Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Komise stále vyšetřuje havárii letounu

Armáda stále zjišťuje příčiny pádu vojenského letadla L-39 Albatros, které se 1. srpna zřítilo u Pelhřimova. Komise vojenských expertů zatím nevyloučila, že za pádem stroje mohla být i technická závada. Velení armádního letectva přitom už několik dnů po nehodě zveřejnila zprávu, že tragickou havárii zavinil sám pilot, který při ní přišel o život.
Podívejte se na záznam posledního letu L-39 podle černé skříňky - video. Podívejte se na reportáž TVD o ukradených troskách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kestrel

Smrdí to ...
Pokud je možné po 14 dnech konstatovat, že se vlastně neví, je to zvláštní. Obzvlášť po prohlášení ze dne 6.8. 2001 (http://www.army.cz/zpravy/cesky/2001/srpen/39_1.htm). Zavinění havárie pilotem bylo v HEADLINES, včerejší brífing NGŠ se nedostal ani na WEB army.cz a až skončí vyšetřování, bude to v drobných zprávách z domova. Výsledek nebude nikoho zajímat a je jedno, jestli se ukáže že mu upadlo křídlo, nebo ukroutil ocas. Etika v tomhle případě pláče v koutě ...
0/0
15.8.2001 11:47

Honza

Byla to zbytecna katastrofa
Lidi lidi, ten kluk udelal nejvetsi chybu a zaplatil za ni nejvyssi cenou. Kdo to chcete soudit? Jediny co se da delat je presvedcit dalsi piloty, aby nedelali vylomeniny, protoze tim ohrozuji jak sebe, tak nas. Dane asi budeme platit stale a o tom jak se rozdeli muzeme rozhodnout jednou za cas ve volbach, takze klidek, ted jsme vybraly to co je. Vite, jako sportovni pilot obcas taky profrcim v zakazany vysce a ted mi az zatrne, protoze je clovek od pruseru nekdy zatracene blizko. Tenhle pripad je tragicky a proto by mel zustat v hlavickach vsech co ovladaji jakykoliv stroj jako vyrazny zdvizeny prst.
0/0
8.8.2001 14:37

Vlastimil Zastera

Re: Byla to zbytecna katastrofa
Dobre ovladat stroj bylo poslani tohoto mladika.Bohuzel cvicny let,ktery provadel nemel dostatecnou napln.Doufam,ze se piloti cz letectvu neuci vzletnout letet a pristat kde pristat maji!K vycvikovemu bojovemu letu patri hodne,vice nez k samotnemu bojovemu letu!Tudiz osnova by mela integrovat co nejvice prvku aby se letovy cas vyuzil.Tento cas nestoji malo.V pripade tohoto mladika zbyvala dostatek fyzicke enerie,paliva a casu,aby si skomponoval vlastni programm.To nevede vzdy k tragedii.Ale nakdy se to stane. Z.V Senglea,Malta
0/0
11.8.2001 10:03

Kamil

tak uz to konecne zavrete
Jezisikriste, jak dlouho jeste budeme cpat prachy do teto armady? Vzdyt ta si neubrani ani vlastni latrinu. Ano, kupme jim letadla za miliardy debilum a oni je rozflakaji vsechny do jednoho behem 13ti mesicu (leda ze by nekde nejaci soudruzi vymysleli nerozbitne letadlo). Kdyby radeji poslali vsechny ty vojaky do prace vydelavat penize. Vybralo by se vice dani. Nemusely by jit miliardy na armadu, ktera je stejne k nicemu, a socdemaci by si zalepili svuj deravy rozpocet. A byl by klid. A slastne vzpominky na dril za bolsevika si, soudruzi, muzete sdelovat v hospode u piva a me s tim dejte pokoj.
0/0
7.8.2001 20:07

Hluchonemy

Buuuuuuumm...!
Ale ze to musela byt rana....!!!!! A ta diiiira, jojo klucina, mel vytahovat ptacka z trenyrek a ne z hangaru.
0/0
7.8.2001 15:11

Jiří Poděbradský

Pelhřimov byla náhoda, ale v Chotěboři to bylo několikrát týdně...
Havárie u Pelhřimova se stala náhodou, že pilot se mohl odchýlit od trasy a zaletět si domů. V Chotěboři, která má tu smůlu, že leží v ose přistávací dráhy letiště Čáslav, jsme svědky takových předváděček velmi často. Až donedávna, když se stala havárie (a u Chotěboře havarovaly již 4 stroje, naposledy loni v muničním skladu v Bílku), armáda zachovávala taktiku dr. Plzáka z manželské poradny: Zatloukat, zatloukat, zatloukat. Ale nyní, po Pelhřimovu, se něco změnilo. O tom, jak to sledujeme v Chotěboři (včetně fotek strojů nad Chotěboří), si můžete přečíst v listě Chotěbořský Courier v článku V Bílku mohl havarovat další Mig, na adrese www.harry.cz.
0/0
7.8.2001 12:05

TOM

profesionálové 2
Tedy ty výzvy, abychom my více pracovali, víc platili daně a doporučení, koho zvolit mi nepřipadají na místě.
0/0
7.8.2001 12:00

TOM

profesionálové
Franku, toho mrtvého profesionála a to rozbité letadlo jsme všichni platili z daní, a to bez ohledu jestli jsme chtěli nebo nechtěli. Kdybychom je neplatili, možná by ten chlapec pořád byl mezi námi a dělal něco užitečnějšího. Bohužel budeme daně muset platit dál. Kolik že se to má koupit těch amerických nebo švédských nebo konsorciových stíhaček ? Když se podívám na přehled nehod vojenských letadel, obávám se, že ty stroje moc dlouho nevydrží.
0/0
7.8.2001 11:55

Frank

Armada
Vsichni jste prilis chytri, nez aby jste tomu rozumeli. Navic mam pocit, ze jste slouzili v nejake jine armade. Proberte se, je treti tisicileti! Sklamal clovek, ale za to nemuzete vinit cely system! Ja slouzim u profesionalni jednotky a za nic se nestydim. Jsme dobri a budeme lepsi! Vice pracujte, platte dane a zvolte tu spravnous tranu. Pak bude armada profesionalni a vy nebudete muset otravovat INet takovymi blbostmi!
0/0
6.8.2001 21:07

Jakub

Re: Armada
Ses nemocnej kdyz si myslis ze armada funguje :) Je to bordel jako vsude ve statnich podnicich. Ceske drahy, hornici armada ... sebranka nenazrana.... vetsi platy a shrnme to: umi KULOVY prinos KULOVY duty hlavy ... takze rozpustit dat do ruky krumpac a makat !!!
0/0
6.8.2001 21:34

DUCK

Re: Armada
ja jsem svym prispevkem nereagoval ani tak na pad letadla, pilot prisel o zivot a to je smutne (i kdyz to byla pravdepodobne jeho chyba), chtel jsem spise poukazat na to, ze se ZBYTECNE mrha miliardami penez a zatim mne nikdo nepresvedcil, ze z toho je nejaky uzitek. Jestli slouzis v profesionalni jednotce, tak taky platis dane, taky by ses mohl mit lip, kdyby ty penize sly na neco lepsiho. jako platce dane to snad chapes. D.
0/0
7.8.2001 5:53

karber

Re: Armada
Zklamal proto,že se ničeho a nikoho nad sebou v armádě nebojí, chce se před někým vytáhnout a potom spadne podle zveřejnění 500 m od sídliště. Jsem stále na rozdíl od mladších ročníků přesvědčen, že trocha a když to nejde tak větší dril je v armádě potřebný. Svoboda a demokracie znamená mít práva, ale i plnění povinností.
0/0
7.8.2001 6:04

Znalec

Zruste armadu!!!
Zruste armadu!!! Zruste armadu!!!Zruste armadu!!!Zruste armadu!!!Zruste armadu!!! Omezuje lidi a stejne by nam byla uplne na hovno. To by bylo lepsi vzdycky zaplatit vykupne.
0/0
6.8.2001 17:57

Frank

Re: Zruste armadu!!!
Jsi nemocny, kdyz si to myslis!
0/0
6.8.2001 21:03

DUCK

Letadla
Nebylo by lepší zrušit armádu jako celek ? Ušetřili bychom možná na něco rozumnějšího - pokud by ty peníze někdo neukradl ze zaparkovaného favorita....
0/0
6.8.2001 15:43

Klaus, Litomyšl

Ne jen v CR a ne jen v armade
Slouzil jsem ke konci 70tych let v jedne "vzorne" posadce v NDR, byl tam zrovna takovy bordel, ze se reklo mezi vojaky, nez v pripade poplachu vyrazime, budou Americane (tenkrat) u brany a rozdaji cokoladu. Za timto stavem nebyla jen jedna osoba, ale vzity system lhostejnosti, nezajmu, nekompetentnosti, ... Ostatne, stejne veci se stavaji denne v organizacich, podnicich, uradech atd., jen se o tom tak moc nepise. Je pravda, ze by lide meli zacit s tim neco udelat.
0/0
6.8.2001 11:39

Lukas

Re: Ne jen v CR a ne jen v armade
Klausi, já jsem četl o východoněmecké armádě lepší zprávy. Někdy po 1989 se psalo, že do 2 hodin od rozkazu měli být první jednotky na hranicích se západním Německem. :-O Když si to prý později záp.Němci a Američani přečetli, tak byli rádi, že jste ten rozkaz nikdy nedostali, protože s čokoládou byste před americkýma kasárnama čekali asi vy :-))) Mimochodem - psali tam také, že s německou pečlivostí (kam se vlastně ztratila v tom vašem útvaru?) byly vypracovány plány vlaků tak, aby se v případě rozkazu každý voják dostal ke svého útvaru do 1,5 hodiny. :-O
0/0
6.8.2001 16:43

Vlastimil Zastera

Re: Ne jen v CR a ne jen v armade
Tento mladik mel zrejme jeste tolik energie,ze se musel predvadet pribuznym.Normalni cvicny let by mel obsahovat tolik prvku,s cilem,aby se s techto vojaku stali profesialni a vice umejici.Tento pripad nepoukazuje na spravny vycvyk.Souhlasim,ze lhostejnost nezajem a i lenost vedeni je toho pricinou.Tyto lidi by si meli uvedomit kolik stoji jedna letova hodina!Myslim,ze tyto lide v cz armade jsou schopni podat dobre vykony,ale jen pod dobrym vedenim.
0/0
11.8.2001 9:09

karber

Současná armáda
0/0
6.8.2001 9:48

karber

Současná armáda
Sloužil jsem v Písku 1965-67 a následně absolvoval několik nucených cvičení a když čtu některé články, nebo vidím občas příspěvky v televizi, tak jen zírám.Krádeže zbraní,vykradení objektů MV, ukradení auta z kasáren, stěžování velitelů na to, že vojáci základní služby chodí ráno do kasáren nafetova- ní a opilí a tudíž jsou vlastně nepoužitelní,nekázeň a drzost vojáků stoupá, velitelé neví co s tím, no pro nás starší prostě hrůza a nepředstavitelné.A stesky velení armády typu že to je výchovou z domova a z civilu atd. jsou prostě směš- né. I největší frajeři po nástupu na vojnu a někteří měli také basu z civilu za sebou, zkrotli. Na to stačilo několik poddůstojníků a pořádní velitelé. Říkalo se, a také to plati-lo, že vojnu dělá "frajtr". To se radši bude do nekonečna už 11 let omílat jestli je 2x vytřená chodba šikana nebo ne a podobně.Hlavně je dojemné, když se do těchto a podobných debat např. o policii a jejích pravomocech zapojují různí poslanci, kteří ani nevědí jak to na vojně vypadá anebo by mělo vypadat. Ono když si velitel útvaru musel jít vyzvednout např. jen odebranou vycházkovou knížku "lítačkou" za neká-zeň svého vojáka ve městě k veliteli divize(generálovi), tak to druhý den mělo samozřejmě dopady na jeho podřízené.A ztráta samopalu, nebo desítek samopalů a jejich rozprodávání no to snad né!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
6.8.2001 9:44

p.oujesky

Re: Současná armáda
Vazeny pane mate 100% pravdu ja jsem slouzil take 65-67 v Lipniku/n Becvou kde jsem potom byl jeste 3x na cviceni,ale tenkrat se s nama nikdo mesr...za vse byl postih ja jsem jich mel nekolik.Rikalo se tomu buzerace,ale bylo to spravne.Cokoliv nebylo zplneno tak se delalo tak dlouho az se to zplnilo,nebo take za odmenu jsme dostali 30km pochod z plnou polni a nebo prezpolni beh.Za celou dobu co jsem slouzil se neztratil ani NABOJ natoz samopal.Podivejte se na ty lumpy ve vlade vse ukradnou a vykradou jaky pan takovy kram.Jabych se vubec nedivil kdyby toho Favorita ukradl nekdo z vlady a snazil se to ZPRIVATIZOVAT do sve kapse.
0/0
6.8.2001 16:08

observatore

Re: Re: Současná armáda
Tady se nekomu styska po buzeraci, typicky jedinec, vyrostly v bolsevizmu. Na to , ze by se neco delalo bez buzerace rychle a dobre , na to jste jeste neprisel ?
0/0
6.8.2001 16:22

Martin Skarecky

Re: Re: Re: Současná armáda
Ja sem v bolsevizmu nevyroz (rocnik 81) a nemuzu s vami souhlasit. podle me urcita mira buzerace a nebojim se rict i sikany je stejne dulezita jako prirozny prostor pro rozvoj jedince. muzete se pro priklad podivat do usa jak to bez jejich buzerace (pravni system usa je v tomto smeru az zarazejici za co vsechno se da zalovat, urazky , sexual harasment apod), pak to mame strileni na skolach, gangy a podobne. Vem te si u nas jak roste agresivita na skolach, a to je jen jeden z mala dusledku malo agresivni a buzeracni vychovy, casem poznate vsichni dusledky. muj nazor neni jen mym vyplodem ale je opren i o studium psychlogie a lidskeho chovani.
0/0
6.8.2001 16:43

Morel Iljič

Re: Re: Re: Re: Současná armáda
Marťo, tvoje rozumy opřené o studium psychologie a lidského chování založené na agresivní buzerační výchově si strč za klobuk nebo se odejdi vzdělávat do USA, když po ní tolik toužíš. Jestli je násilí na školách něčeho důsledek, potom pouze jevů, které byly a jsou ve společnosti popisovány jako oněch Warholovských 15 minut slávy, kterých si každý, právě buzerační výchovou a televizí, frustrovaný teenager touží prožít. Buzerační a agresivní výchovy je jak vidno až až a ty jsi mmj. právě jejím výplodem.
0/0
6.8.2001 17:52

Kamil

Re: Re: Re: Re: Současná armáda
Ja bych do toho netahal USA. Situace v USA je naprosto odlisna od situace v Cesku. Na prvni pohled by snad bylo mozne zobecnovat , tak jak jste to udelal vy, avsak situace tady je mnohem komplikovanejsi. Uz jen slozenim populace a velikosti zeme. Takze vice studia by bylo zapotrebi k vytvoreni nazoru, ktery alespon trochu odrazi realitu. Ja sam jsem se narodil v bolsevismu, pravda, je treba rici ze az v pozdnim stadiu jeho rozkladu. Vojna porad jeste na me ceka a hodlam zustat tady, v te tolik kritizovane americe, tak dlouho, dokud tu instituci nezrusi (a to mam svou zemi opravdu moc rad). Nedovedu si ale predstavit, ze bych vymenil svuj byt na Manhattanu za kasarna. Hlavnim duvodem je to, ze si nedovedu predstavit, ze bych mel ztratit svoji svobodu a schopnost zodpovidat sam za sebe. Nebo snad, ze bych se mel nechat buzerovat nekym, kdo je o deset let mladsi nez ja a ma inteligenci poseceneho jetele. Proste a jednoduse nehodlam ztracet cas v armade, ktera nedokaze ubranit ani sama sebe, nehodlam se nechat platit z penez ostatnich lidi a pritom nic nedelat. Americka armada by byla uplne neco jineho. Tam clovek jde dobrovolne. Necha se buzerovat, utuzi si disciplinu, zoceli se, ziska zkusenosti.
0/0
6.8.2001 18:12

p.oujesky

Re: Re: Re: Současná armáda
Ja nejsem odchvany bolsevizmem,protoze oproti vam abych nemusel zit v tom bordelu a stale lizat prd... a cekat kdy me nekdo okrade tak jsem odesel do USA.Protoze v cesku neni buzerace a moralka tak to tam tak vypada.Hodne stesti a hlavne povolte vojakum drogy a vse co budou chtit.Vojna byla vojna a ne kojna.Tak to platilo.Podivejte se dneska na ty ceske vojaky.
0/0
6.8.2001 19:16

observatore

divadlo s vice jednani
Prvni dil kocourkovskeho divadelnoho kousku jeste neskoncil a uz se zdviha opona pro dalsi jednani; zlodejove cekaji v startovnich blocich aby si rozebrali co zustalo na zemi. Tomu se rika dobra rezie.
0/0
6.8.2001 9:42

Standa

Frajeři letci
Asi před dvěma lety, krátce po pádu dvou stíhaček na sídliště v Č.Budějovicích, jsme měli na VŠ diskuzi s veliteli Čáslavské základny. Organizoval ji PhDr. Sýkora (sociolog, bývalý pilot), který má na starosti mj. výcvik letců pro stresové situace (všimněte si že vždy když je nějaký průšvih s letci, tak je s ním rozhovor v MF Dnes).Tehdy on i přítomní vojáci vylučovali jakékoliv pochybení pilotů až se diskuze zvrhla v hádku - studenti jim na tyto řeči nehodlali skočit a většina z nich s vidinou základní služby za 2 roky si na armádu, konkrétně frajeřinu pilotů a jejich krytí nadřízenými, pěkně od plic zanadávala. A teď je to přiznáno oficiálně - prostě bordel v armádě nemá konce - rozklad z dob panování KDU-ČSL je evidentní.
0/0
6.8.2001 9:11

picnic

Ja bych přikoupil nějaké americké letouny, ať pořád nepadají ty naše. Piloti co budete dělat až po vás budou střílet?
0/0
6.8.2001 8:52

Siky

Re: Ja bych přikoupil nějaké americké letouny, ať pořád nepadají ty naše. Piloti co budete dělat až po vás budou střílet?
Todle je hodne naivni ... pokud tvrdis, ze americky letadla nepadaj, tak nevis vo cem mluvis :o( Todle vypada, jak kdyby Ti bylo patnact let ...
0/0
6.8.2001 13:59

David

To už není ani k smíchu!
Navrhuji zrušit armádu jako celek, vytvořit pár úderných akčních praporů,profesionálních,dobře vycvičených a disciplinovaných vojaků kteří by byli dobře placeni a dobře nás reprezentovali po světě. Rozpusťte hlavně ty naše "ocelové ptáky" než nám někdo z nich spadne na panelák. Dokud budou v armádě rozhodovat staré struktury a ne mladí schopní lidé , tak pane ministře a pane generále je armáda akorát tak k politování a smíchu.
0/0
6.8.2001 8:44

Zbyněk

Re: To už není ani k smíchu!
Bohužel právě piloti jsou "profesionálně dobře vycvičení a disciplinovaní vojáci".
0/0
6.8.2001 9:30

Josif Visarionovič

Zpráva a lá 1.apríl.
Co k tomu říct? Trpně se zasmát a přemýšlet o smysluplnosti takovéto armády,a o tom jestli by naše daně nešlo vynakládat na nějaké užitečnější věci než je armáda.
0/0
6.8.2001 8:32

Miroslav Tydlačka

je to pořád to samé
Je to na vojenských základnách pořád to samé kdy velitel jednotky neví co dělají jejich podřízení atd.. udivující je na tom to že tohleto se opakuje stále, ale všichni ministři se diví jek to jak se to mohlo stát! Už jsem 15 let z vojny tehdy ještě dvouleté a myslím si že kdybych přišel na svoji základnu dnes tak jediná změna kterou bych našel na základně by byla ta že na PVSce (politicko výchovná světnice)by nevisel obrázek Husáka ale Havla.A doufám že nemám pravdu! Miroslav Tydlačka Nový Jičín www.ovsem.web.wo.cz
0/0
6.8.2001 8:26

Martin

Ha,ha, ha
... naše armáda bude mít brzo ztráty, jak kdyby byla válka... Vykašlete si na hraní na vojáky a běžte si raději pěstovat ředkvičky - alespoň se vám nic nestane. A k těm soudruhům - vždyť jich je tam nejméně polovina. A že to Mirka nas..lo? Třeba mu to připmíná doby, kdy i on byl soudruhem...
0/0
6.8.2001 8:11

Kalda

Ja tam byl a je tam to co rika pan ministr, ale nikdo s tim nic nedelal a asi neudela
Ja tam byl a je tam to co rika pan ministr, ale nikdo s tim nic nedelal a asi neudela
0/0
6.8.2001 8:07

Laďa

Bordel
Je to smutné, ale ne překvapující. Když jsem sloužil na letišti v Přerově, jezdilo se po službě nákladní tatrou na koupaliště a " nikdo nic nevěděl". Proč taky, když velitel stavebního útvaru měl svou soukromou stavební firmu, která si pro materiál jezdila přímo do kasáren. Bordel v armádě byl, je a bude.
0/0
6.8.2001 7:41

MH

Re: Bordel
... a s tímto bordelem nezmůžou nic ani pánové z NATO
0/0
6.8.2001 8:59

--

Zruste armadu
Zruste armadu!!!! Pozira penize a je vcelku k totalnimu hovnu
0/0
6.8.2001 7:33

Milan

vtip?
Opravdu jsem se s chuti zasmal.:o)))Myslim ze je to dalsi namet na sepsani povidek o Kocourkovu. Parlament a vlada by mela zacit uvazovat ne o profesionalizaci armady ale o jeji zruseni.Vzdyt letci jsou profesionalove nebo ne ?
0/0
6.8.2001 7:17

Milan II

Re: vtip?
Ano zrušit armádu a ušetřit tolik potřebné přostředky státního rozpočtu.
0/0
6.8.2001 7:24

Chaluha

Re: Re: vtip?
No, usetrime prostredky na nakej dabelskej tresk :-))))
0/0
6.8.2001 9:17

Miro'

soudruzi ?
Tak nevim co to svami lidi porad je, ze porad musite urazet druhe a navic to pokladat za trumf. Asi se vam musi hodne ulevit kdyz nekoho oslovujete soudruhem. Zrejmne jde o tu malinkatou ulevicku pri niz blahem temer dosahujete orgasmu. Jaka to malost vase pane, tak mala ze snad ani nestojite za to , abych slovo "vase" psal s velkym pismenem. To slaboduche " a soupnu tam "soudruzi" at je poradne naseru, me pripomina ozraleho vobudu, ktery nic nikdy nedokazal sam, tak to ted dava druhym znat. Mozna ale ono to uz nikoho ani nestve je- li nazyvan soudruhem, protoze je to uz stare, o tom ze je to hloupe ani nemluve. Mirek
0/0
6.8.2001 1:46

Dan

Re: soudruzi ?
Ale že Vás to nadzvedlo :-DDD
0/0
6.8.2001 1:50

-

Re: soudruzi ?
Domnívám se, že nebude na škodu si občas ten historický PRUSER se soudruhama připomenout! Že anarchisti!?
0/0
6.8.2001 6:12

Morel Iljič

Re: Re: soudruzi ?
KAKÁŠ si na tvářičku nácku:-)
0/0
6.8.2001 17:58

Jarda

Nepořádek? Ne docela normální bordel.
Vážení pánové, dříve soudruzi, vojáci-letci, možná by bylo nejlepší, kdybyste si namísto nových stíhaček koupili rogala a blbli s nimi po kopcích. Sice byste nejspíš i tak přečasto havarovali, ale bylo by to podstatně levnější. Kdyby totiž bylo třeba opravdu bojovat, stejně byste zůstali na zemi. Tak, jako prozatím pokaždé v historii. Takže klidně ta rogala nebo hrajte závodně kuličky. Je to fakt jedno. Jaroslav Chuchlík, Praha 1
0/0
6.8.2001 1:30

Zorro

Re: Nepořádek? Ne docela normální bordel.
Temer s Vami souhlasim, rogalama bych je vybavil i ja, dokonce i kulicky bych nakoupil, ale kdyz byla 2. svetova valka, tak si myslim, ze letci nam ostudu rozhodne neudelali. To, ze nas nebranili tady, neni rozhodne jejich vina. Ale jinak souhlas.
0/0
6.8.2001 2:06

Arnost Chechota

Cas?
Kolik mas casu na chybu, delniku s lopatou? Uredniku v kancelari, prodavacko v obchode...??? Udelal's nekdy nejakou? Ano? A litujes toho? Nekteri jiz ale nedostali sanci k litosti, k naprave. Rozhoduji sekundy. Zivotne dulezita rozhodnuti. Na ostri noze... Kazdy ma sve svedomi. Nesud a nebudes souzen. A vazne si myslite, ze je nase armada nepouzitelna? Politici, vybrani z lidu-tedy i z vas, ti "nejlepsi" z nas rozhoduji! A disciplina znamena i poslechnout STUPIDNI rozkaz- jako treba nebranit se proti fasistum. Vojaci se na vas nevykaslali, udelali nam to ti NEJLEPSI z NAS. Vas dustojnik A.
0/0
6.8.2001 12:50

Petr

Re: Cas?
Hochu, na chybu mas casu mozna malo. Ale na to delat si ve vzduchu s letadlem ptakovinky nema z nas cas nikdo. Kdyz ma tzv. elita - letci - stroje za milidardy, tak se podle toho ma chovat a sve emoce si mohou schovat treba na doma, vzdyt maji volna pomerne dost, aspon tolik co jini prumerne vytizeni lidi. A jestli presto ve vzduchu delaji to co delaji, tak nemaji pravo nazyvat se profesionaly. To, ze letat umi (za standardnich podmkinek) jim samozrejme neberu, v tom by snad elita byt meli. Ale ani potom prece nejsou vsemocni!!! Ale to je asi nad jejich sily si to uvedomit. Je to sice uz dva roky, co na sousedni panelovy dum v miste meho bydliste spadnul Mig (pred dvema lety v Budejovicich), ale ta vzpominka je stale ziva. A to si tahle cast armady rika profesionalove??? Meli by se nad sebou vice nez zamyslet. A to velmi rychle, vzdyt jde prece i o ne!!!
0/0
6.8.2001 16:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.