Diskuze

Léčila devitalizace? Není důkaz

Lékaři ze čtyř nemocnic, které zkoušejí nový způsob léčby rakoviny - takzvanou devitalizaci -, včera poprvé zhodnotili, jak je metoda úspěšná. Devitalizace podle nich není nutně nebezpečná - obavy z otravy krve se zatím nepotvrdily. Úspěch se však ještě nedostavil a několik těžce nemocných pacientů na svou nemoc zemřelo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bohumír Fruněk

21. 6. 2001 3:55
Zdravý člověk - největší hrozba pro moderní medicínu a neschopného lékaře
Hned na úvod konstatuji , že se tato skutečnost netýká všech lékařů. Připustit , že by se mohl někdo rychle a i levně vyléčit , je pro většinu moderních tržních lékařů přímo děsivá . Zkuste svému lékaři navrhnout, aby vás při běžném onemocnění zkusil napřed vyléčit pomocí bylinek , nebo klasickou hladovkou apod. Oficiálně je to vyloučeno a očekávejte , že vás bude mít za blázna. Je to tragedie. Kdo sledoval v televizi "neskutečný příběh" MUDr. Fortýna a má vlastní zkušenosti s rakovinou, musel nevěřit vlastním očím a uším. Následný děs a hrůza v očích nejvyšších představitelů - lékařů onkologické mafie, zastupující zájmy farm. průmyslu, hovořily za vše. Nebýt špatného zdravotního stavu Dr. Fortýna, tak na něj tito "lidumilové" podali trestní oznámení ! Do dneška jsme se ovšem od těchto "kapacit" nedozvěděli o procentu úspěšnosti jejich stávajících vědeckých metod léčení !!! Neskutečně přihlouple zdůrazňovali, že na lidech se pokusy dělat nesmějí. Že je ovšem vyřezáváním a chemoterapiemi sami dělají, to zatím nepřiznali a tak hned nepřiznají . Je to kšeft a jejich mrtví se nepočítají a ani je nezajímají . Je to podle pravidel, které si sami sobě vymysleli, aby nebyli za neúspěchy postižitelní. Kdyby se psalo jiné století , tak Dr. Fortýn skončil upálením na hranici. Je to tragedie, jak dnes ještě nelze legalizovat tuto metodu a hlavně nelze umožnit pacientovi, aby si sám vybral po konzultaci s rozumným lékařem a ne vědeckým fanatikem, způsob léčby. Pane Dr.Pycha, jsem rád,že souhlasíte s devitalizací. Prevence je vždy důležitá u všeho. S tím souhlasím. Nesouhlasím ale, že lékaři jsou reprezentativním vzorkem této společnosti. Podle mne jsou reprezentativním vzorkem lidé, kteří zde protestují proti farm.loby a onkolog. mafii. Lékaři sice nemohou být svatí, jak píšete, ale tak akorát budou muset zpytovat svědomí, jak předávkovali (možná zatím beztrestně) národ antibiotiky a co to má za následky. To , že si podřezáváme větev ničením životního prostředí je sice, ale jen částečně pravda. Prostředí se hodně zlepšilo a lepší se, zato víc a více lidí umírá díky léčebným metodám např.-lékařům "spřátelených" s onkologickou mafií apod. Na jednu stranu jsou vynikající diagnosticé přístroje, ale na druhou stranu následující léčebné metody vědeckých lékařů ve spojení s famac. loby nahání hrůzu.
0 0
možnosti

Ing. Petr Brož

20. 6. 2001 21:02
Na rakovinu už dlouho nikdo neumřel !!!
Ano, poněkud přeháním, ale - ať mne páni doktoři opraví - můj názor je, že drtivá většina nemocných umírá na celkové vyčerpání organismu působením důsledků záření a chemoterapie. Osobně považuji za naprosto neuvěřitelný úspěch, že přežil jeden z těch, kteří byli do "experimentu" vybráni (rozuměj správně: kteří již tak, jako tak umírali) !!! Ing. Petr Brož, Kladno
0 0
možnosti

tukan

20. 6. 2001 16:17
Kdo vlastně chce DEVITALIZACI ...
Mám osobní zkušenost s tím, že zdravotní pojišťovna(ČNZP) odmítla proplácet lékařem naordinované chemoterapeutické léky protože jsou příliš drahé (zřejmě mají nadlidské diagnostické schopnosti - FUJ!). Tytéž léky VZP proplácí bez problémů. Dám hlavu na špalek za to, že o životě lidí s rakovinou ve většině případech rozhoduje farmaceutický a obchodnický byznys !!!! Bude tomu tak určitě i v případě DEVITALIZACE !!
0 0
možnosti

Marie2

20. 6. 2001 11:39
Zvířata to mají jednoduší
Veterinární lékaři již běžně a s úspěchem operují u zvířat nádory devitalizací. Kdo chce svému chlupatému členu rodiny zachránit život, nelituje peněz a operaci nechá provést. Kéž by to tak šlo i u lidí. Nejvíc mne štve, že kdyby se někdo z rodiny dr. Fortýna neznal s "zuřivým" novinářem Kvasničkou, patrně bychom se o devitalizaci ještě nic nedozvěděli. Neochota, lhostejnost a ignorace se kterou se pan doktor Fortýn setkal při jednání s našími předními odborníky je neuvěřitelná. Teprve až na nátlak veřejnosti se začlo aspoň trochu něco dělat. Nešlo to však dřív?
0 0
možnosti

pcechovsky@yahoo.com

20. 6. 2001 11:31
devitalizace
Nová, neověřená metoda se vždy musí vyzkoušet na lidech, co nemají standardními metodami žádnou šanci na přežití. Představte si situaci, kdy se okamžitě začne zkouset na lidech potenciálně léčitelnych doposud uznávanou metodou, kteří mají dle velkých řádně statisticky zhodnocených souborů šanci na přežití např. 50%. Provede se tedy studie a zjistíme, že tato metoda má účinnost pouze 20%. K tomuto zjištění však dojdeme až tehdy, co oněch 30% pacientů necháme zbytečně zemřít. Pokud devitalizace je skutečně vysoce účinnou metodou ( o čemž zatím pochybuji), určitě se i při používané metodice studií prosadí.
0 0
možnosti

Marcela

20. 6. 2001 13:03
Re: devitalizace
Ale mohu přeci argumentovat úplně stejně. Co když se ukáže , že metoda je účinná, kolik lidí z těch druhých 50% necháme zbytečně zemřít ? A co když bude účinnost stejná, bude se brát ohled to, jak se cítí pacient?
0 0
možnosti

Marcela

20. 6. 2001 11:24
devitalizace
Ať ti lékaři, kteří nejsou schopni zkoušet a učit se nové věci, léčí dál svým starým osvědčeným způsobem. Ale jen ty pacienty, kteří to budou chtít ,ať si v duchu klidně upalují svého Giordana Bruna , ale ať nepřekáží ostatním pacientům a lékařům. Každý kdo má či měl někoho známého, kdo prodělal standardní léčbu (operace, chemoterapie, ozařování) ví, jak tato léčba člověka zničí, jak je hrozná.Proč se proboha nepokusit najít něco šetrnějšího, protože tohle umíme, nechceme se už učit nic nového ,je nám jedno jak se cítí pacient, více se na tom vydělá ? Nebo proč tedy ? Jakou vypovídací hodnotu mají zkoušky na lidech, které klasická léčba už zničila a navíc už i odepsala, protože na základě současných oficiálních znalostí se jim už nedá pomoci ? Ne, že by měli být ze zkoušek vyloučeni, už jen nová naděje, že je ještě možná možnost žít dává těmto pacientům strašně moc. Ale je třeba to zkoušet v jiných stádiích, a budou-li pacienti chtít , tak dříve než se použije chemoterapie.
0 0
možnosti

Jarda

20. 6. 2001 11:15
Závěry z provedených zásahů mohou jsou zkreslené
Jestliže lékaři dostali k ověření metody devitalizace nádorů pacienty ve stavu blízkém smrti, pak je celkem pochopitelné, že úspěšnost léčby je taková, jak v článku uvedeno. Také může být opomenuta nějaká "maličkost". Lékař, který metodu praktikoval již nežije a nelze s jistotou tvrdit, že vše je při současném ověřování prováděno zcela správně.
0 0
možnosti

rudolf

20. 6. 2001 11:03
ano
je to tak. kazdy ma pravo na sve vlastni telo a toto pravo mu stat nesmi upirat. to same je s drogama. at si kdo chce bere co chce (kdyz je dospelej). ALE !!! ruku v ruce s tim jde, ze mu stat NEBUDE poskytovat zdravotni a socialni peci 'za hubicku', kdyz nikdy nepracoval. at si potom leceni plati sam. v pripade rakoviny uz ale vsichni platime - zdravotnim pojistovnam. povinne ze sveho platu. mame tedy pravo rozhodnout (jsme-li dospeli), jak za tyhle nase penize budeme leceny. NECHCI, ABY ZA ME ROZHODOVALA MOJE POJISTOVNA (potazmo STAT), JAK SE MAM LECIT !!! to si rozhodnu sam po porade s odborniky - lekari ...
0 0
možnosti

Ivo Horák

20. 6. 2001 11:00
Skepse
Na celém světě se stovky špičkových pracovišť pokoušejí najít nové metody léčení a doložit jejich prospěšnost. Zároveň se samozřejmě stává, že mezi vědci a lékaři vítězí konzervatismus. Podpora veřejného mínění české metodě podvazování nádorů by měla vyvolávat pochybnosti, ba zneklidnění. Lidé, spoléhající každodenně na vědu a techniku (např. doprava, počítače, telekomunikace), se zároveň stávají ochotnými uvěřit (nebo si pohrávat) s iracionalitou. Odpověď "Proč by ne, mně se to líbí" je v relativistické a demokratické společnosti stavěna na roveň nejhlubším analýzám. Veřejné mínění je unaveno racionalitou. Chce fandit. Mezi lidmi vždy kolovaly fámy. Podobně jako se vlivem vědeckého rozvoje od středověku do současnosti změnily značně představy křesťanů o Bohu či ráji, dochází již nějakou dobu k znepravděpodobňování většiny "klasických" fám. Jejich trvající potřeba je pak uspokojována fámami nové generace. (Upozorňuji, že fáma není z definice nutně prostá pravdivosti.) Boj s fámami je podobný jako boj s rakovinou. V obou případech nepřicházejí (a žel stěží přijdou) revoluční a univerzální novinky. Tím méně jednoduché recepty.
0 0
možnosti

rudolf

20. 6. 2001 11:08
Re: Skepse
vy jste asi jeden z tech, kdo radi jinym rikaji, co je spravne a co spatne, ze ? kez by u nas takovych 'bohu', co maji patent na rozum, bylo co nejmene ...
0 0
možnosti

Štěpán Krunka

20. 6. 2001 10:58
devitalizace
Podle mého mínění jsou pokusy lékařů už svou metodikou odsouzeny k nezdaru(doufám že jen bigotností min. zdr.). Pokud dobře chápu, tak metoda MUDr Fortýna spočívá na podvázání hlavního nádoru, a imunologickou reakcí má tělo zlikvidovat metastázy. Opačně, tedy jak to dělají lékaři, to těžko může fungovat.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

V Baltimoru obří loď zbořila dálniční most. Selhal motor, kolos byl neovladatelný

26. března 2024  8:17,  aktualizováno  27.3 1:10

Aktualizujeme V Baltimoru na východním pobřeží Spojených států se v pondělí zřítil čtyřproudový silniční most, do...

Střelba, výbuchy a požár. Ozbrojenci zabili na okraji Moskvy přes 62 lidí

22. března 2024  18:41,  aktualizováno  23.3

Přímý přenos Nejméně 62 mrtvých, včetně dětí, a 146 zraněných si vyžádal ozbrojený útok v koncertním centru na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

V Agrofertu kontrolují kalhotky, zda tam zaměstnankyně nemají řízek, řekl Babiš

20. března 2024  17:05

Předseda hnutí ANO Andrej Babiš na tiskové konferenci popřel, že by v holdingu Agrofert byli...

K útoku u Moskvy se hlásí Islámský stát, teroristé prchli v bílém renaultu

22. března 2024  22:04,  aktualizováno  23.3 7:01

K zodpovědnosti za útok v Krasnogorsku u Moskvy se na ruské sociální síti Telegram přihlásila...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

„Ukrajinci to nebyli.“ Islámský stát ukázal video z masakru u Moskvy

24. března 2024  14:47,  aktualizováno  17:17

Islámský stát (IS) prostřednictvím zpravodajské agentury Al-Amaq zveřejnil video z pátečního útoku...

Prokázala se vazba teroristů na Kyjev, oznámili Rusové. Bílý dům ihned reagoval

28. března 2024  16:05,  aktualizováno  16:25

Ruský vyšetřovací výbor tvrdí, že získal důkazy o vazbách mezi pachateli teroristického útoku z...

Pěstitelé v problémech. Cena vína prakticky neroste a jeho spotřeba klesá

28. března 2024  15:58

Spotřeba tichých vín, tedy ne šumivých ani perlivých vín, v České republice v loňském roce dál...

Ruským rafineriím zatápí nový dalekonosný dron. Záhadou je jeho ovládání

28. března 2024  15:46

Premium Rusko kvůli ukrajinským úderům na rafinerie ztratilo až čtrnáct procent kapacit na zpracování ropy....

Podvodníci vymysleli nový systém jak vybrat cizí peníze, zjistili policisté

28. března 2024  15:42

Pražští kriminalisté odhalili nový způsob, jakým podvodníci dokážou vybrat z bankomatu cizí peníze,...

PAMÁTKY TÁBOR, s.r.o.
Přípravář staveb/rozpočtář

PAMÁTKY TÁBOR, s.r.o.
Jihočeský kraj
nabízený plat: 40 000 - 50 000 Kč