O nové zakázce agentury PSB pro podzimní volební kampaň ČSSD informoval jako první server iHNed.cz.
"V krajských volbách uspějeme, pokud se nám podaří dostat k nim naše voliče," říká předseda ČSSD Jiří Paroubek v rozhovoru pro Hospodářské noviny. "Zatím jsme ale nikdy nedokázali naše voliče dostat k jiným volbám, než těm do sněmovny. Proto také znovu spolupracujeme s agenturou, kterou jsme využívali při přípravě voleb do sněmovny."
Úspěšná kampaň ČSSD dovedla v roce 2006 sociální demokraty k rekordnímu zisku 1 728 872 hlasů (32.3 procenta), jímž ČSSD zaostala za favorizovanou a nakonec vítěznou ODS o pouhá tři procenta hlasů.
Proti způsobu, jakým ČSSD vedla svou "negativní kampaň" ale tehdy zástupci ODS protestovali. Podle nich byla klamavá, vylepené plakáty a billboardy totiž působily, jako by je vydali sami občanští demokraté. -čtěte Člen ODS chystá žalobu na antikampaň ČSSD
Agentura, která kromě amerických poboček sídlí například v Londýně, poskytuje služby pro obchod či politické kampaně.
Firma pracovala pro Billa Clintona i jeho ženu Hillary. Špatnou zkušenost s ní mají naopak ve Venezuele. Hugo Chávezovi tu předpověděla, že prohraje volby o celých dvacet procent, zatímco Chávez s dvacetiprocentním náskokem vyhrál.