Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

ČT ovládají zednáři a ilumináti, zaznělo na protestu na Kavčích horách

  18:24aktualizováno  18:24
Zhruba třicet lidí z menších stran a spolků se ve středu sešlo na demonstraci před sídlem České televize. Ta se podle nich dopouští vlastizrady a šíří propagandu a lži. Akci pod hlavičkou Aliance národních sil zakončili výzvou ministru vnitra Milanu Chovancovi, aby se jeho tým pro monitorování zahraniční propagandy na veřejnoprávní televizi zaměřil.

Výzvu mu adresovali přesto, že v projevech řečníků zněla slova o tom, že ČT straní stranám včetně ČSSD a že vláda by měla podat demisi. ČT prý podléhá mimo jiné diktátu Evropské komise nebo „mocných nadnárodních zednářských a iluminátních kruhů“. Navíc ji prý kontrolují kolaboranti, jak řekl jeden z řečníků Jan Korál.

Fotogalerie

Josef Hörl z Národní domobrany mluvil mimo jiné o tom, že v Česku panuje fašistická totalita a že na pracovníky televize si posvítí „občanské vyšetřovací komise a občanské soudy“.

Během dvouhodinové a místy značně hlasité demonstrace zazněla i tvrzení, že ČT je proimigrantská a šíří nenávistnou kampaň proti prezidentovi Miloši Zemanovi. „Zeman svými slovy národ spojuje, ale nerozděluje, pomáhá nám probouzet národní vědomí,“ uvedl další z řečníků.

Demonstrace, na kterou dohlíželi uniformovaní policisté, se obešla bez vážnějších konfliktů. Ojedinělé byly i slovní výměny některých demonstrantů s procházejícími zaměstnanci ČT.

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.