Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vyšetřovatel: Matka Terezce ublížila záměrně

Krajský vyšetřovatel Milan Řečínský změnil obvinění Heleny Čermákové, která 20. června zavinila smrt své pětileté dcery: z neúmyslného činu na úmyslný. Podle něj opila dceru tak, že bezprostředně po požití alkoholu ho měla v krvi až tři promile. Z posudků vyplývá, že alkohol Terezce vnutila proti její vůli.
Čtěte glosu Martina Komárka - odkaz uvnitř článku. Podívejte se na reportáž TVD - video.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

FLY

co s ní ?
Původně jsem měl nachystáno cca 50 řádků, ale smazal jsem to. Proč? Nenacházím slov, která by ohodnotila čin tvora, jež je nazýván matkou malé Terezky. Trest, jaký by si pachatelka zasloužila, nikdy nedostane.
0/0
12.9.2001 10:23

Mirka Voňkova

Matka Terezce ublížila záměrně
Tato matka namá vůbec cit v těle.Snad jen člověk bez citu může ublížil nevinnému dítěti.Dala bych jí ještě vyšší trest než dostala. M.Voňková Liberec
0/0
7.9.2001 15:01

Jana, Ostrava

Terezka
Je opravdu zajímavé pročítat reakce nás lidí na něco, co žádný z nás nemůže pochopit a soudit. Ale v každém z těchto postřehů a názorů je asi kousek "pravdy" (velmi relativní pojem, že ?!) a taky tak trochu povahy každého z nás. Zamysleme se také sami nad sebou, začněme u sebe, je to šílená utopie, co ?! Stejně ale nikdy nepochopím, jak někdo může vztáhnout ruku na člověka - a na své dítě - to je prostě neodpustitelné !
0/0
7.9.2001 9:09

Paja

Nebe alias Terezka
Myslím si, že trest 8 let ve vězení je málo, ale na druhou stranu. Když matka vyjde z vězení, bude denně na ulici potkávat maminky s dětma a tam teprve uvidí o koho to vlastně přišla a jaký to hrůzný čin způsobila. Ať zažije na vlastní kůži to, co si sama udělala. Ačkoliv je mi teprve dvacet let, děti nemám, nedokážu pochopit, jak někdo dokáže takhle ublížit. Kdyby přece jenom měla tu malou ráda, snažila by se jí nějak pomoct, a né ji odnést někam do škarpy a tam jí ještě opalovat. Co je to za bestii, která se takhle dokáže chovat a zachovat ke svému dítěti. Jak je možné, že lidé, kteří okradli stát o x-miliónu, sedí ve vězení a místo toho, aby začali splácet svůj dluh, lepí někde sáčky za 5 Kč a ženská, která by ani neměla být matkou, může v pohodě zabít teprve pětiletého tvorečka a obhajovat se, já nic, já přísahám, že bych Terezce vědomě neublížila. Na hranici s ní, je to mrcha.
0/0
7.9.2001 7:42

Lukáš

Re: Nebe alias Terezka
Sice je to trochu mimo, ale lidé, kteří stát, potažmo každého z nás, kdo je daňový poplatník, okradli o xxx-miliónů nesedí a nelepí pytlíky, ti jsou na svobodě, občas i v objetí vládních činitelů. FUCK OF právo tohoto státu! Jinak souhlasím s tím, že nehumanistický středověk měl se svými NĚKTERÝMI tresty něco do sebe. Useklá ruka či ucho za krádež, to je cejch na celý život. Jsem zvědavý, kolik podnikatelů a politiků by muselo mít svého vlastního řidiče, protože by neměli čím řídit :-). Hezký den.
0/0
7.9.2001 16:04

Věra

Zoufalá beznaděj...
Svůj příspěvek jsem naszvala takto, protože dle nových informací - matka může dostat AŽ 8 LET!!! a vyjádření obhájce matky Šustra (záměrně nepíši pana Šustra), že nebyla prokázána souvislost mezi alkoholem v krvi Terezky a jednáním jeho klientky, mě opravdu nic jiného nenapadá. Nevím totiž, co proti této fantasmagorii může udělat normální občan, kterému není lhostejné utrpení dítěte. Ono totiž ještě není vůbec jasné, jestli půjde vůbec sedět - nemůžeme totiž ještě ani tu-šit, co se v těch rádoby chytrých hlavičkách zrodí. V naší re-publice je totiž zcela normální dělat z lidí hňupy, kteří do tak "složitého případu" nemohou vůbec vidět a hrát si na soudce - neli nad PÁNA BOHA - a co vy hlupáci chcete dělat.. Svědčí o tom jak informace o zalehnutí dítěte, tak množštví alkoholu v krvi, žádné informace o výsledcích šetření na soc. odboru, mateřské školce, pracovnících pohostinství, sousedů a taky babičky. Myslím si, že to všechno by se mělo v rámci objektivity zveřejnit. A nejen v tomto případě,aůe
0/0
6.9.2001 23:52

líba

Re: Zoufalá beznaděj...
Zoufalou beznadějí strádám od začátku tohoto případu a nejenom tohoto.Terezka měla hlad a žízeň,byla podvyživená a dehydrovaná.Nikdo to neviděl!Matce překážela,tak ji zabila.Co bude dál?
0/0
7.9.2001 10:29

Michael

Zločin a trest?
Když někdo za hospodářskou kriminalitu může dostat deset let a jiný za vraždu vlastního dítěte (prý až!)osm, myslím, že něco není v pořádku. I velký zloděj je jen zloděj a ve světle toho, co provedla matka Terezky, bych mu klidně podal ruku. Michael
0/0
6.9.2001 21:28

Juras

Re: Zločin a trest?
Taky si myslím, že za násilné činy by měla být trestní sazba větší než za krádeže a podvody. A matky, které zavraždí své dítě, do této kategorie spadají. To je asi tak všechno, s čím mohu z Vašeho příspěvku souhlasit. Nevím, co provedla matka Terezy, jestli do ní lila alkohol s cílem ji zabít anebo jestli se Terezka opila sama. Vyšetřovatel, podle toho, jak to zdůvodnil, udělal nesprávný závěr. Ve světle faktů, které jsou doposud zveřejněny, souhlasím s obhájcem: nebyla prokázána vina matky na tom, že v těle jejího dítěte byl nalezen alkohol. Tedy není prokázáno, že "Matka Terezce ublížila záměrně". Vyšetřovatel porušuje základní pravidlo civilizované společnosti: presumpci neviny. Přitom stačilo málo, formulace "máme důvodné podezření, že matka Terezce ublížila záměrně" už by byla korektní. Otázka je, jak moc byl tento výrok zkreslen novináři. Pochybuji, že se podaří zjistit nepochybně pravdu. Paní Čermáková je možná bestie, možná za smrt své dcery nemůže. Můžeme ji soudit, pokud se ale sama nedozná, že ublížila úmyslně, můžeme rozhodovat pouze podle emocí. A vždy je možnost, že se spleteme. A pokud má paní Čermáková silné výčitky (asi to znají všichni, že něco zprasí a potom je to mrzí: "Kdybych já vůl něco udělal jen trochu jinak, mohlo být všechno v pořádku"), měl byste ještě to srdce ji trestat? Myslíte, že byste ji dokázal potrestat více, než jak se trestá sama výčitkami?
0/0
7.9.2001 7:52

Jana

Re: Re: Zločin a trest?
Nesouhlasim, takovy clovek vubec nevi co to je - mit vycitky svedomi.
0/0
7.9.2001 8:31

Veselý

Alkohol dětem
To je děs!!
0/0
6.9.2001 21:16

tomáš

Alkohol
To je hrůza!!!!
0/0
6.9.2001 21:05

Jan

Pro Zdenka
Zapomel jste se zminit o tom, ze o popravach rozhodl nezavisly soud a ne Bush. Kdyby Bush nechavel prezit kazdyho vraha tak bude brzo prvni koho povesi. Kdyby lidi nebyli takovi poserove tak uz toho Havla davno vykopali z uradu.
0/0
6.9.2001 19:40

Paul WHITEFIELD

Reply
naprosto souhlasim, na hranici s ni. Tahle bestie musi pryc ze sveta.
0/0
6.9.2001 19:13

Paul WHITEFIELD

Reply
Kvuli humanismu Mr. Havla tady ame takove zrudy jako tahle bestie z Kladna. Zaslouzila by verejne lyncovat a potom dorazit. Trest smrti je naprosto nutny i v CZ pseudodemekracii. U nas v Texasu se nejhorsi grazlove bezne popravuji a nikomu to ani neprijde. Nebo by bylo jeste lepsi vyuziti, provadet na nich pokusy misto na nevinnych zviratech. Aspon by necemu tihle smejdi pomohli. To plati i pro dalsi grazly a podobnou sebranku. Doufam, ze ji nebudou zadarmo zivit ve vezeni z penez danovych poplatniku. Takovyto zmetek nema na svete co pohledavat. Have a great day GOD BLESS THE USA
0/0
6.9.2001 19:10

Zdenek

Re: Reply
Spravne veset, strilet, popravovat elektrinou, davat smrtici injekce - jakou Vas v TEXASU. Jednani mileho Mr. Bushe (kdyz byl guvernerem Texasu) mladsiho mi obcas pripomina moresy Stalina... Pekne si pred obedem podepiseme dve tri popravy at nam lepe chutna... PS: Veci nejsou vzdy tak jednoznacne jako v pripade T. Cermakove, takze silna slova nejsou vzdy na miste... Zdenek
0/0
6.9.2001 19:24

rarach

Re: Reply
Ze Vy tam v Americe ale mate nizkou kriminalitu diky tomu trestu smrti. Prave Amerika je prikladem, ze trest smrti ABSOLUTNE nefunguje. Vzdyt od vas kazdou chvili prijde zprava o nejakem desnem masakru. GOD PROTECT US FROM THE USA
0/0
6.9.2001 20:02

hugo

Re: Re: Reply
A co ty, clovece, vis o Americe a jejim pravnim radu? Kdyby si nebyl idiot a znal si fakta, tak bi si vedel , ze kriminalita tu za poslednich osm let klesa, rok co rok. Trest smrti byl znovuzaveden v r.1976 (rozhodnutim nejvyssiho soudu v pripade Greg v. Georgia), aby se bylo mozno vyporadat s temi nejhorsimi vrahy. Jen tak mimochodem, kazdorocne je tu odsouzeno tisice lidi za vrazdu, trest smrti vsak dostane pouze par z nich (1995-1998 bylo popraveno pouze 243 osob).Nutno si uvedomit, ze v usa zije nejakych 280000000 lidi,znacna cast je sebranka z celeho sveta. Mit tu tresty jako v Cesku, tak je tu davno naprosta anarchie, nutno si uvedomit, ze zakladnimi ukoly trestu jsou RETIBUTION, DETERRENCE,INCAPACITATION, REHABILITATION.
0/0
6.9.2001 23:04

rarach

Re: Re: Re: Reply
Jenze ja bohuzel jsem idiot a fakta, ktera znam jsou tyto: priblizne sedmina odsouzenych k smrti je nevinna (bylo to v jednom dokumentu na CT2 - nejaky studentsky vyzkum), priblizne 80% popravenych jsou cernosi, ackoli se na vrazdach podileji 50% (z kritiky Amnesty Internatioal na adresu USA). Vase tvrzeni, ze s tresty jako v Cesku byste meli anarchii, je mozna pravdive, ale nic to nevypovida o trestu smrti. Pokud vim, tak pouze v nekterych statech USA je trest smrti. Myslite, ze kdyby byl trest smrti tak ucinny, ze by ho nezavedli vsude?
0/0
7.9.2001 10:26

hugo

Re: Re: Re: Re: Reply
Trest smrti je skutecne pouze ve 34 statech a federalnim pravnim radu. Statistiky Amnesty International nejsou objektivni, pokavad vite neco o sociologii, pak vite, jak snadno statistiky ovlivnit ve prospech vasi veci. Je politovanihodne ze se staly justicni omyly, ovsem veda, predevsim evidence of DNA je do budoucna temer vylucuji. Ovsem fakt, ze 1/8 byla odsouzena nevinne je take relativni- ono se totiz nestava, ze bezuhonny obcan je obvinen z vrazdy a aby byl nekdo skutecne popraven, tak uz musi byt kriminalnik toho nejtezsiho kalibru.A kdyby jste skutecne vedel o Americe neco vic nez z nejakeho dokumentu na Nove, nikdy by jste se nezminil 80% popravenych cernochu.
0/0
7.9.2001 21:05

Jurka

Re: Reply
Havel je zmrd, prazsky povalec, co se zapletl s StB a ted si hraje na krale i s tou jeho metresou. A USA, to sou uplni kokoti, s tema sem nechod, i kdyz je vlastne fakt, ze Texas je Texas.
0/0
6.9.2001 20:51

Jurka

Beznadej... nebo vztek...
Jestli se na to ta Terezka diva z nebe, tak ji to musi ten raj pekne znechucovat. Zapletou do toho vseho blba Havla,konopí,socialni pracovniky..."Maminka" je asi pekna kreatura,zaslouzila by si dozivoti o suchem chlebu a chlorovane vode, ale kazdy stejne vi, ze ho nedostane...Takova smutna beznadej... nebo by to chtelo nejakou katarzi - valku, hlad, pohromy... JA NEVIM
0/0
6.9.2001 18:53

Honza

Žasnu...
V případě prokázání úmyslného ublížení na zdraví s následkem smrti horní sazba 8 let pro zrůdu která zabila svoje vlastní dítě? Ještě by jí ho mohli pro dobré chování zkrátit na polovinu... 4 roky... ty dostal, jestli si dobře vzpomínám, nějaký maturant za vysazení pár kytek konopí.. ...zde figuruje alkohol...
0/0
6.9.2001 18:28

D-key.com

doživotí v lágru
Co ji k tomu vedlo?Doufam,že tentokrát bude spravedlnost nemilosrdná.Svou část viny nesou i ti ktéří o tom jak se k ní matka chovala přecházeli bez povšimnutí.Lhostejnost zabíjí.
0/0
6.9.2001 17:58

Beránek

popravit
Nezlobte se na mě, ale já bych tuhle mrchu, co hraje na city, pověsil na prvním stromě. A pěkně jen pár centimetrů nad zem, aby si aspoň na chvíli uvědomila, jak asi trpěla její malá dcerka. Co chudák ta malá holka, jak k tomu přijde?
0/0
6.9.2001 17:11

Karel

Re: popravit
Hele Beranku, za to, ze jsi to poslat 4x bych Ti dal useknout ruku nebo nebo bych Ti ji dal spalit na uhel, abys o tom mohl premyslet vzdycky, kdyz se na ni budes divat!!!
0/0
6.9.2001 17:49

Kisz

Re: popravit
Klídek, jednou to stačí, frajere...
0/0
6.9.2001 18:02

Kisz

Re: popravit
Klídek, jednou to stačí, frajere...
0/0
6.9.2001 18:02

Beránek

popravit
Nezlobte se na mě, ale já bych tuhle mrchu, co hraje na city, pověsil na prvním stromě. A pěkně jen pár centimetrů nad zem, aby si aspoň na chvíli uvědomila, jak asi trpěla její malá dcerka. Co chudák ta malá holka, jak k tomu přijde?
0/0
6.9.2001 17:11

Beránek

popravit
Nezlobte se na mě, ale já bych tuhle mrchu, co hraje na city, pověsil na prvním stromě. A pěkně jen pár centimetrů nad zem, aby si aspoň na chvíli uvědomila, jak asi trpěla její malá dcerka. Co chudák ta malá holka, jak k tomu přijde?
0/0
6.9.2001 17:11

Beránek

popravit
Nezlobte se na mě, ale já bych tuhle mrchu, co hraje na city, pověsil na prvním stromě. A pěkně jen pár centimetrů nad zem, aby si aspoň na chvíli uvědomila, jak asi trpěla její malá dcerka. Co chudák ta malá holka, jak k tomu přijde?
0/0
6.9.2001 17:10

Leník

zabít, zabít a ještě jednou zabít
Panebože proč jste všichni tak strašně krvelační? Zavraždit dítě je hrozný, ale mně osobně připadá ještě horší, když sedmnáctiletej blbeček znásilní a k smrti umučí osmdesátiletou babku. Ale nedala bych mu trest smrti. Myslím, že tisíckrát horší je vzít člověku nadosmrti svobodu a znemožnit mu cokoli dělat, aby jen musel ležet a přemýšlet o tom, co udělal, a o tom, co všechno už v životě nebude nikdy dělat. A přestaňte se laskavě navážet do Havla. Je to moudrý člověk, který má charakter, i když už trochu stárne a není to to, co bývalo. Ale kdyby aspoň třetina Čechů měla takové morální zásady jako on, tak jsme někde úplně jinde...
0/0
6.9.2001 16:38

Lukáš

Re: zabít, zabít a ještě jednou zabít
Mám dotaz: chodíte taky někdy ven mezi lidi či jezdíte MHD? U nás, bohužel, nefungují zákony. Kdo dostane doživotí, je max. za 10 let venku, o to se pseudohumanista Havel postará. A je úplně jedno co provedl. Paní či slečno, vůbec s Vámi nesouhlasím a jsem pro trest smrti! Naprosto vážně!!!
0/0
6.9.2001 16:52

Tomas Prajzler, Key West

Re: Re: zabít, zabít a ještě jednou zabít
Nemam rad kdyz se veci prehani. Kdyz nekdo dostane dozivoti, nebude max. za deset let z vezeni venku ale podle soucasneho trestniho zakoniku ma narok pozadat o podminecne propusteni tusim nejdrive po dvaceti letech. Nic to ovsem nemeni na tom ze by zprisneni trestnich sazeb zejmena u nasilnych trentnych cinu vubec nebylo na skodu. s pozdravem,
0/0
6.9.2001 21:27

Lukáš

Re: Re: Re: zabít, zabít a ještě jednou zabít
Bohužel neznám přesné znění trestního zákoníku, ale žiju v této republice a sleduji veřejné dění. V době, kdy opilá občanka bývalého Sovětského svazu bez řidičského průkazu dostane za to, že v opilosti srazila mladistvého cyklistu autem, který zemřel, trest vězení, a vzápětí je "humanista" Havel osvobodí, protože se chuděra musí starat o své 3 děti, nevěřím tomu, že by někdo seděl déle než deset let. Hezký den.
0/0
7.9.2001 15:59

Sixkiller

Re: zabít, zabít a ještě jednou zabít
No Vy si snad děláte legraci !!! Znemožnit mu cokoliv dělat??? NAOPAK !!! Brousit karosérie, lepit pytlíky, makat v kamenolomu od rána do večera, aby mu to přišlo trochu líto. Protože práce je jediný, čeho se tihle hajzlové bojí... A "moralista" Havel? No Comment!
0/0
6.9.2001 16:56

Standa

Malá Terezka
podle všech výsledků vyšetřování je nutno případ zcela jasně překvalifikovat. V tomto stadiu se jedná o dokonanou VRAŽDU s jedinou možnou sazbou DOŽIVOTÍ. A jak naznačil jeden z přispěvatelů, moc dlouho v té věznici nepobude, brzy odsud půjde, ale nohama napřed.
0/0
6.9.2001 15:55

KONRAD

SOUDCE LYNČ !
Bože ! Co je to za prasečí republiku, kde matka nalije do dítěte skoro smrtelné množství alkoholu, pak je zřejmě mučí pálením, udusí, odnese do lesa a zahrabe. Pak se těší mediální popularitě a kouká na osm set oslovských hledačů, než ji někdo pořádně zmáčkne! V pořádné zemi by nikdy z basy nevylezla a ona se válí v paneláku na gauči ! Já chci emigrovat ! Kdo se má na to svinstvo dívat !! Snad mají vzít zase lidi právo do svých ruk, vytáhnout ji před panelák natřít dehtem a dát na hranici, aby pitomá byrokracie a pseudohumanisté typu V. Havla se konečně praštili do hlavy!? Terezka je dílem i další obětí prezidenta Havla, který nastolením měkkého humanismu všem ukázal, že někoho zabít není zaz tak hrozné a nelidské - kolik vrahů osvobodil ?! Vražda a k tomu brutální a dítěte je dle sazby v podstatě malicherností, ale obrat berňák o deset tisíc to je SAKRA ZLOČIN ! Jdu zvracet!
0/0
6.9.2001 15:27

Sandstorm

Re: SOUDCE LYNČ !
Po několika událostech a postojích médií a politiků k nim mi nezbývá, než tě poprosit - pořádně spláchni, jdu hned po tobě...
0/0
6.9.2001 15:32

Mira

Re: SOUDCE LYNČ !
Až na to upalování (jsem zásadně proti trestu smrti) s tebou souhlasím a jdu blít hned po tobě. V republice kde socialistická vláda ti vezme polovinu z toho co vyděláš, místo toho aby byla ráda, že po ní nic nechceš, a potom ty prašule rozdá na "sociálkách" a revitalizacích, tak v takové republice se nedá jinak než blít a blít a blít a potom jít a alespoň u voleb nakopat ty komoušské vygumovance.
0/0
7.9.2001 8:51

líba

Re: SOUDCE LYNČ !
Já taky jdu zvracet.Terezka měla hlad a žízeň,protože jsem četla,že byla podvyživená a dehydrovaná.V zažívání neměla žádné zbytky potravy,jak se mohla udusit zvratky?A viděli jste ty otrávené hledače ,kteří v obou tragických případech se objevovali na obrazovce?Čermáková je zrůda ,Terezka jí překážela,tak ji zabila.
0/0
7.9.2001 10:13

ndavid

Děti by neměli tolik chlastat
a navádět k tomu matku. Na to jste pane obhájce zapomněl. Jinak na obhajobu má právo každý, ale vy jste asi pěknej pitomec. Ihned tvrdit, že žádná souvislost není dobrý právník neudělá.
0/0
6.9.2001 15:21

Juras

Re: Děti by neměli tolik chlastat
Možná mám o právnících zkreslené představy, ale podle mě se chová správně. Obhajuje svého klienta, jak nejlépe může - a nikdo neprokázal, že by tam příčinná souvislost byla, obhajuje ho tedy korektně. Je klidně možné, že se Terezka opila sama, malé děti mají ve zvyku dojíždět zbytky na stole a občas u toho taky vyžahnou nějaký alkohol. A deci destilátu - to není zas tak moc, aby to nezvládly.
0/0
7.9.2001 6:58

Sandstorm

Ublížení na zdraví?
Nechápu, odkud se vzala tato právní kvalifikace. Tak buď ji zabila omylem, tj. neúmyslně, nebo ji zabila úmyslně, tedy vražda. Alespoň tak se úmyslnému usmrcení jiné osoby říká. Pokud tedy přesto má p. vyšetřovatel takový názor, tedy že matka ublížila dítěti úmyslně, ale nechtěla ji zabít, tak se ptám - a co t.č. týrání svěřené osoby, popř. opuštění dítěte (pokud do sebe Terezka lila alkohol a "matka" ji v tom nezabránila)? Ne, nebudu zde volat po trestu smrti, i když bych "matce" Terezky nejraději fyzicky ublížil. Vězení se o to postará samo, všichni víme, jak tam končí ti, co ublíží dítěti (v ženské věznici obzvlášť). Teď jenom čekám na rozsudek soudu, zejm. na výrok o trestu. A doufám, že se nezklamu.
0/0
6.9.2001 15:02

Eva

Malá Terezka - alkoholička?
"Žádná příčinná souvislost mezi alkoholem v krvi malé Terezky a jednáním mé klientky není prokázána," zdůraznil Šustr. Pane Šustr, Vy jste se snad zbláznil!!!!!!!!!???????????
0/0
6.9.2001 14:45

JUDr. PUDr. Šustr

Re: Malá Terezka - alkoholička?
No jasně, Terezka do sebe hodila panáka fernetu, zapila griotkou a navrh přidala decku vína, takže pak byla pěkně nalitá a matka ji za to omylem zabila. Máte snad jiné vysvětlení? Ostatně, zrovna nedávno jsem měl případ otce, jehož syn zahynul při železničním neštěstí - ukradl v obchodě vláček a byl zastřelen na útěku.
0/0
6.9.2001 15:15

Juras

Re: Malá Terezka - alkoholička?
Můj kamarád ve čtyřech letech měl otravu alkoholem. Nebyl a není alkoholik, jeho rodiče alkohol skoro nepijí (a nepili). Stalo se to tak, že na svatbě si děti hrály, dospělí se jim do hry zas tak moc nepletli - a děti objevily někde v kuchyni demižon s pálenkou. Bylo jich víc, totálně se zlily. Jakým způsobem byste všechny dospělé, kteří se účastnili zmíněné svatby, potrestal?
0/0
7.9.2001 7:03

Batty

LIDSKOST???!!!!???
Je to pro mě fakt DOST nepochopitelné.Kdyby se veřejnosti dostávalo více informací,pak bych jistě usoudila víc.Jde o to,že všichni tihle "VELCÍ STÁTNÍ ÚŘEDNÍCI" vám radši řeknou,že nemají dost podkladů a bojí se vám to NAROVINU říct.Já opravdu nevím,čeho se bojí,ale jejich přístup k NÁM,JAKO VEŘEJNOSTI,mě opravdu někdy zaráží!!!!Řeknu to asi takto:VŠICHNI SE BOJÍME OTEVŘÍT OČI PŘED SKUTEČNOSTÍ A KDYŽ JE MÁ NĚKDO OTEVŘENÉ,TAK MU OSTATNÍ PŘED OČI DÁVAJÍ RUCE!!Jde tu jen o strach,strach postavit se skutečnosti a realitě!!!!!
0/0
16.8.2001 12:20

FFoxX

vina/nevina
Lidem překáží jejich SVĚDOMÍ, a tak se rozhodli že ho hromadně svěří jistým vyvoleným, a vymysleli takzvanou VINU a NEVINU.
0/0
16.8.2001 11:15

hgbh

bhh
vgbh
0/0
16.8.2001 10:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.