Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Romové: nejsme žádní listonoši

Romští aktivisté požadují, aby se jim ministerský předseda Miloš Zeman omluvil za to, že je ve středu přirovnal k pošťákům. Poté co po zasedání kabinetu zdůvodňoval, proč se vrátí na Ruzyň britští imigrační úředníci totiž premiér prohlásil, že to, že do Británie nejsou vpouštěni hlavně Romové je logické. "Kdyby žádost o azyl ve Velké Británii podávali listonoši, je nepochybné, že by se britská kontrola zaměřila především na listonoše. A těžko byste v tom asi nacházeli nějakou rasovou či etnickou motivaci," prohlásil.
Podívejte se na reportáž TVD.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kfe

vocode
Položme si otázku. Obešla by se naše společnost bez Listonošů? Obešla by se naše společnost bez Rómů? Odpověď: a)ne b)ano. Tak vocode.
0/0
30.8.2001 15:47

judas priest

vy chytráci!!
jste je banda zakomplexovanejch rasistu i když toto slyšíte neradi a pomalu se při tom otřesete. chvála bohu že takový nejsou všichni češi jako každej cikan není zloděj. jste ubohá banda která jenom pomalu a jistě podněcuje k nevraživosti.mimochodem dal bych britum přečíst ty to příspěvky by si udělali "s toho vzorku nácků"vlastní názor.SMRT RASISMU!!!!
0/0
30.8.2001 14:27

Petr NOvak

Re: vy chytráci!!
Mam pocit, ze ani nevis, co je to RASISMUS. Peta
0/0
30.8.2001 14:55

Ram

Re: vy chytráci!!
Judasi, začínám si myspředpokládám podle formy i obsahu Tvého vyjádření, že jsi se zkouřil tak, že už si ani na špičku jointa nevidíš.
0/0
30.8.2001 15:45

Gaston

O čem nás vlastně ten článek informuje?
Další článek, který nenápadně vyhrocuje rasovou nesnášenlivost( podobně jako u jiných článků s "rómskou problematikou", např. "V Sokolově chtějí na Romy plot"). Nemám rád hulvátské výroky Miloše Zemana, ale tentokrát nic hulvátského neřekl. Jenom se pokusil být vtipným. Nevím jak se ta informace dostala k anonymním "rómským aktivistům", kteří prý od něj požadují omluvu za urážku národnostní menšiny. Zeman by se jim neomluvil, ani kdyby něco urážlivého opravdu řekl, natož tak v případě, že jeho výrok nikoho nemohl urazit. Mám za to, že jak ti "rómští aktivisté" tak i čtenáři iDNES to těm novinářským manipulantům spolkli i s navíjákem. Jenom senzace se dobře prodává. A jenom oheň do kterého se přikládá dobře hoří.
0/0
28.8.2001 18:53

Yaroukh

Re: O čem nás vlastně ten článek informuje?
Jo - takze podle Vas, Sherlocku, jsou vsechny postavy smyslene, jmena jakbysmet - a Vy jste to opet prokouknul. Jsou vsude, ze?
0/0
30.8.2001 13:50

Gaston

Re: Re: O čem nás vlastně ten článek informuje?
V celém článku se vyskytují pouze tři jména. Zeman, Špidla a Hron. Ty většina lidí zná. Ale chybí zde jména těch o nichž prý článek je. Co je to za anonymní aktivisty, kteří protestují proti nic neříkajícímu, rádoby vtipnému výroku Zemana. A kdo ten článek stvořil? Vy to víte?
0/0
30.8.2001 15:40

Martin

To neni Evzen Holub!
Nekomunikujete s pravym Evzenem Holubem. Prectete si jeho starsi prispevky a uvidite rozdil. Zajimalo by mne proc se za nej vydavas?
0/0
28.8.2001 14:21

molinari

Re: To neni Evzen Holub!
Souhlasim s Martinem. Obdivuhodna premena z IQ tykve na IQ rekneme normal. Pruhledne pravopysne chibi. Bud ten puvodni Evza nebyl puvodni nebo ten druhy Evza neni ten pravy. Diskuze s nim ted uz nema cenu. Odpovedi noveho Evzena jsou uplne v jine rovine a tezko si predstavit, ze by normalni Rom pouzival tak vecne argumenty a mel v hlave srovnane, jak problem s vlastni neprizpusobivosti vyresit.
0/0
29.8.2001 4:44

Petr NOvak

Re: Re: To neni Evzen Holub!
Evzenu Holubovych je urcite mraky, napriklad Cervenakovych je v kazdem meste 30 :) Peta
0/0
30.8.2001 15:03

Petr

Opravdu tak mockradou??
Velmi často se zde používá fráze :cikáni-kudy chodí, tudy kradou.Já s tím tak docela nesouhlasím. Ukažte mi Roma, který vytuneloval banku! Myslím si , pane Bille,Lukasi Gallino a ostatní, že nás daňové poplatníky daleko více okrádají oni "bílí" ředitelé bank a jim podobní,kteří se za naše peníze teď sluní na Bahamách. Tolik si žádný Róm nikdy nenakrade.. Co vy na to?
0/0
27.8.2001 15:31

Statistik

Re: Opravdu tak mockradou?? - Troscha statistiky
B - množství bílých obyvatel ČR plus; C - počet cikánů; P(B) pravděpodobnost že náhodně vybraný "běloch" krade;P(C} -pravděpodobnost, že náhodně vybraný cikán krade; P(B) = 0.05; P(C) = 0.85 ==> P(C)>>P(B) ==> věznice plné cigošů ==> nikdo je nemá rád!! (PS: samozřejmě to tuneláře neomlouvá, nadruhé straně činnost tunelářů neomlouvá chování cigánskejch gaunerů).
0/0
27.8.2001 16:23

D-key.com

Re: Opravdu tak mockradou??
Nemohli nic vztunelovat,protože se svým vzděláním ze zvláštní školy se na práci do banky nedostane.A pokud ano,tak jasný příklad nám všem známý romský televizní moderátor.
0/0
27.8.2001 16:51

Jirka. Ostrava

Re: Opravdu tak mockradou??
Je jasné že cigoši nemůžou vytunelovat privatizační fond nebo banku, protože na to prostě nemají dost vzdělání a rozumu. Na druhou stranu lidi co vytunelujou podnik využijí našich velmi špatných zákonů a hloupé důvěřivosti některých lidí, ale fyzicky nikomu neublíží. Zatím co cikáni kradou tak, že někoho zmlátí oberou podřežou nebo znásilní k tomu neustále dělají všude bordel a všechno ničí. Zkrátka naprosto nepřispůsobivé etnikum které nikdy pracovat nebude, tak nevím proč je pořád nějací naivkové brání a omlouvají.
0/0
27.8.2001 20:46

jarda

Nejsou žádní listonoši
Je logické že nejsou žádní listonoši, protože listonoš, to je docela těžká práce. :-)
0/0
27.8.2001 13:40

jastul

nejsem zadni listonoši
To je absurdistán.Hi,hi, Romové si budou stežovat na premiera.No to uz je trapne.Uz to za pomoci svych mluvcich prehaneji.Já bych si prala, aby byli jako listonoši.Jak ti pracuji, co se nabehaji za smesny peniz a maji odpovidajici vzdelani. Ta jejich drzost je nebetycna a nebere to konce a nebere.
0/0
27.8.2001 13:11

liquid

Evzo, moc Te nechapu
Porad tady, Evzo, neco bzucis o podpore a jak ji romove maji malou. Rekneme, ze ji maji stejnou jak bili. Proc teda bilej chodi od dveri ke dverim a hleda praci a nebohy rom si koupi nove (ojete) auto, chodi v nejnovejsich adidaskach a na krku ma 7 zlatych retezu? Proc bili lide, kdyz nemaji dostatecny prijem nesoulozi jak zbesili a nemaji 10 decek? A s tim osvetlenim...vis, stat je asi jediny, kdo ma odvahu romy zamestnat. Do ruky jim da krumpace a lopaty, protoze romove pracovni naradi krast nikdy nebudou. A vsadim se, ze kdyby vedouci cikanskych pracovnich cet nebyli bili (nebo sporadani romove) s bicem v ruce, tak toho svetla taky moc neuzijem. A nemyslim, ze zpusob ziti by mela ovladat policie, to tady bylo 40 let. Myslim, ze to by melo ovladat svedomi.
0/0
27.8.2001 4:33

Franta

Souhlas s Postakem
Naprosto souhlasim. Titulek MF ma byt misto:"Romové: nejsme žádní listonoši " Romové: nejsme žádní pracujici" nebo "Romové: nejsme rádne pracujici" s hackem nad r. Nechce se mi instalovat ceskou klavesnici., ziju za morem...... Je to fakt urazka nejen listonosu ale i jinych pracujicich( ne parazitujicich). To neni o Romske populaci v globalu, ale o jejich jiste vetsine. Priste zacnou rvat ohledne barvy kuze. Vlastne protoze jim bily neda praci, tak travi cely den na slunicku a to je pricina, ze jsou trosku tmavsi. Takze nakonec za to stejne muzeme my, danovi poplatnici. Tento pojem( danovy poplatnik) jiste hleda vetsina Romu ve slovniku cizich slov ci v Ottove naucnem slovniku. Pan Scuka ( ci jak se jmenuje ten jejich polobuh) prohlasil pri zavedeni kontrol neco v tomto smyslu: Je to skandal, ze Britove nepousteji Romy do Anglie jako turisty. Po zruseni kontrol tentyz borec: Nyni pravdepodobne vzroste pocet zadosti o azyl, protoze to nasi( mineno Romove) zkusi znovu. Franta
0/0
26.8.2001 13:54

Jir.K

Idiotské názory
Takhle primitivní názory už snad nikdo mít nemůže! Trochu přemýšlet - to je to, co by se potřebovala naučit ta naše /byť za mořem/ rasistická a idiotská společnost v šusťácích, nakupující v hypermarketech a nesnášející každého, kdo se jí jen trochu nepodobá...
0/0
26.8.2001 15:08

Franta

Re: Idiotské názory
Takhle primitivní názory muze mit jen ten, ktery nepochopil, ze se jedna o nadsazku ci pokus o ironii. Pokud Vam tato vlastnost chybi tak Vas uprimne lituji. Co se tyce rasisticke a idiotske spolecnosti nakupujici v hypermarketech, tak vas zklamu. "Shopping" neni ma oblibena zabava a rad nakupuju uplne nekde jinde. Pravda nemam sustaky, tolik potrebne k nakupovani. Co se tyce premysleni, tak to necham na Vas. Ja si totiz vubec nemyslim, ze Romove sami prijdou s nejakou iniciativou. A ikdyz jim spolecnost da sanci, bude to porad stejne. Premyslet o tom je hezke, ale nic se nevyresi. Muj nazor je : vsichni stejne prava ale take POVINNOSTI. Mne to skoro prijde, ze normalni, poctive pracujici obcan odvadejici dane je "skodna v reviru". A take uplny blbec. Neni to ojedinely pripad, ale zkuste pozadat o pujcku banku(mluvim ted o zamori). Pokud jste bily, tak vam ji nedaji a hotovo. Proste jste nesplnil kriteria. Pokud ovsem narknete banku ze duvod, proc vam nebyla poskytnuta pujcka, je kvuli barve pleti, tak nasleduje vysetrovani a mozna se i dostanete do novin a TV. A pravdepodobne dostanete i tu pujcku, aby banka mela klid od publicity. To je tak trosku ten pozitivni rasismus. Proste musime pockat, az budeme v mensine.... Pak se probudi nektery politik a bude to jeho trumf ve volebnim programu. Vsichni se odvolavaji na 'listinu zakladnich lidskych prav a svobod'(nebo jak se to jmenuje), ktera uz je davno poslapavana na americkem kontinente. Prectete si tento clanek :' http://www.zvedavec.org/zpravySQL.php?clanek_id=5&rok=2001', nebo neco na toto tema na 'www.zvedavec.org'. Dozvite se spoustu zajimavych veci. Takze Vas zdravim s pranim toho nejlepsiho. Franta
0/0
26.8.2001 20:28

EVZEN HOLUB

Re:SPATNE SE OPALUJICI CECH FRANKY...
Jenom se nestyd si tu ceskou klavesnici nainstalovat. Ja tam ziji take a rad bych si tu klavesnici naistaloval taky, ale nevim kde bych si ji tady mohl sehnat a to jsem Rom.Hovoris o Romech jako o parazitech ve velke parade, kteri nevi co je to danovy poplatnik.Mam dojem,ze ve skutecnosti o danovim poplatniku nevis nic, prave ty.Zeptej se tam kde pracujes kam jdou ty tvoje radne odvedene dane.Odpovedi se ti dostane, ze na mnoho veci a to i na takove jako je welfare.Dale kdyz se zeptas jestli jsou tam romove kteri je berou take a proc? Tak te zavrou a kdo myslis, ze te v tom lochu bude zivit ? Myslis si , ze ja jako platce dani bych mohl proti tomu verejne protestovat, ze te v kryminale zivi z mich penez? Nebo si myslis,ze by ty penize ktery jsi odvedl do st. kasy by ti stacily na tu dobu co by jsi tam stravil? Takze, mili Cesi neohanejte se verejne, ze zivite nepracujici Romy, ale i neromy kteri ty ubohe podpory berou vinou osudu ktery jim zivot prisoudil. Tvrdit, ze Romove jsou spatne pracujicim narodem, je nesmysl.Nebyt jich,tak CR. po 7 hod. vecerni by byla cernym neosvetlenym tunelem ktery by nemel konce. Takhle se vam aspon po tom case ve vasich domovech a mestech rozsviti svetla na kterych se ve vetsi mire podileli Romove, svou velmi tezkou praci. Me reseni je: vyzadovat duslednou praci policie proti tem kteri nemaji zajem slusne zit, bez ohledu, jestli to je Rom nebo ne.ROM Z TORONTA
0/0
26.8.2001 20:49

Franta

Re: Re:SPATNE SE OPALUJICI CECH FRANKY...
Evzene, ja nejsem v zadnem pripade rasista. Pokud jsi stejna osoba jako ta, na kterou jsem reagoval v Tvych predchozich prispevcich, tak tady je omluva. Omlouvam se Ti, ze jsem reagoval neprimerene a zobecnil problem. Tvuj prispevek ma smysl a tesi mne, ze se i mezi vami najde clovek, ktery pojmenuje problemy pravym jmenem. Ja posuzuju lidi ne podle barvy pleti, ale podle toho jak se chovaji. Takze Te zdravim z Vancouveru Franta
0/0
26.8.2001 21:32

EVZEN HOLUB

Re: Re: Re:SPATNE SE OPALUJICI CECH FRANKY...
Evzen z Toronta zdravi do Vancouveru Franty.
0/0
27.8.2001 0:06

Franta

Re: Re:SPATNE SE OPALUJICI CECH FRANKY...
Jeste poznamka k tomu tvemu prispevku. vidim ze ses naucil rychle zakladni slovicka v Kanade "rights, racism, Canada, welfare" . Obdivuji Tvoji prizpusobivost. Muj predchozi prisvevek byla omluva, protoze to co jsi napsal ma zaver ma smysl: Cituji : "vyzadovat duslednou praci policie proti tem kteri nemaji zajem slusne zit, bez ohledu, jestli to je Rom nebo ne.ROM Z TORONTA". Ano to je reseni. Ted Ti jen odpovim na par otazek 1) Ceskou klavesnici jsem si nenainstaloval kvuli tomu , ze bych se stydel. Ale instalacka WIN200 tvrdi, ze soubor je poskozen a momentalne se mi nechce shanet jinou. 2) Ptas se mne kde pracuju. Nebo lepe receno, at se zeptam tam kde pracuju kam jdou moje dane. Ano, v Kanade jdou na neskutecne hovadiny. Welfare uznavam jako jednu z veci, kdy je clovek v "trablu" a potrebuje pomoc. Rad prispeju, ale na veci ktere davaji smysl. Ne ze to bude dotycny zneuzivat, jak se bohuzel bezne deje. Tady neni vubec rec o Romech, ale obecne o lidech zneuzivajich system. Platim dane dost vysoke, a pokud Te zajima moje pracovni zarazeni, tak nejsem na podpore. Mozna jsem SPATNE SE OPALUJICI CECH FRANKY( mimochodem pokracuj v kursu anglictiny za moje penize) a sdel mi svoji pracovni pozici v Torontu. Moje pozice je Senior Software Engineer->Project Leader. Ja jen ze na podpore rozhodne nejsem, abych vas Romy neokradal ..... Franta
0/0
26.8.2001 23:47

EVZEN HOLUB

Re: Re: Re:SPATNE SE OPALUJICI CECH FRANKY...
Software, pozdrav beru zpet a pokracuj v opalovani.
0/0
27.8.2001 0:33

Franta

Re: Re: Re: Re:SPATNE SE OPALUJICI CECH FRANKY...
Pokud beres zpet muj pozdrav, tak to svedci o Tvem IQ. Psal jsem myslim dost jasne o tom, ze NEDELAM rozdily. Asi jsi vyjimka a pujdu se opalovat. Mrzi mne, ze takovyv idiot jako Ty zije v Kanade. Je jich tady pravda vic, vcetne premiera. Franta
0/0
27.8.2001 0:49

Martin

Ty nejsi EVZEN HOLUB
Poznam to podle slovosledu. Proc se za nej vydavas?
0/0
28.8.2001 14:17

Pošťák

Jako obvykle do tracena
Je mi jako pošťákovi sympatické, že velké množství příspěvků nesouhlasí s přirovnáním listonoš - skupina občanů ČR všeobecně chápaná jako čistý příjemce sociálních dávek. Byli vlastně první v této republice, kdo pochopil význam tržního hospodářství (snad po panu Klausovi) - Proč mám dělat, když peníze lze dostat od státu zadarmo? Nejsem rasista a se svými spoluobčany, byť si chodí jen pro sociální dávky vycházím dobře, ale tady pan premiér přeci jen mohl volit jiné slovo, místo listonoš mohl říci například politik. Tím by určitě své spoluobčany neurazil. Pokud by urail své kolegy politiky - na to přece mají imunitu.
0/0
26.8.2001 9:19

Bill

Jak to dělají jinde?
V Řecku dostali cikáni na vybranou. Buď budou pracovat, chovat se jako lidi a posílat děti do škol, pak budou dostávat byty, příspěvky na děti apod. Nebo se budou chovat dál jako cikáni, tedy krást, nemakat a děti učit krást, pak nesmí do měst a od státu nedostanou ani vindru. Vybrali si druhou možnost (ta první je pro ně sci-fi). U nás kombinujeme obě možnosti - oni nedělají atd. a my jim za to platíme.
0/0
26.8.2001 6:55

Anna

Re: Jak to dělají jinde?
Vidim jeste dalsi universalni moznost - zrusit globalne na celem svete statni prispevky, ktere stejne obvykle smeruji, kam si danovi poplatnici ani nepreji. Tim by se vyresila nezamestnanost nezamestnanych Romu, listonosu ci dalsich obyvatel, kteri si radeji vyberou prispevky nez mzdu.
0/0
26.8.2001 12:02

Juras

Co všichni máte?
Zeman přece nesrovnával cikány s listonoši. Srovnával dvě situace, ve druhé mohl být úplně kdokoliv. Že se toho chytnou cikánští aktivisté a překroutí celý smysl výroku, tomu se nedivím, to je jejich pracovní náplň, ale že jim na to někdo skočí a píše, že by se listonoši měli cítit uraženi - to je k breku :(
0/0
25.8.2001 22:33

Milena S.

co bude dál?
Romové nám od kauzy "Matiční" pěkně povyrostli. Urážejí se, napadají policisty, dělají republice ostudu v Anglii, chováním beztrestně terorizují bílé spoluobčany. ( Doporučuji k návštěvě dům v Roháčově 107 na Praze 3). Tam pan Uhl ovšem ani nebydlí, ani nepříjde. Ráda bych věděla, kam až bude sahat tolerance lidí, kteří dodržují zákony a platí daně.
0/0
25.8.2001 12:24

Darkman

500 let???
Tech 500 let me trochu zarazi. Pokud vim, tak do roku 1938 (presneji prichodu Nemcu) cikani kocovali a na jednom miste se nesmeli zdrzet dele jak 24 hodin. Tak jakychpak 500 let? Pokud byl nekdo urazen, pak to byli postaci. Je videt ze drzost cikanu prekrocila jakoukoli unosnou mez. Cokoli oznaci za rasisticke. Jsou rakovinou teto zeme. Doufam, ze nas jednou nezahubi.
0/0
25.8.2001 11:58

pelaitr

Nejsme žádní listonoši
Já se divím Britům, neustále mluví o naší diskriminaci vůči Romům. Tak ať si je vemou a ukážou nám jak se to s Romy dělá. Proč se tak brání?
0/0
25.8.2001 9:31

David Pavlik

prirovnani
Nevim, co romum vadi. Na listonosich nic neni a nemeli by se pak naopak citit urazeni listonosi, ze se s nimi nikdo nechce srovnavat, ze podle romu jsou to oni, kdo je niz na spolecenskem zebricku???
0/0
25.8.2001 3:09

Margaret

Terminologie
Pan Zeman neni prave nejstastnejsi recnik - nemel mluvit o listonosich, tim ty listonose urazil. Mel mluvit o "blondacich", o lidech, jejichz jmeno zacina na "M", atd - proste neco neutralniho. Listonos je statni zamestnanec a nezaslouzi byt urazen timto zpuspsobem. Cikani nechteji od Britu nic jineho nez dostavat podpory a zneuctovat Ceskou republiku - tak co cekaji?
0/0
25.8.2001 0:27

ctenar

Re: Terminologie
Ja jsem blond, jmeno zacina na M a rom ani cigan nejsem. Veci se maji nazyvat pravymy jmeny, zlodej zlodejem, dobry clovek dobrym clovekem, cech cechem, rom romem, nebo treba cigan ciganem. Nepamatuji, ze by osoloveni cigan bylo urazkou, jako dite se rikalo mezi detmi tomu diteti, ktere lhalo, ze cigani, nevzniklo to samo sebou, co znamena dnes, ze nedko romuje ? Az budou cigani tak drit jako listonosi, pak si budou teprve rovni ! Bez urazky, bez rasoveho podtextu a bez jinych matoucich pojmu.
0/0
25.8.2001 10:12

Libor

listonoši
Že by už končila novodobá cenzura, zvaná politická korektnost? Takový optimista zase nejsem. Nicméně: pane Zemane, jen tak dál!!!
0/0
24.8.2001 21:31

kdosi

migrace
Romové jsou národnost, která světem migruje stovky let. Vždy šli za vidinou snadného zisku. Za komunistů je tady zavřel plot a tak není divu, že po jeho odstranění začali opět migrovat. Evropa by to měla respektovat jako vlastnost této národnosti a ne se tomu divit.
0/0
24.8.2001 21:16

Lukas Gallina

Re: migrace
Ovsem pri te migraci kradli a loupili. Sice jen tolik aby meli na svoji obzivu, nicmene kradli. To jim mame take tolerovat, pri te migraci? Nebo jim budeme davat pridavky, zatimco budou prejizdet z jednoho konce republiky na druhy? Jak to chcete resit? Nevim, proc by penize z me prace mely plynout zrovna na podporu migrace a nicnedelani Romu.
0/0
24.8.2001 21:24

ctenar

Re: migrace
A kazkou chvili by je zivil nekdo jiny, to nema chybu, jen je ti ostatni zivit nechteji a v tom je ta potiz.
0/0
25.8.2001 10:14

Anna

Re: Re: migrace
Proc by v tom mela byt potiz? Chtel by snad nekdo zivit kolektiv lidi aniz by mel z toho nejaky zisk? Potiz je v tom, ze ve spouste zemi statni urednici nedaji prilezitost imigrantum, aby se uzivili legalni cestou. Prave v Britanii zaviraji zadatele o azyl preventivne do vezeni.
0/0
26.8.2001 11:50

D-key.com

Re: migrace
Vše provází postupná likvidace obydlí.Takže zlikvidování X bytů např.v Chánově je zajímavá vlastnost a já už se nedívím.Dráhá vlastnost.
0/0
27.8.2001 10:48

čtenář

Co opozice
Opozice vytýká vládě přistoupení na kontroly na letišti. To bude veselo po volbách, až (pokud) dnešní smluvní i nesmluvní opozice vyhlásí velkou slávu ke dni zavedení víz do Británie a případných dalších putovních zemí. Nemuhu se zbavit přesvědčení, že všeichni kritikové kontrol nemají žádné jiné řešení a pokud jej mají, ať jej jasně sdělí. A pak můžeme diskutovat né zda kontroly, zda víza, ale co s lidma, kerým je jedno kde jsou, jen když budou žít na úkor někoho jiného.
0/0
24.8.2001 20:48

čtenář

Naopak
A nemůže to být naopak, třeba jako urážka listonošů ?
0/0
24.8.2001 20:43

Tomáš Kubín

Omluva? Tak to je hustý!
Kdy už se konečně přestane někdo bát nazývat věci pravým jménem? Přirovnání k listonošům je již na dobré cestě, ale pořád je to málo! Dnes jsem dopoledne vezl stopem Roma s asi 5-ti letým klučíkem a vysazoval jsem je u motorestu před hraničním přechodem Dolní Dvořiště. Už tam byla jeho žena s asi 4-letou holčičkou. Nemyslel jsem vůbec na to, co tam asi dělají. Když jsem jel večer zpátky, viděl jsem toho cikána sedět přímo u kraje vozovky, chlapečka v náručí a doufám že tam jenom žebral, i když bych se nedivil ani ničemu jinému. A když to budu vyprávět nějakému ochránci romů - tak se dozvím,že za to můžeme my bílí, protože takový chlapík nedostane práci a tak prostě žebrat (nebo prodávat své děti) prostě musí. Omluva? Nasrat - jak zpíval Kryl ...
0/0
24.8.2001 20:35

Proller

Přirovnání
Dlouho jsem od premiéra nezaznamenal tak výstižné přirovnání. To, co by bylo u nějaké jiné skupiny zcela normální, je okamžitě rasistické, jedná-li se o Romy.
0/0
24.8.2001 20:30

tonda

zeman a cikani
tahnete vsichni z nasi zeme. bude jedine dobre, kdyz bude od vas pokoj.
0/0
24.8.2001 20:20

tonda

zeman a cikani
tahnete vsicni z nasi zeme. bude jedine dobre, kdyz bude od vas pokoj.
0/0
24.8.2001 20:18

Jarda

Ty nikdy dělat nebudou
Cikání jsou banda flákačů.Jenom by chtěli vyhody,ale makat ne.Ať třeba táhnou do haje.Angláni už poznaly co jsou cikáni za flákače a banda povalečů,tak je tam nechtějí pustit.Jak by bylo dobře,kdyby všichni cikání byly pryč.Ať si je západ vezme jestli je chce.Jenže on si tuhle bandu nikdo do svého státu nepustí.
0/0
24.8.2001 20:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.