním řízení začaly konečně naplno uplatňovat ustanovení trestního zákona o propagaci hnutí..." nerozumím. Policisté potřebovali čárku a tak obvinili jednoho neškodného psychopata. To, že nikdo nestíhá Grebeníčky, Ransdorfy a další pohlaváry oficiální a parlamentní (!) KSČM, kteří na veřejných mítincích už drahnou dobu říkají nahlas to samé, co Pěcha, je šokující! A to nemluvím o Štěpánově partaji. Myslím, že bolševik Pěcha je prvním a posledním komoušem, který je podle tohoto zákona obžalovanej.
0/0
7.9.2001 12:24

pudlik

Pěcha
je to k smíchu, haldy komančů bývalého režimu, ale i současní bolšáni, si tady beztrestně běhaj, rozkrádaj, spojujou s mafiema a tunelujou republiku atd. atd., a nějakýho anarchistickýho levičáckýho usmrkance si někdo všímá.
0/0
6.9.2001 12:08

Jiří Havelka

Schizofrénie našeho státu
V jedné věci má ten mladík pravdu a totiž pokud chceme (a dle mého názoru oprávněně) trestat jeho, proč netrestáme celou KSČM která se ve svých stanovách hlásí k témuž. V našemstátě totiž děléme jen to, co ovlivní jen malou část populace. Takže zavřeme banku do 50 tisíc klientů, zrušíme hnutí do 50 tisíc příznivců,... Souhlasím s Pěchou, že by měla být souzena i stávající KSČM.
0/0
6.9.2001 10:46

VRZY

Svoboda ANO, komunismus už proboha NEEEEEEEE!!!
Máte pravdu...Svoboda slova by neměla být potlačována...Paxe ale také všichni zamyslete nad tím jaké to vlastně bylo,hlavně ty Magdone,pane havíři...Opravdu byste vyměnili ten zkurvenej,hnusnej,ubohej a špatnej kapitalismus převlečenej do demokratickýho pláště za to co bylo???Jestli ano,taxte ubohé ovečky,které se nechají manipulovat za cenu pohodlí,tzn. sociální jistoty atd...Myslím,že KSČ nehájí zájmy prcující třídy,ale zájmy své,stejně jako ostatní politické strany tohoto státu...A to mi nikdo nevymluví,protože už jsme se o tom přesvědčili a nejednou...viz. naše minulost,Sovětský blok (kde je jeho "sláva"??? chacha),Čína (popravujou tolik lidí,že náš stát by byl za chvíli bez lidí,KLDR (maj tak skvěle velkou armádu a zatím nemají co jíst),Kuba (bez komentáře)...Jo a ještě něco...Co takhle osvobození v roce 1969???To přece bylo,aby ochránily pracující lid,ne???A jestli to někdo nechce brát na vědomí,tak ať se odstěhuje do Kambodži,kde díky "rudým" zemřely 2 miliony lidí za necelých 10 let...To je v pořádku??? KSČ NE A NIKDY JINAK!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
6.9.2001 7:35

Pepa.

Pane Magdone,
ať žije soudruh Stáááááááááááááálin - slunce světového proletariátu!
0/0
6.9.2001 6:27

Magdon

Proletáři, všech zemí spojte se!
David Pěcha je revolucionář, který důsledně hájí třídní zájmy proletariátu. Třídní boj existuje a bude existovat až do doby konečného vítězství komunismu a to nezávisle co si přejete nebo myslíte vážení "demokraté". Přání většiny účastníků této diskuse stíhat tohoto mladého člověka za to, že se svým chováním a jednáním vymyká z maloburžoázní břečky je směšné. Pánové a dámy, vzpomeňte na proces s Jiřím Dimitrovem. Proces s Davidem Pěchou dopadne podobně. Posílí komunisty v jejich spravedlivém a záslužném boji, za svobodu proletariátu. Čest jejich práci! Magdon - bývalý havíř
0/0
6.9.2001 5:30

Z.V.

Re: Proletáři, všech zemí spojte se!
A z usmevem do novych zitrku!Blboune!
0/0
6.9.2001 7:35

rarach

Re: Proletáři, všech zemí spojte se!
jeste ze to myslite jako vtip
0/0
6.9.2001 10:31

Kisz

Re: Proletáři, všech zemí spojte se!
Ale ale, pane Zifčáku, já myslel, že si necháváte říkat Růžička a ne Magdon... :-))) Jinak máte zcela pravdu - těším se, že třídní boj existuje a bude existovat až do konečného zatčení a odsouzení všech komunistů a fašistů. Na proces s Jiřím Dimitrovem si nějak nemohu vzpomenout, koneckonců mi do Bulharska nic není, zato si vzpomínám na proces s Miladou Horákovou.
0/0
6.9.2001 11:03

Magdon

Re: Re: Proletáři, všech zemí spojte se!
Paní milada Horáková (to podle historických pramenů, které nám dnes předkládjí nemarxističtí historici)chtěla, aby v lidovědemokratickém Československu použil západ atomové zbraně, samozřejmě za účelem zavedení "demokracie"! To přiznávají ve svých vzpomínkách i její kolegové - prozápadně orientovaní poslanci parlamentu ČSR. To, že si nevzpomináte na proces s Jiřím Dimitrovem, vypovísá o vašem všeobecném vzdělání. Magdon
0/0
7.9.2001 5:56

kusvola

Re: Re: Re: Proletáři, všech zemí spojte se!
Vrať se do štoly, Magdóne! Myslím, že tu američani měli atomové zbraně použít. Napáchali by míň škod, než komunisti...
0/0
7.9.2001 12:32

Magdon

Re: Re: Re: Re: Proletáři, všech zemí spojte se!
Vaše agresivita a debilita je zarážející. S agresivvním psychopatem odmítám další diskusi. Magdon
0/0
8.9.2001 13:07

Manticora Imperator

Re: Re: Re: Tupouni, všech zemí se!
maryčka magdonova je moje žena.A až k vám půjdeme v neděli na oběd,tak vám při té příležitosti narvu do prdele srp s kladivem a bystu Stalina.
0/0
7.9.2001 14:00

Z.V.

Re: Re: Re: Proletáři, všech zemí spojte se!
Ktere historicke prameny muzou uvadet,ze Dr.Horakova si chtela nechat hodit "A" Bombu na hlavu,na vlastni zem,rodinu?Nechapu,jak toto je proveditelne.Prosim o vysvetleni!Tato ZENA urcite neco takoveho nemohla pozadovat.Jake historicke prameny to jsou ?!!!Jine prameny,a to jsou prameny mych skusenosti,naznacuji,ze invaze 68 byla organizovava lidmi(komunisty)jako ses ty.A provedena!!!!Ta ostuda!Myslim, ze toto jsi postrehl.Myslim tu invazi.Co ty na to?Odeber si to pravo o statecne zene jako byla Dr.Horakova mluvit a psat!Prosim Te o to.S pozdravem V.Zastera.
0/0
8.9.2001 9:52

Jan

Je KSCM v parlamentu? Je! Tak o co jde?
Zatocit s komousema se melo hned po `89. Pokud se tak nestalo a KSCM je parlamentni stranou, nevidim jediny duvod k stihani. Je take videt, ze se blizi volby, urcite bude takovych zprav jeste spousta.
0/0
6.9.2001 0:01

Jan

Jen pitomy kluk?
Jo, jasne je to jen pitomy kluk. Takovy pitomy kluci, ale zavrazdili miliony lidi. Pokud si delal srandu tak at to rekne a omluvi se. Jiste dostane jen symbolicky trest. Jestli to, ale myslel vazne tak at mu daji klidne tech osm let.
0/0
5.9.2001 23:54

Alzbeta

Nenavist
Hlasani nenavisti a hrozby nasilim by mely byt postihnuty. Ale tento "pachatel" spis vypada, jako pitomy kluk, ktery chce byt 'jiny". Coz se tak podivat pravne na extremisty typu Cibulky a jeho souputniku (Malina, vanek, Bilek, Hedvicek...) - z tech nenavist a hrozby nasilim plynoupo svete zatim bez postihu.
0/0
5.9.2001 23:42

Pavel

Re: Nenavist
... vypadá to, drahá Alžběto, že kolem Váší hlavy tančí růžoví sloni téměř nepřetržitě.
0/0
6.9.2001 8:12

Z.V.

Re: Nenavist
Nikomu nic neudelali!Ja taky nenavidim.Komunisty nenavidim.Skoda,ze nasli rodnou pudu zrovna v Cesku,tam,kde ja se narodil.Cestuji hodne.Vsude je citit-to co prichazi z vychodu je menecenne!Neni to situace predvalecna,kde Cesko bylo lepsi nez Nemecko!To vsechno je vina komunistu.V zakladni devitilete skole se jedna ucitelka zozzlobila na me,ze rodice nejsou v ksc.Pred vsemi detmi.Ja byl dite,ona dospely clovek.Jsem presvedcen,ze maji inteligenci houpaciho kone,vsichni co se k teto myslence hlasi,a k teto strane.Bez vyjimky.Analyza jejich pocinani brubehu cinnosti 40 let je sokujici.Ve prospech Ceske republiky bude tato strana postavena mimo zakon.
0/0
6.9.2001 8:28

Karel

Re: Nenavist
Alzbeto, mas to nejak popleteny v te Tvoji makovici. Jestlize se maji trestat skinheadi, fasouni a dalsi tak v tom pripade komousi take! A nejenom tento mlady VUL ktery vi kulovy h...., ale i pan Grebenicek a jeho fotr ktery byl bacharem a mucil nase lidi.. dobytek jeden. Ja si velmi dobre pamatuji Srpen 68 na Vaclavaku i na byvale "stalinove tride u CS rozhlasu" takze mi nikdo nebude rikat o tech komunistickejch prasatech. A takovi lide jako jsi ty by taky meli dostat poradne do drzky kravo jedna.
0/0
6.9.2001 8:31

Hess88

POKRYTCI
Minimálně půlka z Vás jste demokrati,ale jinej názor než Váš je špatnej natolik,že by jste zbytek národa co má jinej názor pozavírali!Co je to za demokracii,když si nemůže člověk říct názor aniž by riskoval léta kriminálu,příště takzvaný demokracii bude třeba vadit,že propaguju slováky nebo něco jinýho.....chce se mě z Vás blejt DEMOKRATI!mimochodem nejsem komunista!!
0/0
5.9.2001 22:06

JIRKA

O co vám jde
V listopadu 1989 jsme bojovali za svobodu slova, proto mě zaráží že ještě dvanáct let po revoluci by měl být někdo stíhán za své názory. To se mi opravdu hnusí a vidím z tohoto případu, že jsme demokracii ještě nevybudovali, a asi to bude ještě několik desítek let trvat. S pozdravem Jiří Kromer.
0/0
5.9.2001 21:01

Hess88

Re: O co vám jde
A stíhat fašisty je v pořádku?To je taky názor za který si už mnoho tzv.svobodných lídí odsedělo řádku let,ale to je zřejmě horší než komunista nebo ne???
0/0
5.9.2001 21:53

Lukáš Ross

Na někoho metr, na jiného kilo-metr!!!
Aby se koza nažrala a vlk zůstal celý. Nebo je to naopak? Nemyslím. Jestliže se někteří snaží potírat projevy komunismu, ať zabrousí svými pohledy do poslaneckých lavic a volebního programu KSČM. Tito komunisté jsou tam nejen legálně, ale ještě hlásají své marxisticko-leninské žvásty s poslaneckou imunitou. A tyto pány nikdo neobviní. Můj děda si něco užil v pracovních lágrech na Jáchymovsku, ale z vysokých komunistických a dodnes žijících zrůd - dozorců nebyl odsouzen ani jeden. Navíc dva z nich jsou ve státní správě na dosti vysokých postech. Takže, pánové vyšetřovatelé, raději běžte vyslíchat velké ryby (raději bych řekl krysy) a malého bezvýznamného pisálka a pomatence si nechte až nakonec. On Vám zajisté z tohoto bordelu-státu neuteče!!!
0/0
5.9.2001 19:47

pavel sip

nechte ho
Domnívám se, že soudit kohokoliv za politický názor je krok o řadu let nazpět. Pokud je někdo ochoten se zesměšňovat produkováním takovýchto pitomých nápadů, není přece třeba mu dělat ještě reklamu "politickým" procesem. I když ve státě, kde byl jediný odsouzený za komunismus Štěpán a za úplatky Lízner mě to moc nepřekvapuje.
0/0
5.9.2001 19:04

Honza

Mlady komunista
Je videt, ze pan Pecha vubec netusi za co vlastne bojuje. Jsem sice jen o 8 let starsi, ale i to stacilo na dukladne seznameni s rezimem, ktery je tu vychvalovan. Jemu se to povida, kdyz si muze cestovat kam chce, koupit si kdy chce co chce a stykat se s kym chce. Ja jsem nemel moznost setkat se s vlastnim strycem, protoze zil v tehdejsi NSR. A pokud jsme chteli za nim vycestovat, pak pouze rodice, deti museli zustat doma a naopk. Hole vydirani. Jenze to pan Pecha nezazil. Mozna by ho meli odsoudit na dozivoti v KLDR a pak by asi poznal, zac je u komunistu pernik. Smutne je jen to, ze bude souzen mlady poblouznenec, kdezto exponenti minuleho rezimu si v klidu uzivaji duchodu.
0/0
5.9.2001 18:56

Tomáš Navrátil, Praha 5

Fraška
Proč tolik povyku kvůli malé rybě? Jakeše a podobné vlastizrádce jsme ještě po takřka dvanácti letech nedokázali poslat tam, kam patří (do kriminálu), ostatní komunistická prasata nám sedí v parlamentu a stát tu zbytečně vyhazuje peníze za proces s někým, kdo se provinil pár hloupými články. Pokud odsoudí tohoto pomatence, zatímco Grebeníčkové a Ransdorfové se těší poslanecké imunitě,bude to jen fraška.
0/0
5.9.2001 18:48

Hana Zavadilová

"Odsouzení prsavicového extrémisty"
Nevidím důvod, proč by měl být ten kluk odsouzen. Copak zavíráme ekology, odboráře, stoupence ODS? Pokud si uspořádá městem povolenou demonstraci, může na ní demonstrovat co chce. Nikdo nezavře jehovistu veřejně demonstrujícího svůj názor na svět a víru (za doprovodu dobré bigbítové kapely na ostravském Masarykově náměstí). Učebnice novodobých dějin říkají, že máme demokracii. Nechme tedy plně rozvinout spektrum názorů, abychom si mohli vybírat. Pokud nenosí sám na sobě trhavinu, neháže granáty do mateřských školek, nechť si svobodně říká, co cítí a myslí. Zavadilová
0/0
5.9.2001 18:20

Pavel Budil

Re:
Zavíráme mladé nácky, kteří rozhodně nehlásají o nic škodlivější ideologii. Máte podobné komentáře v rozhlase v popisu práce nebo utrácíte peníze daňových poplatníků ?
0/0
5.9.2001 21:36

aaa

Re: Re:
Mladi nackove uz nejednou dokazali ze nejde jen o plane reci. V drtive vetsine pripadu se obvineni tykalo take nejakych nasilnosti nebo vytrznictvi. Pavle, demokracie je o svobodnem sireni nazoru. I tech se kterymi nesouhlasis. Pokud to tato spolecnost neuznava pak nezijeme v demokraticke zemi. Souzen by mel byt clovek ne za to co nekde rika nebo pise, ale za to co udela. Pokud ten clovek neudelal nic z toho co rika pak nevim za co by mel byt souzen. Myslim ze jsou cele zastupy tech kteri se evidentne provinili a presto nebyli souzeni. Ani bych se nedivil kdyby ho soudil soudce s komunistickou minulosti, ktery mozna nekoho nekdy ne uplne spravne odsoudil. Taky mi stale neni jasne proc mi nekdo zakazal koupit si knihu Mein Kampf. Ne ze bych nutne potreboval hailovat na namesti, nebo nekde stat s bolsevickym transparentem ale ktera autorita ve spolecnosti takzvane "demokraticke" si vyhrazuje pravo cenzurovat prisun informaci at uz jsou jakekoli? To delaji jen v Cine a jinych totalitnich systemech. Ceho se boji tento system? Proc pred nami taji informace? A snad se neboji hrstky neokomunistu kteri dokazou akorat vydavat platek a postavat s transparenty? PS:Nepiste mi tady odpovedi typu:myslim ze komunisti za tech 40 let nebyli zrovna neskodni. V soucasne dobe je prevzeti moci proletariatem asi stejne pravdepodobne, jako ze vladnout budou svedci jehovovi jejichz prodavace tiskovin najdete takrka v kazdem meste.
0/0
7.9.2001 18:55

Jakamarus

pověsit
pověsit
0/0
5.9.2001 16:49

aaa

Re: pověsit
by meli tebe
0/0
7.9.2001 18:01

Barbucha

POLITIKA jsou peníze a nic jiného
myslím si, že člověk v beznadějné situaci udělá cokoliv, ale zavírat kohokoliv ať už v 50-tých letech nebo dnes je zhovadilost. Takže si myslím, že se jedná zase jen o politiku, čiže zájem peněz, a pak má vlastně Pěcha pravdu. a že není vše jak by mělo být ? no už jen to, že se nikdo, který má jiný názor jak majetní vlastně nepodepíše. :-)
0/0
5.9.2001 16:26

JV

Pěcha
Myslíte, že je takový blbec nebo je spíš blázen?
0/0
5.9.2001 16:19

mahulena

pěcha
plně stojim za panem pěchou a volam po diktatuře proletariátu
0/0
5.9.2001 16:14

conrete

Re: pěcha
No bravo! A ty budes diktatura nebo proletariat?
0/0
5.9.2001 16:20

Pavel

Re: pěcha
..jo??? ... a jakou "proletářskou" práci zastáváte???? .... Vy budete hodně velká kamarádka s Mary Jane, že?
0/0
5.9.2001 16:24

Strmál

Re: pěcha
Komu chceš diktovat ty lůzo?
0/0
5.9.2001 16:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.