Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Příznivec nacismu pracuje v ČSSD

Brněnská sociální demokracie zrušila členství Pavlu Vítečkovi, který pracoval v její ekologické komisi a netajil se svými extrémně pravicovými názory. Víteček se počátkem šedesátých let pokoušel založit Československou nacistickou stranu. Za tento čin byl později odsouzen k roku a půl odnětí svobody.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ahaz

Netřeba komentovat, je to blázen
Lidi neblázněte, co to je za romány! To fakt musíte komentovat každýho blázna?
0/0
4.6.2001 14:49

jerry

nacista
tak nejak me dostava co se tady deje, nezajima me jaky je pan Vitecek clovek, ja sam nesnasim nazory, ktere on prosazuje, ale to je vedlejsi vec. Ocenuji na nem alespon to ze si za svymi nazory stoji, at jsou jake jsou. V soc dem (nejen) je spousta lidi, kteri za sebou maji aktivni minulost v komunisticke strane (patrili mezi ty, kteri vedeli co se zde deje a presto, aby si udrzeli moc, zustali ve strane a podporovali situaci, ktera zde byla) a nyni predstiraji jako ze nic, jsou to velci demokrati a ke svym puvodnim nazorum se nehlasi (kazdy muze zmenit nazor, ale minulost nikdo nikomu neodpare). Pokud chce soc dem vycistit svou stranu od lidi s urcitimy nazory, at pouziva stejny metr na vsechny. cau, preju vsem pekny den
0/0
23.5.2001 15:09

Honza

Když to tak shrnu
V našem údajně demokratickém státě: 1.*** nesmíš pochybovat (!!!) a to ani s důkazy, prostě nijak o komunistické a nacistické genocidě!! Přičemž tohle ustanovení lze krásně použít na případ když kupříkladu řekneš a podložíš to důkazy, třeba forenzním zkoumáním koster, že tam a tam třeba v Letech u Písku nezemřelo 70 lidí na tyfus , ale bylo jich jenom 69.. Co s tebou "nacisto" šup na 2 roky do krimu! Spáchals těžkej zločin, bˇuD si jistej, že dostaneš taky vazbu, protože kdo ví, mohl bys utéct nebo ovlivňovat svědky... To jestli říkaž objektivní pravdu, to vůbec soud nebude zkoumat.. naplnils skutkovou podstatu trestného činu a basta... 2*** Když ale budeš zpochybňovat a to nejenom na základě důkazů, ale třeba pro zábavu genocidů Arménů v Turecku v roce 1918 (údajně 1mil objetí) tak to seš v pohodě protože jinou než komunistickou a nacistickou genocidu můžeš zpochybňovat kdykolvi a beztrestně.. TO JE TA DEMOKRACIE??? ASI ANO! 3*** Když si vyjdeš se srpem a kladivem, popřípadě s rudou pěticípovkou na veřejnosti, tak teoreticky bys moh bejt trestanej, skutkovou podstatu trestnýho činu, alespoň formalni stranku si naplnil..., ale "není politická vůle" a asi společenská nebezpečnost je podle státního zastupitelství NULA.. takže takovej komouš nebyl jestě ani ejdnou souzenej... 4*** Když však vyrazíš se svastikou nebo dokonce jenom úplně jinými písmeny připomínajícími jakémusi "znalci" hahah SS, SA, nebo cokoliv.... Přitom uvažme multivýznamovost svastiky!! Staří Germáni, Slovani, pivovar Crlsberg, Scouti, znak Štestí, hinduismus, Džinismus, Budhismus.. atd Ale to soud v žádném případě nebude zajímat... Dostaneš vazbu to je jasný.. zasloužíš si to.. A proč ? naplnils skutkovou podstatu a seš narozdíl od komoušskejch symbolů NEBEZPEČNEJ pro společnost... No a co by tomu řekl náš Cůdce na Hradě.. NAkonec dostaneš třeba tak 0,5-1 natvrdo... Propagovals tak val do krimu.. komouš se ti z vesela zasměje a zamává fakglí pod kerou umřele 100milionů lidí! HAHAH to je sranda.. 5*** Veřejně řekneš jsem komunista.. nic se neděje.. seš prostě borec... nikdo tě stíhat nebude 6*** veřejně řekneš, sem nacista... Tak to pozor! Tady de vo hodně! Zabils 6milionu! Ty svině! Vazbu, Krominál! To je jasny... 7*** Řekneš STalin s Leninem to byůi machři, dělali to správně.. jen do nich do kapitalistů... Ses fakt třída kámo.. za tohle bys moh bejt stíhanej.. , ale nikd ynebudeš.. dyť to stejný říkají i 13% poslanci.. tak vo co go ? 8*** ŘEkneš ten Hitler ten byl ale fakt dobrej.... Seš normální! Takovej vrah, schvaluješ fašismus!! (což není pravda fašismus není nacismus, což pochopili snad už i naši poslanci když po 60 letech konečně změnili §261 TZ) No za schvalování.. možná to bude na vazbu... no a pak čekej tak podmínku nebo možná malej trest natvrdo... **************************************************************Takhle to u nas chdoi... 18-ti letej nacista je hrozba míru a páchá zločiny proti lidskosti dle našeho trestního řádu... kdežto vyzrálej komoušskej estébák, mučitel.. ten ať si mává s praporem a vykřikuje si co chce... JO JOOO TO JE TA NASE DEMOKRACIE.. JEN TAK DÁL SOUDRUZI
0/0
23.5.2001 12:51

Rudolof

nacismus
Co si lze myslit o demekracii ve státě, kde je POVINNÉ považovat nějakou knihu - JAKOUKOLIV - za nudnou a nezajímavou?
0/0
23.5.2001 12:27

Honza

KDO PODPORUJE UVĚZNĚNÍ JINÝCH ZA JEJICH NÁZORY JE SÁM NACISTA!
Proč tolik nenávisti dámy a pánové... Zvykejte si... dneska Vám vadí "nacista", který se provinil jenom tím , že má nějaký názor.. No a ? Proč by mít nemohl? Co je na tom špatně? Alespoň ho řekne veřejně a nestydí se... Špatná a nesvobodná je země, která trestá lidi za názory a postoje! Naší zemi se můž eo demokracii jenom zdát. V USA naprosto legálně operuje početný Ku Klux Klan a NSDAP/AO a tisíce dalších podobných WHite Militia organizací... Někomu to vadí, někdo je podporuje.. ALe stát do toho nezasahuje, protože v USA je alespoň náznak demokracie a svobody.. U nás je to zase totalita stejně jako dříve... Za Velkého Rakouska - policejní stát a potlačování vlastenectví, za nacistů taky, za bolševika jakbysmet.. Coi se dneska změnilo v tomto směru - nic! Komunističtí vrahové sedí v parlamentu a lidi s nacistickými názory zavíráne do krimu! To je úroveň! Vážení, Vy nejste schopni akceptovat právo jiných na jejich vlastní byť jakkoliv odporný názor! Sami Jste nacisti! SIce máte plno vznešených ideálů , kterými se zaštiťujete, ale výsledek je stejný jako to dělali komunisti a nacisti, bráníte jiným ve svobodě slova! Zavíráte za myšlenky do kriminálu! FUJ! Nejsem nacista ani komunista a obě tyto varianty jsou mi nepříjemné. (I když řekněme si popravdě taková zvěrstva co páchali komunisti v Rusku se nevyskytují ani v tom nejbujnějším příběhu z koncentráku.) Ovšem nikdy nebudu podporovat vězení nebo jiný trest pro člověka, který pouze řeční a vyjadřuje vlastní názor! Kdybych se k tomu snížil nejsem o nic lepší než byly Hitler, Lenin a Stalin dohromady. Každý názor má svoji cenu a já si rád každý názor vyslechnu. Zvláště si vážím názorů podložených fakty a důkazy. Neměli by ti zlí a nebezpeční nacisti dostat třeba trest smrti za to že mají svůj názor. Ty hodné komunisty ty si necháme v parlamantu. Kolik je žijících českých nacistů, kteří skutečně něco spáchali a jaká je jejich politická síla ? Kolik mají voličů nacisti v ČR ? a kolik komunisti? Jakých nebezpečí se mám obávat ze strany dnešních českých nacistů???? Ať mi to někdo řekne. U komunistů je mi nebezpečí naprosto jasné.. mají vysokou podporu a když se dostanou k moci znárodní majetek, všude prosadí lůzu zespoda, povraždí "kulaky a podnikatele". Komunismsu je svinstvo, které je u nsá v parlamentě!!!!! Komunisti mají skutečnou moc a to jak na celostátní úrovni tak v obecních a krajských zastupitelstvech... KOMUNISTI JSOU NEBEZPEČNÍ.. Naši dnešní nacisti jsou nic... nemají žádnou sílu... A to, že nějaký pomatený klučina někde někoho napadne.. Bože kolik normálních vrahů je komunistů.. kolik vrahů je Rómů,Židů, Ukrajinců atd.. A kdo volá na pomoc před těmito skupinami? Támhle v Izraeli... to je vzor humanity.. Bomby na civilisty a 50ti letá okupacve území.. HURÁ AŤ ŽIJE SIONISMUS!ZNIČME DNEŠNÍ NELIDSKÝ NACISMUS! AŤ ŽIJE NÁŠ CAESAR NA HRADĚ! KOMUNISTI DO VLÁDY! Lidi copak jste opravdu dobytek? Že s vámi mohou média zacházet jako se stádem ovcí???
0/0
23.5.2001 12:27

Josef Lžíčař

Re: KDO PODPORUJE UVĚZNĚNÍ JINÝCH ZA JEJICH NÁZORY JE SÁM NACISTA!
Konečně slovo do pranice! Honzo, plně souhlasím s Vaším názorem na danou problematiku. Krásně, a věřím, že pro ostatní i srozumitelně, zkrátka poctivým selským rozumem jste vystihl podstatu problému. Díky! Pokud si necháme svůj život ovlivňovat někým, komu ustřihli kousek předkožky na penisu, aby tolik nepáchl, tak skončíme bídně. Příkladem nechť zůstane Izrael - za padesát let nejsou schopni se tam srovnat. Proto musejí parazitovat na někom jiném. Nedopusťme, aby takový švajnerajch zůstal i z Čech!
0/0
24.5.2001 12:46

Zdeněk Kolovrat

Re: Re: KDO PODPORUJE UVĚZNĚNÍ JINÝCH ZA JEJICH NÁZORY JE SÁM NACISTA!
Nacisti - zalezte už konečně aspoň sto metrů pod zem a DRŽTE HUBY!
0/0
24.5.2001 20:40

Josef Lžíčař

Nestačím se divit!
Jaká to stoka nenávisti od tzv. zastánců demokracie, rasové snášenlivosti a svobody, rovnosti, svornosti a bratrství! Ejhle, jakmile někdo vyjádří alternativní názor, kydáte na něj špínu, věšeli byste jej a zavírali do blázinců apod. Zajímalo by mě, ve které škole se učíte, protože tady předvádíte poměrně pěknou histerii a já bych si rád promluvil s vaším učitelem dějepisu a občanské nauky.
0/0
23.5.2001 11:59

fakit

nacista x komunista
V zasade souhlasim s nazory p. Vitecka. Jen je pro me nepochopitelne, jak muze clovek s tak silne vyhranenymi ultrapravicovymi postoji, spolupracovat s takovou komunistickou luzou jakou je s. Slouf a v jemu podobni....
0/0
23.5.2001 11:56

Hanka

Re: nacista x komunista
Protože ultrapravicové a ultralevicové názory uzavírají kruh názorů a jsou si velice blízko.
0/0
23.5.2001 15:22

Jardel

Lidé jsou různé, převážně blbé
0/0
23.5.2001 11:29

Kevin

0/0
23.5.2001 11:10

Jarda

Mozny je vsechno
To, ze v socialni demokracii je nekdo, jako je tenhle nacek, mne ani tak moc neprekvapuje. Osobne si myslim, ze ten clovek je nejspis pomerne neskodny, i kdyz s jeho umistenim v Bohnicich bych souhlasil. Je pravda, ze mne zamrazilo, kdyz jsem cetl ten clanek, ale nektere reakce na nej mne vydesily jeste vic. Co ze je spatneho na tom nepustit sem cizince jine pleti? No prece vsechno proboha. Zakazeme cernochum vstup k nam, takze oni nam zakazou vstup k nim. O Africe se tedy dozvime leda tak z televize. Pak si uvedomime, ze Rusove sice nejsou cernosi, ale mohli by nas ohrozit taky. Tak je sem nepustime. Ale co Slovaci? Ty maj k tomu Rusko urcite pratelsky pomer. Nepustime je sem. Ale na ty Morave prece jsou taky urcite podezrela individua. Zakazat. Jsem z Prahy, z Dejvic. Zrovna dneska jsem potkal podezreleho chlapika z Bubence. Nevim, nevim jestli by se nam meli takovyhle typkove flakat po Dejvicich... Ale ted trochu vazneji. Mnohem nebespecnejsi nez nacek z Moravy mi pripadaji skinheadi, kteri si nechavaji narust vlasy, kanady meni za mokasiny a bombry za saka a kravaty, a zacinaji sirit, ze oni vlastne nejsou rasisti a ze to s nama se vsema myslej dobre a ze by bylo asi nejlepsi, kdybychom je zvolili do parlamentu. A co je jeste horsi, mam takovy pocit, ze jsou u nas lide, kteri jsou ochotni jim to umoznit. Je zbytecne laterit. Jestli se tak stane, tak si to asi zaslouzime. Bude to dukaz toho, ze jsme proti temto lidem nebojovali dukladne (bojem nemyslim nasili!!!!). A ja se budu muset stydet. Za sebe, za vas, za vsechny.
0/0
23.5.2001 10:52

apokalypsa

Re: Mozny je vsechno
A co je dobreho na tom, jednoho dne se probudit a mit za souseda cernocha, z druhe strany Albance, Araba, Cinana ? Byt nakonec mensinou ve vlastni zemi ? Byt obklopen lidmi, kteri vyrostli v jine kulture, kteri ani neumi cesky. Neco takoveho je mozne v USA, ktere maji mizivou historii (jestlipak jsou Indiani radi, ze jim cizinci obsadili zemi ? ), ale ne v Evrope, kde se narody usadili pred stovkami let. Nejsem tedy proti cizincum obecne (posilal jsem uz nekolikrat financni pomoc pro ruzne obeti zemetreseni, valky apod.). Jen nechci, aby cesky narod skoncil takhle. Abychom byli jako cizinci, mensina ve vlastni zemi. Prikladu ze sveta je totiz dost a dost.
0/0
23.5.2001 11:13

michal

no ten clovek patri bud do blazince nebo do vezeni (nebo do cssd)
0/0
23.5.2001 10:25

bub

nacista
Nacisté, kteří uvádějí jako motiv nenávisti k Židům i k ostatním národům pouze vědecky nepřijatelný pojem "rasové čistoty". Žádná árijská nebo germánská rasa totiž neexistuje. Všechny země na světě se během staletí několikrát styly "obětí" nejrůznějších etnických invazí a je dokázáno, že "čistá rasa" by zoufale degenerovala, neboť by byl ochuzen její genetický zdroj. "Čistá rasa" by prostě byla rasa kreténů. Vzhledem k této skutečnosti ti co hlásají tuto koncepci, možná právem tvrdí, že jsou "čisté rasy". Že se moravký fašoun zařadil mezi socany, snad nikoho nepřekvapí. V ČSSD se totiž sešla neuvěřitelná sebranka od skalních bolševiků, kteří v padesátých letech posílali lidi na šibenice, až po nácky. Koneckonců je to vidět i na výsledcích zemanova kabinetu. Například výkony soudruha Kato Kavana jsou prosžtě obdivuhodné. Co se týče zmíněného nácka, tak bychom měli vytvořit pečlivě střeženou reservaci na Šumavě pro fašisty i komunisty. Mělo by to dvě výhody. Navzájem by si většina zakroutila krky. Na druhé straně by republika vydělala nějakou tu devizu. Turisté z celého světa by rádi zapolatili pár dolarů za ukázku živých zrůd.
0/0
23.5.2001 10:24

bub

nacista
Nacisté, kteří uvádějí jako motiv nenávisti k Židům i k ostatním národům pouze vědecky nepřijatelný pojem "rasové čistoty". Žádná árijská nebo germánská rasa totiž neexistuje. Všechny země na světě se během staletí několikrát styly "obětí" nejrůznějších etnických invazí a je dokázáno, že "čistá rasa" by zoufale degenerovala, neboť by byl ochuzen její genetický zdroj. "Čistá rasa" by prostě byla rasa kreténů. Vzhledem k této skutečnosti ti co hlásají tuto koncepci, možná právem tvrdí, že jsou "čisté rasy". Že se moravký fašoun zařadil mezi socany, snad nikoho nepřekvapí. V ČSSD se totiž sešla neuvěřitelná sebranka od skalních bolševiků, kteří v padesátých letech posílali lidi na šibenice, až po nácky. Koneckonců je to vidět i na výsledcích zemanova kabinetu. Například výkony soudruha Kato Kavana jsou prosžtě obdivuhodné. Co se týče zmíněného nácka, tak bychom měli vytvořit pečlivě střeženou reservaci na Šumavě pro fašisty i komunisty. Mělo by to dvě výhody. Navzájem by si většina zakroutila krky. Na druhé straně by republika vydělala nějakou tu devizu. Turisté z celého světa by rádi zapolatili pár dolarů za ukázku živých zrůd.
0/0
23.5.2001 10:24

HansH

Re: nacista
Proboha, proc na Sumave? Nebyla by lepsi napr. mostecka panev? Tam by mohli ti i oni hrde prehlizet vysledky sveho snazeni.
0/0
23.5.2001 11:17

Hanibal

Kdo je vinen
Musime si uvedomit, ze za extremisticke nazory muze do znacne miry prilis humanisticka politika, pozitivni diskriminace a pod., ktera velice casto zvyhodnuje parazity. To je samozrejme voda na mlyn extremistickym nazorum. Dovolim si ale upozornit, ze napr. Margaret Thatcherova sdili velmi casto z aspektu dnesni EU nestandardni nazory (napr. je priznivec trestu smrti), ale proti ni neutoci. S populacni explozi by se melo taky neco delat. Kdyz se nebude delat nic, tak to dospeje k daleko radikalnejsimu reseni, nez jenom vystrileni 1/3. Bohuzel demokracie resi problemy jenom na delku volebniho obdobi. Jsou lide, kteri vi, ze nektere veci reba resit i na 100 let dopredu.
0/0
23.5.2001 10:13

Marian Němec

Co s nimi.
Ve svych nazorech jak na nacismus, tak i na komunismus jsem velmi radikalni. Obe dve ideologie jsou nebezpecim pro cely svet. Tak by s k nim mel take svet zachovat. A je fakt, ze nas stat se snazi tvarit demokraticky ke vsem, ale to proste neni mozne.
0/0
23.5.2001 10:09

Anna

Jsem pro odsouzení na zmíněných možných 5 let a pochopitelně vyloučení z ČSSD.
0/0
23.5.2001 9:58

Mirek Dusbaba

Příznivec nacismu pracuje v ČSSD
Je to neuvěřitelné, že takový člověk může být členem vládnoucí ČSSD. Odpovědní pánové by si měli ve svých řadách zjednat pořádek. Takoví lidé patří minimálně za mříže, pokud by neměli rovnou viset!
0/0
23.5.2001 9:47

Jan Hlava

Zrůdy žijí nejen v Čechách
Mezi druhy ZRŮDA MORAVSKÁ se do řady hned vedle Grebeníčka postavil NÁCEK. Proč ne ? Žvásty o obraně demokracie zůstanou žvásty a ruďoši z nácky se nám nakonec přemnoží...
0/0
23.5.2001 8:32

Vašík

Pan Vlček je duševně vyšinutý člověk
Pokud se člověk takového typu může vůbec vyskytovat v politické straně a vystupovat na veřejnosti, tak je to nejen pro stranu, ale i pro veřejnost velice nebezpečné. Divím se, že takový psychopat není již zavřen. Za jeho projevy, nejen, na veřejných schůzích ho lze obvinit minimálně z několika trestných činů. PS: Za všechno si může ale sama společnost, která toto vše toleruje. S pozdravem Vašík
0/0
23.5.2001 8:28

Josef Lžíčař

Pane Vítečku, držím Vám palce!
Žijeme ve zvrácené době, která hlásá svobodu názorů, ale která bez milosti brutálně potlačuje vše, co neodpovídá generální linii "demogracie". Jste mi sympatický svými pezentovanými názory a přeji Vám, abyste v nastávající štvanici obstál! Lžíčař Josef, majitel holičského salonu Lakotice (Lakotau)
0/0
23.5.2001 8:13

Vladka Kučerová

Re: Pane Vítečku, držím Vám palce!.........bez komentáře
Pane Josef, myslím si, že si trošku pletete pojmy. Pokud já vím, nebo co alespoň znám, tak v nacismu jsem nenašla absolutně nic, co by mohlo mít něco společného s ,,demokracií" (mimochodem Váš výraz ,,demogracie" je také celkem zajímavý...). A když se Vám tolik líbí uvedené názory, nepomyslel jste na to, že by jste eventuelně jednou mohl být v té nepotřebné třetině lidí, která by patřila podle pana Vítečka postřílet (viz. článek)?! Možná, že se ohradíte, že jeho výroky může tisk trošku přibarvit, ale stejně, nepřipomíná Vám to něco? Se vší slušností ne zrovna Vaše fanynka Vlaďka
0/0
23.5.2001 9:04

Josef Lžíčař

Re: Re: Pane Vítečku, držím Vám palce!.........bez komentáře
Paní Vlaďko, jste jistě milá a sympatická, přesto si dovolím tvrdit, že jste nečetla mou krátkou poznámku dostatečně. Já tam nepíši o demokracii v nacionálně socialistické společnosti, já jsem tam napsal, že vše co nezapadá do populárního myšlenkového trendu současného našeho zřízení (demokratického) je kriminalizováno a démonizováno. Přeji pěkný den.
0/0
23.5.2001 12:05

apokalypsa

Re: Pane Vítečku, držím Vám palce!
Souhlasim s vami. Nektere opravdu extremni nazory ovsem s p. Viteckem nesdilim...ale co je treba spatneho na tom, nepustit sem cizince (jine pleti) ? Jak by pak asi vypadal cesky narod po sto letech ? Cernosi promichani s Cinany...DIKY, nechci.
0/0
23.5.2001 9:53

Marek Prchal

Re: Re: Pane Vítečku, držím Vám palce!
A jak vypadá český národ teď? Idioti, kteří chtějí komunismus či nacismus. Postříletby měli nikoliv jednu třetinu, ale všechny. Včetně mne i vás. Pak by byl klid a nemusel byste se obávat toho, čeho se obáváte, nebo že vám dám přespřesdržku.
0/0
23.5.2001 10:30

apokalypsa

Re: Re: Re: Pane Vítečku, držím Vám palce!
:-)) No, mate vy to v hlave skutecne srovnane...pokud se chcete zastrelit, tak prosim. Jak ze vypada cesky narod ? No, zatim jsme bili a "idiotu, kteri chteji komunismus nebo nacismus" snad take tolik neni, semtam nejaky cikan, ktereho si uz nasi evropsti predkove prehazovali jako horky brambor. Pravda, az tady bude tolik cizincu jako treba ve Francii nebo Nemecku, on vas ten humor prejde.
0/0
23.5.2001 10:41

Graetar

Re: Re: Re: Re: Pane Vítečku, držím Vám palce!
Z lidí, kteří hlásají jakoukoli nenávist, je mi špatně od žaludku. Kdo dal komu právo nařizovat ostatním lidským bytostem, kde mohou a kde nemohou žít?!? Hlavně že jsme pořád "bílí" (abychom za chvíli nebyli úplně průsvitní - třeba bychom pak mohli samou nadutostí prasknout). A mimochodem - zjevy jako führer Víteček skutečně nemají na čelních postech sociální demokracie co pohledávat.
0/0
23.5.2001 11:07

apokalypsa

Re: Re: Re: Re: Re: Pane Vítečku, držím Vám palce!
No, on vam to nikdo nenaridi, kde muzete zit, ale zkuste se treba prestehovat na rakoskou vesnici a uvidite, jak moc vas tam lidi budou chtit...uvedomte si proste, ze kdyz je nekde provazanost mezilidskych vztahu po STALETI, tak vy jako cizinec tam nemate co delat. Ovsem, obyvatele mest to takhle neciti. Proto se take cizinci usazuji ponejvice tam. Na vsi by jim to totiz lide nedovolili (proste by jim tu parcelu neprodali).
0/0
23.5.2001 11:48

Siky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane Vítečku, držím Vám palce!
Ono se dycky rozlisovalo "mesto" a "buranov" ;-)
0/0
23.5.2001 16:07

apokalypsa

Re: Obcanska genealogie
Podle jmena bych rekl , ze jste autorem "Obcanske genealogie". Mam pravdu ?! Hodne mi ta kniha pomohla pri tvorbe rodokmenu.
0/0
23.5.2001 11:00

Josef Lžíčař

Re: Re: Obcanska genealogie
Mnoho lidí si mne také plete se známým právníkem Lžičařem.
0/0
23.5.2001 12:11

Lubos Motl

Pane Kabate
Souhlasim s Vami, ze komunismus je v Cesku proti nacismu ve zvyhodnene pozici, ale urcite nesouhlasim, ze spravna cesta k naprave vede pres posileni nacismu a v zajisteni, ze stranu tohoto typu nebudeme mit v parlamentu jednu, ale hned dve. To se trochu podoba lecbe chripky pomoci viru HIV. Pan Vitecek ma nazory hrozne, ale vubec bych netvrdil, ze jsou az tak silene ojedinele. Zalibeni v knize Mein Kampf s nim rozhodne sdileji tisice ci spise desetitisice lidi. Rovnani na vahach, zda vice obeti ma na svedomi komunismus, nebo nacismus, mne pripada jako nepodstatna hricka. Co na tom? Obe ideologie jsou zrudne a je treba jim aktivne branit. Jeste chci rict, ze pan Vitecek je spise krvelacny svym myslenkam oddany blazen, ktereho ovsem nebere nikdo moc vazne. Mnohem vazneji bych bral lidi, kteri sermuji slovy a dokazou predstirat, ze jsou vlastne uplne nevinni a v souladu s uznavanymi lidskymi pravy. Pan Vitecek vlastne ani moc rasismus nepropaguje, spise mu dela ostudu. Ale pan Zitko namandloval sto tisic kopii kultovniho vydani Hitlerova Mein Kampf v perfektnim obalu, ktery vzbuzuje uctu a strach, a donutil agresivni kampani rozumne lidi, aby se pomalu stydeli, ze tyhle blaboly sileneho blazna, ktere mohou obohatit opravdu jen uchylneho nebo mentalne poskozeneho cloveka, jeste nekoupili a necetli. Tohle byla jasna a vyslovene profesionalni propagace nacismu. Je mne lito, ze soudci na tuhle otazku nemeli jednotny nazor, ale opravny soud samozrejme respektuji. Lubos Motl, Santa Barbara, Kalifornie
0/0
23.5.2001 5:36

Vaclav Kabat

ano ale..
nemam zadny problem bude -li tento, podle prava, pripadne odsouzen nebo min. vyloucen z CSSD atd.. co mi ale vadi je, ze tento narod dokaze bez problemu a casto bez minimalni znalosti situace odsouzit nacismus ale jiz nikoli komunismus... Zrejme je to nesrovnatelne, ale podle nekterych odhadu ma komunismus na svedomi 47000000 obeti. Duvod pro tento stav je jasny.. komuniste, jako protipol nacismu, nemohli sami sebe pred narodem takto odhalit a proto za pouziti metod propagandy, od kohopak se asi ucili :-), ponekud "zneuzili" dejiny...
0/0
23.5.2001 0:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.