Zejména kandidáti do Senátu si platí volební kampaň z vlastních peněz, řekl ústřední volební manažer ČSSD Jan Hamáček.
Na propagaci před komunálními volbami vydávají peníze také městské a regionální organizace ČSSD. "Je ale těžké podchytit, o jakou celkovou částku půjde," dodal.
ČSSD při podzimních volbách sází podle Sobotky především na výrazné osobnosti. Jmenoval například brněnského primátora Romana Onderku a stínového ministra spravedlnosti Jiřího Dienstbiera juniora, který je kandidátem ČSSD na pražského primátora.
Onderka už v Brně vyrukoval s netradičním předvolebním videem, jehož hlavní hvězdou je čtyřměsíční mops Chris. (předvolební video si prohlédněte zde)
Na voliče se bude snažit ČSSD podle Sobotky zapůsobit novými nápady, jako například pojízdnou debatní kavárnou, ale i standardní propagací. Obecně platí, že bude tato kampaň oproti kampani před letošními květnovými volbami do Poslanecké sněmovny střídmější, dodal.