Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lety do Británie jsou opět volné

S britskými imigračními úředníky se čeští cestující do Spojeného království setkají opět až na ostrovech. Po více než třech týdnech totiž o půlnoci skončily britské kontroly na ruzyňském letišti v Praze. Opatření bylo zavedeno 18. července kvůli rostoucímu počtu českých žadatelů o azyl a hrozbě zavedení vízové povinnosti. "Jejich nájemní smlouva na prostory, které v odbavovacích halách používali, trvá do konce měsíce," řekla iDNES mluvčí správy letišť Vlasta Pallová.
V příloze naleznete prohlášení o ukončení kontrol na ruzyňském letišti.
Poslechněte si reakce na ukončení britských kontrol na ruzyňském letišti - ikonka audio.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jarda

Zbytečná kontrola
Správně a doporučuji "Cikáni jdou do nebe" tam se o ně postarají nejlépe!
0/0
10.8.2001 22:19

Petr.Long

Zrušit kontroly !!!
Zrušil bych kontroly a omezení... Jen ať si táhnou odkud přišli. Doporučuji India Airlines !!!!!!!
0/0
10.8.2001 13:44

ndavid

Mám toho dost
Už mě nebaví řešení romské otázky. Musí me si to v hlavě ujasnit. Prostě cikán zůstane cikánem, nebude lepší ani horší. Lupič zůstane lupičem /bílý nebo černý/, nebude lepší ani horší. Slušný člověk zůstane slušným. A ten na to vždy doplatí. Proto tato hysterie se mi zdá zbytečná. Stejně cikány nepředěláme, ale měli bychom měřit jím stejným metrem, jako měří nám. Já byt nedostal, musel jsem si na něj vydělat a ještě jej bude 15 let splácet. Když jsem byl bez práce, tak mi úředníci řekli, ať jej prodám, nastěhuji se do menšího, a pak mi dají podporu v nezaměstnanosti. Při měření stejným metrem by cikáni odešli, odkud přišli.
0/0
10.8.2001 11:11

xc.jana

Re: Mám toho dost
Cikánům se nadržuje a v novinách je neustále litují divím se že si je nevemou na vybydlení do některé redakce když se jich tak zastávají.
0/0
10.8.2001 22:29

Kanadanka

Souhlasim. Vsem podle stejneho metru.
Je opravdu nutne uz konecne prestat kecat o rasismu a diskriminaci a zacit uplatnovat existujici zakony a predpisy. Podpora jen tem, kteri hledaji praci. Detske prispevky maximalne na 3 deti. Socialni davky jen na dobu omezenou a pokud deti radne navstevuji skolu, vyzadovat nejen potvrzeni o dochazce ale take jak si vedou s ucenim. Je toho hodne co by se dalo delat, za socialismu se jim take nechtelo pracovat, ale neemigrovali do ciziny. Nechapu proc? Odebrat pasy tem co pobiraji socialni davky. Kde by vzali na vylety? Nejsem si jista v ktere zemi useknou za kradez ruku, ale tak daleko by se snad az jit nemuselo. Nekde se uz ale konecne musi zacit. Ta zed v Maticni se v zadnem pripade nemela zbourat. Je ostuda, ze kriklounum se vzdy vyhovi a ustoupi. At si kazdy zastance lidskych prav vezme jednoho nebo celou rodinku na byt, pak muze psat ze zkusennosti. My, co jsme zili a chodili do skoly s touto mensinou, dobre vime ze "kdo lze, ten krade". Bohuzel v zemi, kde se krade v milionech se nejaka ta penezenka ztrati.
0/0
10.8.2001 1:42

František Dobrota

..potvrzení o docházce ale také jak si vedou s učením ...
Teď jsem dostal strach o ty, kdo by ta potvrzení měli vydávat. Ale jinak souhlasím.
0/0
10.8.2001 9:03

yldica

Re: Souhlasim. Vsem podle stejneho metru.
Naprosto s vámi souhlasím. Pí Jana Chržová spolu s ochránci lidských práv by měla jít bydlet do Chánova nebo do Matiční. Kde byli salonní ochránci lidských práv, když si na Cikány a bílou chátru stěžovali bývalí obyvatelé rodinných domků v Matiční ulici? Pravdu má p. Fedor Gál (MFD 9.8.), když říká o extremismu : „Tam, kde jsou pravidla hry přesně definována a kde existují způsoby sankcionování přestupků proti pravidlům, je prostor podstatně menší.“ Jenže extremismus se vyskytuje i na jiné straně, než jak to vidí p. Gál (zdůrazňuji to i). O důsledném sankcionování přestupků si můžeme nechat jen zdát. A nemyslím si, že je to vinou policie
0/0
10.8.2001 9:59

EVZEN HOLUB

Re: Souhlasim. Vsem podle stejneho metru.
Useknout hlavu by Ti meli, za to lzez. Rom z Toronta
0/0
12.8.2001 23:27

Jiří Havelka

Co nás neporazí to nás zničí
Novináři rozpoutali hon na čarodějnice zvané cigáni. Bohužel národ se přidal, protože z jeho projevů skutečně začíná čišet nenávist. Lidi pojďte se na ně vykašlat. Je to etnikum, které jsme násilně domestikovali a vnutily mu náš styl života. Oni na to reagují po svém. Pojďme je ignorovat a postupně dojde k tomu, že se buď začlení nebo sami sebe vyčlení ze společnosti. Pokud se jim budeme pokoušet pomáhat nebo naopak je budeme umravňovat bude to jen horší.
0/0
9.8.2001 9:20

Art

Re: Co nás neporazí to nás zničí
No to je moc hezke se na ne vykaslat a ignorovat je. Jenze jak pak se Vam pane ignoruje etnikum, ktere Vas okrada v tramvaji, cura vam na dvere a ujida z vasich dani ? No jiste muzete se tvarit jako by to nebylo, ale ono to je, penezenka fuc, pocurane dvere zustaly a dane na soc. davky taky fuc. Uz jsem to tady psal, problem je v tom, ze jejich svoboda silne omezuje moji svobodu, takze je nemuzu ignorovat. Lidi a stat by mel branit zakony teto zeme dusledne a to je taky jedina legalni a schudna cesta reseni romskeho problemu. Za ukradenou penezenku do basy, za pocurane dvere pokuta - nemas penize - tak uklizet ulice a pokud muzes pracovat (zadny vykecany invalidni duchod) makej nebo nezer. Stejny metr pro vsechny a rad pridam penize na rozsireni kapacity kriminalu.
0/0
9.8.2001 10:21

Franta

Re: Co nás neporazí to nás zničí
Novinari nerozpoutali hon na cigany, ale na bile platice dani. Pozitivni dikriminace (specialni vyhody, zakony a zamestnani, ve kterych se nemusi nic delat jenom pro cigany), je taky diskriminace. A osobne si myslim, ze etnikum jsme nasilne nedomestikovali( to mozna plati v americe, kde indiani byli uz pred bilima: a teprve tedka, po provedene genocide, maji americani vycitky svedomi. Ale cigani jsem prisli sami, nikdo je sem jako otroky nedopravil, a o vnuceni naseho zpusobu zivota se taky neda mluvit. "Postupne zacleneni do spolecnosti" Tady je videt, ze autor nikdy nedostal od cigana pres hubu, a vidi je jenom v televizi. K nicemu takovemu totiz nedojde.
0/0
9.8.2001 13:37

Jarda

Re: Co nás neporazí to nás zničí
Správně,vláda by měla uspořádat veřejnou zbírku na pomoc cikánům v jejich cestování určitě by každý ochotně nějakou korunou přispěl at si s nima užívaj někde jinde.
0/0
10.8.2001 22:25

Dana

ruzyně
mám dojem, když si přečtu noviny nebo vyslechnu zprávy TV Nova, že jsme celý národ rasisté. Proč už konečně někdo nenazve věci pravým jménem. Všichni,kdo kdykoliv přišli do styku s většinovou romskou populací (bydlím v Praze na Žižkově, takže vím o čem mluvím), vědí, že jsou to lidé nepřizpůsobiví, povětšině problematicky vzdělatelní a hlavně, hlavně nechtějí dělat! Proto ty jejich lety do zahraničí... Myslíte, že by britští úředníci (mimo jiné nás Británie kritizovala za Matiční) prováděli kontroly v Ruzyni, kdyby si nebyli jistí proč to dělají? Mají již zřejmě s předešlými uprchlíky do Británie své zkušenosti.
0/0
8.8.2001 13:30

-samotnav-

Re: ruzyně
Mila Dano, o cem to probuh mluvite? Vite vubec jak byste se chovala vy, kdyby vam nekdo cely zivot upiral pravo na identitu - to zni blbe - na to aby jste se chovala jako Ceska, mohla cesky mluvit, tvrdili by vam, ze neni nic takoveho jako ceska historie, literatura, hudba, kultura? Nadto by jste mela na celo napsali "nejsem jedna z vas" a at by jste delala, co delala, vzdy by se vam tak ostatni chovali? Kdy uz lide v teto zemi (jednotlivci i celkove) pochopi, ze zit v jednobarevne spolecnosti je nuda, ze Romove tady ziji stejne tak dlouho jako my? Sam jsem na Zizkove ucil na zakladce, mel jsem romske decka ve tride a nemel jsem s nimi nejmensi problem. Stereotyp na zaver: Romove kradou - ale co je kapsarstvi proti tunelovani bank, ktere bylo smeteno pod stul? Proc neni stejne meritko pro vsechny, pravne i jinak? Za Vas i jine prispevky je mi smutno prave proto, ze Rom nejsem. -samotnav-
0/0
9.8.2001 17:19

Jana

Re: Re: ruzyně
Tak to jste asi jediný učitel ze Žižkova. Jsem též učitelka ze Žižkova. Na které škole jste proboha ty "bezproblémové" cikány učil???
0/0
10.8.2001 10:52

Karel Moulis

Ano přesně tak - konečné řešení cikánské otázky
Rád bych navrhl Němcům, abychom si u nich pronajali Dachau a Sachsenhausen a všechny Cigoše tam nalifrovali dobytčákama, abychom se konečně zbavili té špíny!!!
0/0
8.8.2001 12:59

Jarda

Cikáni by dávno vymřeli
Ano bez neustálé peče ostatních obyvatel naší země by cikáni už dávno neexistovali.Nejsou schopni se postarat o sebe a jejich život je již mnoho let možný jen za cenu,že se ostatní o ně starají a nechají je přiživovat se na úkor většiny lidí kteří neberou barvu pleti za to nejduležitější pro život.Cikáni jsou specialisté na příživu a vůbec jim to nepříjde divné,ale normálně se o sebe postarat už neumějí ani to jim nestačí chtějí stále víc je to nestoudné a to jsem velice slušný.
0/0
7.8.2001 22:24

xjih

qui bono
Abych byl uprimny,byl jsem po zavedeni kontrol jednim z prvnich,kdo jimi prosli- privital jsem to,neb v Londyne to bylo o mnoho jednodussi a kratsi,sli jsme vlastne primo do haly,zatimco ostatni z EU cekali ve fronte, o tech z nonEU ani nemluvim,ti cekali na pohovory. Jen drobnost-jestli kvulti cikanum a jejich hysterii nad kontrolami v Ruzyni zavedou Anglani viza,pribude mezi lidmi spousta "priznivcu" tmavsi rasy.A pro cikany bohuzel (dle skladby lidi do UK cestujicich) pomerne vzdelanych a vlivnych. Ve svem dusledku jim to jen uskodi. (nemluve o tom, ze ten azyl jim v UK stejne nedaji a vrati je,at jsou kontroly nebo ne)
0/0
7.8.2001 22:14

pája

A zase ti cikáni
Cikáni a jejich tzv. aktivisté už by konečně měli pochopit,že žádná země nestojí o neproduktivní sociální vyžírače,kteří parazitují na majoritní společnosti.Pánové Ščuka a Veselý by se měli zamyslet sami nad sebou a jít něco pořádného dělat.Vzpomínám si na aktivistu Giňu,ze kterého se vyklubal prachsprostý podvodník a neplatič daní.Bohužel byla doba,kdy těmto lidem naslouchal i president.Cikáni byly povl a budou vždycky povlem.
0/0
7.8.2001 20:13

Jarda

Nic zásadního se nezměnilo
Zrušením kontrol britskými imigračními úředníky přímo na Ruzyni se nic zásadního nemění. Tyto kontroly budou bezpochyby nadále prováděny na všech vstupních bodech do Velké Británie, tedy na londýnských letištích, před vstupem do eurotunelu nebo v Doveru při plavbě trajektem atd. Výsledky pohovorů s imigračními úředníky budou obdobné, a ti, kdož by byli odmítnuti zde, budou odmítnuti tam. Toť vše. Je ale tolik jiných zemí, kam lze cestovat bez těchto komplikací, jen by tam možná bylo třeba pracovat a sociální dávky by také nebyly tak tučné, pokud by vůbec nějaké byly. Inu je nesnadné najít velkorysé sponzory, kteří by platili a nechali člověka v klidu rozjímat nad životem, že... Jaroslav Chuchlík
0/0
7.8.2001 17:25

MiraFZ

Hysterie ROI
Za ty tři neděle jsem nikde neslyšel ani nečetl, že při cestě autobusem do GB jsou v Calais tytéž kontroly - mám osobní zkušenost. A nikomu to nevadí a nikdo neprotestuje. ROI,Havel,Uhl a další o tom nevědí? Pokud vědí, jsou to sprostí manipulátoři. Pokud nevědí, nemají na svých místech co dělat. Howgh.
0/0
7.8.2001 16:28

Paja

sibiř
Podle všech článků,zpráv apod. jsem asi taky rasista jak se teď označují všichni,kteří nepodávají cikánům pomocnou ruku.Tak jsem se rozhodl s tím něco udělat a navrhuji vyhlásit veřejnou sbírku na cestu našich cikánských spoluobčanů. Cíl cesty: Sibiř Účast pro všechny cikány povinná!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pod vedením všech cikánských mluvčích a předáků vstříc lepším a hlavně nerasistickým zítřkům. PS:taky by jsme měli přispět na oplocení
0/0
7.8.2001 15:54

Občan

Děkuji za všechny !
Tak nám skončily "prý" nedemokratické a jediné na světě kontroly v cizí zemi. Jinde, jiným to nevadí ? ALe připravme se všichni na víza od Britů, Irů a posléze od celé Evropy. Ještě by socani mohli zavést výjezdní doložky a třeba devizové přísliby ale s celým kolečkem podpisů a razítek a budeme dokonale "zpátky v Evropě", kam ale patříme ! Říká se, že každý národ má takouvou vládu, jakou si zaslouží a asi to bude pravda i o jiných věcech. Máme, co jsme si zasloužili. Jen je mi trochu "líto" těch "chudáků" "diskriminovaných" spoluobčanů, kteří nestihnou odletět nebo odjet, protože zbytek národa, který ještě nejsou úplnymi rasisty se brzy jimi stane ! Pak budeme jako někde v Brightonu (není to náhodou v Británii ?) či kde a budou ohně i v ulicích (a nemusíme mít ani zasedání MMF). Já nevím jak vy, ale já si na dovolenou ve skoro nejdražší zemi v Evropě neušetřím pro celou rodinu ani autobusem, natož letadlem ? Měli bychom jim přidat ještě nějaké dávky, protože se jim teď cesta prodraží, když nebudou moci lítat přímo .... Jo, s tím odškodněním za dvojí balení kufrů je to docela dobrý nápad..A to Mongolsko je prý už taky demokratická země, škoda, že tam není přímá linka z Prahy ....
0/0
7.8.2001 15:21

Vladik

Re: Děkuji za všechny !
Omyl. US imigrační jsou na každým mezinárodním letišti v Kanadě, a pak není třeba chodit daleko, tak třeba společný hlídky na CZ-BRD, tam jednou kontrolujou Němčouři na CZ území a naopak a to nejsou jediný případy. Ruzyni jsem třeba pak chápal úplně podobně. Uvědom si, že ruzyňský letiště je taky hraničním pásmem...
0/0
7.8.2001 16:10

SolTec

Fuj, rasisto !!!
Co ti Mongolové udělali, že jim tam chceš poslat cikány? Už vidím ty titulky v "Mongolsko Dnes": DALŠÍ JURTA VYKRADENA, VČETNĚ LEDNIČKY S JAČÍM TUKEM! PÍSEČNÝ ČERV OLGOJ CHORCHOJ SNĚZEN NEZNÁMÝM PACHATELEM! TLUPA ROMŮ OLOUPILA POCESTNÉ NA POUŠTI GOBI, PŘEVLEČENÁ ZA STÁDO JAKŮ! Opravdu bys chtěl Mongolům tohle udělat? :-)))
0/0
7.8.2001 18:14

David

Neřešitelný problém ?
Všichni co tady diskutujeme na téma CIKÁNI a problémy s ostudou,které nám, bílé většině způsobují,musíme bohužel uznat základní fakt: cikánů je u nás podle střízlivých odhadů čtvrt milionu a čtvrt milionu tun odpadu nelze vyvézt za hranice. Nikde je nechtějí!!! Odpad zůstane vždy jen odpadem a snaha o soužití ze strany cikánů je nulová. Jsou to zkrátka paraziti, odmítající pracovat a přiživující se na našem sociálním systému. Je mi hanba tomuto státu odvádět daně, je mi jasné že valnou část peněz stát musí utratit ne na nové školy, silnice či nemocnice ale na vydržování čtvrt milionu tun odpadu. a ještě chci poděkovat médiím jakou poskytují cikánům a ostudě kolem nich publicitu, jen houšť, vy paparazzi ! Rád bych od někoho slyšel zda existuje rozumné řešení tohoto problému...
0/0
7.8.2001 15:11

rejpal

Re: Neřešitelný problém ?
Řešení (snad i) rozumné určitě existuje. Ale horší je to s realisací. Na jedné straně chybí vůle něco dělat, tedy je tu po generace zakořeněná lenost (ale to je lidské, kdyby lidé nebyli líní, seděli by dodnes v pohodě na stromech) a odpor k poctivé práci - nedej Bože duševní (a to je horší); na straně druhé nevůle (zcela pochopitelná) podporovat lidi, kteří mají zájmem jen o to, jak přijít s nulovou námahou k penězům. Ergo, jak z toho ven?
0/0
7.8.2001 15:22

Karol Jevgenin

Re: Neřešitelný problém ?
DAVIDE, 1948 a 1968 hodně čechů také emigrovalo cikání tu možnost neměli? Cikání je nejkulturněší náro .A co vy hajlovali jste němcům, komunistům,teď konečně máte demakracii a co děláte .Na Vás,platí ruskéj bič!
0/0
7.8.2001 19:56

aa000

Re: Re: Neřešitelný problém ?
PARCHANTE!
0/0
7.8.2001 21:46

Trouba the MicroWave

A proc zrovna do Londyna?
Vite, co me prekvapilo? Ze se kontroluji jen lidi, co leti PRIMO do Londyna. Takze kdyz ted dva moji kolegove leteli do Bristolu pres Amsterodam, tak se jich nikdo na nic neptal. TO je teprve diskriminace :-) A nejvetsi diskriminace je, ze az tam poletim ja, tak uz si kontroly neuziju, a nebudu moct jim od plic rict, co si o nich myslim :-)))
0/0
7.8.2001 15:10

F.Y.

Šťastnou cestu mezi blekoše MARTINO.
Opravdu, šťastnou cestu (FYVM)!
0/0
7.8.2001 14:50

Tleskám Vám.

RE:Re: Vítězí demokracie (Lolín , 7.8.2001 12:15)
Naprosto s Vámi souhlasím. Doufám jen, že i naši politici budou mít jednou odvahu říct pravdu o tom, kdo koho v naší republice terorizuje a diskriminuje, že se jednou přestanou bát o svá koryta a statisícové platy a přesranou lézt Cigošům do zadku. Všichni slušní lidé by si měli uvědomit koho budou volit, tak aby se zastal nás, které banda špinaců, zlodějům, vrahů a podvodníků terorizuje, zásadně zastal. PS: Pokud je pan Havel s oním etnikem takový kamarád, bylo by od hěho nanejvíš šlechetné, kdyby si celou tu bandu nastěhoval do své vily.
0/0
7.8.2001 13:46

Art

Re: RE:Re: Vítězí demokracie (Lolín , 7.8.2001 12:15)
Trochu s vami nesouhlasim, ze se politici museji bat o sve statisicove platy a proto lezou cigosum do zadku. Proc ?Myslim, ze to delaji, protoze jsou asi blbi a predvadeji se zase jinym politikum z EU a USA aby ukazali jak jsou modni. V mode je totiz positivni rasismus, diskriminace slusnych lidi na ukor sebranky, obrana zlodeju pred okradenymi, teroristu pred policii apod. Jen aby nekdo nezneuzil pravomoci. To je zlocin, jo ale krast, vrazdit, vytloukat vylohy - no problem. Bat se o sve platy museji pani politici naopak z duvodu, ze lezou cigosum a jine luze do zadku, protoze vetsina slusnych lidi co je volila, si to podruhe mozna rozmysli a tito ochranci romu se budou muset nechat pristi rok zvolit romy, jenze ti k volbam nechodi, protoze tam nic zadarmo nedostanou.
0/0
7.8.2001 14:33

Jožo

PROČ????
Proč nás nemáte rádi? My nepracujeme proto, že to není náš způsob života. Vy by jste zase nedovedli vydržet bez svého domova... A Čechy jsou nám už malé...
0/0
7.8.2001 13:45

F.Y.

Re: PROČ????
Proboha už všichni bakeliti vypadněte někam do pryč, nejraději do Afriky, a tam se poztrácejte v pralese...ale to si zase bodou muset Pigmejové hlídat to málo co nají, protože jim to stejně ukradnete. Jedné co na Vás platilo byly komanči, těch jste se báli a o nějaké dikrtiminaci, jste ani nepípli!!!
0/0
7.8.2001 13:54

martina

Re: Re: PROČ????
radeji se nauc pravopis, ty chytraku!
0/0
7.8.2001 14:11

rejpal

Re: Re: Re: PROČ????
Tak, gramaticky, to má do dokonalosti sice daleko, ale pokud by se to drobet opravilo, přikrášlilo, načechralo, přiláklo kapánek na růžovo a použily se méně expresivní výrazy, určitě by se tam i dvě zrnka pravdy našla!
0/0
7.8.2001 15:05

kisrut

Re: PROČ????
.....Proč nás nemáte rádi? M y n e p r a c u j e m e proto, že to n e n í náš způsob života. PRAVE PROTO
0/0
12.8.2001 18:41

Tomas Holek

Vyborna zkusenost
Cela tato afera je vyborna zkusenost. Cikanum to velice jasne ukazalo, ze je nechteji nikde na svete a ze by meli hledat chyby v sobe. Svetu to velice jasne ukazalo, ze kdo jsou to cikani, a ze v Ceske republice neni rasismus vetsi nez treba v Britanii.
0/0
7.8.2001 13:38

Luky

Proc zrovna do Britanie?
O tom, že cikánům nejde vůbec o nějakou diskriminaci, ale jen a pouze o parazitování na štědřejším sociálním systému než je ten náš, svědčí fakt, že o azyl žádají až v Británii. Kdyby jim šlo skutečně o krk, jak tvrdí, požádají o azyl v nejbližší demokratické zemi. Mimochodem, Mongolsko je stejně daleko jako Kanada, skinheadů tam mnoho není, tak proč nezamíří třeba tam? To je jasné - žádné podpory, žádné výmluvy na diskriminaci, museli by pracovat...
0/0
7.8.2001 13:32

Jan Novák

Konečné řešení Cikánské otázky
Myslím si, že Cikánská otázka by se měla konečně vyřešit. Kvůli těm smradům už nemůžeme do Kanady bez víza a možná, že nás čeká i vízová EU. Cikáni(hlavně ti dotahaní ze Slovenska) by neměli mít vůbec nárok říkat, že jsou Češi - za to může hlavně ten zasranej Husák a jiní, že je sem natahali ze Slovenska. Jestli zase budou pokračovat v dělání problémů nám Čechům, tak mám velké choutky vstoupit taky do nějaké fašistické skupiny a pořádně s tím póvlem zatočit!!! Jan Novák.
0/0
7.8.2001 13:22

Zdeněk Fořt

Víza
Takže kvůli těm černejm nemakačenkum pro nás možná Velká Británie (a poté třeba i zbytek EU) zavede víza. Jestli se cikáni a jejich představitelé domnívají, že toto zvýší náklonnost většinového obyvatelstva k nim, jsou asi dost blbí. Dojde akorát k tomu, že veřejnost bude ještě v mnohem větší míře podporovat různé skinheady apod., protože bude mít pocit, že chrání její zájmy.
0/0
7.8.2001 13:15

PZ

Moudro
Je to skoda, protoze zase se ustoupilo cernejm zlodejum. Rad bych zde zopakoval jedno moudro, co jsem tuhle nekde cetl. Kdyz delaji problemy cikani, hovori se o "kulturni odlisnosti". Kdyz se tomu bila vetsina zacne branit, hovori se o rasismu. To je smutny fakt.
0/0
7.8.2001 12:30

Nightmare

Re: Moudro
Problém je, že cikáni nejsou zvyklí, že by jim úředník něco odmítl, to hned křičej o diskriminaci. Co by se asi stalo, kdyby bílý na dotaz o účelu cesty odpověděl, že chce v Británii najít práci? No asi by ho tam nepustili, a zřejmě by dotyčného ani nenapadlo si stěžovat. To cikáni jsou jinčí frajeři: klidně to přiznají, a pak se diví. To je ten rozdíl: cikán si stěžuje i na věci, na které by si bílý nikdy nestěžoval, protože by se zesměšnil.
0/0
7.8.2001 12:48

guest

Re: Re: Moudro
Bohužel cikán neumí pracovat.....A ještě mě zaráží jedna věc: copak cikán s českým pasem není Čech? Proč o nich všichni a rádi o oni sami, mluví jako o cikánech, vždyť jsou to přece Češi. Pokud vím, tak britové vrátili i spoustu "bílých" a nikdo kolem toho tolik nenadělal jako když vrátí čokoládovou rodinku, která se tam jede přiživit na sociálce, protože cikáni nemůžou pracovat, ale musí ochraňovat rodiny proti nám, odporným rasistům. Něco Vám řeknu, černí jsou rasisti, bílý ne. Byl jsem v Americe, vím o čem mluvím. Tam si běloch do černošské čtvrti nemůže ani podívat.... Pěkný den
0/0
7.8.2001 13:07

PZ

Re: Re: Re: Moudro
No, bydlel jsem ctyri dny v Harlemu (cernoske ctvrti v NY) a bylo to OK. Akorat kdyz jsem kolem sedme vecer vyrazil na prochazku, prvni cernosi mne varovali, at schovam videokameru a fotak, jinak bych tam mohl mit problemy. Schoval jsem to a problemy jsem nemel. Je ale fakt, ze cernosi jsou velci rasiste, protoze si tam mj. delaji vlastni cernossky TV kanal - predstavte si udelat TV kanal jen pro bile! To by bylo revu.
0/0
7.8.2001 14:53

SolTec

a je je, to budou cikani uz zase balit kufry!
To by ted mohli pozadovat odskodneni za to, ze museli dvakrat prebalovat bagaz. Viza nas asi neminou :-(
0/0
7.8.2001 12:28

Jiří Havelka

Používání rozumu
Používání rozumu je ošidnou věcí. Ve staré Spartě používali rozum a tak každé ne zcela zdravé dítě hodili ze skály a kouždou ženu která otěhotněla před povolenou hranicí tam hodili taky. Přesto Sparta byla dle našich dnešních parametrů demokracií. Další demokracie v dějinách měla rozvinutou optrokářskou hierarchii. Takže opatrně se slovem Demokracie - tedy vlády lidu a s používáním rozumu tedy nástroje kterému pořádně ani nerozumíme jak funguje. Obracejme se spíše na etiku, ale obávám se že zrovna v našem státě je to poněkud směšná záležitost.
0/0
7.8.2001 12:23

ndavid

Vítězí demokracie
Dobrá zpráva pro všechny, zvláště pro Romy. Kontroly na letišti se ruší. Ať žije volný pohyb obyvatel.
0/0
7.8.2001 11:59

Lolín

Re: Vítězí demokracie
Pane kolego, demokracie je dobrá věc. Obávám se však, že Anglie zavede v krátké době víza, aby měla pokoj. Kontroly na letišti měly ušetřit peníze leteckým společnostem a státu, neboť je nutno lidi, kteří nejsou vpuštěni do Anglie, dopravit zpět. Celá tato kauza navíc ukazuje zvrácenost českých médií, které nemají o čem psát a snaží se najít jakoukoli senzaci. Romové jsou postrachem celého světa, proto nás všichni kritizují, že u nás existuje rasismus. A navíc pan prezident, o jehož duševním zdraví se dá pochybovat, přizvukuje jako malé dítě. Běda zemi, kde se nepoužívá rozum !!!
0/0
7.8.2001 12:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.