Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Čunka zesměšňují desítky billboardů po celé republice

  17:33aktualizováno  17:33
Předseda lidovců Jiří Čunek se stal terčem neznámého vtipálka. Po celé republice si koupil desítky billboardů. Vedle podobizny usmívajícího se politika na nich stojí: Jsem křesťanský demokrat, úplatky jsem neukrad (a cikány mám taky rád).

Billboardy zesměšňující Čunka visí na desítkách míst v Česku. | foto: ČTK


Text naráží na poslední Čunkovu kauzu - podezření, že ještě jako starosta Vsetína vzal úplatek půl milionu od místní firmy. (více zde) Také druhá narážka se týká Vsetína, starosta Čunek vystěhoval "nepřizpůsobivé obyvatele" z domu hrůzy.

Podle vlastníka reklamních ploch, firmy Outdoor Akzent!, si kampaň zaplatila právnická osoba na jeden měsíc. Konkrétní jméno agentura odmítá sdělit z důvodu obchodního tajemství.

"Mohu pouze říci, že jde řádově o desítky billboardů po celé republice," uvedl pro iDNES.cz obchodní ředitel firmy Tomáš Soukup.

Měsíčně podle něj stojí pronájem jedné reklamní plochy v průměru osm a půl až 9 tisíc korun. "Záleží na lokalitě, v Praze stojí jedna plocha kolem 12 tisíc," upřesnil Soukup.

Lidovci mluví o cílené kampani
Lidovci prý o původci kampaně nemají tušení. Mluvčí Martin Horálek ale naznačil, že přinejmenším určité podezření strana má.

"Faktické důkazy nemáme, ale z prosté logiky vyplývá, že jde o stejný zdroj, který proti panu Čunkovi vede v poslední době cílenou informační kampaň," řekl iDNES.cz Horálek.

Podle něj se mohou lidovci proti neznámému "pachateli" bránit jen těžko. "Ale věříme, že občané mají soudnost a vysvětlí si různé jednostranně prezentované příspěvky v médiích pouze jako cílenou kampaň," dodal mluvčí.

Balbínovci prý za kampaní nestojí
Strany, které by s lidovci mohly mít nevyřízené účty, se od kampaně distancují. Odpovědnost popírají sociální demokraté i balbínovci.

"Tentokrát jsme v tom opravdu nevinně," řekl pobaveně Jiří Hrdina, který zastává v recesistické Balbínově poetické straně funkci geniálního guvernéra.

Právě on se před volbami objevil na billboardech s tehdejším předsedou lidovců Miroslavem Kalouskem vedle textu "Padouch nebo hrdina, my jsme jedna rodina". Lidovci tehdy přešli do protiútoku a plochy přelepovali poděkováním Kateřině Neumannové. - více zde

Mluvčí ČSSD Květa Kočová jakoukoli souvislost své strany s billboardy popřela. "Už se mě na to dnes ptali - nic jsme si nezaplatili," řekla iDNES.cz. 

Autoři:






Hlavní zprávy

Další z rubriky

Sociální demokraté se v sobotu večer při sledování volebních výsledků zamkli v...
ČSSD zažila knock-out, řekl Zimola. Bývalý hejtman může začít stoupat

Po rozpadu krajské koalice se vzdal hejtmanského křesla, vedení strany ho nechalo vyškrtnout z kandidátky pro volby do Sněmovny. Část lídrů ČSSD kvitovala, že...  celý článek

Vrtulník UH-1Y Venom
Ministerstvo zahraničí USA souhlasí s prodejem vrtulníků armádě ČR

Ministerstvo zahraničí Spojených států vyslovilo souhlas se zamýšleným prodejem 12 vojenských vrtulníků UH-1Y od americké firmy Bell české armádě. V pondělí o...  celý článek

Bývalá místopředsedkyně Senátu Alena Gajdůšková z ČSSD.
Gajdůšková se vrací do vysoké politiky.. Lidé nepochopili naše hesla, říká

Přes volební mizérii ČSSD zažívá Alena Gajdůšková velký návrat do vysoké politiky. Bývalá senátorka přeskočila z druhého místa kandidátky ve Zlínském kraji...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.