Ekonomický deník připravuje vydavatelství časopisů Maminka, ZOOM, Sluníčko, MF Plus nebo dívčího titulu Juicy, tedy Mladá fronta.
Podrobnosti o něm sice úzkostlivě tají, ale odbornému periodiku Marketing a média se podařilo zjistit, že jeho šéfredaktorem by měl být Tomáš Skřivánek, nynější zástupce šéfredaktora týdeníku Euro.
Ten sice v telefonickém rozhovoru s iDNES.cz tuto informaci nepřímo potvrdil, ale další podrobnosti uvést odmítl. "Stále mám smlouvu v Euro," řekl iDNES.cz.
Jisté tedy je jen to, že v řádu několika týdnů, možná měsíců bezplatný list vyjde a bude konkurovat deníku Metropolitní expres, Metro a 24h.
V nejbližších týdnech se na stáncích objeví i nový nedělník. Ač se všeobecně předpokládalo, že svou nedělní verzi dostane bulvární Deník Šíp, nejspíš to bude klasický Deník i s regionálními mutacemi. Na víkendové čtenáře hodlá útočit vydavatelství Vltava-Labe-Press (VLP).
V jeho stáji nyní najdeme kromě zmiňovaného Deníku a Deníku Šíp a měsíčník Time In. Vedení firmy už údajně začalo s najímáním inzertního oddělení do nového listu. Konkrétnější informace ale vedení společnosti úzkostlivě tají.
V neděli si čtenáři zatím můžou vybrat z Nedělního blesku, Nedělního aha! a Nedělního sportu. Nedělní deník, který vydávala společnost MediaCop v únoru letošního roku zanikl, protože jeho vydavatel nebyl spokojený s prodejem listu. "V neděli si lidi chtějí číst bulvár," míní Sebastian Pawlowski. - více zde