Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fencl čeká na informace o nehodě

Ministerstvo zemědělství se nehodlá omluvat za to, že jeho řidič zavinil nehodu služebního vozu ministra Jana Fencla (ČSSD), při které se začátkem března srazilo v Olomouci několik aut. Fencl zaujme jasné stanovisko, až bude mít oficiální výsledky vyšetřování od přestupkové komise olomouckého okresního úřadu. Ten rozhodl o řidičově vině.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Karel

Arogantní svině
Tady už vážně zůstává rozum stát. A zase to všechno vybublá do ztracena, řidič dostane směšnou pokutu, zatímco každý jiný řidič by za podobný "přestupek" přišel o řidičák. Možná by nakonec bylo pro poškozené z té nehody nejlepší, kdyby si na toho hajzlíka počkali a rozbili mu držku. Lepší výchovný prostředek mě nenapadá a spravedlnosti se v naší zemičce nedočkají.
0/0
3.7.2001 16:51

jana

hurááá
Huráááá!!! Máme tady precedens !!! Ode dneška platí: Způsobíš dopravní nehodu? Nic se neděje!!! Řekneš, že sis NIČEHO NEVŠIML a POHODA :-)))). Proč ne? Pro všechny stejný metr!
0/0
3.7.2001 8:40

kocour

Sprosťárna
(Příspěvek zrušen)
0/0
3.7.2001 8:22

farářskej

Jak typickej příklad...
"Klidně se mohlo stát, že někdo z poškozených nemusí být bez viny." Teda jestli tohle pustí z huby mluvčí ministerstva, je to hodně smutný kino...
0/0
2.7.2001 21:27

curda

je to velkej zmrd
co chcete od parchanta, kterej si za 4 roky nakradl desítky mil.Kč
0/0
2.7.2001 19:16

Jan

Posledni krece
Nebojme se,jeste par let...a vymrou.Tahle verchuska,co pamatuje Klemu Gottwalda je fakt na odchodu.Cas pracuje pro nas.
0/0
2.7.2001 17:02

Radek

ministr dobytek
Bude to znít jako donekonečna omílané klišé, ale političtí představitelé jsou pouze odrazem celé společnosti. Jsme stále nedospělými občany, pokud trpíme v politických funkcích podivná individua s móresy komunistických papalášů. Jak dlouho ještě?
0/0
2.7.2001 16:25

max

Nehoda u nás a v USA
Při čtení tohoto článku se mne zmocńují silné deprese. Pokud porovnám morálku řidičů zde a v USA, přeci jenom je vidět, že zde vládl komusnismus a o nějakém férovém jednání nemůže být ani řeč. Nikdo, a to si dovoluji zdůraznit, si na západě nedovolí to, co si dovolují řidiči našich politiků. Už jenom skutečnost, že jedu jako "prase" a když vidím, že to nezvládnu, zapnu maják, a vy ostatní se tam pomlaťte svědčí o "čestnosti" ministrova řidiče jak píše Jakub. A arogance pana ministra po nehodě byla ukázkou nadutosti naši vládnoucí třídy.
0/0
2.7.2001 16:11

Roman

Re: Nehoda u nás a v USA
Hochu ty tak kecas.Videl jsi jak jezdi cinitele v Rakousku nebo v Belgii a Nemecku. Nikdo se s tim nesere z nich.Mam tu moznost to porovnat,protoze jsem drive jezdil u vlady a dnes ziji v zahranici a muzu to porovnat.Tady kdyz jede auto z vladnim cinitelem tak bud jdi hned na stranu nebo te sestreli.Ty keci co porad mate na tuhle banalitu jsou k smichu. Ono se to chce taky vzit do kuze toho kluka za volantem.Kdyz mu neco reknou a on to musi stihnout,protoze kdyz to nestihne tak jde od valu.Kde pak bude hledat misto,kdyz ma rodinu. Jenom porad tlachate picoviny.Nikdo z Vas to nezna jaky je to,kdyz jezdite na nejakem ministerstvu.Tak nedelejte chytraky a nejdriv to zkuste delat aspon deset let a pak mluvte urvany chytraci.
0/0
3.7.2001 1:07

JV. Viden

Re: Re: Nehoda u nás a v USA
Dovolim si Romanovi protirecit. Kdyby tohle u nas prislo v teto forme do novin, pak je politik ve sve funkci vyrizeny. Ale vrana k vrane seda a oci nevyklove. Roman asi vozil bolsevicky padouchy a z te doby pochazi jeho metr.
0/0
3.7.2001 1:33

JV. Viden

Re: Re: Nehoda u nás a v USA
Dovolim si Romanovi protirecit. Kdyby tohle u nas prislo v teto forme do novin, pak je politik ve sve funkci vyrizeny. Ale vrana k vrane seda a oci nevyklove. Roman asi vozil bolsevicky padouchy a z te doby pochazi jeho metr.
0/0
3.7.2001 1:34

Jindra

Re: Re: Re: Nehoda u nás a v USA
Kdo nejvic krici tak ten prave byval bolsevik.Tak pane JV.Budte radeji zticha.Rakousko je pr... zapadu. Jinak souhlasim s Romanem.V Nemecku kde ziji jsem jednou malinko prekazel vozidlu z vladnim cinitelem a byl jem za to popotahovan na policii a ze jsem kvuli tomu mel rozmlacene hlinikove kolo na svem aute to nikoho nezajimalo. Tak nevim proc takovou banalitu nafukujute.To uz v cechach nemate nic jineho nez probirat pitomou bouracku.
0/0
3.7.2001 12:59

Siky

Re: Re: Re: Re: Nehoda u nás a v USA
Nemuzu s vama souhlasit ... to ze v Nemecku je takovyhle chovani normalni prece neznamena, ze ho musime vzit v Cechach za standard ...
0/0
3.7.2001 16:12

Honza

Re: Re: Re: Re: Re: Nehoda u nás a v USA
To chovani neni jen v Nemecku,ale je to skoro vsude v zapadni evrope.Jen Vam to v cechach nereknout,aby jste si mysleli jak to tady na zapade je vse super a nic takove nemuze byt,ale ono ve skutecnosti je to uplne jine.Lidi nebudte najivni,ze tady na zapade to neni.nebo tem pohadkam verite. Jen si zkuste skrizit na zapade vladnimu autu cestu a uvidite jak dopadnete.Nebudou se s Vama parat a vse Vam prisijou.Tak at je vubec rad ten poskozenej jak dopadl,tady by mu vse jeste odpikal.
0/0
3.7.2001 16:37

Jakub

Na obranu
Víte, všichni hodnotí danou situaci tak, že to vypadá, jako by na místě nehody byli. Shodou okolností řidiče tohoto pana ministra znám a vím, že je to čestný člověk, který rozhodně není poplatný svému chlebodárci za každou cenu, i když se dá předpokládat, že jako každý správný zaměstnanec je do určité míry loajální. A proto věřím, že když říká nehodu jsem nezpozoroval, tak ji prostě nezpozoroval. Což ho samozřejmě neomlouvá, ale zárověň také znamená, že nelže. Ani on, ani ministr. Je nutno si uvědomit, že oni pouze tvrdí toto, avšak nezbavují se odpovědnosti.
0/0
2.7.2001 14:49

Zdeněk

Re: Na obranu
Chápu, že jsi "trochu" zaujatej vůči řidiči, ale pokud riskantně projedu křižovatkou, tak se alespoň podívám jestli se něco nestalo. Zvlášť když porujušuju dopravní předpisy. A nepleť si loajálnost a bezehlednost...
0/0
2.7.2001 16:11

Zibich

Re: Na obranu
Jak můžeš vědět, že nelže, když si u toho také nebyl. Copak by se najednou přiznal po té hře na schovávanou. A proč asi jeho auto nebylo zaparkováno před vchodem (jako ostatních účastníků)? Na to ses také zeptal? Copak vládní auta nemají zpětná zrcátka? Nevěřím řidiči ani Fenclovi.
0/0
2.7.2001 18:47

berushka

Re: Na obranu
Myslis tedy, ze priste staci jen zavrit oci a jet? Nic jsem nevidel, tim padem jsem nemohl nic zpusobit? Podle mne uz to, ze nic nevidel znamena, ze porusil dopravni predpisy, protoze sledovat provoz kolem sebe je jedno ze zakladnich pravidel.
0/0
3.7.2001 5:55

Milan

Re: Na obranu
Doufám, že to, cos tady napsal, nemyslíš vážně. Udělat takovou sviňárnu na křižovatce a nepodívat se za sebe do zpětnýho zrcátka, to si snad děláš srandu, to žádnej normální řidič neudělá. Ještě horší by ovšem bylo, kdyby se to tak skutečně stalo, že si ničeho nevšiml. To by totiž svědčilo o ještě aroganci a nadřazenosti toho řidiče (a potažmo i soudruha Fencla) - já prostě jedu jako prase a vy za mnou se třeba zabijte, mě se nemůže nic stát... Takže vlastně ta verze, že všechno viděl a teď "jenom" lže, je pro mně přijatelnější.
0/0
3.7.2001 16:45

Jakub

Nehoda
Jen by mně zajímalo, kdyby se to ,ale z druhé strany,stalo panu ministrovi po odchodu z funkce co by na to říkal
0/0
2.7.2001 14:40

IGY

Zase jsme si někteří rovnější
Všichni jsme si rovni, ale někteří se stále snaží být rovnější. Je potřeba poděkovat Polici a OÚ, že se "nepodělali" před "panem" ministrem. Komentář mluvčího ministerstva hovoří za vše. Je mi k zblití, že takovéto lidi platíme ze svých daní. Fencl by měl odstoupit!
0/0
2.7.2001 14:37

Mech

Já nic, já muzikant
Je mi z něj na zvracení
0/0
2.7.2001 14:19

Siky

Bastardi ...
0/0
2.7.2001 14:16

Siky

Re: Bastardi ...
Sorry, zas mi to tu blbne :o( Chtel sem napsat, ze kamarad policajt kdyz pouzil majak bez pisemnyho povoleni, ackoliv k tomu mel zcela jasnej a zavaznej duvod, tak ho popotahovali po ruznejch setrenich atd. Zatimco nasi ministri si majaky pouzivaj jak chtej a este maj pocit, ze s majakem muzou cokoliv :o((
0/0
2.7.2001 14:19

hanačka

nehoda
asi jsme nikdo nečekal, že se k nehodě přiznají a omluví se. Dnes se nosí chytračení. Je škoda, že ve vládě už nemáme chlapy, ale úředníčky. Asi je doma špatně vychovali. Lhát se nemá a to, že si nehody "nevšimli", to jim přece nikdo neuvěří... Postavit se ke své vině jako pořádný mužský, tak to už jsem neviděla dlouho. Už ztratili lidské rozměry.
0/0
2.7.2001 14:10

Petr

Re: nehoda
Souhlasim. Nehoda se muze stat, vseci jsme lidi a obcas chybujeme, ale dulezite je se k tomu postavit celem, priznat se a omluvit se. Kdyby se hned pote omluvili a tu postizenou pani odskodnili tak nikdo nerekne ani ň. Alarmujici je, ze vysetreni takove "ptakoviny", kterych je denne desitky trva tri mesice a postizena je tim obet a nikoli vinik.
0/0
2.7.2001 21:09

Václav Řehák

reakce
Pan ministr reagoval přesně tak jak se od něj a této vlády dá očekávat.
0/0
2.7.2001 14:02

roz

Běžné tvrzení - za nic nemůžeme.
V téhlé vládě přece nikdo nic nezavinil. Za všechno může Klaus. Kdyby nenasekal dluhy, tak mohl pan ministr létat vrtulníkem.
0/0
2.7.2001 12:56

Pavel

Omyl
Pan ministr zadnou z techto vlastnosti uz dlouho nema...:(
0/0
2.7.2001 12:06

george

Re: Omyl
Správně, protože když ministerstvo zemědělství (nota bene ještě ČESKÉ), tak to holt bude v čele pěkný "dobytek" - slušnější výraz bych totiž v tomto případě asi nevolil.
0/0
2.7.2001 14:08

Zibich

Re: Re: Omyl
A "prasata" za volantem...
0/0
2.7.2001 18:56

Andrea Praha

charekter
Svoji slušnost,morálku a charakter uložil ministr zemědělství zřejmě hluboko do hnoje.
0/0
2.7.2001 12:01

salám

Re: charekter
Z čeho soudíš, že někdy nějaký charakter měl??
0/0
2.7.2001 14:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.