Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Kampaň ČSSD má rozhýbat slovenský expert. Ficovi pomohl k triumfu

  11:07aktualizováno  11:29
Pozvednout přízeň voličů před říjnovými sněmovními volbami pomůže vládní ČSSD expert na politický marketing Robert Žanony, který se mimo jiné podílel na vítězství premiéra Roberta Fica na Slovensku. Volební lídr sociálních demokratů Lubomír Zaorálek si od něj slibuje rychlou změnu dynamiky kampaně.

Sociální demokraté na programové konferenci (17. 6. 2017) | foto:  Michal Růžička, MAFRA

Žanony se podle Lidového domu v politickém a volebním marketingu pohybuje od roku 1998, za tu dobu vedl 15 kampaní ať už na komunální, regionální, národní, nebo evropské úrovni. V současné době se zaměřuje hlavně na strategickou komunikaci odborů.

Kobliha je zásadní nepřítel, pomeranč je zdravější, vyhlásil Zaorálek

„Jsem si jistý, že s Robertem Žanonym rychle změníme dynamiku naší kampaně před letošními klíčovými volbami,“ komentoval Žanonyho příchod do volebního týmu ČSSD Zaorálek. Odborník na politický marketing uvedl, že cítí respekt k 139leté historii ČSSD.

„Její politika a program stojí na hodnotách, o kterých jsem přesvědčený, že jsou spravedlivé a správné a že nejlépe odpovídají na výzvy, kterým dnes čelí nejen česká společnost,“ uvedl.

S českou sociální demokracií Žanony spolupracoval už v minulosti. Figuruje například v programu Česko-slovenského intenzivního vzdělávacího programu pro sociálnědemokratické politiky a političky, který se odehrál v říjnu 2012 v Lednici. Žanony tam měl společně s Otou Novotným jako vedoucím politickoanalytického týmu Lidového domu na starosti argumentační trénink.

Podle serveru Seznam.cz chce vsadit na Zaorálka jako osobnost. „Dnes je taková doba, že lidé nevěří institucím a značkám. Je to o přirozené osobnosti toho politika, na něm to stojí a padá. To byla vždy silná stránka Směru a Roberta Fica,“ řekl webu Seznam Zprávy.

V čele volebního týmu ČSSD nahradí Žanony místopředsedu strany Jana Birkeho, který dal funkci k dispozici po odchodu premiéra Bohuslava Sobotky z postu volebního lídra (více zde). Sobotka svoje rozhodnutí vysvětlil odpovědností za pokles volebních preferencí strany (psali jsme zde). ČSSD podle průzkumů klesla čtyři měsíce před volbami přízeň voličů pod 15 procent (poslední průzkum najdete zde).

Služby slovenských expertů před říjnovými volbami používají i opoziční občanští demokraté. Spolupracují s agenturou Komplot, která pomohla ke zvolení tamnímu prezidentovi Andreji Kiskovi.

Kobliha je zásadní nepřítel, pomeranč je zdravější, vyhlásil Zaorálek:

Autoři: ,




 




Hlavní zprávy

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
Matematika jako hra na obchod. V Náruči zdarma pomáhají pomalejším žákům

Děti, jimž hrozí, že by ve škole propastně zaostávaly, zachraňuje před problémy doučování v turnovském Centru pro rodinu Náruč. Lektoři s nimi pracují zadarmo.  celý článek

Aktuálně zateplovaný dům v Okružní ulici ve Žďáře nad Sázavou o labutě nepřišel.
Labutě na domě v sídlišti Stalingrad zůstanou, jinde je skryl polystyren

Nejstarší sídliště ve Žďáře nad Sázavou, kterému i přes pokusy o přejmenování nikdo neřekne jinak než Stalingrad, v minulosti kvůli zateplování přišlo o kus...  celý článek

Otto Chaloupka, poslanec Věcí veřejných
V páté Otázce zvítězil Chaloupka. Inspirují ho Masaryk, Churchill a Reagan

Vítězem pátého kola projektu Otázka pro prezidenta se stal politik a podnikatel Otto Chaloupka. Inspiruje ho Masarykova schopnost sjednocovat, Churchillova...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.