Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Chceš být plážová kočka?

  0:01aktualizováno  0:01
Vítejte v plně automatizovaném tvůrci klasické bezduché reklamy.

Reklama, která je cool, zaboduje. Ilustrační foto. | foto: Reuters

Studenti čtou a píšou noviny

Tento text vznikl jako studentská práce. iDNES.cz neovlivňuje obsah těchto článků a není­ jejich autorem.

Týká-li se váš produkt finančních služeb, stiskněte (1):
Do podmanivé pomalé hudby navozující pocit jistoty a stability vsaďte důvěryhodně vypadající postavu postaršího manažera v obleku, který buď přichází poskytnout své služby až do pohodlí zákazníkova domova, nebo je situován v seriózní kanceláři. Pro oblast rychlých půjček se hodí naopak familiérněji jednající mladý odborník, ochotný vyjít zoufalému páru mladých krásných partnerů v nesnázích vstříc. Útočte na neználky atraktivními úrokovými sazbami, i když nejsou třeba vůbec nejvýhodnější, kdo z nich to přece zkoumá.

Propagujete-li produkt určený skupině obyvatel v pubertálním a adolescenčním věku, stiskněte (2):
Zaútočte hlavně na jejich pošramocené ego. Úderný slogan typu "Chceš být drsná diskoholka nebo plážová kočka?" prostě nemůže v uhrovitých tvářích dívenek na počátku puberty vyvolat nic jiného než zájem. Snažte se své výrobky zasadit do reklamy jako příčinu jejich dobrého postavení ve skupině jim podobných. Cokoliv, co je cool a boduje u kamarádů, přece musí mít taky.

Jestliže se ve vaší reklamě jedná o prací, mycí, leštící či jakékoli jiné prostředky pro zkrášlování domácnosti, stiskněte (3):
Vzor ztrhané ženy s rozcuchanými vlasy pachtící se s ucpanou výlevkou či beznadějně vyhlížející skvrnou na synových kalhotách postavte do kontrastu s odpočatou paničkou opírající se o záchodovou mísu tak čistou, že by si podle ní mohl Mr.Proper vytrhávat obočí. Váš prostředek navíc šetří nejen peníze, ale i životní prostředí. Když lze balení čističe jednoduše přibalit do kabelky a večer se jím v divadle chlubit kamarádkám, máte vyhráno!

Pokud je váš produkt výplodem potravinářského průmyslu, stiskněte (4):
Jídlo je náplní života každého člověka minimálně třikrát denně při hlavních chodech. Nebude tudíž těžké vymýšlet důvody, proč je výrobek užitečný. Hlavní bude harmonie smyslových požitků a šťastné chvíle rodinného kruhu nebo kýžené polední přestávky, zkrátka chvíle, při které bude adresát reklamy slintat i na pixely na obrazovce. Reklama na pivo by se měla zaměřit na veselé momenty strávené s přáteli v hospůdce pod lipou.

Snažíte se konzumenta zaujmout svým automobilem? Stiskněte (5):
Je to jednoduché. Tajemná atmosféra a detaily technologicky pokročilých karosérií udělají své. Zasaďte projíždějící auto do pěkné krajiny a k tomu přihoďte akční nabídku.

V případě, že má vaše reklama skutečně zaujmout, dojmout, vyvolat smích a ne výsměch, stiskněte, prosím, páni manažeři, jakékoli tlačítko, které zapíná vaši fantazii a mozek.


Matěj Šenkárčin
Gymnázium Chodovická, Praha 9



Trump ohrožuje světovou bezpečnost, řekl historik Lukeš v Rozstřelu





Hlavní zprávy

Další z rubriky

(ilustrační snímek)
STUDENTI: Prapor morálky tančí valčík na rozloučenou

Kdysi, když už byli lidé znechuceni stavem světa, šli a napsali dlouhé knihy o společnosti, která byla ztělesněním všech přání. Ostatní je nazvali utopisty,...  celý článek

Filipínští vojáci mise UNDOF na Golanských výšinách
STUDENTI: „Bojovat za mír“ zní stejně absurdně jako „solit cukrem“

Hlavním cílem OSN je celosvětový klid zbraní. Aby ho bylo možné zajistit, posílá organizace do světa své mírové sbory. Ptáme se však: Mělo by být na těchto...  celý článek

Ilustrační snímek
STUDENTI: Lidé nikdy nebudou dobro a zlo vnímat stejně

Globální morálka? Že všichni lidé mají stejně nastavené hodnoty? Že všichni musíme vnímat dobro a zlo stejně? Na světě jsou stovky národů s vlastní historií,...  celý článek

Hledáte maminku v okolí na společné aktivity?
Hledáte maminku v okolí na společné aktivity?

Mnoho podobných jich je na eMimino.cz.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.