Tvrdík prohlásil, že Lidový dům podcenil moc internetu. Celkem banální konstatování, Dimun si ho však vyhodnotil jako dvojitou urážku.
Sousloví Lidový dům si coby vedoucí jeho marketingové sekce vzal osobně a zmínka o nepochopení moci internetu se ho dotkla ještě víc, protože se považuje za progresivnějšího poradce, než je Tvrdík.
A já jsem kde?
Dimun však seděl pořád ještě v klidu a poslouchal, jak Tvrdík s tradičně svraštělým čelem pokračuje ve výkladu. Řeč se stočila na předvolební strategii.
Tvrdík vzal fixu a začal na tabuli kreslit pavouka členů předvolebního týmu. Pavouk už měl všechny nohy a ruce – a Dimun nikde. V tu chvíli se vedoucí sekce PR a marketingu sebral a beze slova odešel z místnosti.
"Myslím, že se nic zásadního nestalo," říká k tomu nyní Dimun. Tvrdík to nechce komentovat. O víkendu se je Jiří Paroubek pokusil usmířit. V pondělí se ti dva pohádali zas.
Nepřátelství hlavních mediálních stratégů by mohlo mít před volbami neblahé dopady. Místo aby spolupracovali, budou se snažit dokázat, kdo z nich odvádí horší práci. "Vztahy mezi Dimunem a Tvrdíkem nehodlám prezentovat navenek," říká k tomu například místopředseda ČSSD Zdeněk Škromach.
Tvrdík má navrch
Dimun a Tvrdík mají podobnou pracovní náplň. Starají se o to, aby měl jejich šéf co možná nejlepší mediální obraz. Nejde však jen o to, obhajovat Paroubka v médiích nebo ho učit, jak se usmívat na veřejnosti.
Ti dva se specializují i na očerňování protistrany. Mezi novináři distribuují kompromitující materiály na Paroubkovy politické protivníky.
Kdyby se spor dvou Paroubkových poradců vyhrotil, přežije docela určitě Tvrdík, který má v Paroubkově týmu silnější pozici.