Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Slavný Washington Post prodává své sídlo, kde začal skandál Watergate

  6:58aktualizováno  6:58
Deník The Washington Post prodává své sídlo, které leží kousek od Bílého domu. Právě v této budově novináři Carl Bernstein a Bob Woodward napsali na začátku 70. let články ke skandálu Watergate vedoucí k odstoupení prezidenta Richarda Nixona.

Sídlo deníku The Washington Post je na prodej. | foto: Profimedia.cz

Budovu koupí realitní agentura Carr Properties za 159 milionů dolarů (3,2 miliardy korun), uvedl list na svém webu.

Majitelem jednoho z předních amerických deníků se nedávno stal zakladatel internetového obchodu Amazon Jeffrey Bezos (o smutku rodiny Grahamů z prodeje čtěte zde).

Fotogalerie

List teprve hledá nové sídlo a podle dohody s Carr Properties na to má několik měsíců.

Generální ředitel amerického mediálního domu The Washington Post Company Donald Graham v létě vysvětlil, že rozhodnutí prodat list Bezosovi padlo po letitých problémech v odvětví tištěných médií, která se všeobecně potýkají s klesající reklamou a rostoucí konkurencí ze strany internetových médií.

Autoři: ,


Témata: Amazon, Dolar


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.