Diskuze

ČSSD morálku rozhodně nezlepšila

Vláda Miloše Zemana svým chováním popřela předvolební sliby sociálních demokratů o zavedení morálky do politiky. "Pokud politici nereprezentují určitou morálku, tak se z jejich strany stávají strany Čermáků, Macků a dalších." Tato slova pronesl Miloš Zeman v roce 1994 na adresu ODS. "Pokud politici nereprezentují určitou morálku, tak se z jejich strany stávají strany Šloufů, Lachnitů, Kavanů a dalších." Takto by dnes mohla ODS kontrovat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sandy

28. 8. 2001 17:39
A chteli sme je vubec?
Bohuzel musim konstatovat, ze situace, ve ktere se prave nachazime, je obrazem nas a nasi spolecnosti jako takove. Zmenit spolecnost znamena zmenit politiku. Zel bohu nic nejde tak rychle. Ale otazka k uvaze je spise v rovine moralni. Ma vubec moralni pravo vlady ten, jehoz mandat je vlastne mensinovy? Jak je mozne, ze opozice neni opozici a tvrde netresta kazde provineni vlady? K cemu byly vlastne posledni volby?
0 0
možnosti

Juras

29. 8. 2001 7:42
Re: A chteli sme je vubec?
Někdo vládnout musí. Mandát je někde v prostoru zvolených stran. Záleží na nich, jak se dohodnou vzhledem ke svým výsledkům a komu ho předají. Jakákoliv vláda tedy má plný mandát.
0 0
možnosti

Honza Malina

28. 8. 2001 14:31
PRECTETE SI PROGRAM PRAVEHO BLOKU PETRA CIBULKY
Prima demokracie, tedy zakony a absolutni zmena ustavy CR, to jsou slova a i ciny Petra Cibulky, jeho program toto vsechno rika a navrh nove demokratictejsi ustavy bude vypracovan co nevidet.Takze pratele, ja nejsem zadny agitator, ale je nacase neco udelat, jit vicero k volbam a konecne zvolit poctiveho cloveka a poctivou a konecne pravou pravicovou stranu jako je Pravy Blok. Proc jinak by se ho tak ostatni parlamentni strany tak baly? Petr Cibulka se nebal vydat STB spisy, psal mi, ze si radsi pujde sednou znovu do vezeni nez aby je znicil a bojuje kazdy den se statni moci, ktera se ho snazi systematicky umlcet i jeho stranu. Nema na ruzich ustlano, tak i proto to uz je dukaz, ze to mysli s narodem dobre, jeho program to rika sam a toho se ti komunisti (vsichni prevleceni a neprevleceni) ve vlade a parlamentu a senatu nejvic boji. Proc myslite, ze je dnes pripad Hucin? Protoze jsou pristi rok volby a nikdo z tech darebaku u moci nechce prijit o volice a tak nechteji, aby se neco dostalo na verejnost, ze byli KGB a nebo STB agenti. Takovy Klaus je vysoce ambiciozni, ze mu narod da zase sanci, ale kdyby se treba provalilo, ze je to agent KGB, tak asi tezko by soudruh profesionalni zlodej Klaus mohl ve volbach uspet. Proc se soudruh Klaus snazil tak vehementne ovladnout Ceskou TV prostrednictvim svazaka Hodace? Hodac byl velkym zviretem v dobach totality a pak jakoby nahodou se "vyparil" do Anglie.Tak jaka je tu souvislost? A kdyz se tedy podivam na vsechny parlamentni strany, jak ani nemaji zajem zavest referendum a celostatni iniciativy, primou demokracii, tak je mi jasne, ze jedinny Pravy Blok ma nejvetsi sanci vyhrat, tedy jeho kandidati jsou obycejni lide, co nechteji se soucasnym systemem neokomunistu a nesvobodne ustavy mit nic spolecneho a snazi se toto vse svym programem zmenit--za pomoci vas vsech volicu v CR. Bez vas to ale nepujde, ale mit pak moznost celostatniho legislativniho referenda, tak jak to ma 49 statu Ameriky a nebo celostatni obcanske iniciativy, kdy vlada uz nebude moct jen tak odhlasovat nejaky byrokraticky zakon a narizeni, to za zvoleni Poslancu Praveho Bloku stoji, nemyslite? Jejich program(zatim predbezny) mam na svych strankach a nebo ho najdete na http://www.cibulka.cz Honza Malina, Federal Way, WA U.S.A. http://www.users.qwest.net/~honza
0 0
možnosti

Juras

29. 8. 2001 7:40
Re: PRECTETE SI PROGRAM PRAVEHO BLOKU PETRA CIBULKY
Přestože s názorem na Cibulku souhlasím, jsem přesvědčen o tom, že je to čistý člověk a že to má v hlavě v pořádku (i když se nás média v čele s Českou televizí snaží přesvědčit o opaku). Jenomže nemohu souhlasit s Vaším argumentem "Nema na ruzich ustlano, tak i proto to uz je dukaz, ze to mysli s narodem dobre". A dám Vám jiný příklad. Klement Gottwald taky neměl na růžích ustláno - tento fakt není důkazem, že to někdo myslí dobře. Já Cibulkovi prostě věřím, stejně jako Vy.
0 0
možnosti

karber

28. 8. 2001 13:56
Naši politici a představitelé.
Kéž by si také někdy takovouto diskuzi pročetli, aby věděli co si o nich ta " lůza " která jim má sloužit myslí.Asi by se ani nezastyděli.
0 0
možnosti

Ing.Radovan Burkovič

28. 8. 2001 12:55
Volby nic nezmění, jen odeženou od koryt nažrané prasata a dosadí tam ty hladové........
Volby nic nezmění, jen odeženou od koryt nažrané prasata a dosadí tam ty hladové........ . Přátelé, to byl názor staré babičky v lidovém kroji vyslechnutý mnou osobně před lety na Slovensku v Banské Bystrici na chodbě místní nemocnice, když konečně po letech sundali Mečiara (ve slovenštině je to ještě poetičtější). Jak příhodný pro všechny druhy vlád u nás. Bohužel. Osobně mám občas chuť zainvestovat do osobní kapmaně a stát se poslancem. Bráno z hlediska podnikání dát milion do kampaně o svých dobrých stránkách, vrátí se mi to za první rok sezení v parlamentu, pokud důsledně využiju všech legálně nabízených požitků. A další tři roky už jen vydělávám. No uznejte, kde v podnikání je taková jistota. A ještě do toho můžete mluvit, i když svých hlasem toho moc nezměníte (jsou Vás tam přeci jen stovky). A to neberu v potaz úplatky lobistů a prodej různých informací, které mám z první ruky. No divíte se, že i zasloužilí důchodci se do poslaneckých lavic znovu derou a mladší ročníky se tam snaží udržet stůj co stůj ? A ještě se určitě najde nějaká vládnoucí strana, které se můžete hodit na post ministra jako zástupce nezávislých. A vyděláváte rázem dvojnásobek o moci s tím spojené ani nemluvě. Takže nemám obavu o to, jak bude vypadat po volbách případné vládnutí např.4K samotné či v koalici ještě s někým. A že ještě 40% lidí volí komouše či socany ? Vždyť strana KSČ měla před listopadem 3 miliony soudruhů z 15 milionů obyvatel. Nehledě na svazáky (vlastně všichni středo a vysokoškoláci) a pionýry s jiskrama (základní škola). Myslíte, že ti lidé vymřeli ? Kdepak, jak říkal soudruh Lenin neblahé paměti, největší problém je dělat revoluci s těmi lidmi, které právě ve státě máte. Proto nacisti i komunisti popravovali a odesílali do lágrů ostošest. Proto je můj závěr skeptický - chce to čas.
0 0
možnosti

Juras

29. 8. 2001 7:35
Re: Volby nic nezmění, jen odeženou od koryt nažrané prasata a dosadí tam ty hladové........
Takže čekáte, až vychcípají svazáci a pionýři? Myslíte, že je to tím, že někdo plnil plameny anebo platil členské známky KSČ? Omyl, když dáte do sklenice okurek jednu nahnilou okurku, do týdne se vám zkazí všechny. A předchozí režim poznamenal stejným způsobem straníky i nestraníky.
0 0
možnosti

MILENA

28. 8. 2001 12:29
volby
já bych chtela jenom mít stejné právo pri volbách nekoho podporit, stejne jako nekoho vyskrtnout. Kdyz nekomu muzu na kandidátce dát preferenční hlas, mám mít i stejné právo někoho z kandidátky škrtnout. A ono to nejde, škrty na kandidátce ji automaticky vyřadí. To by se myslím strany divily, kolik mocných předsedů a místopředsedů by prostě vypadlo.
0 0
možnosti

MILENA

28. 8. 2001 12:26
volby
0 0
možnosti

Jiří Havelka

28. 8. 2001 11:54
Kdo z vás diskutujících dělal nebo dělá politiku?
Vždycky při těchto diskuzích (většinou v hospodě)pokládám stejnou otázku. Odpověď je následující. Politiku dělat nechci je to svinstvo. Souhlasím, politika hraničí a mnohdy je svinstvem. Pokud budou ale svinsvo dělat prasata budeme žít ve chlívku. Boss je překvapen že 40% magorů volí ODS a ČSSD, otázka zní je zde alternativa? Odpověď zní bacha na komunisty. Pokud by se našli slušní lidé, kteří by chtěli dělat politiku mají mojí plnou podporu (včetně členství pokud by o ně stáli), bohužel zůstáváme u toho že nadáváme ale sami do toho jít nechceme.
0 0
možnosti

Juras

29. 8. 2001 7:29
Re: Kdo z vás diskutujících dělal nebo dělá politiku?
S čestnými lidmi je to problém. Moc dlouho by se tam neudrželi. Pokud by nezačali šlapat osvědčeným způsobem, byli by brzy zdiskreditováni. Šanci má jen ten, kdo drží basu. Aby měl někdo jiný šanci prorazit, musela by to být skupinka nadšených lidí - ne ten nerozhodný fanklub Václava Havla, který má velké plány a každá akce šumí do ztracena (Impuls, Děkujeme odejděte). Aby nedošlo k mýlce - nepovažuju Impulzáky a Odejdětáky za ty čisté lidi - jenom jsem hodnotil jejich houževnatost - odpadli ještě dřív, než se mohli do politiky vůbec dostat.
0 0
možnosti

Boss

28. 8. 2001 11:12
Vlada
Jen porad nechapu kde se stale bere 40 % magoru kteri by volili ODS ci CSSD.
0 0
možnosti

Juras

29. 8. 2001 7:23
Re: Vlada
A kde se berou voliči KSČM nebo 4K, to chápete? Já taky ne. Všichni voliči se asi berou v Česku, nebo co.
0 0
možnosti

Rafan

28. 8. 2001 11:00
NIKDY PŘED VÁMI NEUHNEM POHLEDEM
Vzpomínáte? Tohle motto se táhnulo převolební kampaní ČSSD. Hulvátští soudruzi z ČSSD nás dnes a denně přesvědčují že jim za to nestojíme. Populismus = ČSSD ale i ODS a US. Takže co s tím? Rád bych volil pravici. Ale již ani náhodou ze současnýho výběru. Chce to nový lidi nezkažený a nebolševický. Takže pani Marvanová, nová strana neni nesmysl, je to šance pro nás. Děkujeme, odejděte.
0 0
možnosti

marek

28. 8. 2001 11:00
moralka??
Nedivejme se jenom na skandaly. Je jich spoustu, spoustu se o nich napsalo a stejne se nic nevyresilo. Zkusme se ale podivat na uspechy a vysledky te "tvrde" prace nasich politiku. Rekneme si: Ten prece udelal tohle, ten dotahl tohle. Jenomze smula! Vzdyt zadny z nich nikdy nic nedokazal! Jake zpozdeni maji koridory, v jakem stavu jsou dalnice, v jakem stavu je bankovnictvi a zdravotnictvi. Vzdyt nejsme ani schopni postavit hokejovy stadion! Vzdyt to i Rusove stihli a to uz je co rict. A co privatizace?! Kde jsme byli ve srovnani s Polskem a Madarskem v roce 1989 a kde jsme dnes. Vzdyt to jsou hlavni udaje. Pak zjistime, ze jsme prohospodarili deset let. Dnes se vsichni hadaji o zasluhy na privatizaci skodovky. Ale jake zasluhy? Vzdyt i nemecke noviny citovaly zastupce z Renaultu, kteri prohlasovali, ze proste uplaceli mene. Pro ceskou ekonomiku jenom dobre, ze tato korupce mela i pozitivni vedlejsi ucinky. Avsak pan Gregr potvrdil sve schopnosti v pripade Desty, kterou dokonale dovedl ke konkursu. A to byl svetovy podnik! Bohuzel vladnou nam poradni lumpove. Muze nas prijit na vaclavak 10 milionu, muzeme vzit trebas na pomoc i Slovaky, stejne se nic nezmeni. A taky co se muze zmenit? ODS, CSSD, Komunisti? Vsechno je to z blata do louze. Mozna proste nejsme schopni vladnout sami sobe. Nebo potrebujeme jenom cas?
0 0
možnosti