Titulní stránka časopisu Yellow ze září 2007.

Titulní stránka časopisu Yellow ze září 2007. | foto: www.yellow.cz

Časopis pro dívky Yellow skončil

  • 4
Vydavatelství Hachette Filipacchi 2000 zastavilo vydávání časopisu pro dívky Yellow. V krátké době je to už druhý titul české pobočky této společnosti, který skončil kvůli nedostatku inzerce.

Časopis Yellow, který vycházel od roku 2004, podle firmy patřil k nejrychleji rostoucím časopisům životního stylu.

"Úspěšný byl i u čtenářek. Průměrný prodaný náklad za letošní rok je 55 080 výtisků. Přesto je pro inzerenty okrajový," stojí v tiskové zprávě.

Podle statistiky Unie vydavatelů Yellow letos do konce května utržil za reklamu 16,112 milionu korun. Ve srovnání s ostatními časopisy vydavatelství - jako je například Maxim či Marianne - to je nejméně.

Podle koordinátora Unie vydavatelů Jana Pochmana je však důvod zrušení časopisu ještě jinde. "Yellow byl podobným časopisem z hlediska cílové skupiny a formy, jako je titul Joy konkurenčního vydavatelství Burda Praha, což přispělo k jeho zániku," míní Pochman.

Ovšem i vydavatelství Burda Praha nedávno zastavilo jeden ze svých časopisů. Byl jím Šťastný Jim, který vycházel osm let. Důvodem byl podle Pochmana pokles nákladu a také inzerce.

Vydavatelství Hachette Filipacchi 2000 už dříve letos ukončilo vydávání měsíčníku Premiere, který čtenářům přinášel informace o filmech. Ve velmi osekané verzi pokračuje pouze na internetu.

,

Eurovolby 2024

Volby do Evropského parlamentu se v Česku uskuteční v pátek 7. a v sobotu 8. června 2024. Čeští voliči budou vybírat 21 poslanců Evropského parlamentu. Voliči v celé Evropské unii budou rozhodovat o obsazení celkem 720 křesel

Témata: film, Média, reklama

Video