Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Malé auto pro malou vládu malé země

Zeman se horší nad tím, že Škoda Octavia je malé auto. Prý se do ní sotva vleze maličký ministr Grégr. Octavia vážně není uvnitř příliš prostorná. Takový ministr se přeci nemůže uskrovňovat. Po cestě řeší důležité záležitosti. Telefonuje, faxuje, jí a pije. Je na tom úplně jinak, než většina rodin - pro ně je Octavia velká až dost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Každému po zásluze
Pane Komárku, v jádře s Vámi souhlasím. Malé auto pro malou vládu malé země. Leč dovolil bych si být trochu pregnantnější: za to, co ta parta předvádí, by měli nafasovat nejvýš trabanty.
0/0
23.5.2001 11:06

Vladimír Novák

Re: Každému po zásluze
Jo to sedí.
0/0
12.7.2001 11:13

Pavel Nedolský

kritika
Platí to samé, co sem vám napsal k článku "Nemilujme ČSSD"
0/0
21.5.2001 23:16

Martin Vít, Lukov

Auta pro vladu.
Opravdu nechápu zvrácenou logiku pana Zemana o tom že přece česká vlada nebude jezdit v cizích autech, stejně jako německá jezdí v německých, musí česká jezdit v českých.V době kdy toto prohlásil tak nebylo k dispozici jediné moderní reprezentativní a prostorné auto české výroby,kromě totálně zastaralé Tatry 613, které už sjížděli poslední kusy z pásu a výroba končila.Jestli by se ve všech zemích vlády řídili podobnými prohlášeními tak by asi v Norsku jezdili na saních tažených soby,v Dánsku asi na povozech s plachtama a v Bulharsku nejspíš na oslech.Ještě víc mi vadí,že ve vládě má každý úplně jiné auto,úplně jiné značky,barvy a stáří.Když potom vláda přijíždí na zasedání vypadá to jako když se sejde maturitní třída po čtyřiceti letech.Myslím že by měli být stanovená jasná pravidla kdo a na jaké úrovni má mít jaké auto.To znamená že ministři by měli mít stejný typ,barvu i vybavení vozu,náměstci, vedoucí odborů atd samozřejmě také.Nákup by se měl uskutečňovat centrálně po veřejném výběrovém řízení.A jěště něco k Zemanově kritice prodloužené Octavie.Vždyť přece toto auto je pane premiére určeno pro úplně jiné lidi a úplně jiné využití a ani prodloužení o osm centimetrů z něho neudělá vládní limuzínu.
0/0
21.5.2001 15:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.