Diskuze

Schling nezvládl testy z autoškoly

Ministr dopravy a bývalý učitel autoškoly Jaromír Schling v sobotu nesložil závěrečné teoretické zkoušky pro získání řidičského průkazu. Schling se nemusí bát, že by nemohl řídit. Testy byly jen zpestřením semináře ve Strážku v okrese Žďár nad Sázavou. "Ale radost jsem z toho neměl," ohodnotil svůj výkon Schling.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pan Navratil

7. 11. 2007 10:42
.

"Novým souborem otázek jsou vytvořeny podmínky, aby i nadále úspěšně absolvovali teoretickou část zkoušek v autoškolách jedinci, kteří nemají ponětí o předpisech a jejich správné aplikaci, ale mají naučené správné odpovědi," řekl Václav Špička z občanského sdružení Autoklub.

To asi dříve neplatilo, že, pane Špičko???

Pardon, máte pravdu, dříve totiž platilo, že správná odpověď je ta nejdelší.;-D

0 0
možnosti

Dan

3. 9. 2001 14:57
To snad neni pravda
Jakto že Schling má ještě řidičák, tohle není stát to je bordel na kvadrát. Ten č..... nemá čas jo, a já ho snad mám mít nebo co? Na rozdíl od něj musím makat. Začíná se blížit asi doba otrokářská. My budem dřít na ty hovada nahoře a oni y z nás už mají jenom srandu. Všude samý daně a pakárna. Komouši byli sice hovada ale ten spolek dneska, ten nemá ve slovníku název.
0 0
možnosti

Pan Navratil

7. 11. 2007 10:41
.

Schling řidičák má, nějaké neoficiální přezkoušení na věci nic nemění.

Jestli chceš řidičák, tak se to holt budeš muset naučit; trpělivost je vlastnost dobrého řidiče.

0 0
možnosti

Betka

1. 6. 2001 16:34
Testy pouze pro vybrané intelektuály
Tyto testy jsou jen pro ty, kteří se na testy připraví tak, že se správné odpovědi naučí jako básničku a pak je tam pouze zakroužkují, ale vůbec přitom nepochopí podstatu věci, na kterou odpovídají. Těmto "řidičům" bych řidičáky zrovna nedal, protože pak se člověk jenom nestačí divit, co se na silnicích děje. Připomíná mi to moje studia na vysoké škole, kdy se někteří kolegové naučili témata otázek přesně podle učebnic, ale pokud se jich zkoušející zeptal na nějakou otázku jinak formulovanou, ale se stejným obsahem, vůbec nevěděli jak mají odpovědět. Proto bych se velice rád připojil k tomu, aby v testech byly hlavně praktické otázky. Nějaké slovíčkaření, to si mohou státní úředníci nechat do právní problematiky, protože pohyb na silnici je pouze praxe a žádná teorie, kterou mám naučenou jako cvičená opice mě k řešení skutečných problémů a situace na silnici vůbec v ničem nepomůže.
0 0
možnosti

Loner

28. 5. 2001 21:09
To je ale debil
Fascinuje me to info ze 80% lidi ty zkousky udela. Asi tomu slepicimu mozecku nedoslo, ze pri tehle dementni obtiznosti to leckde zkousejici zkousenym nadiktuje, zvlast kdyz kazdy logicky uvazujici clovek vi ze je to picovina. Jinak s tim ze by mu meli vzit papiry souhlas, nema se co pripravovat, zkousku by mel byt kazdy ridic schopen slozit kdykoli.
0 0
možnosti

budgeto

28. 5. 2001 20:26
Schling
testy jsou na dve veci. Na nic a na predelani. Podle myho se nemelo az tak pritrvrdit na testech, jako na praxi. Jak jsem cetl v prispevcich, budu vedet, co je znacka XY, ale v kritickych situacich novacek vybuchne a napali to do stromu v zatacce, kdyz dostal smyk po najeti do zatacky pod plynem na kluzke vozovce. Ale v testech to nebylo, tak to je OK, pojistovna to uhradi (je-li to jenom skoda na plechu...). DOTAZ: nevite nekdo, zda jsou nekde na netu nove testy???
0 0
možnosti

Milan

25. 6. 2002 16:16
Re: Schling
Testy se dají najít na http://www.razdva.cz/letokruh/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.razdva.cz/letokruh/ - je to sice za kilo, ale to se dá unést. Zrovna si je jdu stáhnout...
0 0
možnosti

Tomas

28. 5. 2001 16:38
Slozitost dopravy
Mam dojem ze testy i cele dopravni predpisy jsou tvoreny zbytecne slozite. Kdyz neni schopen kdokoliv z ucastniku silnicniho provozu jen tak "z patra" a bez pripravy udelat testy. Potom jsou takove testy k nicemu. Prece mam nechce pan ministr tvrdit ze se pred kazdou cestou autem pripravuje ctenim vyhlasky. Ptam se tedy ma takova zbytecna slozitost vyhlasky vubec smysl? Neni lepsi jednoduchost a srozumitelnost, misto sloziteho vykladu vyhlasky o silnicni doprave.
0 0
možnosti

Antonín Cekota

28. 5. 2001 16:04
Schlingův řidičák
Zcela veřejně žádám příslušný DI PČR (či kdo je dnes k tomu kompetentní), aby pana Schlinga před svědky přezkoušel a případně odebral ŘP. Nesnáším arogantní lidi neschopné přiznat svoji chybu a převzít zodpovědnost. Času na přípravu měl 6 týdnů a když je to taková "brnkačka" jak říká a stejně je neudělal, tak je to asi v něčem jiném. Pokud jsou v pořadku testy, není v pořádku on a naopak. Páni ministři, přestaňte si konečně hojit svá ega, přestaňte buzerovat své občany a nechte nás konečně žít! Antonín Cekota, Zlín
0 0
možnosti

ludec

28. 5. 2001 16:02
Schling
Testy prece slouzi k tomu aby aby clovek zjistil,jesti je nebo neni schopen orientovat se v provozu. Schling nas vsechny dostatece presvedcil.Az nekde nekoho zmrzaci nebo zabije, smaze to prece poslanecka imunita.[Ludec]
0 0
možnosti

xXx

10. 3. 2003 19:27
příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0 0
možnosti

Michal Neumann

28. 5. 2001 14:46
Schling nezvládl testy z autoškoly
Je to typický příklad totální arogance státní instituce a neschopnosti normálně myslet. Pan ministr by měl přijít o řidičák a naučit se vyhlášku, když si myslí že bez její znalosti člověk nemá co řídit motorové vozidlo. Ty testy jsou naprosto scestné a odpovídají svojí nekvalitou a nepromyšleností schopnostem ministerstva dopravy a také parlamentu, který je schválil. Takový ministr je na dvě věci, na nic a na hovno.
0 0
možnosti

sexman

28. 5. 2001 14:23
Schling nezvládl testy z autoškoly
Hlavně, že dobře mrdáme.
0 0
možnosti

Petr

31. 8. 2001 10:06
Re: Schling nezvládl testy z autoškoly
Sexmane, nechápu souvislosti, ale fandím ti. Tvé myšlenkové pochody jsou velmi zajímavé a pokusím se s nimi seznámit manželku. Ta sice vlastní řidíčský průkaz, ale nejzdí a mohla by se bavit něčím jiným.
0 0
možnosti