Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pedofil šel za mříže kvůli představám

Ve Spojených státech, v zemi, kde je svoboda slova považována za nedotknutelné právo, justice od nynějška trestá i myšlenkové delikty. Soud v Ohiu totiž odsoudil k sedmi letům vězení muže, jehož jediným přečinem bylo, že si do intimního deníku zapisoval své pedofilní fantazie, píše týdeník L'Express.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vladimír Novák

Takže podle logigy úřadů v USA je výše zmíněný zavřený za fantazii. Nechutnou, ale stále "jenom" fantazii. Za pár let vyjde naprosto znechucený systémem a pak z něj bude teprve zločinec.
0/0
28.7.2002 13:56

Tomas

To je diskutabilni...
Ja si myslim ze tohle je hodne diskutabilni... Predstavte si ze by nekdo ten denicek nasel a nic neudelal. Za pul roku najdou nekde znasilnenou umucenou zabitou holcicku presne podle tech fantazii a vrahem bude onen pedofil. Pak by zase byla spousta ohlasu jak je ta policie nemozna, ze jsou spoluzodpovedni za smrt toho nevinneho ditete, ze meli zasahnout hned jak nasli dotycny denik, jaky je to bordel a kdo vi co jeste... Takze "babo rad".
Ono asi je neco jineho pokud by denicek nasli u nekoho kdo v zivote zadny problem nemel nez u nekoho kdo byl za podobny cin jiz souzen, ze... Pravdepodobnost ze tyto fantazie provede je mnohem vetsi nez u jineho...
0/0
28.4.2002 9:28

Feyd

Re: To je diskutabilni...
Znáš frázi "Mám náladu, že bych vraždil !" ? Tak s tvojí logikou, pokud by ji pronesl někdo souzený za násilný čin, by měl okamžitě jít sedět. Trest přece následuje čin, nebo pokus o něj, nikoli myšlenku na něj.
0/0
28.4.2002 15:43

Tomas

Re: Re: To je diskutabilni...
Hm.... takze kdyz doma budu mit planky banky, prijezdy a odjezdy bezpecnostniho auta, rozpisy sluzeb a detailne propracovany plan jak vyloupit banku a v hospode se prokecnu jak to mam super vymysleny, tak mi nikdo nemuze nic udelat? Nevim tohle je proste diskutabilni. Spis by mne vazne zajimalo co by se stalo, jake by byly reakce tech samych lidi, pokud by ten dotycny za dva mesice provedl presne to same co popisoval. Pak by bylo spousta kecu k cemu ze ta policie je, ze tomu mohli zabranit, ze zbytecne zemrelo nevinne dite.... Ze toho parchanta meli zavrit hned jak zjistili jake ma plany...
0/0
28.4.2002 23:43

AntiAmerika

Amerika
Američania vraj majú demokraciu. Je to najväčšia hovadina na svete. Majú tam len diktatúru, totalitu a archiu. A pár puritánov, ktorý kludne ťahajú po súdoch 10 ročého chlapca za sexuále obťažovanie, pretože stiahol svojej 5 ročnej sestre nohavičky, keď chcela v ich vlastnej záhrade cikať. To isté je aj s týmto pedofilom. Šíril porno po internete? Dobre. Odsúdte ho. Ale čo si kto píše do deníku, ak keby to tam robil s ufónmi je jeho vec. Ale títo idioti si myslia, že majú právo každého súdiť za všetko a navyše, že to robia dobre. A MY SA IM IDEME STRČIŤ DO RITI.
0/0
16.4.2002 19:58

Řekl bych

Deviace
Zdá se mi, ze v pripade toho cloveka je vetsi problem pedosexuální sadismus, nez pedofilie. Myslím si, že zapisování představ do deníčku může být jedním z nejlepších způsobů, jak se s touto odlišností vyrovnávat - teprve když člověk vidí svoje představy třeba napsané, může si je plně přiznat, a určitým způsobem se od nich vnitřně oddělit. A zároveň si relativně neškodným způsobem vyventilovat svoje potřeby. Někteří sexuologové by takové řešení i sami navrhli - a pokud se ten člověk domníval, že je to perspektivnější a důstojnější, než léčebné metody psychiatrických "odborníků", kteří sami vědí, že nic vyléčit neumějí, a jenom pro soudy a pro veřejnost hrají objednanou roli. Možná se porota cítila odpovědná za to, kdyby ten člověk snad někdy chtěl něco podobného spáchat reálně. Nešlo jí tedy ani tolik o to, jestli svoje představy sepsal nebo nesepsal, ale jen o zámínku. Baže, nejspolehlivější prevencí kriminality je vyhubit celé lidstvo. Nebo kde a podle čeho hledat hranici, koho ještě zastřelit a kdo už bude sám střílet?
0/0
7.9.2001 17:51

nigdo

zavřeli ho po právu...
zavřeli ho po právu, neboť byl autorem díla, které, podotýkám, zcela úmyslně, šířil po domovní prohlídce jeho kurátor ,o)) ne, usa nebrat (anebo brát jako špatnej vtip)!
0/0
28.8.2001 9:33

venc

svata pravda
svata pravda
0/0
27.8.2001 21:07

viva1

Vsichni mluvite a ja to zazil
Byl jsem v USA,dva roky,nasel jsem si mladou americanku,byla do mne uplne prastena,prestehoval jsem se k ni a zacala se mi libit jina rekl jsem ji ,ze koncime a ona mne zalovala za:znasilneni,uzivani jejich veci bez jejiho svoleni,kradeze a dalsich par malickosti.Policie zatkla a byl jsem ve vazbe,za hodne penez jsem si vzal dobreho pravnika cecha,hodne mi pomoh,hlavne mne vytahl z basy,a jedine co mi doporucil odjed.Ja to to udelal a z bezpeci domova mu zavolal.Kdybych zustal v USA dostal bych tri roky na tvrdo.Uplne za nic.Za to ,ze ze se domne zblbla jedna dnes uz americka nana.Pisu to proto.ze ten nestastnik dostal taky 7 let za to co nikdy neudelal a jen o tom premyslel.Vsem cechum v USA preji jen jedine,kaslete na prachy a vratte se domu a nedelejte otroky tem vykoristavalelum.Tk ze souhlasim z FUCK OFF AMERIKA.
0/0
27.8.2001 17:55

FLY

Re: Vsichni mluvite a ja to zazil
No to snad ani nepotřebuje komentář. :-( Země, kde je toto možné, pokud je to pravda, stojí za hovno! Znáte ten spot "Situace na Slovensku" ? I v Emerice to "smeruje do riadnych sračiek..."
0/0
28.8.2001 6:51

D-key.com

Re: Vsichni mluvite a ja to zazil
V U.S.A. jsem byl dvakrát.To že se tam ženská emancipace zvrhla v diskriminaci chlapu je běžná věc.Ale každý to má takový jaký si to udělá ve své zemi sám.Ale některé americké "móresy" se nenápadně zakořeňují i u nás.Pár příběhů bych mohl přidat.
0/0
28.8.2001 15:33

snop

Kus z epilogu k Satanske bibli (La Vey) od Pavla Turnovskeho
Dočetl jsem Satanskou bibli s pocitem jistého zklamání. Nic nového jsme se totiž nedozvěděli, žádná senzace se nekonala. Zjistil jsem jen to, že ji napsal naprostý egocentrik a hedonista, který, jak jinak, pěstuje kult síly. S tímto kultem máme ovšem my, Evropané, své smutné zkušenosti. Tento kult stojí v pozadí fašismu, nacismu a komunismu. Pan La Vey má jako Američan štěstí, že tyto přímé potomky klasického satanismu nezažil na vlastní kůži. A dále, výhrady, které má La Vey k monoteistickým náboženstvím, zejména k judaismu a ke křesťanství, nepřekračují rámec předhůzek, kterými je častovali jak pohané a polyteisté, tak osvícenští racionalisté a materialističtí ateisté. Není nezajímavé, jak často se La Vey dovolává “selského" rozumu. Svět víry a svět rozumu nelze totiž směšovat. Tím ovšem netvrdím, že víra by neměla být logická. Natož pak esoterismus.
0/0
27.8.2001 14:00

Venc

Je to zeme blbcu
No to je sila ja uz v tehle zajebane zemi jsem rok a jeste tady budu 6 mesicu nez mi skonci skola,ale muzu vam rict tak hnusnou zemi jako je USA jsem jeste nevidel.Demokracie?Vzdyt ti lidi nevi co to je.No proste chce se mi tady s nich blit zlata Evropa a nase krasna zeme.A ktomu odsouzeni kdyz jsi napisi do sesitu jak bych si to rozdal ze sousedkou tak to by me asi meli zavrit za znasilneni a sousedka by me mohla zalovat o 300 000 dolaru za to ze jsem ji sexualne zneuzival a ma z toho trauma.Ja bych dostal 15 let a pro jistotu mi soudce prida dalsich 10 protoze ve vezeni bych mohl premyslet jak zdrhnou. No co na to rict?KOKOTI KOKOTI KOKOTI KOKOTI a to jsem rekl slusne.
0/0
24.8.2001 22:43

Y.H. (Miami-USA)

Re: Je to zeme blbcu
Nasedni do pristiho letadla a vypadni odsud konecne! O takovi jako Ty tady skutecne nestojime.
0/0
25.8.2001 3:29

Viktor

Re: Re: Je to zeme blbcu
Welcome to Miami...Bienvenido a Miami... Myslim, ze to ale pomerne dobre vystihl...a Ty jsi dukazem. Nejaka demokracie, kdyz nekdo vyjadri svuj nazor a Ty bys jej hned deportoval? Nauc se nejdrive cesky.
0/0
27.8.2001 11:20

nejvyssi.anarcha

Re: Je to zeme blbcu
No, tou Evropou bych si nebyl tak jistý... Nebylo to náhodou nedávno v Německu, snaha zavést rejstřík pedofilů? (Jen tak pro jistotu, až něco provedou, ať víme, kam sáhnout...)
0/0
4.9.2001 13:13

Daniela

je to zvrhlík
A měli by ho dát rychle vykastrovat. Pak by ho to přešlo.
0/0
24.8.2001 16:37

Venc

Re: je to zvrhlík
Mila Danielo kdyby ho vykastrovali tak mu to nezabrani myslet a mit predstavy to by ho musleli zastrelit.Takze asi by jsme meli zacit lidi strilet za to co si mysli a predstavuji.Ale ty bys asi prezila ,protoze asi moc nemyslis kdyz tady pises takove kraviny.
0/0
24.8.2001 22:55

martin

Re: je to zvrhlík
tebe by asi meli zastrelit, protoze jsi uplne blba ! Nikdo za svoje sexualni deviace nemuze a pokud nikomu neskodi a svoje sexualni fantazie se pise do denicku, tak je to zcela beztrestne. Teda melo by. Jenze ve vyspele spolecnosti jako USA, kde ziji idioti typu Daniela Pokorna to beztrestne neni !
0/0
26.8.2001 18:15

manni

Tyranie vetsiny?
Pripada mi normalni, ze ve spolecnosti ktera cti svobodu jako zasadni hodnotu je legitimni omezovat svobodu jednotlivce, jenom v zajmu zachovani svobody ostatnich clenu spol. Pokud teda nekd valstni, dela rika cokoliv, co nikoho neposkozuje, nemuze byt za to trestan, protoze pro to neni duvod a trest je jenom projevem moci a arogance silnejsiho. Tedy drzeni napr. detske pronografie je trestne pozue pokud je podmineno napr. ublizovanim detem -> kreslena, psana ani jinak virtualne vznikla pornografie se nesmi stihat.
0/0
24.8.2001 15:48

Manas

Otazka ???
Ma to byt otazka: Je to detska pornografie ???????
0/0
24.8.2001 14:19

Manas

Otazka ???
Hele co kdyby nekdo natocil detskou pornografii, ale ne s detmi, ale vsecko by vyrenderoval na pocitaci. To znaci, ze by se toho nikdy zadne dite nezucastnilo. Je to i nadale detska pornografie. Viz novy film Final Fantasy, kde nehraje ani jeden zivy clovek ???
0/0
24.8.2001 14:17

jarda

spojene staty - zeme neomezenych pravnich moznosti
To je proste porotni soudnictvi - co se divite? Rozhodli prece zastupci lidu, ne? Jinak je to fakt pikantni - porota rozhoduje na zaklade neceho, co nevidela, rukou psane zaznamy jsou oznaceny za sireni pornografie, k tomu neni co dodat. Dokazovanim spachani nejakeho trest.cinu, tj. skutecnosti, zda alespon konal pripravy k sireni svych zapisku, se vubec nezabyvali. Tem, kdo tady pisi, ze byl v podnmince, bych rad vzkazal, ze k tomu, aby se podnminka zmenila v trest "natvrdo", musi ten clovek skutecne neco spachat, nestaci jen, ze se na nekoho krive podiva. Nema cenu to rozebirat, proste takhle se soudi v diktaturach. Na druhe strane nikdo v USA nepotrestal valecne zlociny z Vietnamu, kde celych 95% obeti bylo civilnich. USA si radi osobuji roli svetoveho cetnika, svuj nos maji vsude jinde, nez doma. PS. Obsahem tech zapisku se mel zabyvat lekar, ne soudce, to je snad vsem civilizovanym lidem zrejme.
0/0
24.8.2001 13:43

dagubedmen@post.cz

Delaware
Rozhodne to mel byt ustav, ne vezeni. Jinak tomu fasistovi bych vzkazal, at si overi od kolika je legelni pohlavni styk kuprikladu v Delaware. Pro ty, co si to nemaji cas overovat je to 12 let. A potom kdo je divny.
0/0
24.8.2001 12:11

Bluff

Neblázněte !
Poslyšte lidi, vy snad víte co v těch zápiscích bylo a jakým stylem to bylo napsáno? Když někdo napíše povídku, ve které bude popisovat jak znásilňuje a mučí malé děti a pak bude tvrdit, že to byla jen jeho představa, tak je to podle Vás v pořádku? Podle mně ne. Mohl to mít připravené k vydání, mohl to být návod pro spáchání trstného činu, mohlo to být ledacos. Když policie chytne již trestaného zloděje s popisem přepadení banky v kapse, bude to právem popisovat za přípravu k trestnému činu, která je i podle našeho práva trestná. Nebyl zatčen proto, že by mu nějaký senzibil četl myšlenky, ale proto, že měl u sebe věc, kterou podle zákona mít nesmí, to je jako s drogami. Navíc nezapomínejte, že byl v podmínce, to pak stačí, aby dal někomu facku a je zpátky v base. Což teprve tohle, co souvisí s jeho trestnou činností.
0/0
24.8.2001 11:10

Viktor

Re: Neblázněte !
Ty jo, tak tebe bych nechtel mit v zadne funkci, jejiz soucasti jsou i pravomoci... Podle Tve logiky, kdyz reknes "...tak ted akorat vykrast banku..." tak Te zavrou hned vedle Pepka "Kaci" Hasaka, jo? No, potes panbuh. Nezapomen, ze on si psal sve fantazie, NIKOMU NIC NEUDELAL.
0/0
27.8.2001 11:24

hmls

Re: Neblázněte !
:-)) Nechces me zazalovat za znasilneni? Pero mam a kudlu doma urcite taky najdu.
0/0
27.8.2001 18:19

Bena

Americani - jenom mala poznamka
Americani sou tlusty a blbi a furt zerou hamburgry a cumej na televizi. A vetsina Evropanu se jim kvuli tomu smeje a nadava, protoze je zakomplexovana z toho, ze Amerika ma pred nima naskok tak 100 let. Uz za 10 let budou Evropani zrat stejny mnozstvi hamburgru a cumet na stejny sracky v televizi, akorat jim to nebude vadit, protoze to budou dobry EVROPSKY hamburgry a filmy. Jedinej rozdil bude v tom, ze v Evrope budou lidi platit dane 50% a nebudou smet delat nic co nebude oficialne povoleny.
0/0
24.8.2001 11:07

Jirkan

Re: Americani - jenom mala poznamka
Mozna jsou Evropane zakomplexovani a Americani 100 let napred, ale pokud by se onen stolety pokrok mel projevovat tim, ze clovek, ktery ve sve zemi legalne dela svoji praci muze byt zavren az na 5 let a $500.000 pokuty jen proto, ze si dovolil kritizovat neco slendrian, pak pevne doufam, ze po cely zivot zustanu mezi opicemi.
0/0
24.8.2001 13:23

Jirka

Re: Re: Americani - jenom mala poznamka
Kdyz yz se mluvi o prohnily USA justici, zkuste se kouknout na tenhle clanek: http://www.underground.cz/675 --------- když se řekne "fbi zatkla nevinného hackera", každý si jistě vybaví kauzu dimitrije skljarova. nicméně jsou i jiné případy, které vůbec nevyplavou na povrch, nicméně ukazují, jak prohnilá je americká justice, jak hnusně se může fbi chovat a že soudy a zákony jsou na bačkoru, když mohou odsoudit nevinného člověka (a nedělejte si iluze, že jinde než v americe je to lepší). ......
0/0
28.8.2001 15:12

Petr Cervenka

jeste neco
FUCK OFF U.S.A.
0/0
24.8.2001 10:37

Umkebe Membe

Byl preci v podmince...
... za sireni detske pornografie. Ten podmineny trest porusil! Tak co se divite?
0/0
24.8.2001 10:08

Jakže?

Re: Byl preci v podmince...
Porušil trest? Co to znamená? A šířil někde ty svoje zápisky? Pokud někdo dostane podmínku třeba za šíření pohlavních chorob z nedbalosti, tak ho pak budem trestat i za to, že se ještě neuzdravil, ačkoliv si dává bacha, aby to od něj nikdo nechyt?
0/0
7.9.2001 17:13

Blackfloyd

jako obvykle
Jako obvykle je Amerika zase o něco napřed co se nesmyslů v soudnictví týče. Jsou to prostě kovbojové, co se dá dělat... mají teď další skvělý precedens- Země neomezených možností... kde jinde byste se mohli stát milionáři tak snadno. Stačí například žalovat nějakou tabákovou společnost, že vám jejich výrobky zničili zdraví (podlehli jste jejich sugestivní reklamní kampani atpk.) a máte o důchod (i když ne nadlouho :) postaráno. Povede se to jednomu, další už se jen vezou. No, uznejte, nebyla by to legrace, kdyby naše soudy uznávali precedens z amerických procesů...
0/0
23.8.2001 22:37

Jerry III

Re: jako obvykle
Jako bovykle vubec netusis o cem mluvis. Blbecku. Pro zajemce - ty lidi co vyhraly soudy s tabakovejma spolecnostma je vyhraly proto, ze tabakovy spolecnosti tvrdili (a falsovali medicinsky pruzkumy) ze koureni v zadnym pripade neskodi na zdravi. V Evrope by samozrejme nikdo nemel sanci, protoze tam je normalni beztrestne lhat, co?
0/0
24.8.2001 19:13

Viktor

Re: Re: jako obvykle
Diskutuj slusne. To zaprve. A zadruhe, jak dlouho uz stoji na krabickach to varovani? He? A pokud lidi v USA verili tomy, ze koureni NESKODI zdravi, je to jenom dukaz toho, ze jsou naivni a uplne vypatlani. A jestlize maji volebni pravo, nelze se divit, ze tam ted sedi ten kaspar.
0/0
27.8.2001 11:26

Lenka

Kde je svoboda?
Nemyslím si, že odsoudit člověka za představy je normální.Kdybych sepsala svoje představy, asi by mě zavřeli na doživotí :-)
0/0
23.8.2001 16:46

Mira

Re: Kde je svoboda?
Tebe taky? :o) Jsem rad, ze je nejsem sam :-)
0/0
24.8.2001 9:23

NORO/ATC

Re: Kde je svoboda?
Hmm asi na prazdninach. Eště že žijeme v tak zaostalé zemi jako je naše milá ČR jinak by musela za představi sedět nejmiň pula populace :-)) mně nevijimaje :-)) ps: taky si občas vzpomenete na Čtyřlístek ten "Dětský časopis ;-)))"
0/0
24.8.2001 11:10

Roger

Udělal zásadní chybu
Kdyby měl školu totalitního života jako my, tak by znal jedno základní pravidlo: Nemysli. Když myslíš, tak nepiš. Když píšeš, tak se nediv. Taky je ale možné, že jestli to takhle Amerika povede dál, budou za pár let ze všech Američanů paranoici (ale na svobodě!).
0/0
23.8.2001 16:45

Eregon

Re: Udělal zásadní chybu
Anebo skoncej tam, kde jsme my byli driv, mozna jeste dal, problem je, ze nas nejspis strhnou s sebou, protoze v nasi politice (a u nas vubec) je malo lidi, kteri by si dokazali pripustit, natoz to pak nahlas rict, ze by neco, at uz vyrobek nebo nazor, z Emeriky mohlo byt taky spatne.
0/0
23.8.2001 23:19

Y.H. (Miami-USA)

Odporny pervert dostal co zaslouzil
Je jen skoda, ze zatim pouze jeden soud v jednom state se odhodlal k teto akci. Copak by si normalni clovek vedl takovouhle zvrhlost (cili "denik")? Vzdyt ten clovek je uchyl, tak proc cekat, az neco provede. TAKOVYHLE "lidi" si nasi svobodu a demokracii proste nezaslouzi. Vetsina Americanu jsou poctivi, tvrde pracujici a slusni lide - PROC bychom se tedy meli nechat "dobrovolne" ohrozovat od mensiny kriminalniku, drogaru, uchylu, pervertu a jinych amoralnich zivlu? PROC bychom se meli o nasi svobodu a demokracii delit s temito podlidmi? On je totiz rozdil mezi skutecnou svobodou (ktera garantuje ochranu slusnych lidi, tedy tech, kdo respektuji zakony a chovaji se slusne) a ANARCHII. NECHCEME se stat druhym Amsterodamem, o nas LOWLIFE (drogare, alkoholiky, perverty vsech smeru) se postarame sami. To, co udelal onen soud v Ohiu, by mely provest soudy v celonarodnim meritku ve vsech 50 statech.
0/0
23.8.2001 15:58

Graetar

Re: Odporny pervert dostal co zaslouzil
Vidím, že "slušní Američané" používají rádi slova typu "podlidi". Když už nic jiného, ten člověk patří spíš do ústavu. Za sedm let z basy vyleze a bude z něj ještě větší parchant. To však stejně neznamená, že některé metody amerického thought-law nejsou podivné (Echelon, Carnivore aj.)
0/0
23.8.2001 16:32

whee

Re: Odporny pervert dostal co zaslouzil
odporny je ten kdo ublizuje jinym lidem - napriklad tim ze je nazyva podlidmi a snazi se jim uprit pravo na sve vlastni (napr. eroticke) predstavy. anebo REALIZACI svych - rizikovych, avsak stale neskodnych - erotickych PREDSTAV ublizi diteti. tem druhym se rika >odporny pervert<. tem prvnim >fasista<.
0/0
24.8.2001 2:26

jaro

Re: Odporny pervert dostal co zaslouzil
kecy, a co indiani, vetsinu jste pobili a zbytek zavreli do koncentracni taboru, tzv. rezervaci. ale temi se staly az teprve nedavno, predtim to byly proste koncentraky
0/0
24.8.2001 9:07

Michal Kubeček

Re: Odporny pervert dostal co zaslouzil
Když přišli pro homosexuály, mlčel jsem, nebyl jsem homosexuál. Když přišli pro anarchisty, mlčel jsem, nebyl jsem anarchista. Když přišli pro Židy, mlčel jsem, nebyl jsem Žid. Když přišli pro mne, nezbyl nikdo, kdo by se mne zastal. Poznáváte se? Přeji vám ničím nerušenou budoucnost ve vaší sterilní společnosti bez podvratných a úchylných myšlenek (aspoň dokud nebudou podvratnými nebo úchylnými shledány ty vaše).
0/0
24.8.2001 9:19

Petr Cervenka

Re: Odporny pervert dostal co zaslouzil
noo ja si myslim ze ta vase emerika je velky spinavy hovno na krasny zivy planete Zemi (uz teda asi dlouho ziva nebude)
0/0
24.8.2001 10:19

FLY

Re: Odporny pervert dostal co zaslouzil
Jo, jste výkvětem všeho nejlepšího, co země zplodila:-) Samí slušný, poctivý, ohleduplní lidé.... A vede vás pablb, co proto, aby o své místečko náhodou nepřišel, "nepodepíše nic, co by uškodilo EKONOMICKÝM ZÁJMůM U$A" ! (čti zájmům průmyslových gigantů, kteří jej a jeho kampaň financují) A že to uškodí životním zájmům spousty jiných lidí, to ho nesere!
0/0
24.8.2001 12:52

Roman Bartold

Re: Odporny pervert dostal co zaslouzil
Opravdu nemam slov.... snad jen ze takove jako >>>VY<<< by meli preventivne "separovat" od zbytku spolecnosti, protoze jste se svym zvracenym, zmrzacenym, nadrazenym, fasistickym a totalitnim myslenim mnohonasobne vetsi hrozba pro spolecnost nez kdokoliv s "jinou" sexualni orientaci. Vas prispevek je jak vystrizeny z Goebbels-ova projevu... My "skvela", "cista(drive i "bila" dnes jsou Faschos o promile tolerantnejsi...)", "slusna", "sporadana", "pracovita", "moralni" vetsina, si budeme lecit svoje zmrzacene ego, komplexy menecennosti i vlastni neschopnosti na komkoliv kdo se nejakym zpusobem odchyluje od sediveho prumeru a vkusu masy...... A k USA: z 90% banda tupych ignorantu (mezi nez zrejme patrite) kteri jsou neustale ziveni predstavou jak jsou USA diky svym (demokraticky volenym samozrejme...)predstavitelum a vlastni pracovitosti-"ovcovitosti" pupek sveta. Viva la revolucion !
0/0
24.8.2001 21:54

Jirka

Re: Odporny pervert dostal co zaslouzil
Sakra chlape Ty jsi fašista, co takhle postavit (nebo položit) všechny děti už od narození ke zdi a pro výstrahu každého 5 tého zastřelit,a opakovat to každých pět let, nebo vystřílet všechny blonďáky, nesouhlasím a nesouhlasil jsem s týráním dětí, ale kdo je bez viny ať hodí kamenem. Podle mne každý člověk, který se narodil se dopustil v myšlenkách trestného činu ať již krádeže, znásilnění nebo čehokoliv jiného a Vy chcete trestat někoho ne za to co udělal nebo mohl udělat, ale za to , že by vůbec kdy v budoucnu něco mohl(ale nemusel) provést, no pak skutečně je jediné řešení, každý rok v dětství testy a při každém náznaku pistol, to by si zeměkoule oddechla, protože do pár desítek let by už nebylo koho a ani čím střílet
0/0
5.9.2001 12:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.