Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lhal jsem kvůli Zemanovi

Bývalý poslanec a někdejší důvěrník Miloše Zemana Jaroslav Vlček se po šesti letech rozhodl říci pravdu o dvou kauzách, v nichž sám figuroval a které otřásly ČSSD: o Bambergu a o benzinových kartách od Chemapolu. Proč Vlček vyšel s pravdou právě teď? "Dnes už je to jedno. Miloš odchází, já už ho nijak neohrozím," říká, "a nechci, aby to všechno zůstalo na mně."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Míra

Proč jenom NAŠI politici?
Myslím,že nejen u nás, ale ani kdekoli jinde na světě není možno si u voleb vybrat. Už jen tím, že někdo usiluje o pozici umožňující vládu nad jinými lidmi, ukazuje, že není morálně způsobilý ji zastávat. Čestnou výjimkou v politice jsou pouze ti, kteří byli událostmi a přáním lidu dotlačeni do funkcí, o kterých nikdy ani neuvažovali. O těch se pak učí v dějepise. Jen tu funkci nesmějí zastávat tak dlouho, až je nakonec ona sama zkazí...
0/0
6.9.2001 14:51

Sandy

Nebuďte tak naivní!
Po přečtení všech zdejších příspěvků počínaje agitatorskými a konče anarchistickými náladami musím konstatovat, že si snad všichni myslí, že jsou naše mile strany party svatoušků. Ne ne, jsou v nich lidé přesně jako my, Češi. Ano ano, jsou to Češi a tak je i berme. Nemůžeme od nich chtít, aby po 40 letech naprostého morálního úpadku byli jako politici ze zemí, kde funguje depokracie, právo a morálka po několik staletí. Budeme si ještě muset nějaký čas počkat a příští volby (už aby tady byly) nás mohou zase o kousek poposunout k oněm vysněným politickým velikánům tipu T.G.M.
0/0
4.9.2001 16:33

pudlik

Zeman a smlouvy
copak byste chtěli od člověka, který je schopen tvrdit, že to co jednou podepsal, tak vlastně nepodepsal, že to co jednou vzal, tak vlastně nevzal....
0/0
4.9.2001 13:32

nazdárek

Každý se chovej jak umíš!
Veškeré diskuse o poctivosti a morálce občanů včetně politiků v této republice jen potvrzují to, že ten, kdo je poctivej, jedná dle, byť špatných, zákonů, nekrade či neokrádá a chová se i jinak společensky vhodně, je jen trouba, kterému se ostatní smějí, že "to" neumí, či že v "tom" neumí chodit. Takový člověk musí mít stejnou hroší kůži jako politici, aby vydržel být takovým jaký je. Co se týká politiků, tak někdo "to" dělat musí. Nic lepšího než zastupitelská demokracie asi neexistuje. Takže chovejme se každý tak, jak uznáme po svobodné volbě sami za vhodné. Nezáviďme nyní zlodějům a prospěchářům jejich nemorálně získané majetky a mediální popularitu. Nezáviďme jim, že parametry tohoto státu jsou většinou nastaveny tak, aby výhody byly na straně zlodějů. Nelze než čekat, že časem, někdy až "to" budeme umět všichni, snad začne platit, že být zloděj je míň než být slušný člověk . . .
0/0
4.9.2001 12:21

richelie

naivko
...a ty jsi si někdy myslel, že politika a morálka jdou ruku v ruce? A navíc u nás? Probuď se!
0/0
4.9.2001 10:59

Lubos

Zemane, Zemane, ty jeden Ivane.
Máš toho zapotřebí ty hlavo jedna medvědí?
0/0
4.9.2001 10:37

Jirka

Moje pocity
Tak vám nevím, ale každopádně je mi smutno. Pokud mluvil poslanec Vlček pravdu, tak se opět přesvědčuji, že politikům chybí a) svědomí b) odpovědnost vůči voličům c) zdravý rozum. Proškrtejte si prosím, co se vám hodí!!!!
0/0
4.9.2001 10:15

Bláža

Re: Moje pocity
Nejste blázen? Jak můžete něco takového tvrdit. Já tvrdím toto: Po přečtení mám pocit, že (dovolte mi parafrázovat) pokud mluvil muž Vlček pravdu, tak se opět přesvědčuji, že mužům chybí a) svědomí b) odpovědnost vůči voličům c) zdravý rozum. Proškrtejte si prosím, co se vám hodí!!!! Je to blábol? Asi stejný jako ten Váš.
0/0
4.9.2001 11:37

Jirka

Re: Re: Moje pocity
Vážená Blážo, nevím, o co Vám jde. Dovolil jsem si jedno zobecnění na naši politickou scénu(přiznávám, že s troškou nadsázky), ale Vaše reakce mne velmi překvapila. Pokud si myslíte, že muži v politice zklamali, máte obrovskou příležitost. Jestli je Vám více než 21 let a jste svéprávná, kandidujte v příštích volbách.
0/0
4.9.2001 12:02

Kiblik

Re: Re: Re: Moje pocity
Hehe, ja se obavam, ze Blazu muzi nezklamali v politice, ale nekde uplne jinde. ;-)
0/0
4.9.2001 12:59

Lída

Lhal jsem
Zbabělci!Zvolili jste levicovou stranu a odtud vane vždy vítr přinášející bídu a podvod.A že dáma nepůjde volit?Vrchol debility.Existuje zatím jenom jedna strana,opovrhovaná,ale jinou lepší nemáme.Ne,nejsou to zadělaný komunisti ,je to ODS.Vzpamatujte se,občané!
0/0
4.9.2001 10:14

RobertR

Re: Lhal jsem
A proč teda ta ODS drží socany u moci? Už dávno mohly být předčasné volby.
0/0
4.9.2001 14:49

Juras

Re: Re: Lhal jsem
A to by bylo dobře nebo špatně?
0/0
4.9.2001 15:18

nazdárek

Každý se chovej jak umíš!
Veškeré diskuse o poctivosti a morálce občanů včetně politiků v této republice jen potvrzují to, že ten, kdo je poctivej, jedná dle, byť špatných, zákonů, nekrade či neokrádá a chová se i jinak společensky vhodně, je jen trouba, kterému se ostatní smějí, že "to" neumí, či že v "tom" neumí chodit. Takový člověk musí mít stejnou hroší kůži jako politici, aby vydržel být takovým jaký je. Co se týká politiků, tak někdo "to" dělat musí. Nic lepšího než zastupitelská demokracie asi neexistuje. Takže chovejme se každý tak, jak uznáme po svobodné volbě sami za vhodné. Nezáviďme nyní zlodějům a prospěchářům jejich nemorálně získané majetky a mediální popularitu. Nezáviďme jim, že parametry tohoto státu jsou většinou nastaveny tak, aby výhody byly na straně zlodějů. Nelze než čekat, že časem, někdy až "to" budeme umět všichni, snad začne platit, že být zloděj je míň než být slušný člověk . . .
0/0
4.9.2001 10:06

pozorovatel

Koho volit
Že podvádí všichni? ANO, PODVÁDÍ VŠICHNI, nebo by jste to měli o všech předpokládat. Každý se dá zkorumpovat (nebo chytit do léčky). Každý také může udělat chybu. V každé partaji jsou darebáci. Jsou partaje, ve kterých je podvodníků víc, a strany, ve kterých je podvodníků méně. Pokud vám vadí podvody, musíte volit partaje, které mají méně podvodníků. Ať se to aspoň trochu zředí. Čím déle je partaj u koryta, tím je v ní počet gaunerů přirozeně vyšší - ať už podlehnutím příležitosti (a byly mimořádně velké) nebo přílivem zlatokopů. Proto se nedá souhlasit s iluzí, že takové Unii svobody zůstane panenský pel zásadové strany oddělené od podvodníků i čtyři roky po vyhraných volbách. Jediný způsob, jak zabránit opakované infekci partají, je volit poslance přímo, každého zvlášť. Mít možnost je probrat. Dnes musíme volit partaje, nikoli politiky. Proto se dívám, která strana prosazuje přímé volby poslanců. Kteří politici jsou ochotní podstupovat toto přezkoušení, každý sám za sebe. Všeho schopní poskoci už se nebudou moci schovávat někde na kandidátce. Musíte si umět vybrat, musíte vidět, co je kdo zač, pokud nechcete vrátit volební právo.
0/0
4.9.2001 10:00

RobertR

Re: Koho volit
souhlas
0/0
4.9.2001 14:52

D-key.com

Omlaďte politiku!
Polistopadoví politici jsou typické děti komunismu,je to tvrdá realita,ale je to tak.Jejich myšlení je už tak zkažené,že to ani nejde změnit.Nezbývá než je nechat vymřít.Já doufám,že za mojí generace se nám podaří dosáhnout toho,aby jednou byli postaveni před soud i kdyby to mělo být za deset let.Příspěvky typu občana X viz.4.9 6:39 teď kradou oni, proto ti co kradli předtím jinak jsou teď lepší,podpis anonym jsou příkladem,že to v této zemi ještě dlouho nebude jednoduché.
0/0
4.9.2001 9:58

Petr

Re: Omlaďte politiku!
No jo omlaďte, ale vezmi si třeba Langra, se kterym jsme docela dobře v 89 revolucovali, a co se z nej stalo za hovado. Dalsi priblblo Brezina. Hruza a des, kdyz je vychovavaji Klausove a Zemanove
0/0
4.9.2001 10:12

D-key.com

Re: Re: Omlaďte politiku!
Souhlas,k tomu opravdu není co dodat.Snad jen to,že je na čase to změnit.
0/0
4.9.2001 10:48

Johann Sebastian

Re: Re: Omlaďte politiku!
Ukradli nám naši SAMETOVOU!!! Asi tak to jste chtěl říct?
0/0
4.9.2001 11:42

sandal

Politici kradou, lidi kradou
Lidi kradou a politici jsou lidi, takze taky kradou. Vestinou plati, ze politici u nas jsou ti nejhorsi lidi. Ja asi nejsem clovek - nekradu. Reseni - kazdeho cloveka za kradez zastrelit - bez milosti. Jen tak ubude zlodeju.
0/0
4.9.2001 9:46

Cid Vicious

už mě to tu nebaví
Jsou to všechno svině ty klausové zemanové šloufové srbové a ty ostní hajzlové. neplatit jim ani korunu daní a anarchii na ně!
0/0
4.9.2001 9:34

JV. Viden

nejen politikove
Damy a panove , nejen politikove a exponovane osoby kradou , lzou a podvadi. Cesky stat ma nakradeny majetek, konkretne muj. Jsou to pozemky JE Temelin , me ukradene v roce 1971 a dosud nevrace. Jenze , ted se postavite za svuj stat jako jeden muz a budete ho hajit proti emigrantum a pomluvam. Jenze budete hajit zlodeje. Pravda a spravedlnost je nedelitelna.
0/0
4.9.2001 9:11

František Dobrota

Re: ...pravda a spravedlnosr je nedělitelná
Pravda i spravedlnost jsou především velmi relativní pojmy. "Apropó" Nejlepší definice teorie relativity je následující: Když tě kopnu do zadku, tak já mám nohu v zadku, ty máš nohu v zadku, ale já jsem na tom relativně lépe :-)
0/0
4.9.2001 10:23

JV. Viden

Re: Re: ...pravda a spravedlnosr je nedělitelná
...to co jste zde vyprodukoval neni prave to nejinteleigentnejsi , ale je to dost nihilisticke a tudiz hodne ceske. Pravda a spravedlnost je tam relativni, kde uz znicili kriteria na jeji urcovani. Znehodnocovani vsech hodnot , relativizovat tak dlouho , az se ztrati jasne kontury , az se nepozna vinik od obeti , az se nepozna ukradene a nakradene,nepozna se co komu patri, az se nepozna kdo byl u nich a kdo byl proti; to je presne prostredi kde se ted ceska spolecnost nachazi. A mnoha lidem velice vyhovuje.
0/0
4.9.2001 10:48

karber

Re: nejen politikove
Jdi už do hajzlu s Tvým údajným pozemkem.Měl jsi postupovat podle zákona ......ale to už Ti psalo mnoho lidí v této rubrice.Neotravuj a zapoj se do diskuse v Rakousku, když Ti Češi nevoní.
0/0
4.9.2001 11:46

Ferry Sprostak

Re: nejen politikove - jdi uz s tim svym problemem do prdele
Co pořád brečíš. Jestli máš důkazy, že Ti někdo něco ukradl, tak si najmi právníka - třeba toho amíka, kterej chce žalovat ČEZ. Vyhraj a stát Ti zaplatí i výlohy. Ale asi to nemáš tak jasné, tak nevotravuj.
0/0
4.9.2001 12:37

zloděj

veselý pepík
Vy už sklapněte svou fašisticko-lidoveckou mordu a užívejte si důchodu, který vám esterajch proplácí. Váš Temelínec byl zbourán dávno potom, co jste tak statečně uprchl. Nepatří vám tady ani patník u cesty.
0/0
4.9.2001 15:54

Petr

Koho budeme volit?
Přátelé, je nekdo schopny mi rict, kdo tady je poctivej a nebude z nas delat pitomce po volbach?
0/0
4.9.2001 8:56

Fireboy

Re: Koho budeme volit?
No fakt není koho! Teď se cpe do čela dosud neukojená Čtyřkoalice v čele s totálním hlupákem Rumlem a pokud vím, tak připravujou novou stranu, který má zase vládnout ZLODĚJ VŠECH ZLODĚJŮ Kocáb (stačí mrknout do Obchodního rejstříku, jak spolu se Šrejberema a Zapletalem zatočili s ČKD Polovodiče - dále pak hledejte Pankrác a.s., to budetet čubrnět a bude Vám dva dny špatně od žaludku jako mě)...
0/0
4.9.2001 9:16

Petr

Koho budeme volit?
Přátelé, je nekdo schopny mi rict, kdo tady je poctivej a nebude z nas delat pitomce po volbach?
0/0
4.9.2001 8:49

Veselá

Re: Koho budeme volit?
V politických stranách je situace špatná. Do stran vstupují lidé, kteří politiku neberou jako službu občanům, ale kvůli svému vlastnímu prospěchu. Dokud se to nezmění, budeme ve volbách vybírat jen menší zlo. Je pouze jediný recept: Doporučuji všem slušným lidem, kterým osud demokracie není lhostejný, vstoupit do politické strany, uplatňovat v ní své názory, nenechat se otrávit a přivést do ní další slušné lidi. Kritika totiž není program. Marie Veselá Praha 10
0/0
4.9.2001 21:23

Mivek

Miloš
U našich politiků obdivuji jejich hroší kůži. S ledovým klidem přecházejí své aféry a vesele zůstávají ve svých funkcích a my jim opět skočíme na nesplnitelné volební programy a budeme je opět volit.
0/0
4.9.2001 8:38

Renata Kopecka

jsem smutna
Nevim. Vsude je spousta polopravd a ja se v nasi politicke scene dokazu orientovat jen velice spatne. Vim jen jedno, az budou volby, tak se jich pravdepodobne nebudu vubec ucastnit. Vazeni politici jsem sklamana a nelibi se mi jakou praci odvadite. Renata Kopecka
0/0
4.9.2001 8:24

Petr Bauman

Re: jsem smutna - jsem take smutny, ale z jineho duvodu...
To, ze situace na ceske politicke scene je dost bidna, neni duvod k smutku - ten vede ke stesti tak akorad v hezke pohadce. A reakce typu "uz se nebudu voleb ucastnit (tj. nebudu volit)" take nic neresi. A co namisto odmitnuti ucasti pasivni, ucast aktivni? Pravda - je zrejme jednodussi zavrit se do sve komurky a cekat na vysvobozeni krasnym princem. Inu tak. Kdyz zacne vat silny vitr, jedni stavi zdi - jini lode, rika jedno prislovi...
0/0
4.9.2001 9:05

ndavid

Nové volební heslo
Lhát, krást, podvádět - nové volební heslo ČSSD. Ve spojení s romskými iniciativami vzhůru do voleb.
0/0
4.9.2001 8:17

Bedřich

Krade ten, kdo k tomu má příležitost.
Myslím si,že je zbytečné zde vypisovat, který politik, nebo politická strana co zdefraudovali nebo rozkradli. Jsme národem chudých občanů, a každý člověk touží po majetku a výhodách.Špatné zákony, narušená morálka občanů a celé společnosti umožňují, že krade každý kdo může,někdo více někdo méně podle zastávané funkce ve společnosti. A náprava tohoto stavu není otázka jedné politické strany, ale celé společnosti a bude trvat několik generací.
0/0
4.9.2001 8:13

xxl

Re: Krade ten, kdo k tomu má příležitost.
Naprosty souhlas. Bananova republika.
0/0
4.9.2001 8:33

TOMÁŠEK

názor tomáška
Celkem nic nového pod slunce, jen se potvrdilo, že se u nás, kradlo, krade a krást bude. S tou novou pol. stranou bych si nějaké velké naděje nedělal..... zdar
0/0
4.9.2001 8:08

Jana

???????
Že je naše politika špína, lež a podvod na národu provozována lidmi, které jsme si demokraticky zvolili, to už je všeobecně známá věc. Ale jak se této situaci vyvarovat do budoucna? Jedině zvolit jinou stranu. Ale JAKOU? To vidím jako největší problém, že ono není koho volit, aby byla naděj pro lepší budoucnost. Tak to tady asi budeme muset rozpustit..::))
0/0
4.9.2001 8:06

Jana

???????
Že je naše politika špína, lež a podvod na národu provozována lidmi, které jsme si demokraticky zvolili, to už je všeobecně známá věc. Ale jak se této situaci vyvarovat do budoucna? Jedině zvolit jinou stranu. Ale JAKOU? To vidím jako největší problém, že ono není koho volit, aby byla naděj pro lepší budoucnost. Tak to tady asi budeme muset rozpustit..::))
0/0
4.9.2001 8:06

K.P.T.

Re: ???????
ODS, snadná odpověď.
0/0
4.9.2001 11:32

Ferry

Re: Re: ???????
Neee...!!! Muzu si vybrat z toho hnusu vybrat snad jinou smecku ne? Z Langra se mi chce totiz blit.
0/0
4.9.2001 17:23

nol

To je hnus, velebnosti
To je hnus, velebnosti, řekla by stará Kelišová. To je hnus velebnosti, řekne většina národa. Otázka zní, bude to jinak? Asi vítr, Máchale. Jsme národem zlodějů a zlodějíčků a buďme rádi, že víme jen velmi málo z toho, co se tady dějě. To bychom se z toho patrně posrali.
0/0
4.9.2001 7:31

Juras

Vlček je lhář
Jenom tak vědět, jestli lhal onehdy anebo lže teď. V obou případech ať jde do...
0/0
4.9.2001 7:30

Vana

Je to všechno jedna banda
Jednu věc jsem nepochopil. Nejdřív říká, že teď už může všechno vyklopit, protože Zeman odchází z politiky, a tak ho to (Zemana) už nepoškodí. Pak ale na poslední otázku odpoví, že nevěří, že Zeman z politiky odejde. Podle mého názoru je Vlček ne zrovna moc inteligentní darebák. Těžko říct o co mu momentálně jde. Tímto nechci bránit Zemana. Myslím, že to je všechno jedna banda prašivců...
0/0
4.9.2001 7:23

obcan x

kradou vsichni
Bohužel není volitelná strana (krom KSČM!!!), která nekradla. ODS viz švýcarské konto, Třinec a pod., ČSSD viz článek, 4-kolaice má ODU a její řízení privatizace. Pokud nevznikne nová strana z iniciativy Děkujeme odejděte, pak celkově nejméně nakradla asi ČSSD a tudíž bude asi nejmenším zlem. Mohl by někdo udělat odhad sumy krádeží a podvodů jednotlivých stran?
0/0
4.9.2001 6:39

mav

Re: kradou vsichni
Ty odpornej komunisto,kde bereš vůbec tu drzost tvrdit,že KSČM nekrade.Všechny komanče měli dávno pozavírat,jenom kvůli nim jsme dnes tam,kde jsme............
0/0
4.9.2001 7:04

bohumil

Re: Re: kradou vsichni
Bohužel jste nepochopil, co ve větě stojí. Komunisté nepatří do volitelných stran. Rozhodně to neznamená, že nekradli. Kdo má na rukou krev, neštítí se nějaké hospodářské kriminality.
0/0
4.9.2001 7:22

K.P.T.

Re: Re: Re: kradou vsichni
Ne, myslím, že nemáte pravdu ve věci popisu logického významu té věty. Podívejte se na ni ještě jednou.
0/0
4.9.2001 11:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.