Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Romské hlídky vyrazily do ulic

Čtyřčlenné romské hlídky, které budou kontrolovat situaci v Ostravě, poprvé vyrazily do ulic. Romové od 13 hodin zatím monitorují především městské části Zábřeh, Vítkovice a Moravská Ostrava a Přívoz. "Policii nudou hlásit případné incidenty, napadení či jiné protizákonné chování," řekl předseda Romské občanské iniciativy Moravskoslezského kraje Mikuláš Horváth.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dr.Tiso

cikanske hlidky v ulicich
MFD cenzurovala příspěvky lidí které je čtou na internetu.Zřejmě pozustatek z dob totality.Takže tito noviny nemohou bít zcela oběktívní.Pánové-damy z MFD zamysletese nadsebou!!!!!!!!!!
0/0
3.8.2001 18:36

pozorovatel 2

Re: cikanske hlidky v ulicich
Totéž platí pro vás, váš vztah k češtině je zajímavý
0/0
6.8.2001 11:36

Adolf Hitler

To je vše co jsem chtěl říct
Děkuji za pozornost. Mé názory jsou vám doufám známy. Heil Hitler
0/0
3.8.2001 15:57

Fakt

Prace hlidek
Uz aby zacali hlidkovat i obchodech. Bezny obrazek je, ze sneda rodinka prochazi obchodem a tam zobne tam ochutna to vlozi do kapsy. Budou "monitovat" i tohle? Muzu se na ne obratit az me obere snedy vyrostek s typickym prizvukem? HOVNO, hledaji kazdou chybicku na bilych a pak nam to oflakaj pred na nejakym celosvetovym foru o hubu. Jdete s timhle rasismem an sich nekam.
0/0
2.8.2001 19:41

Štěpán

Romske hlídky ano
Souhlasím s nimi. Určitá část romů je problémová, to ovšem není důvod, aby banda idiotů - skinů si na nich vylévala své mladické mindráky. Dokud se policie a justice pořádně nepostaví proti rasismu a xenofobii, mají rómové důvod zavádět své hlídky.
0/0
2.8.2001 18:27

pozorovatel x

Re: Romske hlídky ano
To jste ale napsal špatně - menší část Romů je bezproblémová. Mně vadí to, jak se chovaj, ne jakou maj barvu a to snad rasismus není, i když oni se za to slovíčko vcelku úspěšně začali schovávat
0/0
2.8.2001 22:45

Radim

Komu není dáno...
Tak pánové, spousta vás, co tu tak píšete, sedí na zadku v kanceláři a siláckýma řečima si kompenzuje bůhví co. Docela by mě zajímalo, kolik žen přispělo do této diskuze, ale vzhledem k úrovni příspěvků jich mnoho nebylo, že? Spousta z vás je jen banda ješitnejch, namyšlenejch ignorantů, kteří neváhají vytahovat Hitlera či jiná monstra. A o skinech ani nemluvím, to je nejhorší pakáž ze všech. Dokud tu bude taková atmosféra, řešení se nenajde. Jenže to spousta z vás ani nechce, že? Styďte se. P.S: S hlídkama nesouhlasím, neboť to krásně povede k řetězové reakci, kdy se všichni budou hlídat navzájem a čekat na sebemenší důvod k útoku.
0/0
2.8.2001 13:09

pozorovatel 2

Re: Komu není dáno...
I přes poněkud drsnější stanovisko naprosto souhlasím. Myslím, že k tomu přispívá i MF Dnes. PČR má pravdu. Takové chaty raději ne!
0/0
2.8.2001 13:18

pozorovatel (zahranicni)

ale panove ?
Jak vas tak ctu , clovek by si myslel, ze zlo (Romove) bojuji proti dobru(Cesi). Jenze , kdo rozkradl a zasantrocil 500 miliard korun? , kdo krade v podnicich, kdo se ozira a je sprostej na verejnosti ?,kdo krade auta po stovkach? Byli to Romove ? Mozna take , ale predevsi Cesi. Sednete si do koutku a popremyslejte o sobe.
0/0
2.8.2001 0:51

pozorovatel (místní)

Re: ale panove ?
Jestli si ty cikáne myslíš, že když napíšeš "zahraniční pozorovatel", není z tvých přiblblých argumentů poznat co jsi zač, tak jsi na omylu.
0/0
2.8.2001 7:12

pozorovatel 2

Re: Re: ale panove ?
Jelikož je nás pozorovatelů více, musím reagovat, abych nebyl ztotožňován s tímto "místním". jeho názory i způsoby vyjadřování jsou mi na míle vzdáleny.
0/0
2.8.2001 7:22

pozorovatel 3

Re: Re: Re: ale panove ?
Já bych naopak nechtěl být ztotožňován s tímto pozorovatelem 2, prosím dbejte na to, je to pro mne velice důležité.
0/0
2.8.2001 10:53

marcela.silnicova

Re: Re: ale panove ?
Ty jsi urcite Cech ze?Jde to poznat podle te tve vulgarity ,jsi omezeny a velice jednoduchy ,,clovek?,,.Asi je zbytecne ti rici pokus se premyslet ,nejde to nemas mozek.Ziji nejaky cas v USA a ver ze Cesi zde se chovaji hrozne ,kradou ,nedokazi si pomoci a podrazi si nohy jak to jen jde.Delaji zde ostudu a velkou ostudu ,ovsem ze ne vsichni ,ale vedcina ano.Americani vas zde radi nemaji a ver ze se stydim ,ale vedsinou nereknu ze pochazim tam od vas.Krasny den preje zahranicni Romskoceska pozorovatelka.
0/0
2.8.2001 20:00

pozorovatel x

Re: Re: Re: ale panove ?
Samozřejmě, že já jsem jednoduchý a vulgární člověk, ale zajímavé je, že nikde nechtěj cikány. A za to, že jsem Čech se nestydím vůbec i když mi tací jako vy, nutí, že je to ostuda. Aspoň nepište, že jste Romskočeská pozorovatelka, pro vás snad stačí označení Romská pozorovatelka, když se za českou zemi tak stydíte. Dobrou noc
0/0
2.8.2001 22:39

Pozorovatel pozorovatelů

Re: ale panove ?
Byli to Češi s romskými předky...
0/0
2.8.2001 9:36

pozorovatel 4

Re: Re: ale panove ?
nebo Romové s českými zadky
0/0
2.8.2001 10:58

austin

Re: ale panove ?
to se ti to mluvi ty zahranicni pozorovateli kde beres social u nas v Canada , Belgium or G.B.?proc nesedis v Rumania tam by ti dali prazdnou misku to dobre vis
0/0
3.8.2001 18:38

Jeff

!!!
Doufám,že se najdou nějací solidní skinové,kteří těm hlídkám nakopou prdele !!!
0/0
1.8.2001 21:23

Falo

Re: !!!
Ty by si potřeboval aby ty Hitler vyvraždil celou rodinu, aby si konečně pochopil jaký názory zastáváš!!
0/0
1.8.2001 21:53

pozorovatel (zahranicni)

Re: Re: !!!
proc volate stale Hitlera , volejte taky jednou po Stalinovi , ten byl jeste vetsim vrahem.
0/0
2.8.2001 0:55

Lavrentij Pavlovič Berija

Re: Re: Re: !!!
Všichni jste praštění, bezkonkurenčně největším vrahem byl Lenin, jehož zločiny se svedly na Stalina...
0/0
2.8.2001 9:31

???

BOLŠEVICI z mfd
AT ŽIJE CENZURA!!!!
0/0
1.8.2001 20:14

Diablo

Romske hlidky vyrazily do ulic
Proc zas v Ostrave???!!
0/0
1.8.2001 19:13

PČR

děkujeme
Konečně MFDnes začala monitorovat chaty a mazat příspěvky. Těch společensky neúnosných - s rasistickým podtextem je však mnohem více. Zvažte prosím, jestli k těmto tématům diskusní kluby vůbec otevírat.
0/0
1.8.2001 19:09

Lavrentij Pavlovič Berija

Re: děkujeme
Ty nejsi zadna PCR (mozna tak Rom), tak koukej vypadnout z teto diskuse!
0/0
1.8.2001 23:54

PČR

Re: Re: děkujeme
Tak za prvé se neznáme, takže si netykáme, za druhé ani Berija už několik desetiletí nežije a za třetí pokud je v tomto chatu nějaký ROM, potom i ten má právo na diskusi. Po někom, kdo má přezdívku Berija a jeho způsob vyjadřování ale nelze očekávat ctění demokratických principů.
0/0
2.8.2001 7:26

Lavrentij Pavlovič Berija

Re: Re: Re: děkujeme
Já mluvím ze záhrobí, a proto má slova mají věčnou platnost: Rom má právo na diskusi, až bude kromě vymáhání práv plnit i své povinnosti. Tady v záhrobí žádný falešný humanismus neexistuje, pouze duchovní hierarchie. A i když jsem jako padlý anděl hodně nízko, nade mnou žádní Romové nejsou...
0/0
2.8.2001 9:29

Lui

hlidky gauneru
Nastesti se toto zatim nedeje v Praze. Ja si to nedovedu predstavit. Kdo zaruci ze hlidky nebudou ti nejvetsi gauneri a ze toho nebudou zneuzivat ? ... kdo zaruci ze hlidky nebudou hlidat pred policii sve "bratry", tim ze je budou upozornovat jestli jsou pobliz nebo ne ? ... toto je rozhodne spatne reseni a uz me unavuje co tu romove v poslednich letech predvadeji. Kdo je tu utlacuje, ziji si z nasich dani, maji desitky prispevku, ktere bily clovek nedostava a jeste porad melou o rasismu. Ja jsem vyrustal v Brne a dostal jsem minimalne 5x na cumak jen protoze jsem "bilej tvargl" a nikdy z toho nic nebylo. Stat se toto cikanovi, tak je z toho afera i v zahranici ... Nedavno jsem v tv zaslechl hlasku cikana "Na uradech by meli byt romsti urednici, my se s Cechy cesky nedomluvime !!" .... pokud chteji byt legitimnimi cleny nasi spolecnosti, at zacnou neco menit na jejich situaci, at zacnou pracovat, vzdelavat se, ucit deti cesky a at se snazi byt Cechy !!! ... Pokud uvidime ze nejen oni z nas, ale i my z nich mame nejaky prospech, tak je dle meho samozrejme vetsina spolecnosti zacne povazovat za normalni lidi. Jenze toto se nikdy nestane, jsem si skoro jist ...
0/0
1.8.2001 17:22

Vit Novotny

Re: hlidky gauneru
presne tak, romove jsou puvodne z Rumunska. Ad se tam vrati a nebo se zaradi mezi spolecnost. Cesi kradou to ano..ale kradou z toho co udelaji jini cesi. Cesi v americe jsou spatni, to ano..ale romove jsou jeste horsi. Cechu je hodne a tak se to nepozna, romu je malo a dela bordel hodne znich, proto jsou tak napadni.a. taky mozna protoze tady nejsou doma. Domov Romu je dal na vychode..tady nemaji co delat pokud se neumi chovat slusne a vymluva ze cesi se nechovaji slusne je nesmyslna. Nebo to mam krast protoze jini kradou take ???
0/0
2.8.2001 22:54

petr

oznaceni
Jak se budou lisit od ostatnich cigosu.Budou mit alespon opasku na rukavu PS VB nebo neco podogneho?
0/0
1.8.2001 16:48

Jan K.

Romské hlídky, neromské hlídky.
Dlouho jsem přemýšlel, než jsem napsal "neromské". Jakmile jsem chtěl totiž napsat "bílé", už se ve mně ozval bzučák, jestli nejsem rasista. Tak jaké tedy? Ostatní, hlídky gadžů, bílé, žluté, zelené? O to ale nejde. Plně chápu, že se nějaká skupina lidí může cítit ohrožena a proto sestaví hlídky, které budou monitorovat, zda se na nich neděje bezpráví. Myslím, že pokud hlídky slouží skutečně jen k upozorňování, pak je snaha legitimní. Navíc, a bez ohledu na Romy, je to důsledek toho, že náš stát, který platíme tak vysokými daněmi, rezignoval na pouliční kriminalitu, z níž monitorované incidenty většinou vznikají. Kdo se dnes pozastavuje nad tím, že se mu na ulici za bílého dne ztrácejí zrcátka, antény a poklic z auta, že se ztratí všechno, co se dá odnést do sběru a není to přišroubované a nakonec i to, co přišroubované je? Tato činnost ani snad už není považována za kriminalitu, protože se už stala tak běžnou, že ji už ani nevnímáme. Proč to ale píšu? Protože kdyby kupříkladu občané Nuslí ustanovili "neromské hlídky" a upozorňovali na skutečnost, že se tam krade, loupí, znečišťuje a ruší veřejný pořádek, byli by považováni automaticky za rasisty, protože jsou to zřejmě většinou Romové, kteří na tom mají největší podíl. Kdyby náš stát dělal za nám uloupené peníze svou práci, snažil by se pouliční kriminalitu potlačit a obecně vymáhat dodržování zákonů od všech bez rozdílu, bez ohledu na Romy či neromy. To, že vznikaji Romské hlídky, není ostuda či drzost Romů. Je to ostuda státu, potažmo ostuda nás všech, kteří nedokážeme či nechceme vyvinout tlak na tučné papaláše, aby s tím něco dělali. Ať stát nebere peníze lidem v naší čtvrti, které pak rozfofruje za stíhačky (a ještě se někdo napakuje) a zřídíme si za ně místní domobranu sami. Pak se bát o pořádek nebudu. A Romové se nebudou muset bát taky.
0/0
1.8.2001 16:47

Separatista

cikáni do .....!!!!!!
Zdravím Vás přátelé. Těším se na skinheadské potažmo neonacistické hlídky. A proč ne??? Co je dovoleno cikánům musí být dovoleno všem!! Nebo snad ne?????!!!
0/0
1.8.2001 16:42

cech

Re: cikáni do .....!!!!!!
Ne, hlavne neonacistickym svinim ne. Cikani mi jeste nikdy nic neudelali, ale s tema kretenama s holyma hlavama mam trable porad. To je porad cechy cechum, ale na drzku od nich dostane zase cech. Jenom se o tom nepise protoze to neni rasisticky motiv. Jste vygumovane hlavy a pokud chces slyset muj nazor, separatisto, "bez do hajzlu a cigany vem s sebou a tam se rezte jak chcete, ale slusne lidi nechte na pokoji" Cau
0/0
1.8.2001 17:07

Falo

Re: cikáni do .....!!!!!!
Všechny skiny bych nahnal do koncentráku!!!
0/0
1.8.2001 21:58

guest

čokohlídky
(Příspěvek zrušen)
0/0
1.8.2001 16:41

Separatista

Cikáni do plynu!!!
(Příspěvek zrušen)
0/0
1.8.2001 16:32

Wolf

Co se to tu deje
(Příspěvek zrušen)
0/0
1.8.2001 16:32

???

dělaj si z nás prdel
(Příspěvek zrušen)
0/0
1.8.2001 16:27

PaStucha

Romske hlidky ...
Uprimne receno, at pochuzkuji, pokud splni stejne pozadavky jako policiste-pochuzkari - stredoskolske vzdelani nebo vyucen s maturitou a trestni bezuhonnost.
0/0
1.8.2001 16:20

PaStucha

Romske hlidky ...
0/0
1.8.2001 16:19

Trace

Jsem bezkonfliktni...
.. ale nikomu nelezu do zadku. Proc tedy mam co si pamatuju problemy s cigany? Kdyz mi bylo tak deset let zastavila me tlupa ciganu a propichali mi plaste na kole, dalsi den mi sebrali kolo cely.. kdyz se mi narodilo prvni dite, koupil jsem krasny kocarek.. dlouho jsme se neradovali.. pri prvni prilezitosti nam ho sebrali cigani.. moje prvni auto? Neco se uvnitr libilo ciganum tak mi proste mlaskli do okna.. podnikam: prvni vybrana kasa.. opet cigani.. mam pokracovat dal? Vite co je pro mne nejvetsi potupa? Kdyz me zastavi policajt-cigan a ja se musim legitimovat.. ja vim, nemusim, ale mam se nechat zavrit kvuli ciganovi? Jojo, Hitler byl svina vsech svini, ale neco mohl dokocit..
0/0
1.8.2001 16:13

Tomáš Marný

Ještě je vyzbrojit...
... nejlépe na náklady státu automatickými zbraněmi. Ušetřený policajty může přeřadit oblíbený a užitečný Standa Gross k dopravce, aby si ti chudáci přišli na úplatcích na svý.
0/0
1.8.2001 16:00

ndavid

Terče vyšli do ulic
Jsem rád, že romové vyšli do ulic. Slušní romové do hlídek nepůjdou, protože okolí nevadí a není jich mnoho, někteří i pracují, tak nemají čas. Gauneři vylezou a já si myslím, že nebude trvat dlouho a stanou se terči. Už vidím nadšené skiny, jak tyto hlídky za pár dní rozpráší. Battle of Ostrava. White forever.
0/0
1.8.2001 15:58

Lavrentij Pavlovič Berija

Rakovina národa
Nejlépe by bylo, kdyby pomáhali urovnávat napětí v oblasti, odkud pocházejí, a kde jsou skutečně doma - v Indii a v Pákistánu. Myslím, že takhle evropsky zkulturněné hlídkaře by tam jistě uvítali s otevřenou náručí. Srdcem by je to přece mělo táhnout na východ, dál a dál...
0/0
1.8.2001 15:56

Dave

Romské hlídky
Mne by jen zajímalo, zdali tyto romské hlídky budou kromě domněle rasistických incidentů také policii nahlašovat i své soukmenovce, které načapají při trestném činu - např. při vykrádání aut apod...
0/0
1.8.2001 15:53

Mivek

Kdo to platí???
Našel se snad sponzor, který platí okružní jízdy autem po Ostravě??? Samozřejmě, jmenuje se daňový poplatník!!!
0/0
1.8.2001 15:10

bruno

romske hlidky
přivítal bych romské hlídky kdyby se staraly i o samotné romy kteří svým chováním podporují rasovou nenávist.
0/0
1.8.2001 15:01

pavel

Proti slušným nemám nic, ale proti cikánum, kteří dělají bordel, by se měli postřílet.!!!!!
(Příspěvek zrušen)
0/0
1.8.2001 14:54

rom

my pracovat nebudeme, pracujte si sami
My němožeme robiť ako vy gadzovia ,pretože my Romy mosime stražit nase rodiny..... :-)))
0/0
1.8.2001 14:51

ddddd

SVINE
Az na to, ze to nebudou slusne hlidky ale grazlove kteri si na hlidky budou hrat. To je jeste nebezpecnejsi
0/0
1.8.2001 14:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.