Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Romský král vydá svá první nařízení

Novým králem olašských Romů se stal ve volbách Jan Lipa z Ostravy. Ten byl nejvážnějším kandidátem na zisk prestižního titulu a zesnulý král Josef Smolka jej už před dvěma lety ustanovil svým zástupcem. Nový král hned po zvolení poodhalil svá první panovnická rozhodnutí. "Zakáži jakýkoliv prodej drog mezi olašskými Romy a chci zamezit útěku Romů do ciziny," řekl.
Podívejte se na bohatou fotogalerii - ikonka foto.
Podívejte se na reportáže TVD - ikonka audio.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bagoun

Jeden z pořadu od Paroubka
Nehorázně dlouhá fronta stojících aut na dálnici.... Všichni jsou zvědaví, co se tam vpředu jenom mohlo stát. Najednou se odpředu přibližuje člověk a postupně všem vysvětluje: "Cestu zablokovala mnohopočetná rodina cikánů a vyhrožuje, že pokud jim nedáme 20.000,- Sk, že se polejou benzínem a upálí se. A proto tu procházím a dělám sbírku." Jeden z řidičů se zeptá: "A kolik jste už vybral ???" On na to: "16 litrů benzínu a 23 litrů nafty..."
0/0
10.2.2006 13:04

jarda

Elita
Četl jsem rozhovor s tímto panovníkem v magazínu MF Dnes. Je-li toto elita Romského národa, pak Bůh nás chraň před jeho normálními příslušníky.
0/0
19.9.2001 9:30

Eva

Re: Elita
Také jsem ten rozhovor četla. Všem ho doporučuji přečíst, je to opravdu síla!!!!! Je vidět, že pan Lipa příliš rozumu nepobral. Nejvíce mě rozesmálo, jak tvrdil, že novináři v Americe mu museli za každý rozhovor platit v dolarech!!!!
0/0
19.9.2001 9:38

56xjf

Re: Re: Elita
....už si nepamatuje proč a kteří, ale platili...
0/0
19.9.2001 10:54

Eva

Podvodník nebo je to u nás "normální"?
Tak a máme tady první skandál. Nový olašský král pobírá sociální dávky, třebaže vlastní tři auta a několik restaurací v ČR. Třebaže vlastní více než luxusní bydlení. Třebaže je strašně bohatý, jak se vyjádřili i ostatní "poddaní" Romové. Problém je ovšem v tom, že většinu majetku nechal napsat na manželku a na dceru. Jeho majetkové poměry vypluly na povrch až po jeho zvolení olašským králem, takže mu byly tyto sociální dávky na úseku státní soc. podpory v Ostravě zatím pozastaveny. Tak a je to tady. Soc. dávky pobíral pan Giňa a pobírala je i paní Bílá. Nikoho z nich se nezastávám, ale jsou to jenom oni? Však pracovníci z kontaktních míst st. soc. podpory by mohli vyprávět romány, kdo všechno k nim chodí žádat o soc. dávky. Že jsou to "bílí" podnikatelé, kteří přijedou v autě za milion a přesto vykazují nulové zisky. Že jsou to "bílí" lidé, kteří na pár měsíců v roce vyjedou pracovat do zahraničí (někdy je to do Ameriky, někdy jen sklizeň ovoce v Itálii) a po návratu se jdou zaevidovat a do té doby, než zase někam vyjedou, pobírají (a bohužel na ně mají i nárok!) soc. dávky. Že to jsou "svobodné" matky, které s tím ale mají společné pouze to, že se neprovdaly, jinak s otcem dítěte žijí ve společné domácnosti, společně hospodaří z jeho platu, ale protože to zatají, tak pobírají veškeré soc. dávky pro sebe i pro své děti, jako by byly samoživitelky. Že jsou to mladí lidé po ukončení školy, kteří i když bydlí s rodiči, tak pobírají soc. dávky včetně příspěvku na bydlení, jako by žili sami! Že jsou to nezaměstnaní, pobírající různé podpory a soc. dávky a přitom pracující "načerno". Tak proč nepodvádět, když to jde a když nám to náš stát umožňuje? Bohužel smůlu mají ti, kterým se na ten podvod náhodou přijde, ale to je opravdu minimum. Smůlu měl i pan Lipa. Neměl se nechat zvolit olašským králem. Ale je fakt, že se při nynějších ubohých platech v některých regionech více vyplácí být na soc. dávkách, než legálně pracovat (a odvádět daně), tak proč toho nevyužít?
0/0
11.9.2001 13:58

Robert Konrad

NACISTO VUNO, CEKAM!!!
Xenofobni Cikane, Evzene Vuno, od dnesniho dne se podepisuji pouze Robert Konrad!!! Stale jsi mi nenapsal ty "Kanadsky" cestovateli "prstem po mape"!!!!
0/0
2.9.2001 16:17

"Kamil" Robert Konrad

Anonym????
Pred tremi dny, jsem v "komentarich" objevil text, podepsany jmenem EVZEN HOLUB <HOLUB7755@HOME.COM>. Velice se lisil (nejen slohem) a mi bylo hned jasne, ze se nejedna o zpravu "praveho" "Holuba". Nyni jsem prekvapen daleko vic, anonymni "lidumil" zacal psat i pod mym jmenem a pokusil se mne smirit s clovekem, jenz neustale urazi vse co je ceske!!! Je mozne pane (pani) XY, ze jste to nemusel myslet spatne, ale ja si vasi "pomoc" dovolim odmitnout. BUDTE TAK LASKAV VAZENY A PISTE SI COKOLIV, OVSEM POUZE POD SVYM JMENEM!!!!!! Od dnesniho dne budu pouzivat jmeno "Robert Konrad" a nepreji si, abyste ho zneuzival, zcela urcite i vy mate sve jmeno!!!!
0/0
2.9.2001 16:10

"Kamil" Robert Konrad

Neprekvapil jsi mne!
Nevidim jediny duvod, proc by jsi se staval homosexualem. Pouze jsem ti ja vul, nabidnul usmireni a ty jsi to neprijal, coz mne mrzi. Je zajimave, ze te poburuje slovo Cikan, ale homosexualy nazyvas "buzeranty". Vis o tom, ze je bezduvodne urazis? Mam za to, ze to jsou take lide a nemohou za svou sexualni orientaci. Chtel jsem si jen promluvit bez urazek, protoze sam mam kamarada uz od mladi a je to Cikan. Jak je videt lidem nadavas do dobytku a sam nejsi jiny. "Ja do tebe chlebem, ty do mne kamenem"! Nevadi mi to!!! P.S. Namlouvat si uz nikoho nemusim, jsem stastne zenaty!
0/0
1.9.2001 20:45

"Kamil" Robert Konrad

Evzo?????????????
Ted zase cekam ja Evzo. Co se deje? Mam pro tebe navrh, pojdme si pokecat na nejaky chat, co ty na to. Jen ty a ja a bez urazek. Muzem zkusit napr. Pokec.cz Muzeme si zvolit i "mistnost" a budeme tam jen my dva. Co tak nazev mistnosti CHICAGO-TORONTO ?????
0/0
1.9.2001 17:22

EVZEN HOLUB

Re: Evzo?????????????
Diky, ani pres pocitac se nehci stati buzerantem. Bud tak hodny a namluv si nekoho z vasich dobytku, ty zprzlej cechu.Zasnu co jsis to dovolil? Starosto, probud se!
0/0
1.9.2001 19:37

Bodie

cikánský parazit
Moji drazí bílí soukmenovci.Opravdu mne překvapilo, jak se dovedete pro ten smradlavý cikánský parazit rozvášnit.Klidněte mravy a raději přemýšlejte hlavou jak ty zlodějský hovada vyexpedovat z této země i s jejich králem.Jinak se tu z nich za chvíli pěkně posereme.
0/0
1.9.2001 8:01

"Kamil" Robert Konrad

...................................
Dole mas odpoved a ted mne doufam omluvis!
0/0
1.9.2001 6:28

"Kamil" Robert Konrad

Je 11:22PM
Ne ty tupce, neni za pet minut pulnoc ,ale 11:22 PM. Uz jsem ti jednou psal hlupaku ,ze casy se lisi. Co jsi delal v hodinach zemepisu?
0/0
1.9.2001 6:25

Martin

Cetl jsem Amaro Gendalos!
Tak jsem se dozvedel jak se v Cikanstine rekne Praha a Londyn. Vite jak? PRAHATE a LONDYNATE....hehehehehehehehehehehehehehehehehehe.....
0/0
31.8.2001 23:52

EVZEN HOLUB

Re: Cetl jsem Amaro Gendalos!
Martine, kdyby Romove stvorili Prahu, vis jak by se jmenovala? Khulali Puv a Londyn, Foros Palo Baro Pani. Z TORONTA TE ZDRAVI EVZEN.
0/0
1.9.2001 5:48

holubhunter

Re: Re: Cetl jsem Amaro Gendalos!
Rómové stvořili??? Ty jsi asi spadl z mrakodrapu, dylino.
0/0
20.12.2001 12:54

"Kamil" Robert Konrad

KONECNE HOLUBE, TESIL JSEM SE NA TEBE!!!
ZDRAVIM CIKANSKEHO TUPCE(pozor! ne Vudce), EVZENA HOLUBA "VUNO". Mou reakci na tve idiotske bludy, mas niz ty "SOJOVA OMACKO". (dovolil jsem si uzit tveho vyrazu, doufam, ze te to ty "konsky handliri" nerozhnevalo?)
0/0
31.8.2001 22:43

EVZEN HOLUB

Re: KONECNE HOLUBE, TESIL JSEM SE NA TEBE!!!
Pred chvilkou jsem odpovidal Martinovi a pritom stale cekam na tvoji odpoved, jsi prece v Chicagu, ne? Je za pet min. pulnoc a v Americe se v patek nespi. To bys mel prece vedet, ty ubohy Jicinaku. ROM Z TORONTA..
0/0
1.9.2001 5:58

Pllat

Upozorňují na sebe
To to je klasická ukázka, jak dokáží Cikáni zmanipulovat media a zneužívat systému, ve kterém s nimi žijeme. To co řekl ten jejich král jsou jenom žvásty, jenom další způsob jak na sebe upozornit. Ať si říkají co chtějí, pořád jsou to černý huby, to se nedá nic dělat.
0/0
31.8.2001 15:06

.

.
sak vsickni ste rasysti dojednoho jak stetu dilina gadzo
0/0
30.8.2001 18:43

gadžo

Re: Vážený pan král kapsář X-tý
Předpokládám, že Vás na zvláštní škole učili jazyku země ve které žijete, ale výsledek byl tak špatný, že v Indii by jste se domluvil lépe. Přesto bych Vás chtěl upozornit, že v Indii nedostává sociální dávky každý zloděj. Za 800 roků co kočujete po Evropě bych předpokládal, že pochopíte mentalitu gadžů. Volba vašeho krále mě přesvěčila, že jsem se dopustil trestuhodného omylu. Proto se půjdu projít centrem Brna abych Vašim podřízeným nabídnul možnost výdělku, když máte tak malé sociální dávky. Přesto mám pocit, že olaši z Brna Vás za svého krále nopovažují. Proto by mě mrzelo, kdyby peníze o které mě okradou, přišly do nepovolaných rukou. Vážený pane králi, žádám Vás o sjednání pořádku. Vyšlete své emisary, kteří zajistí, aby nás tupé "gadže" okrádali podle pravidel. Děkuji Vám za pochopení,pomoc a doufám, že svým skromným přízpěvkem přispěji k slávě a bohatství Vašeho království.
0/0
31.8.2001 14:36

Radek

Re: Re: Vážený pan král kapsář X-tý
Super, uprimne jsem se tomu prispevku zasmal!
0/0
31.8.2001 19:02

EVZEN HOLUB

VYSTIZNY CLANEK PRO OLAHY.
Rumungri, po tech staleti vasi mentalitu davno pochopili. Ten problem je v tom, ze vy se na ne divate po mnoho let, jako na Olahy.Jsem rad, ze se o nich zacina vice hovorit.Byl bych moc rad, kdyby majoritni spolecnost poznala, kdo tu neplechu ve state dela.Tim netrvdim, ze mezi nami jsou vsichni andele, ale takhle to byva ve vsech narodech, to snad kazdy vi. Jenze narod Olahu, zije jaksi bez zabran se nekomu prizpusobit a zaroven zit z cela normalne. Proto si myslim, ze lide by meli vice poukazovat na ne a nenechat je okradat kohokoliv jenom proto, ze je to jejich kultura. Takze, Brnaku nenech se ve statlu od nich ocorovat! Z TORONTA TE ZDRAVI, JEDEN BRNENSKY ROM.
0/0
31.8.2001 20:20

Jarda

Re: VYSTIZNY CLANEK PRO OLAHY.
Proc se vydavas za toho debila Holuba nechapu. jeho sloh i slovosled poznam na prvni pohled. Uz ti i odpovedel.
0/0
31.8.2001 22:17

"Kamil" Robert Konrad

Re: Re: VYSTIZNY CLANEK PRO OLAHY.
Taky uz jsem si vsimnul ze tady mame dva Holuby, toho "Torontskeho" ovsem poznam!
0/0
31.8.2001 23:47

EVZEN HOLUB

Re: MORE PALIKERAVTUKE VAS KHADA PISINIBEN .....
PALO ROMA MADARA JON HYNE BARE MURSA. ANDALE CANADA LACO DZIVES BICAVEL SAVORE ROMANGE ANDRE CHECHYKO PUV TUMARO MANUS.
0/0
31.8.2001 22:12

Martin

Re: Re: MORE PALIKERAVTUKE VAS KHADA PISINIBEN .....
Nadherna rec, skutecne, nadherna hatmatilka.
0/0
1.9.2001 5:05

Kaja

CESKA ZEMA
Tak jsem si pustil to video, z volby Cikanskeho "krale". Hmmmm, primo z ust toho "panovnickeho velmoze", jsem se dozvedel ze: "...Ceska republika je najlepsa zema". Skutecne, takove panovnika bych si pral take, zilo by se mi daleko lehceji. Dam vse co mam, za nahrany novorocni projev tohoto "krale negramotu"!!! ( Ano y ja mam moc hroosne rat tu nasa krazna zema )
0/0
30.8.2001 16:47

Demosthenes

Romove.
Presne tak ,, nejvic mne zarazi srdcerYvne reportaze o zlych bilych a utlacovanych "cernych" ... Osobne jsem za mych 30! let nepotkal jedineho jedince one "vetsiny bilych" ktery blahorecil na cikana ... lezou mi nanervy ti blbci co opakuji blbosti < reseni musime hledat v sobe, nesmime zavirat oci ,je to signal ze neco MY! delame spatne > .. ja nebranim cikanovi at pracuje , ja nenutim cikana at prodava herak.. dokonce pana prezidenta prekvapim ... ani se toho cikana nestitim ... jen se stitim toho alibismu , strachu o mou rodinu kdyz nejsou zpet po desate .. kde ze se ten strach zrovna v kontextu cikanu bere? Staci se podivat z okna .. ujit 400m .. hloucky 20 letych zherovanych particek ,, pokud ma clovek stesti tak dostatecne sjetych aby si ho nevsimly .. pokud vsimnou , tak nadavky na gadza neminou .. Dete s tim pry "MYM!" rasismem do haje ..
0/0
30.8.2001 15:36

Jarda

Vis vubec, co znamena slovo skola, Judasi?
Judasi, dole pises; cituji: "nez spinava pakaz tak je horsi bili rasisticky prase udus se nenavisti neprijemnou smrt cababas". Co jsi tim chtel rict, ty Cikanska, hloupa, vygumovana hlavo? Vivin tveho mozku, se u tebe zastavil, pocitam tak, ve trech letech!
0/0
30.8.2001 15:17

Tomáš Marný

Re: Vis vubec, co znamena slovo skola, Judasi?
Co je to vivin?
0/0
3.9.2001 20:47

judas priest

ani se nedivím..
už se ani nedivímvšude kde se objeví jakékoliv téma na internetu o romech nebo jiných menšinách a přečtu jsi ty "rasistický pravdy"tak se nedivím těm argumentum ze stran romu o rasismu a diskriminaci protože to vždy vypadá že bud češi rasisti jsou už od přírody nebo jen ten vzorek co nezapomene vždy když je takové téma něco prasáckýho napsat a ty ostatní rozumní češi kteří přemíšlejí bez předsudku nejsou pro jakoukoliv diskriminaci tak se takových debat nezučastnují.já ale pomalu si začínám myslet že ty co tu píší jsou jen zakomlexovaný hovada který když svoje problémi nehodí na roma tak si vždy někoho nejdou.
0/0
30.8.2001 11:11

lal

Re: ani se nedivím..
Máš-li v hlavě podobný zmatek, jako píšeš, pak je mi tě líto. Omlouvám se, ale mně vždycky vytočí, když někdo przní češtinu. Na internetu se přeci nemusí psát systémem SMS.
0/0
30.8.2001 12:56

Jana

Re: ani se nedivím..
Já se zase divím, že vůbec někam píšeš, protože když jsem to četla, tak mi hrůzou vstávaly vlasy na hlavě!!!!
0/0
30.8.2001 13:23

56xjf

Re: Re: ani se nedivím..
A pochopila jste to? Já si to musím přečíst ještě alespoň jednou. Stojí to za to
0/0
30.8.2001 13:57

Jana

Re: Re: Re: ani se nedivím..
Četla jsem to 2x a musím se přiznat, že nepochopila!
0/0
30.8.2001 14:28

Jirka

Re: ani se nedivím..
Asi neumis cist idiote, jinak by jsi vedel, ze tady lidi pisou i o vlastnich zkusenostech!
0/0
30.8.2001 14:59

lal

Cikáni nebo Romové - to je jen naše označování
Olaši jsou šlechtou mezi Cikány, do roku 1958 jejich rody kočovaly a žili jaksi po svém. Neměli jiný majetek, než to, co pobrali na vozy. Kradli pravda, ale hlavní část rodového majetku získávali tehdy velmi lukrativním handlem s koňmi. Obchod je jim dán přes tradici mnoha generací, za minulého režimu obrovsky zvýšili své jmění vekslem a protože rody jsou naprosto uzavřené, tvoří cosi, co je v pravdě mafií. V jejím rámci je vajda (král) obrovsky respektovanou osobností, jenomže... Olaši jsou sice významnou, leč počtem menšinovou částí populace Cikánů (u nás maximálně 10%), jinými Cikány pohrdají, gadži jakbysmet, ale do styku s nimi přijde normální smrtelník jen málo - ti, co čórují, chodí špinaví, dělají bordel - to nejsou Olaši (to jsou v řeči Olahů Rumungři - cikáni ze Slovenska a Maďarska, které za Zápotockého houfně stěhovali do českých sídlišť) a především rozhodnutí (či zákony) olašského vajdy pro ně vůbec nejsou závazná. Téměř všechny funkce v různých spolcích a stranách, které jakoby reprezentují Cikány, si rozebrali Olaši - jsou chytří, vědí jak na to, mnozí z nich vystudovali atd. - ale nad 90% svých soukmenovců nemají žádnou moc a prakticky nikdo z Rumungrů je nerespektuje! Olaši taky nepotřebují odcházet do emigrace, a pokud by chtěli, mohou si celé rody - bez přehánění - najmout, nebo přímo koupit letadlo a v něm dostatek pasů libovolné země. Bohatství jednotlivých rodů - to jsou opravdu desítky milionů - a ne v korunách. Proto všechno nevěřím, že volbou Lipy se něco změní. Rumungři budou dál otravovat život všem a jenom se bojím, až se i oni začnou organizovat, jako už se to začíná dít v Ostravě. Potom pánbůh s námi!!!
0/0
30.8.2001 10:59

56xjf

Re: Cikáni nebo Romové - to je jen naše označování
kdyby to bylo opravdu tak jednoduché. V našem městě jsou to právě Olaši, kteří kradou lidem peněženky a kabelky. Jsou bohatí. To máte pravdu. Dokonce si kupují byty v centru města. Není divu, že si to mohou dovolit. Ještě jste zapomněl na třetí skupinu Romů. To jsou ti, kteří sem historicky patří, kteří žijí běžným životem, jsou sžití s českou tradicí. Bohužel jich je jen strašně málo. Během druhé světové války totiž byli prakticky zlikvidováni. Zůstalo jich jen několik desítek. Právě mezi nimi je jejich intelektuální elita. Největší problém ale opravdu způsobila romská migrace ze Slovenska během "socialismu".
0/0
30.8.2001 11:15

lal

Re: Re: Cikáni nebo Romové - to je jen naše označování
Na naše Cikány jsem nezapomněl (jsou někdy označováni Sintí nebo Zintí), ale jejich hořký osud je téměř ve všech případech donutil k asimilaci, žel ne s Olahy. Žel říkám proto, že kdyby všichni Cikáni žili stylem Olahů, byli by v ústraní, tu a tam by se stala kapesní krádež, na venku by ukradli pár slepic, možná vybílili pár bytů - ale tenhle problém s Cikány byl vždycky a neohrožoval CELOU společnost- já se spíš bojím masy negramotných a naprosto nepřizpůsobivých Rumungrů. Rozdíly v životní úrovni nás a jich se zvětšují a čím víc bude "bílá" společnost bohatnout, tím větší budou mít, zvláště ti mladí a divocí, zálusk na přiživení se. Za každou cenu! Tvrdím, že tato "pátá kolona" v ghettech je časovanou bombou. Zatím jsou nesvorní i mezi sebou, ale začínají se organizovat a nemají žádné zábrany.
0/0
30.8.2001 11:57

56xjf

Re: Re: Re: Cikáni nebo Romové - to je jen naše označování
tak jsem se právě dozvěděl, že romů jsou 4 skupiny. Ty jež nazýváte původními romy, je ve skutečnosti jejich německá větev. Více www.romove.cz
0/0
30.8.2001 14:21

EVZEN HOLUB

SINTE ODPOVIDA TI RUMUNGRO Z TORONTA...
Jake to stesti je pro ceskou spolecnost, ze Rumungri neziji stylem Olahu, si ty jako Sinty Rom, ktery v zivote nezakopl o praci stejne tak jako ten kral olaskych zlodeju ani neuvedomujes. Proc jsou o proti vam Rumungri chudci asi nevis, ty Rome, ktery neumi zblechnout ani jedno romsky slovo.Nejvetsi trable ktery v Cesku nastaly jsou prave kvuli vam a tech kralu a to proto, ze mate v krvi od narozeni jenom krast, nic vic.Tvorite v CR. 10% romske populace ktera napachala tolik trestnych cinu, ze tech 90%(podle tebe negram.Romu) by se na to nezmohli ani za dalsich 300 let.Kdyby Rumungri nezili v CR.,tak jste cely vas zivot stravili ve vezeni. Diky nam se vas ten problem mezi Cechy nedotyka. Jsem Rumungro a ver mi, ze bych vedle vas nikdy nebydlel i kdyby me ten negramotnej kral zjizvenych tvari, mel koupit vilu jakou ma asi on.Do revoluce vsichni ti negramotni Rumungri pracovali, rad bych se zeptal, kde jsi pracoval ty a ten pohadkovej kral? Velmi by me potesilo kdyby si ten negramota koupil letadlo zn. Boing a ze svyma sluhama odletel nekam kde zlato, ma vetsi hodnotu nez lidsky zivot.Uz nemam dalsich slov, z Toronta Holub.
0/0
30.8.2001 23:53

mlynar

Re: SINTE ODPOVIDA TI RUMUNGRO Z TORONTA...
Aaaa, tak te mame tady. To to trvalo. Nemohl jsi najit pocitac, co? Kde jsi ho tentokrat ukrad? Nezklamals. Jestli jses opravdu v Torontu, tak se budes muset brzy ucit anglicky, co? Jak to udelas, kdyz neumis poradne ani cesky? Vis, ze pokud tam budes chtit zustat, tak budes muset taky projit nejakymi testy? A znat historii Kanady? Jak to udelas, kdyz neumis postavit logickou vetu? Ale stejne z toho vseho nic nebude. Ty tam stejne nekde neco ukradnes, oni te zabasnou a vymalovano. Pak ti jeste daj razitko "nezadouci" a posupajdis. Napis pak cislo letu, abych te mohl v Ruzyni uvitat. A dat ti rovnou pres drzku. Protoze zase budes otravovat na socialnim urade a chtit moje penize!
0/0
31.8.2001 5:02

EVZEN HOLUB

MOUKA MLYNAR..
Mouko, ty ses typicky cesky dobytek prolezly svabami az do prdele. Nothing more! ROM Z TORONTA..
0/0
31.8.2001 6:18

mlynar

Re: MOUKA MLYNAR..
Hm, opet jsi nezklamal, cikorko. Budu ti opravovat chyby, jo? "Ses" se pise "jses". A dej si bacha, kdy pises svoje prispevky. Podle casoveho posunu by se mohlo poznat, odkud pises, ty bramboro. Jestli prave ted odpovis na moji reakci, tak bys tam mel mit 3 hod. rano. A vzhledem k tomu, ze jsi liny budizknicemu jako spravny cikan, tak bys mel spat.
0/0
31.8.2001 8:34

EVZEN HOLUB

Re: Re: MOUKA MLYNAR..
Ty budes s nejvetsi pravdepodobnosti zvolen KRALEM CESKEHO PRAVOPISU. Z TORONTA TE ZDRAVI TVUJ ZAK.
0/0
1.9.2001 6:16

"Kamil" Robert Konrad

Cikansky nacista Evzen Holub Vuno
Zdravim te, ty Cikansky vozko, konecne jsem se i ja dockal, tvych duchaplnych komentaru. Jen te upozornim(znovu), ze si velmi rad privlastnujes to, co uz rekl nekdo jiny, ty "Kanadsky" vyberce socialnich davek. Pokud by jsi se totiz nezucastnil debaty s Herr Bittnerem, neuzival by jsi ted spojeni "Cesky dobytek", ty kudrnata vylizana hlavo! Moc dobre vim ,s cim jsi s Herr Bittnerem souhlasil Cikansky nacisto. Bohuzel sis se svym holubim mozkem neuvedomil, ze jsi za jedno z clovekem, ktery by te nejradeji povesil, tupa hlavo! Znovu se te ptam, mozkovy pruvane udajne z Toronta: kde je v Torontu Chinatown? Kde ma sochu Adam Beck a kdo to byl, ty hloupy Cikansky Kanadane! Doufam ty blbe bez mozku, ze uz ti nekdo vysvetlil, ze "nervova soustava" neni nemoc, ty tupy zlodeji slepic!!!!!!!!!
0/0
31.8.2001 22:36

EVZEN HOLUB

JICINSKY SPION, KOKOT KONRAD..
Je patecni vecer a jak to byva zvykem v Toronte, lide prevazne nakupuji na vykendy v patek, no ja nejsem vyjimka,tak jsem nakupoval take. Mou oblibenou specialitkou jsou goja a tak jsem prone, musel zajed na Spadinu, kde je totiz Chinese town. Je to misto, kde bydli moji Cinsti spoluobcane, kteri tu mou specialitku prodavaji.Cestou zpet jsem narazil na sochu asi pul metra vycnivajici od zeme na malem betonovym proderavenym podstavci nejakeho ceskeho dobytka, jmenem Adam Beck. Nejsem si,ale jist jestli je to skutecne on, protoze pismena na tom sutru se nedali precist, no a tak jsem si jist,ze mnoho lidi nevi kdo to byl Adam Beck.Vlastne to neni ani zapotrebi aby nekdo se o takovou osobu zajimal.Jelikoz jsem clovek dodrzujici pitny rezim a tady jsou stale vedra a me se chtelo curat, tak jsem ho trosicku zchladil. Reknu ti spione,bylo mu vedro taky.Co se tyce Olahu, jsou to pro me ti nejvetsi zlodeji na svete, kteri kradeni povazuji za sve zamestnani. Meli by jste, co nejdriv zakrocit, jinak si priste dalsi volenej Olah nasadi kralovskou korunu primo z hradu korunu Karla IV. Nevim, jak by jsi se potom chlubil s tim vasim bohatstvim co je hrade.Starosto, doufam ze mas zenu doma a ne u nejakeho predsedy . Ocekavam totiz ted hned odpoved, na kterou me das za pravdu, ze neni doma. Moc se tesim na tvoji odpoved, ty smradlavej, ceskej, zmrdlej totalni dobytku. Z TORONTA ROM EVZEN.
0/0
1.9.2001 3:15

"Kamil" Robert Konrad

PROLHANA A JESTE K TOMU HLOUPA HUBA
Neptal jsem se te, co ta tva prolhana huba sporadala, ale kde je v Torontu Chinatown a kde je socha A. Becka! Rad bych se od tebe dozvedel nazvy ulic a ne jen to, ze jsi tam sel, ty Kanadane v uvozovkach. Budes se divit, ale urcite budou lide tohoto muze znat, ty samozrejme ne, to mi bylo hned jasne ty blbe. Mas pravdu, pitny rezim by mnel dodrzovat i zlodej barevnych kovu jako jsi ty, jen mne zarazi ta zminka o Torontskych vedrech, tmavy tulaku, pokud ja vim bylo dnes v Torontu necelych 18*C. Nevedel jsem, ze vam Cikanum nedelaji 18*C "vedra" dobre, i to je pro mne novina. V Chicagu je skoro stejne a klimatizaci jsme dnes nemuseli poustet, protoze nam bylo zima, je to zajimave! Telefonoval jsem dneska znamym do Cech a rikali, ze je v CR celkem chladno, tak jestli si nepletes Toronto s tim tvym rodnym Brnem a Bratislavskou ulici, idiote! Co se tyka Olahu a jejich pologramotneho krale, nezajimaji mne a z toho ze by byl nejaky Cikansky vozka Ceskym kralem, nemam vubec strach. My totiz nemame monarchii, ty prazdna hlavo, ale volime prezidenta a pro tvou informovanost, Ceske korunovacni klenoty nejsou ulozeny na Prazskem hrade, indicky kovotepce. Je videt, ze sis par informaci asi na internetu o CR a jeji historii precetl, soudim tak z tve poznamky o Karlu IV. a "korune". Mam z toho radost, drevena hlavo. Asi jsi cumel ze? Manzelka dnes nebyla doma mas pravdu, mela prednasku a prisla pred chvili a je za cely den unavena. V pondeli je statni svatek a proto vyrazime na Michigan. A kam ty? Zase budes v Riverdale hrebelcovat kone?
0/0
1.9.2001 6:21

EVZEN HOLUB

BRECICI A OSPALY STAROSTA Z JICINA !
Opravdu, tak ospaly a hnusny cesky rypak, mas skutecne jenom ty.Brecici spione, mel bys jako jicinska kontrarozvetka pracovat lip. Tak poslys, ty celozivotni zroute ruznych konzerv, za 1, na Chinese town je odpoved Spadina, na ceskyho dobytka jmenem Adam Beck odpoved bohuzel nemam, protoze ten velmi znami svetovi muz ma postavenou malinkou sochu ve velmi hustem krovi kde pejsci radi vykonavaji svou potrebu a jestli si myslis, ze se po nem budu zajimat, tak se hluboce zmrde mylis.Za 2, vcera tady bylo okolo 30 C,vubec se ti nedivim ty konzervo,ze ti byla ve tvym rodnym Jicine zima. Taky velmi rad sleduji pocasi ruznych mest, kde bohuzel stale nemuzu najit to vase hlavni mesto a tak to posuzuji podle Warsavy. No a ve Warsave byla zima, to mas pravdu, ze byla zima i v Jicine.Za 3, Brno a Bratislavska ulice mas prevzato s clanku jenoho ceskyho dobytka zijiciho v Brne. Mas smulu, ty parohaci on lze, tak jako ostatni cesti dobytci.Dnes je tato ctvrt v Brne nejrusnejsi, co se tyce obchodu a ruznych aktivit celospolecenskeho hnuti.Jelikoz jsi z Jicina a v Brne jsi nikdy nebyl, tak vis hovno. Take nepochybuji , ze by jsi se tam stratil a tak ti cestu do Brna trubko nedoporucuji.Za 4, myndzaku ceskym kralem se ten zlodej nestane, to vim ,ale korunu krale Karla IV. by si nasadit mohl, kdyz budete mit takovy ospaly rypaky jako mas ty.Co myslis?Zena byla unavena: To ti opravdu verim v tom mluvis jedinou pravdu.No nic, budu muset koncit, s tim, ze je me te opravdu lito jak ty musis trpet v tom zajebanym Jicine se svou zenou a s jeji bokovymi muzi. FROM TORONTO EVZEN AND HAVE GOOD TIME MY FRIEND...
0/0
1.9.2001 18:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.