DP - informovanost? Zapomente!
Vyluky v prazske doprave me vubec netesi, na druhou stranu chapu, ze nektere tramvajove koleje dosluhuji a opravu proste potrebuji. Jedine, co me zarazi je, jak DP pristupuje k (ne)informovanosti svych klientu, tedy cestujicich.
Bydlim u stanice Vyton, takze se me tykala vyluka u Narodni tridy. ta vsak ve stredu 6.6. skoncila, pricemz dve velke vyluky (Strossmayerovo namesti a Vodickova) zacaly uz v sobotu toho sameho tydne. Nepochopim, proc nebyly od stredy do soboty vymeneny zadne jizdni rady (dokonce ani na turisticky exponovanem Vaclavskem namesti). Bohuzel, ridil jsem se jimi a turisty z USA, ktere mely zajem prohlednout si Stare Mesto jsem navedl na linku 17. Trasu podle radu mela mit pres Myslikovu a na Vaclavske namesti. Takze jsem jim poradil, at jedou na Vaclavak a tam at sejdou dolu na Staromestke namesti. Zrovna jsem jel na Hlavni postu, tak jsem nastoupil s nimi. Usmev na rtech mi zmizel ve chvili, kdy tramvaj neodbocila do Myslikovy, ale jela rovne na Staromestskou. Za dopravce jsem se jim musel omluvit, ze nebyli schpni vunec vymenit jizdni rady a vysvetlit jim novou cestu, jak dojit k pamatkam. Vzdy, kdyz jsem v inkriminovane dobe nastupoval na Vytoni a nekdo chtel jet linkou 17, radeji jsem dotycneho upozornil, ze "jede rovne", protoze je tam stary jizdni rad. Myslim, ze DP jaksi na zahranicni turisty zapomnel jednak v pripade vyluky metra na trase B (oznameni v anglictine) a take pri vyluce ve Vodickove. je tam sice tabule vysvetlujici jine trasy tramvaji v cestine, ale v anglictine pouhe jeden dva radky. Je sice hezke, ze se pan generalni z DP omluvi inzeratem v MF DNES, ale je to jaksi kontraproduktivni. Jeden den se za neco omlouvat, a o par dnu pozdeji totalne vybouchnout s neinformovanosti verejnosti. Za malo penez hodne muziky...nebo spise obracene.