Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pád letadla zavinila chyba pilota

Zřícení ruského letadla Tu-154 na Sibiři, při němž 3. července zahynulo všech 145 lidí na palubě, způsobila chyba pilota. Oznámili to ruští vyšetřovatelé, kteří zkoumali okolnosti neštěstí.
Podívejte se na fotografie.
V článku najdete přehled leteckých katastrof v SSSR a v Rusku za posledních 30 let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bodie

letecká bezpečnost
Cestoval jsem letadlem asi v tisíci případech. Většinou to bylo v letadle ruské výroby. Vždy jsem byl spokojen, vždy jsem se dočkal i přistání. Jen jednou jsme přistáli poněkud jinde, ale to se později vysvětlilo a vzápětí napravilo. Tak nevím proč tolik kraválu. Průsery se stávaly, stávají a stávat budou. Snad se nám vyhnou.
0/0
6.10.2001 18:48

tarsan

Re: Matej
ani omylem ale to není podstatné... ani tvar neodpovídá a na třetím snímku je úplně jiná SOP s jakýmsi znakem, který na prvním snímku vůbec není...
0/0
4.7.2001 14:16

Ales Novy

Re: Re: Matej
Je to tak, oni snad v Rusku s dezinformacemi nikdy neprestanou, je to podobne jako s tou potopenou ponorkou. Taky spousta dohadu a pravda je uplne nekde jinde.
0/0
4.7.2001 15:16

Matej

IL 152
myslim, ze to je IL 1542 - ta SOP s VOP je urazena hodne nahore a oblouk na spodku naznacuje zbytek horniho motoru....
0/0
4.7.2001 13:41

tarsan

TU-154
...tak především snímek, označený "Hasiči na místě zřícení TU-154" nezobrazuje v žádném případě letoun TU-154 ale pravděpodobně IL-62M. I pro úplné laiky - v dolní části kýlu SOP chybí třetí motor, typický pro TU-154 :))) Porovnáte-li s třetím obrázkem snadno odhalíte rozdíly. A teď k věci: Není to jen Irkutsk, když porovnáte celosvětové statistiky, zjistíte, že drtivé procento leteckých katastrof mají na svědomí letecké společnosti ze zemí, o jejichž vyspělosti lze s úspěchem pochybovat, chybí-li peníze, těžko se dá očekávat kvalitní zajištění pravidel bezpečnosti letecké dopravy. Jsou to především země třetího světa a pochopitelně Rusko a republiky bývalého SSSR. Je to zákonité a dokonce bych řekl, že s tím v těchto státech tak trochu počítají! :)) Ale přiznejme si, je v takových místech vůbec něco bezpečné? Spočítejte si havárie autobusů, vlaků, lodí a jiných dopravních prostředků... A jinak TU-154 je kupodivu celkem kvalitní letoun, schopný téměř ve všech parametrech konkurovat (a dokonce i předstihnout) západním typům své kategorie, tj. Boeing a Airbus. Ovšem nekvalitní údržba a špatně placené posádky, často přetížené stroje, nedodržování provozních limitů... to všechno se musí někde projevit, nemyslíte?
0/0
4.7.2001 12:24

E.Leroux

Re: TU-154
Letecká doprava je nejbezpečnější. Pokud ale Brůs Vilis nebojuje na letišti proti teróristům.
0/0
4.7.2001 13:40

Luděk

Letiště Irkutsk
Tak to vypadá, že v Irkutsku pančují kerosin, stejně jako čeští pumpaři benzín a naftu... Letěl jsem hodně typy letadel, ale s TU154 zatím nejrychleji (1020km/h), kam se hrabou Boeingy či Airbusy, svými ušmudlanými 850 km/h :)))
0/0
4.7.2001 11:07

E.Leroux

Irkutsk
Když se dívám na přehled katastrof za posledních 30, tak bych se asi vyhnul letišti v Irkutsku!
0/0
4.7.2001 8:47

typan

Re: Irkutsk
Moje rec, ta pravdepodobnost, ze spadnes, kdyz poletis z Irkutsku, je opravdu mnohem vetsi nez odjinud :-). A ten statisticky vzorek mozna bude mit stale velka zkresleni, nicmene uz se pri tomto poctu nestesti neda odvolavat na nahodu.
0/0
4.7.2001 10:14

Petr

...
Člověk patří na zem ... no comment!
0/0
4.7.2001 8:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.