Diskuze

Osud unikátního letounu je nejasný

Podvozek, trup i křídla má upraveny tak, že přistane prakticky kdekoliv, a je v polovině certifikačního procesu. Přesto se asi letoun L610 nestane nosným výrobním programem zkrachovalého kunovického Letu. Příběh tohoto stroje se píše od roku 1984 a je plný mnohdy až neuvěřitelných příhod.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

briza

23. 7. 2001 18:20
jeste zbyva zminit podil americke lobby
... ktera za pomoci americke ambasady v Praze na pocatku 90.let prosadila motor firmy General Electric jako jako alternativu motoru domaciho M602 pro zakazniky ze zapadnich zemi. Drobny problem byl v tom, ze tim vypadl ze hry puvodne planovany motor firmy Pratt&Whitney Canada, ktery byl v teto kategorii letadel temer svetovym standardem coz melo vliv na zajem zakazniku o L610.
0 0
možnosti