Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČT podá za zveřejnění auditu žalobu

Vztahy mezi Českou televizí a Iniciativou ČT - věc veřejná se ani ne po půl roce od ukončení televizní krize opět přiostřily. Sdružení totiž na svých internetových stránkách zveřejnilo výsledky auditu, který proběhl v brněnském studiu ČT a odhalil špatné hospodaření. Vedení České televize se kvůli zveřejnění auditu chystá podat žalobu na neznámého pachatele. Ve čtvrtek navíc zakázalo odvysílat reportáž, která se auditem zabývá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Franta

zprava
CT uz zas a pomalu podleha ODS podivejte se na porad naostro jaky prostor dostala s.Benesova a vcera v imunite s.Zahradil...
0/0
29.6.2001 14:54

Karel Loštický

Ať zveřejní o sobě vše pan Rychlík
Pana Rychlíka jsem míval rád jako herce, ale jestli si myslí, že když se mu něco nelíbí, může brát spravedlnost do svých rukou, není nic jiného než bolševik. Ať pan Rychlík zveřejní vše o sobě, třeba výpisy ze svých účtů, jaký má majetek atd. Bude Vám to příjemné pane Rychlíku, aby o Vás kdoklokiv věděl vše o Vašem soukromí? To že jste spáchal trestný čin a poškodil tím organizaci ČT dnes již není pochyb. Pokud se budete vymlouvat, že nevíte nic o tom, jak se text dostal na Váš web, jste jste asi ve stejné pozici jako V.Kožený, který se taky tváří, že neví, kam se poděl majetek z jeho fondů. Možná Vás osvobodí kvůli nedostatku důkazů, ale morálně jste vedle. Doufám, že když prosazujete porušování zákonů nebudete překvapen, kdyby Vám dal někdo přes držku jenom proto, že se mu nelíbí Váš nos.
0/0
29.6.2001 14:42

Z.M.

Vedení ČT
Je s podivem, že je ještě pan Drahoš na svém místě. Možná proto, že pracuje v Brně a hradní patolízalové zas tak dlouhé prsty nemají. Myslím, že je na čase, aby se senátoři Ruml se Žantovským šli rozvalit jako prasata na chvíli do Brna a je to vyřízené. Je přeci jasné, že vedoucí hradněprávní televize bude poslouchat. Tak hradní demokraté, balíme spacáky. Nějakej Drahoš, kterej navíc není adi disident a ani nepodepsal chartu 77 nemá tam co dělat.
0/0
28.6.2001 20:41

Milan

Re: Vedení ČT
Proste jsem autora nepochopil. Ale komplexy vuci nekterym lidem musite mit clovece teda poradny...
0/0
29.6.2001 2:29

nové vedení

Re: Re: Vedení ČT
... snad ani nechtěl nic říct !?
0/0
29.6.2001 7:55

Mirek

Re: Vedení ČT
Je s podivem, jak všichni žerou "fakta". Kdo kdy zveřejnil, kolik si Břeťa Rychlík vydělal za svoje působení v ČT? Co tam a jak se tam dostala jeho žena a proč? Jde tady hlavně o peníze takyumělců a grafomanů a jde o peníze nás,kteří je každý měsíc platíme. jestli Drahoš něco provedl, dejte ho k soudu! Ale vřele doporučuji všem "občanským iniciativám", aby si uvědomili, že už všechny pěkně serou. Kdo jiný má drzost takhle neomaleně otravovat národ kvůli honorářům Rychlíka, Rejžka apod?? Je to od začátku až do konce nonsens! Nedělali jste za komunistů také pro ČT? A nebrali jste az to peníze? Hanba!
0/0
29.6.2001 11:18

Siky

Re: Re: Vedení ČT
Az zase budete psat nejaky nazor, zkuste mluvit sam za sebe a ne za vsechny (viz "aby si uvědomili, že už všechny pěkně serou") ... nebudete mozna potom vypadat stejne blbe, jako ostatni kriklouni (at uz jakehokoliv nazoru) ;-)
0/0
29.6.2001 14:18

Juras

Re: Re: Re: Vedení ČT
Není to zas tak zlé. Když člověk nadává, tak obvykle přehání a kvantifikátory jsou ostatními chápány s rezervou. Svěrákovské mluvení za lid a argumentace počtem lidí na demonstracích, který i při nadhodnocených odhadech činil 2% populace a byl vydáván za "většinu národa", to je daleko horší :-(
0/0
29.6.2001 14:50

George

CT
Pod rouskou "boje za svobodu slova" vzdycky slo a stale jde VYHRADNE o boj mocenskych skupin o udrzeni informacniho monopolu v CT. Kazdopadne je bezpodminecne nutne provest forezni audit hospodareni Ceske televize od roku 1992, aby bylo uz konecne jasne, do kterych firem a do kterych kapes odteka nejvetsi cast z 6,5 miliardy Kc rozpoctu verejnopravni Ceske televize, tvoreneho z poplatku televiznich koncesionaru a televizni reklamy.
0/0
28.6.2001 18:41

petr vrabec

Re: CT
georgi, bezpodminecne nutny forenzni audit prave skoncil. odhalil celou radu zavaznych nedostatku, a sice v brnenskem studiu. souhlasim s vami, ze je nutne vedet, jak jsou penize koncesionaru vynakladany (mimochodem nejde o sest a pul miliardy, ta castka je o 25% nizsi). verte mi ale jedno, lidem ze zpravodajstvi a publicistiky slo vzdy o svobodu slova. pracujeme v ceske televizi, protoze nam na ni zalezi a myslime si, ze je nutne ji branit pred politickymi tlaky. protoze uz jsme si zvykli, ze nas nekteri lide podezrivaji z "mocenskych" a "zistnych" zajmu, nebudu vam vase radky vycitat. mejte se hezky. petr vrabec, reporter poradu Fakta, Tady a ted
0/0
28.6.2001 20:38

Jiří Polák, Brno

Re: Re: CT
Odhalil řadu nedostatků v brněnském studiu - velmi pěkně řečeno. :-))) Asi v Brně nikdo neskartoval dokumenty, proto se dalo něco najít. Zajímalo by mne, jaká odhalení by se konala, kdyby se v Praze podařilo nalézt všechny dokumenty. A prosím, přestaňte už opakovat blbiny o svobodě slova. Jestli tomu skutečně pořád věříte, zkuste se nad tím termínem trochu zamyslet. Svoboda slova se vztahuje na projev vlastních názorů. V objektivním zpravodajství nemá co dělat. Myslím, že většina rebelujících zaměstnanců ČT nemá špatné úmysly, jenom se nechala zblbnout a zneužít. Některým z nich to asi dodnes nedošlo a jsou na své hrdinství hrdí. Uvědomte si, že jste svévolně obsadili veřejnoprávní médium. Je to teroristický útok, obzvláště když se povede a uchvatitelé začnou televizi používat. Uvědomujete si, že ve světě většinou, když k něčemu takovému dojde, jsou teroristé postříleni? Bez ohledu na to, jestli se staví do role bojovníků za pracující lid tak jako vy nebo ne.
0/0
29.6.2001 7:17

Robert

Re: Re: CT
je mi líto, ale já Vám prostě nevěřim
0/0
29.6.2001 13:31

DS

Re: Re: CT
Vy jste bojovali pouze za svobodu sveho slova.... objektivita je v prdeli
0/0
29.6.2001 15:43

Vaclav Klaus

ČT
Paní Mileno, vy určitě budete volit ODS, že? I když podle bych Vás tipoval tak na republikánského voliče. I když Ti, vzhledem k šancím jejich oblíbené strany, budou volit také ODS. Bůh ochraňuj ČR před takovýmito lidmi. PS: Vy asi ČT vůbec nesledujete, Vaše oblíbená stanice bude nejspíš TV ZNOVA, upřímně Vás tedy lituji.
0/0
28.6.2001 18:23

Jirka

Re: ČT
Pokud to náhodou nevíte, tak paní Milena přispívá hlavně na stránkách www.klaus.cz, kde "kritizuje V. Klause zprava" - což většinou znamená, že poměrně nadšeně souhlasí s většinou jeho vyjádření a činů, jen mu vytýká, že je málo důsledný. Nedůslednost V. Klause byla problémem zejména před pár lety (jeho "levicové" ignorování deregulací apod.), dnes už je u něho problémem téměř všechno. Někteří kultovní příznivci ODS a pana profesora s tím ale stále ještě problém nemají... a jsou moc rádi, že své Drahoše na mnoha místech stále mají.
0/0
28.6.2001 23:31

Milena

ČT je nevěrohodná
Jakákoliv reportáž ČT o čemkoliv je nevěrohodná, a dvojnásob nevěrohodná musí být reportáž o "sobě samé". Kdyby měli TV redaktoři kousek cti v těle (což zcela evidentně nemají), už by dávno museli ze svých postů odejít. Kdyby měl kousek cti v těle ředitel Balvín, už dávno by je vypráskal a nahradil jinými lidmi, kteří se nezúčastnili té vánoční vzpoury. Nejsmutnější na tom je, že to všechno se děje za naše peníze bez toho, že bychom měli jakoukoliv možnost to ovlivnit. Tzv. "veřejnoprávní TV" je zcestný projekt, jehož hlavním účelem (kromě oblbování a manipulace) je tahat z lidí peníze a přerozdělovat je ve prospěch některých "vyvolených".
0/0
28.6.2001 17:52

Tomáš

Re: ČT je nevěrohodná
Správnej nápad! Vypráskat lidi, který natočej nevěrohodnou reportáž o věrohodném auditu a Drahošovi pokud možno přidat, nebo ho postavit do čela celé televize! Jak tohle může někdo myslet vážně??????? Jo a to s tou stávkou je taky fajn. Určitě si taky myslíte, že bylo za Komančů líp a že do lidí na náměstích se mělo střílet, že jo?
0/0
28.6.2001 18:09

karel

Re: ČT je nevěrohodná
ano Mileno, měli odejít, ale první měl jít Drahoš. Věřte mi, že to, co se o něm píše je jen zlomek toho, co je ten člověk zač. Nebýt Drahoše, nebyl by ani TV krize.
0/0
28.6.2001 18:12

tomáš

Re: ČT je nevěrohodná
...a za pani Milenu hovori emoce. Ceska televize je, alespon podle meho nazoru, v soucasne dobe daleko objektivnejsi nez pred "krizi". Je jasne videt, ze si dava moc velky pozor co a jakym zpusobem uverejni (z hlediska objektivity), protoze si je vedoma, ze na jakekoliv sebemensi 'zavahani' cekaji fanatici okolo ODS, kterym se nelibi ze CT nehraje jejich hru. A pokud nekdo tvrdi, ze napr. zpravodajstvi na NOVA je objektivni, je mi ho uprimne lito. Takova systematicka manipulace ve prospech ODS je cloveku, ktery dokaze alespon trochu cist mezi radky a zarazovat do kontextu, jasna.
0/0
28.6.2001 18:45

Robin

Re: Re: ČT je nevěrohodná
NOVA byla vyhodnocena nezavislou agenturou InnoVatio pocas tkz."televizni krize v CT" jako jedno z nejobjektivnejsich a nejvyvazenejsich medii..Daleko za ni dopadla sama CT a celostatni deniky MF DNES a LN, z tech bylo pak paradoxne hodnoceno nejlepe Pravo a Hospodarske noviny
0/0
29.6.2001 13:29

kamik

Re: ČT je nevěrohodná
Pani Mileno, naopak ja jsem velmi rad, ze mohu CT prispivat konsecionarskym poplatkem. Myslim, ze by byla opravdu hruza, kdyby se ODS podarilo to co tajne spradala a udelala nam z CT 3. Novu (Nova, Prima, CT?). Ale lide preci jenom nejsou ovce a nenechaji si vsechno libit. Za to jim velmi dekuji.
0/0
28.6.2001 19:15

Jiří Polák, Brno

Re: Re: ČT je nevěrohodná
Copak ODS tajně spřádala? Nenechávejte si pro sebe, když víte víc než všichni ostatní. Ano, ODS je neoblíbená, já ji taky moc rád nemám. Ale to neznamená, že kvůli tomu budu baštit takovéhle nepodložené kecy. Dobře se k rebelům hodí vaše manýry. Jsou totožné. Oni taky říkají spekulacím Fakta.
0/0
29.6.2001 6:54

nové vedení

Re: Re: Re: ČT je nevěrohodná
pane polák, říká vám něco jméno kateřina dostálová alias hanácká fila ivana langra? Myslím, že to co předvedla neni nutné komentovat.
0/0
29.6.2001 8:04

Jiří Polák

Re: Re: Re: Re: ČT je nevěrohodná
pane anonyme (nebo raději - "pane anonym", když už neumíte česky a oslovujete prvním pádem), sdělte mi, prosím, co předvedla paní Dostálová? Vím, že byla proti rebelům, Ti se ji snažili zostudit ve Faktech (a z ohlasů mého okolí se jim to podařilo). Co jiného ještě předvedla?
0/0
29.6.2001 14:19

karel

Re: Re: Re: ČT je nevěrohodná
ODS spřádal například to, že g.ř. po Chmelíčkovi bude Drahoš. Poté, kdy iniciativa věc veřejná zveřejnila podezření vvůči jeho osobě, vyprávěla si paní Dědečková v pražských taxících o tom, že ten Drahoš to teď být nemůže. Skrátka průšvih. Když ten Drahoš je tak dobrý....
0/0
2.7.2001 9:40

Milena

Re: Re: ČT je nevěrohodná
No výborně, kamiku! Existují-li lidé, kteří platí ty koncesionářské poplatky dobrovolně a rádi, pak určitě nebude problém, aby ty poplatky přestaly být povinné a platili je pouze ti, co je platit chtějí. A ta televize pak může spánembohem hlásat jejich názory, nebo být "nezávislá", jak si oni budou přát. Proč by jim na to ale měli doplácet také ti, jejichž názory se na TV obrazovku vůbec nedostanou a kterým celé vysílání připadá jako jedna velká neobjektivní manipulace? Jakpak by se Vám líbilo, kdybyste povinně musel ze své kapsy financovat třeba "Volejte řediteli"? A mně celé vysílání ČT připadá stejně nebo více manipulativní, a navíc mi tam chybí nápis: "Tento pořad vyjadřuje názory Hradu" (4koaly, "kulturní fronty"...)
0/0
29.6.2001 18:19

Zora

Re: ČT je nevěrohodná
Mileno, plně s Vámi souhlasím. Zora Přítulná
0/0
28.6.2001 22:09

Jiří Král

Re: Re: ČT je nevěrohodná
Vypadá to, jako kdyby Železný pouštěl během esmeraldových mezičasů jakési hypnotizující šoty ....
0/0
28.6.2001 23:39

Jiří Polák, Brno

Re: Re: Re: ČT je nevěrohodná
Železný se zoufale snažil získat seriál "Duch český", aby mohl pozvednout kulturní a duchovní úroveň své televize, bohužel neuspěl. Ještě že máme tu Českou televizi, že můžeme platit za takové skvosty!
0/0
29.6.2001 7:35

Jiří Polák, Brno

Re: ČT je nevěrohodná
Paní Mileno, máte pravdu. Bohužel Balvín je vypráskat nemůže. Slíbil, že to neudělá a jenom proto tam teď řediteluje. Doufejme, že budoucí ředitel nebude podléhat tlakům zaměstnanců a zavede v ČT trochu pořádek.
0/0
29.6.2001 6:59

Jaroslava

ČT Brno
Myslím, že v Událostech reportáž o této kauze bude. Drahošova drzost, která spočívá v jeho neomalenosti a suverénnosti i poté, co jsou proti němu jasné důkazy, je nepochopitelná!!!
0/0
28.6.2001 17:38

Karel

Audit
kdy už na ty k.... z Brna, které stojí za celou televizní krizí dojde?
0/0
28.6.2001 16:23

Juras

Re: Audit
Myslíte na Rychlíka a spol? Vypadá to, že nikdy :-(((
0/0
29.6.2001 14:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.