Diskuze

Majiteli teriéra hrozí vězení

Muže z Havířova, jehož bojový pes v neděli večer doslova roztrhal obličej čtyřleté dívce, policie obvinila z ublížení na zdraví. Tragédie se odehrála na dětském hřišti. Pes se na dívku vrhl krátce poté, co mu jeho pán sundal náhubek. Dívka utrpěla těžká zranění a v nemocnici prodělala čtyřhodinovou operaci. Další zákroky plastických chirugů ji navíc ještě čekají.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pinguone

30. 8. 2007 7:52
...

.. archeologie ;-D

0 0
možnosti

telcontar.en

29. 8. 2007 20:58
Pěkná blbost, náhubek pro všechny

Ať si majitelé nebezpečných psů onáhubkují své bestie, proč by museli chodit s náhubkama třeba bišonci, psi hodní a psi vychovaní.

0 0
možnosti

iuos

30. 8. 2007 7:58
hmm

hlavně by měl být každý pes na vodítku - když jdeme s našim psem na zahradu (kde se volně vyblbne), tak mne se.ou lidi, co maj volně pobíhající psy, kteří k nám přiběhnou a otravujou... a majitelům je to jedno...  

btw - jak poznáš hodného a vychovaného psa? každej může rafnout

0 0
možnosti

Miroslav Prachař

28. 6. 2001 11:20
Psi
Reaguji na článek z MF Dnes 25.6.2001 pod názvem Báječní lidé pod psa, autora p. Kobělky. Vážený pane Kobělko a je tu další z řady zasvěcených článků o BOJOVÝCH PSECH. Vysvětlí už konečně někdo z Vás, věci znalých publicistů, nám normálním lidem, pojem "bojová plemena psů"? Je toho třeba, protože i přes zasvěcené články, kterými nás Vaši kolegové častují již několik měsíců, má naše veřejnost neuvěřitelné neznalosti v těchto pojmech. Ale naopak všichni tleskají jakémukoliv útoku proti někomu, něčemu, aniž by znali SOUVISLOSTI A SKUTEČNOSTI. Takový jsme. Vy též. Z vašeho článku: povolování chovu bojových plemen Kdo bude povolovat? Jaká budou kritéria povolování? A výsledek? Úplatky! Ale nejprve si musíme říci co znamená pojem bojový pes? Která plemena k nim patří? A zjistíme, že nevíme. Neznáme základní pojmy se kterými denně s pocitem znalosti věci operujeme. Neznáme psí plemena. Nevíme, čím se které vyznačuje, atd. atd. Jsme omezení v těchto znalostech, ale hlavně, že máme o čem mudrovat. A dále z Vašeho článku: Nadřadit zájmy člověka nad zájmy zvířete. Přemýšlíte člověče vůbec nad tím co píšete!!! MY JSME TO LIDÉ, KTEŘÍ SE MUSÍME NAUČIT DO PŘÍRODY VČLENIT A CO NEJMÉNĚ JI PŘI TOM NIČIT, A NE NADŘAZOVAT SVÉ ZÁJMY. To potom Vážený pane končí těmi BSE kravičkami. Ten havířovský případ napadení psem je velmi smutný. Ale nikdo nám ještě nesdělil jek se to PŘESNĚ stalo! Co pes? Nemohl z pohybu holčičky nabýt dojmu, že holčička chce napadnout chlapce se kterým pes doma vyrůstal? Potom jde o přirozenou vlastnost psů, chránit majetek a své lidi. My chovatelé jsem plně zodpovědní za své psy. Pes žádného plemene by neměl být svým chovatelem volně puštěn na dětském hřišti, v místech větší koncentrace lidí apod. Městské a obecní úřady již dnes mají pravomoc nařídit, ve kterých místech musí mít pes náhubek a vodítko, např. dětská hřiště, obchody, tržnice, místa s větší koncentrací lidí apod. V takovémto duchu postavme SVÉ zákony. O tom je to rčení, že svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého. A ne o tom aby pod naším jhem byli likvidování ostatní tvorové. Důsledkem této naší tuposti je i to BSE a následné zabíjení krav, které krmíme něčím co by sami nikdy nepozřeli! Tak dopadá to nadřazování našich zájmů. Zájmů omezených, bezohledných a nevědomých lidí.
0 0
možnosti

Kateřina a Petr Fridrichovi

24. 6. 2001 1:39
Zodpovědnost a hlavně osvěta
Ano, psů přibývá zodpovědnost mnoha majitelů je mizerná. Je to ale i obraz celé naší společnosti a její atmosféry. Jak snadné se začít trefovat do psů, když tu máme mnohem palčivější problémy. Nebo to celé není jen náhoda ? Okurková sezóna je tu, hurá psí problémy ven, ať je o čem psát. Jistě všichni znáte statistiky o obětech dopravních nehod, ba i o obětech pobodání včelami - obětí je vždy více než v případě napadení psem. Pokud začneme rozdělovat psy podle "nebezpečnosti" či plemen, jsme velice blízko i rozdělování včelařů na bezpečné a nebezpečné, motoristům by jistě slušela celá řada kategorií - úkladní vrazi, opilí zabijáci, nebezpeční hlupáci, případně ocejchovaní majitelé rychlých a nebezpečných sporťáků, neškodní škodovkáři .... Pěkný nesmysl. Lidi, uvědomte si kam až se tyhle oblíbené diskuse o psech dostaly ! Kdejaký populista si chce vylepšit image zachraňováním malých dětí ze zubů divé psí zvěře, musí na to vymyslet zákon! Stav současné legislativy umožňuje všechny psí excesy postihovat, problém je v myslích lidí, jejich zodpovědnosti. Namísto vymýšlení zákonů na všechno bychom raději investovali do osvětových a propagačních akcí, aby se lidé chovali k sobě i psům rozumněji. Petr a Kateřina
0 0
možnosti

ola

23. 6. 2001 15:46
psi
Dostala jsem se teprve dnes k tomu, abych si přečetla příspěvky a mám z toho jedíný závěr a sice ten, že nejvíce vědí o psech ti, kdo doma žádného psa nemají, neměli a nebudou mít. Víte proř jsou pejskaři tak solidární? Protože je spojuje společný zájem a každý už si se psem zažil své dobré i zlé. Je mi líto té malé holčičky, přeji jí moc aby se uzdravila. Je mi líto i toho pána, on tohle určitě nechtěl způsobit. K nepořádku na ulicích chci jen říct, že ho tam nenechávají všichni pejskaři, ale určitě všichni už byli slovně napadeni některým ze svých spoluobčanů. U nás už ale došel vývoj dál, paní, která po svém psovi uklidila se dočkala toho, že jeden takový čistotný spoluobčan po ní to, co po svém psovi uklidila hodil. Je to "velký hrdina", ta paní je důchodkyně a on je mladý člověk, troufnul si na ní. Chtěla bych vědět, kolik takovýchto lidí, kteří nadávají pejskařům vynadá třeba opilým zvracejícím spoluobčanům nebo těm, co házejí odpadky po zemi.
0 0
možnosti

Dinosaurus

21. 6. 2001 16:30
Zodpovědnost je na majiteli psa
Jedno je jasné, když je někdo blbej, tak si koleduje o malér. Proč ten chlap proboha sundával tomu psovi náhubek, když byl na dětském hřišti. Je to jasný případ selhání majitele(osoby venčící psa). Pes který bezdůvodně napadne dítě není normální a je potřeba ho utratit. Je ale možné, že už mu děti v minulosti ublížili, nebo ta holčička udělala něco co považoval za útok na "svého" chlapečka a bránil ho. Tím nechci ten útok omlouvat ale snažím se chování toho psa pochopit. Ten chlap co ho venčil je kretén. Mám doma také čtyřletou holčičku a také psy. Rozhodně bych je ale nevzal s námi na dětské hřiště a už vůbec ne bez náhubku. Je to tragedie, když se něco takového stane nejen pro tu holčičku a její rodiče, ale i pro psy a jejich lidi, kteří jsou zodpovědní. Bohužel je to také voda na mlýn všem co nenávidí psy a jejich majitele. Z předchozích některých hysterických reakcí je mě špatně. Podle názorů některých závistivých primitivů (úroveň diváků Novy) co majitel velkého psa, to odporný milionář. To nás milionářů ale je. Zřejmě jsme nejbohatší stát. Jen ty miliony nám všem nějak chybí. Už jen tyto názory svědčí o vaší úrovni a důvodech vaší nenávisti. Mám velké obavy z blížících se prázdin. Aby se tyto nehody neopakovali. Proto si lépe hlídejte své děti a hlavně své psy ať se neopakují podobné tragedie a nedáváme nové argumenty do rukou těm co se snaží hlavně na těchto tragediích přiživit a zneužít je pro svoje zviditelnění a populismus.
0 0
možnosti

Dood

21. 6. 2001 17:59
Re: Zodpovědnost je na majiteli psa
Precti si poradne prispevky nikde nebylo uvedeno "co majitel velkého psa, to odporný milionář" , bylo jenom psano ze tohle je jedna skupina ktera si tyhle psy porizuje za ucelem prestize a taky zastraseni a nevahaji je take k tomu pouzit a ne vzdy tohle zvire zvladaji tak jak by meli (urcite prominou ti bohati vlastnici takoveho psa , kteri do tehle skupiny nepatri) a ne kuli lasce k zviratum a tomu ze v tom maji zalibu .Ale nic si z toho nedelej Dinosauri meli od prirody mensi mozek k telu a tak jim nemusi vzdy dochazet na prvni pohled jasne veci . A neohanej se tady primitivama a urovni divaku TV nova to svedci o tvem primitivizmu a radeji si neco poradne precti nekolik krat si to nechej projit hlavou a pak sem neco pis !
0 0
možnosti

Milena Blaháková

21. 6. 2001 8:49
Bez problému
Moje Goldenka (zlatý retrívr) mívá košík pouze v dopravních prostředcích a vodítko jen v případě nutnosti (dopr.provoz, centrum města...) V životě nikoho nenapadla, psa ani člověka, což se nadá říci opačně. Je naprostoi poslušná, mírná a vyrovnaná, cizí lidi ignoruje, stejně tak psy, když dostane povel "můžeš", jde se s nimi přátelsky uvítat. NIKDY jsem s ní neměla probémy, nikdy nikomu neublížila. Je naprosto bezproblémová a vyrovnaná, nebezpečí od ní hrozí pouze lidem, kteří by mně chtěli ublížit, a to je správné. VŽDY záleží na výchově, výcviku, socializaci, zkušenostech a odpovědnosti, kdyby byli všichni spravedlivý, zodpovědní a ukáznění ... no však to znáte. Člvěk, co svého psa nezvládl, se má poradit s prof.cvičitelem, případně mu ho přdat.
0 0
možnosti

KROKODYL

21. 6. 2001 14:42
Re: Bez problému
ANO, PAN Petr Hofmann TAKE RIKAL: Byl hodný, vždyť vyrůstal mezi dětmi... DETE UZ DO HAJE S TEMAHLE KECAMA !!!
0 0
možnosti

Helena

21. 6. 2001 8:45
Majiteli teriéra hrozí vězení
V naší rodině už od mého mládí chováme psa. Přiznám se, že mě to baví, mám psi prostě ráda. Ale vím, že to je jen můj koníček a ještěmé rodiny a druzí mají zase radši známky nebo jiné koníčky. Mezi pejskaři jsem ale blázen, málem svého psa týrám, protože vždy (mám malé plemeno) má venku košík. Proběhnout ho pustím jen na odlehém místě, kde je málo lidí. Mám to štěstí, že se v blízkosti mého bydliště takové místo najde. Psi byli vždy vychovaní, jsme spolu srostlí, ale NIKDY neodhadnu, co se mu v hlavě odehraje. Vždyť i tento terier třeba chtěl hlídat svého chlapce a dívka mu tam překážela. A toto by si měli všichni, kdo mají jakoukoliv rasu uvědomit, že pes myslí jinak než my. Pes si na košík zvykne, pak už ho ani nevnímá. Pro to, co se stalo není žádná omluva, souhlasím s postihem člověka, který to zavinil, i když šrámy na těle i na duši to holčičce nezahojí. Probůh pejskaři uvědomme si, že nesmí pro naši zálibu trpět nikdo jiný. Každý musíme žít tak (a to se týká nejen milovníků zvířat, ale všech), aby jsme neohrožovali jeden druhého. Proč je na světě tolik zaslepených sobců ?
0 0
možnosti

Gaston

21. 6. 2001 10:32
Re: Majiteli teriéra hrozí vězení
Nesouhlasím sice se vším ve vašem příspěvku, ale je mi nejbližší ze všech. Již při koupi psa si musím být vědom toho, že si pořizuji něco pro radost, ale také pro starost. A musím také být připravený nést následky problémů a škod způsobených mým psem. A hlavně se všemožně snažit jim předcházet.
0 0
možnosti

Robert M., Praha

20. 6. 2001 16:45
Spor o název?
Mě v tuto chvíli zaujala jedna věc. Mnoho lidí ve svých příspěvcích tak či onak píše, že žádná „bojová plemena“ neexistují. Pojem „bojové plemeno“ vymyslela prý média, aby nasytila po senzacích žíznící veřejnost. Dobrá. Nepřu se, je-li to pravda, či nikoli. Je to jakási nálepka, pod kterou je schopna většina lidí identifikovat jejího nositele. My sami si k tomu přikládáme určitou dávku emocí, s kterou pak reagujeme. Je zvolena taková, která v lidech probouzí strach a hněv. Nemohu si ale pomoci, když se za problém ryze lingvistický schovává sama existence určitých plemen psů s potenciálem, který bychom mohli považovat za společensky více nebezpečný. Ať už tedy nazveme tato plemena jakkoli, nepopírejme tím jejich existenci!
0 0
možnosti

dania

20. 6. 2001 16:02
Všem slepým pejskařům
Proboha lidi o čem to vlastně diskutujeme? Nějaký pes pokousal malou čtyřletou holčičku, znetvořil jí obličej, způsobil nevýslovnou bolest a trauma na celý život, jen tak, protože ho to zrovna napadlo a místo, aby právě lidé, kteří nějakého psa chovají, toho majitele jednoznačně odsoudili, projevují s ním solidaritu a ohánějí se nějakými statistikami, které s tím nemají naprosto nic společného. Argumentujete tím, že když někde někoho zavraždí, jsou na to jen dva ohlasy, a když někoho pokouše pes, rozpoutá se takováhle diskuse. Problém je v tom, že když se stane vražda, každý to odsoudí a jen blázen by se pouštěl do diskuse k obhajobě pachatele nebo vám by připadalo normální, kdybych se začala zastávat nějakého vraha, který zavraždil třeba vaši manželku? A jak by se vám líbilo, kdybych autem přejela vám blízkého člověka a na svoji obranu bych se začala ohánět, že stejně kouřil a umřel by pravděpodobně na rakovinu, protože statistiky hovoří jasně? Nepřipadá vám to ujeté? Právě tohle lidi nejvíc rozčiluje. Nikdy nepochopím, co to ve vás pejskařích je za falešnou solidaritu. Je to snad nějaká úchylka, nebo je to jen pokrytectví? Tím přeci akorát dokazujete, že právě vy jste ti nezodpovědní majitelé psů, kteří by v žádném případě psa chovat neměli. Stačí se jen projít po ulici, kolik psích výkalů napočítáte a když o tom mluvíte s nějakým majitelem psího miláčka, tak se dušuje, že to oni ne, to ti druzí. To tvrdí všichni. Kde se tedy ty psí výkaly potom ale berou? Napařila bych vám takové pokuty, že byste lezli po kolenou a sbírali ty bobky třeba do ruky. A ještě poznámku k té holčičce. Její obličej a šrámy na duši asi těžko zachrání nějaká vaše statistika nebo fakt, jestli to byl dobrman, vořech nebo pudl. Vaše argumenty jsou ubohé a měli byste se stydět. Dana Jakešová, Praha
0 0
možnosti

Alena

20. 6. 2001 16:11
Re: Všem slepým pejskařům
kdysi, jako děcka, jsme se lidem chovajícím psy smáli: CHCEŠ -LI MILOVAT A NEMÁŠ KOHO, KUP SI PSA A MILUJ TOHO!, to ovšem bylo v dobách dávných kdy na našem sídlišti pobíhal jenom přitroublý pudl Ben a skákal po nás jako divý a s ovčáky lidé chodili na cvičák protože je to bavilo a my děti jsme je NIKDY na hřišti nepotkaly. Doba se mění, psi jsou módou a problémy na sebe nenechaly dlouho čekat. Bohužel.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

V Baltimoru obří loď zbořila dálniční most. Selhal motor, kolos byl neovladatelný

26. března 2024  8:17,  aktualizováno  27.3 1:10

Aktualizujeme V Baltimoru na východním pobřeží Spojených států se v pondělí zřítil čtyřproudový silniční most, do...

Střelba, výbuchy a požár. Ozbrojenci zabili na okraji Moskvy přes 62 lidí

22. března 2024  18:41,  aktualizováno  23.3

Přímý přenos Nejméně 62 mrtvých, včetně dětí, a 146 zraněných si vyžádal ozbrojený útok v koncertním centru na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

K útoku u Moskvy se hlásí Islámský stát, teroristé prchli v bílém renaultu

22. března 2024  22:04,  aktualizováno  23.3 7:01

K zodpovědnosti za útok v Krasnogorsku u Moskvy se na ruské sociální síti Telegram přihlásila...

ANALÝZA: Čtyři Tádžici svlékli Putina do naha. Ten musí něco udělat

25. března 2024

Premium Sotva týden poté, co si Putin zajistil páté prezidentské období, masakr v Moskvě rozbil moderní...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

„Ukrajinci to nebyli.“ Islámský stát ukázal video z masakru u Moskvy

24. března 2024  14:47,  aktualizováno  17:17

Islámský stát (IS) prostřednictvím zpravodajské agentury Al-Amaq zveřejnil video z pátečního útoku...

V Choťánkách na Nymbursku hořel rodinný dům, hasiči museli vynést tlakové lahve

29. března 2024  12:03

Škodu 1,5 milionu korun způsobil ve čtvrtek požár rodinného domu v Choťánkách na Nymbursku....

Londýn rájem kriminálníků a islamistů. Konzervativci šokovali podivným videem

29. března 2024  12:01

Britská Konzervativní strana v rámci předvolební kampaně vytasila těžký kalibr. V krátkém klipu...

Korespondenční hlas by volič mohl „přebít“ osobně u urny, navrhují politici

29. března 2024  11:28

Více než 63 hodin čistého času strávili poslanci v lednu bitvou o možnost korespondenční volby pro...

Na moskevském letišti auto poškodilo obří airbus. Oprava bude drahá a složitá

29. března 2024  11:11

Na moskevském letišti Domodědovo narazilo technické vozidlo do největšího osobního letadla Airbus...