Vydavatel bulvárních deníků Blesk a Aha! může mít radost. Od března zmizí konkurence, která jim každý den ubrala přibližně čtyřicet tisíc čtenářů. Deník Šíp vydavatelství Vltava-Labe-Press přestane vycházet v denní periodicitě.
Od dubna ho podle odborného týdeníku Marketing & Media nahradí nový týdeník Šíp. "Rozhodli jsme se vydávání deníku Šíp, tak jak vychází dnes, ukončit. Chceme jej ale ponechat jako týdeník," řekl generální ředitel a předseda představenstva vydavatelství Miroslav Pavel
Šíp se bude na pultech novinových stánků objevovat pouze v pátek, kdy vychází i s televizním programem.
Podle zdroje z mediální branže to může být poslední krok před úplným zastavením titulu tohoto jména. Pravděpodobně bude zredukována i redakce.
Šíp se od odchodu bývalého šéfredaktora Ondřeje Höppnera potýkal s poklesem prodaného nákladu i čtenosti. - čtěte Topolánkovy oslí uši vyhnaly Höppnera z místa šéfredaktora Šípu
Jednu dobu se podle informací iDNES.cz v jeho vedení střídala celá redakce, tyto experimenty deník dostaly až ke 43 tisícům prodaných kusů. Pro srovnání: Blesk si denně kupuje přibližně 450 tisíc čtenářů.
Do stejného vydavatelství jako Blesk patří také jeho jediná "konkurence", list Aha!.